hajoktejn Objavljeno Avgust 17, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2007 Lahko kupiš DID, zraven pa še orodje za kovičenje ketne; prodajajo v Louisu, cena ni pretirana. Staro ketno pa jaz vedno odfleksam dol.
X-biker Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 heh pol ni variante dobit "posebnega orodja" ? dejte predlagat kva nej kupm k pojma nimam al original al did Pokliči v Nitro naroči verigo D.I.D. in pojdi k njim zamenjat v kolikor vem, če pri njih vzameš verigo ne računajo montače. Vsaj tako je bilo ko sm jst menjal.
vojak25 Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 (popravljeno) Po tem ko sem pregledal to temo sem se odločil da bom jaz tut probal z grafitno mastjo. Sicer je namenjena za letalstvo NYCO GRAPHITE GREASE sam pomoje bo dobra. Vprašanje: kako predlagate da namažem verigo. Prvo jo bom itaq spucu s kerozinom, sam potem pa ne vem točno ali naj s čopičem na toplo ketno namažem mast po notranji strani verige ali samo s palčko tam kjer se dva členka dotikata skupaj?? Sam še neki bral da nekateri masr pa olje skupaj zmešajo. Samo ne vem kok je to kaj dobro. Predvidevam da se to dela zato da bi mast res prišla do vseh delov verige, a je dost dobro navadno motorno olje? Hvala Popravljeno Avgust 18, 2007. Popravil vojak25
bna Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 (popravljeno) jaz je nebi čistil z kerozinom ker je verjetno še bolj agresiven kot bencin .priporočem ti špirit ali petrolej. namaži jo pa s ketten sprejem nevem zakaj kompliciraš Popravljeno Avgust 18, 2007. Popravil bna
MarduK Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 Po tem ko sem pregledal to temo sem se odločil da bom jaz tut probal z grafitno mastjo. Sicer je namenjena za letalstvo NYCO GRAPHITE GREASE sam pomoje bo dobra.Vprašanje: kako predlagate da namažem verigo. Prvo jo bom itaq spucu s kerozinom, sam potem pa ne vem točno ali naj s čopičem na toplo ketno namažem mast po notranji strani verige ali samo s palčko tam kjer se dva členka dotikata skupaj?? Sam še neki bral da nekateri masr pa olje skupaj zmešajo. Samo ne vem kok je to kaj dobro. Predvidevam da se to dela zato da bi mast res prišla do vseh delov verige, a je dost dobro navadno motorno olje? Hvala Res ne vem kaj za boga tako komplicirate z mastmi in podobnim drekom. Če hočeš met vse po feltni in po robu gume se kar zajebavaj, drugače stisni za en bogi ketten spray. Če bi rad šparal --> Scottoiler <-- (ali izdelki konkurence), verjetno ti tudi ne bo všeč zaradi začetne investicije...
vojak25 Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 Sej mi sploh ne gre tuki za šparanje sam sem prebral da lahko z mastjo potem bolj na redko podmazuješ verigo. Ker se mi ne da na vsakih 400-500km tega delat na TDM-ki k nima centralnega stojala :trance_33_sleep:
Fritz Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 Sej mi sploh ne gre tuki za šparanje sam sem prebral da lahko z mastjo potem bolj na redko podmazuješ verigo. Ker se mi ne da na vsakih 400-500km tega delat na TDM-ki k nima centralnega stojala :trance_33_sleep: Nekaj podobnega je tudi mene mučilo. 130€ začetne investicije (scottoiler), 2 urci za montažo in v treh letih (16kkm) sem porabil eno in pol flaško olja za mazanje (11€). Pa ne me vprašat, kdaj sem zadnjič filal škota. Je moralo bit nekje maja :D
Mitl Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 Sej mi sploh ne gre tuki za šparanje sam sem prebral da lahko z mastjo potem bolj na redko podmazuješ verigo. Ker se mi ne da na vsakih 400-500km tega delat na TDM-ki k nima centralnega stojala :trance_33_sleep: Ja,ni tle šparanje v igri.jz jo mažem z motulovim ketensprejem na vsakih 1000 km.pa ne da bi bil mazanje problem-mam stojalo,samo mislim da je to za cestno vožnjo čist zadost.je reku tud panigaz da naj jo mažem ko postaja suha.imam letos nov motor,prevoženih 4000 km,ketno sm namazal 4krat pa je bp.po dolgi vožnji hladna ima pa enako zračnost kot pri prvem servisu.pri prejšnjem motorju sedem let delal enako.tolk o mazanju verige.vsak po svoje :yawn:
