Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Strošek zobnikov je minimalen naspram sami ketni, tako da ko menjaš, menjaj vse kompletno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ve kdo kje se da nabavit tisto orodje, s katerim se zakovičijo ketne??

drgač pa ma kdo mogoče kako sliko, na kateri je vidno da so zobniki hin?? ker bo treba menjat ketno pa vrjetno tut zobnike :)

zobniki so poceni sprednji okrog 15 eur zadnji 25 veriga pa 70 eur v hein gericke villach

orodje pa dobiš v louis cena 27 eur

Popravljeno . Popravil bna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zobniki so poceni sprednji okrog 15 eur zadnji 25 veriga pa 70 eur v hein gericke villach

orodje pa dobiš v louis cena 27 eur

kje pa je ta trgovina ? :)

Seveda je cena verige odvisna od proizvajalca in kvalitete :D

emm zdaj je gor DID 520VM (honda nsr 125) tak da bi kr isto dal vrjetno :)

nism vedo da so zobniki tolk poceni :D

je kje kaka stran (slovenska, tujih je pune na netu :)) ko se da prek neta naročit komplete pa da ni pretirana cena??

LP

Popravljeno . Popravil D_u_H_e_C
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobo komplet DID 520VM(ketna + zobnika) za 100€ :) :naughty:

Popravljeno . Popravil D_u_H_e_C
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zmeraj pred montažo preverite dolžino verige, da se ne boste zaje*** kot sem se jaz. Zakovičil verigo ter ugotovil, da je predolga :slap: Sedaj pa čakam na novi vezni člen :rolleyes:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zmeraj pred montažo preverite dolžino verige, da se ne boste zaje*** kot sem se jaz. Zakovičil verigo ter ugotovil, da je predolga :slap: Sedaj pa čakam na novi vezni člen :rolleyes:

hvala za nasvet :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoče kdo ve kje bi se dalo dobiti ketno in zobnike za cagivo?? mogoče kje v italiji, čim bližje?! Vem da se jo da naročiti samo jo čakaš mesece in mesece ako da bi jo rajši šel sam iskat samo ne vem kje bi jo lahko dobil!!?

lp miha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 Sršenar: Preberi kako stran nazaj.

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neki sem zadnjič bral v tej temi o tem da veriga če je v redu ne bi smela biti vroča ko jo potipaš potem ko si se vozil??? sam tega zdaj ne najdem več ... vglavnem danes sem sprobal in je bila veriga konkretno vroča. Drgač ima veriga 21.500km (TDM 900). Kaj zdaj to pomen??

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neki sem zadnjič bral v tej temi o tem da veriga če je v redu ne bi smela biti vroča ko jo potipaš potem ko si se vozil??? sam tega zdaj ne najdem več ... vglavnem danes sem sprobal in je bila veriga konkretno vroča. Drgač ima veriga 21.500km (TDM 900). Kaj zdaj to pomen??

Hvala

Veriga se med vožnjo segreje - to je normalno. Če pa je zelo vroča (recimo tako, da se na njej opečeš), pa verjetno ni najbolje.

To lahko pomeni več stvari - lahko, da je preveč napeta, lahko da je pač obrabljena (O, X ali Z ringi obrabljeni, mazivo izteklo, ...).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče mazanja ketne s spreji... nekje na tem forumu sem prebral da da naj bi en sprej 400ml zadostoval za do 15 mazanj :blink: ... hmmmm jaz ga mam za 5 mazanj. Sam zdaj jaz ne vem al pretiravam s tem sprejem al kaj.

Posprejam ketno z vseh 4 strani in to tako da je komplet bela. sprejam pa z razdalje cca 3 do 5cm.

ali je dost da ketno posprejaš samo z notranje strani (tista stran ki nalega na zobnike)????

thx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[quote name='vojak25' date='16

jaz jo posprejam samo po valjčkih se pravi zgoraj in spodaj pri straneh je pa ne rabiš mazat .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... jaz ga mam za 5 mazanj. Sam zdaj jaz ne vem al pretiravam s tem sprejem al kaj...

hmmmm :unsure: ; po moje je to očitno pretiravanje; mislim da je ketno dovolj mazat na "spojih" (torej tam kjer so semeringi), moja je ob strani celo malo zarjavela, pa mislim da to nima nobene veze. Meni 400ml spray zadostuje za vsaj 5000 km, kar pomeni ca. 12 mazanj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče mazanja ketne s spreji... nekje na tem forumu sem prebral da da naj bi en sprej 400ml zadostoval za do 15 mazanj :blink: ... hmmmm jaz ga mam za 5 mazanj. Sam zdaj jaz ne vem al pretiravam s tem sprejem al kaj.

Posprejam ketno z vseh 4 strani in to tako da je komplet bela. sprejam pa z razdalje cca 3 do 5cm.

ali je dost da ketno posprejaš samo z notranje strani (tista stran ki nalega na zobnike)????

thx

zelo, zelo pretiravaš z mazanjem (razen če imaš ketno BREZ O ali X ringov). Si delaš več škode kot koristi (na mažo se ti nabere več svinjarije, ki potem veselo leti naokrog. Me prav zanima kako izgleda tvoj prvi zobnik (bi bilo zanimivo, če bi ga slikal in pripopal sliko gor).

Pri ketnami z O in X ringi je potrebno blago mazanje samo notranjosti verige. Meni sprej zadostuje za 5000 km brez problema.

Sem pa tudi že zasledil mojstre, ki trdijo, da verige O in X ni potrebno mazati, samo čistijo jih z WD-40. Po njihovih zapisih imajo življenjsko dobo verige krepko čez 20.000 milj.

Preden se kdo spotakne ob uporabi WD-40 na ketni, češ da razžira O/X ringe.... Tudi tukaj so mnenja zelo deljena.

lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BTW: prodam Shell spray za verigo. uporabljen samo enkrat cena 80% nove.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BTW: prodam Shell spray za verigo. uporabljen samo enkrat cena 80% nove.

a ga je blo več na koles kot na ketn :?

:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sploh ne ... ampak po montaži Scotoilerja spray pač ni več potreben. :yes: B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ma kdo kej izkusenj z menjanje ketne pri r1 letnik 2003 a so ksni problemi al lahk sam zamenjaš doma

Ker boš verjetno kupil že zakovičeno "neskončno" ketno, bo treba zadnjo nihajko dol vzet za montažo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker boš verjetno kupil že zakovičeno "neskončno" ketno, bo treba zadnjo nihajko dol vzet za montažo.

Veriga pri R1 2003 gre 'skozi' nihajko, tako da bo treba verigo dat narazen, napeljat skozi nihajko in nato zakovičit. Kar je pa itak lažje kot demontaža nihajke...

post-2208-1187354499_thumb.jpg

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!