Guest Brumer Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 Sej mi sploh ne gre tuki za šparanje sam sem prebral da lahko z mastjo potem bolj na redko podmazuješ verigo. Ker se mi ne da na vsakih 400-500km tega delat na TDM-ki k nima centralnega stojala :trance_33_sleep: Če boš namazal z grafitno mastjo,glej da nebo kdo zatabo peljal v prvi ravnini bo ves od grafita,pa stare hlače obleči.Ketna se maže z (scottoilerjem) ali s keten spreyem in to zaradi gumi obročkov vse ostalo je agresivno na gumi obročke.Ketno je najbolje namazati vedno toplo(takoj po vožnji) v dežju tudi med vožnjo vsaj na 200Km scer pa se maže po vsakem tankanju to je na ca 400 Km,maže se vedno valčke,zglobe in sicer z obeh strani,s strani je ni potrebno mazati. :worship: Bremzer 1
Stric Burek Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 Če boš namazal z grafitno mastjo,glej da nebo kdo zatabo peljal v prvi ravnini bo ves od grafita,pa stare hlače obleči.Ketna se maže z (scottoilerjem) ali s keten spreyem in to zaradi gumi obročkov vse ostalo je agresivno na gumi obročke.Ketno je najbolje namazati vedno toplo(takoj po vožnji) v dežju tudi med vožnjo vsaj na 200Km scer pa se maže po vsakem tankanju to je na ca 400 Km,maže se vedno valčke,zglobe in sicer z obeh strani,s strani je ni potrebno mazati. :worship: :eek: JAz morem po 200km tankat, raje prej... Drugo leto bom delal po 120-130km z enim tankom :whistle:
STAR Objavljeno Avgust 19, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2007 Verigo je najbolje namazati toplo (takoj po vožnji), v dežju tudi med vožnjo: vsaj na 200Km, maže pa se (po vsakem tankanju) na cca 300-400 Km (tako priporoča tudi Regina). Maže se vedno (z notranje strani verige) valjčke in sicer z obeh strani. :worship: To pa so posledice preveč dežja in premalo mazanja:
kuntakinte Objavljeno Avgust 19, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2007 To pa so posledice preveč dežja in premalo mazanja: Kristus marija, koliko km si pa naredu :)? Še mal pa bi mah gor zrasu :D. Jst ko svojo ketno(po 13.000 km) spucam s petrolejem, lahko prodam pod novo :). Prej uporablju vse žive spreje, zadnjih 6000 km pa Scottoiler in mi je žal, da zadeve prej nisem nabavil.
Piksna Objavljeno Avgust 20, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2007 Po tem ko sem pregledal to temo sem se odločil da bom jaz tut probal z grafitno mastjo. Sicer je namenjena za letalstvo NYCO GRAPHITE GREASE sam pomoje bo dobra.Vprašanje: kako predlagate da namažem verigo. Prvo jo bom itaq spucu s kerozinom, sam potem pa ne vem točno ali naj s čopičem na toplo ketno namažem mast po notranji strani verige ali samo s palčko tam kjer se dva členka dotikata skupaj?? Sam še neki bral da nekateri masr pa olje skupaj zmešajo. Samo ne vem kok je to kaj dobro. Predvidevam da se to dela zato da bi mast res prišla do vseh delov verige, a je dost dobro navadno motorno olje? Hvala Ne z to mastjo mazat - ker trik je, da mažeš med valji, kjer je trenje največje in ne po vrhu ketne in zobniku. Mast pa nikakor nima ustrezne penetracijske lastnosti, da bi bla dobra za to. Apriori je to sredstvo za vijake. Spucaj, pa rahlo a pravilno (!) nasprejaj. Pa še nekaj v razmislek: - če odletijo od ketne kapljice spreja, ki vema kako oprijemljiv je in ga je težko očistit - a potem pa naj bi to rešilo olje in mast (skoraj) brez adhezije) ?! :blink: jaz je nebi čistil z kerozinom ker je verjetno še bolj agresiven kot bencin .priporočem ti špirit ali petrolej.namaži jo pa s ketten sprejem nevem zakaj kompliciraš Za čiščenje bo vredu. Če bi imel namočeno notr par mesecev pa nebi blo. Nič se sekirat. Res ne vem kaj za boga tako komplicirate z mastmi in podobnim drekom. Če hočeš met vse po feltni in po robu gume se kar zajebavaj, drugače stisni za en bogi ketten spray. Če bi rad šparal --> Scottoiler <-- (ali izdelki konkurence), verjetno ti tudi ne bo všeč zaradi začetne investicije... Ok, pa bom še jaz napisal eno mnenje o škotu:- odlikuje ga mazanje na površini ketne. Dobra lastnost je, da izpira umazanijo. Slaba je ta, da svinja povsod. Še najbolj bi svinjalo, če bi to zmontiral na nek moto, ki ga furaš do npr. 280km/h (SS!), kjer veriga doseže/ima cca. 2x-no povprečno obodno hitrost kot npr. pri turerjih. Potem bi imel, verjemite mi, da črto po hlačah,...in še kje. Skratka: - želim povedat, da je zadeva dobra za tourng ipd. in ne za na stezo ali avtocesto pa 200+... Je pa vseeno eno vprašanje tukaj - spet, kako ob gibajoči verigi zagotavlja dobro pronicanje med zglobe ?? Morda tako dobro izpira,... ?! :rolleyes:
Fritz Objavljeno Avgust 20, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2007 Ok, pa bom še jaz napisal eno mnenje o škotu:- odlikuje ga mazanje na površini ketne. Dobra lastnost je, da izpira umazanijo. Slaba je ta, da svinja povsod. Še najbolj bi svinjalo, če bi to zmontiral na nek moto, ki ga furaš do npr. 280km/h (SS!), kjer veriga doseže/ima cca. 2x-no povprečno obodno hitrost kot npr. pri turerjih. Potem bi imel, verjemite mi, da črto po hlačah,...in še kje. Skratka: - želim povedat, da je zadeva dobra za tourng ipd. in ne za na stezo ali avtocesto pa 200+... Je pa vseeno eno vprašanje tukaj - spet, kako ob gibajoči verigi zagotavlja dobro pronicanje med zglobe ?? Morda tako dobro izpira,... ?! :rolleyes: Nekako še nisem slišal koga, da bi uporabljal scottoiler in kljub temu relativno hitro fental verigo. Po tem bi sklepal, da škot in podobne zadevščine, s svojim konstantnim mazanjem, dobro opravljajo svoje poslanstvo, čeprav je olje za mazanje bolj viskozno in ga odnaša z verige (s čemer spet zagotavlja odstranjevanje praha in umazanije). Res je, sledi olja se poznajo na ščitniku verige in na feltni. Na hlače še nisem dobil niti ene kapljice, res pa je, da več kot 180km/h še nisem peljal (po AC in z zavedanjem, da delam prekršek) saj moj štromčk dosti več ne gre.
frankie Objavljeno Avgust 20, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2007 Jah tista rdecica pri STAR-ju se dogaja kar pogosto, tudi jaz sem jo imel, pa TO NI RJA!!!! Prilagam sliko pretegnjene ketne, ki je imela, po govoru prejsnega lastnika, 28000km, po mojem krepko vec...Veriga je regina 520. Nisem slisal niti ene dobre izjave o regini, tko, btw...Zdej je DID ki sem jo moral kovicit in mi je montaza vzela ooogromno casa. Sem skoraj ze obupal sploh sestavit clen, ma potem sem pa mal zivce zgubu in zacel nabijat ko konj in je slo gor. Si mislim, tolko nabijanja(aja to je nujno da sploh sestavis clen, tu posebno orodje ne pomaga) sigurno poskoduje clen, da ne recem, da vrze vso mast stran od xringov in valjckov. Kovicenje ni problem. Pa v navodilih pise, da je to najmocnejsa varianta sestave verige. Nic pa ne pise ZAKAJ je verzija s sponko najsibkejsa??? Je najmanj nabijanja, mast ostane kjer mora in sponka samo drzi, da se ne razleti vse skup!! Ma kdo kasno pojasnilo???
simonsi Objavljeno Avgust 20, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2007 Nic pa ne pise ZAKAJ je verzija s sponko najsibkejsa??? Je najmanj nabijanja, mast ostane kjer mora in sponka samo drzi, da se ne razleti vse skup!! Ma kdo kasno pojasnilo??? Ni najšibkejša, ampak najbolj nevarna. Sponko lahko popusti in veriga zablokira zadnje kolo. :naughty:
vojak25 Objavljeno Avgust 20, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2007 A je kdo tuki kupu verigo pa jo nesu na servis da mu jo zamenjajo, skupi z zobniki. Me zanima kok cca stane samo montaža nove verige z zobniki?? K berem ta topic in vidim da ni tako malo dela zamenjati verigo prvo morš staro verigo s fleksarco pol pa cela znanost zakovičt novo verigo če nimaš specialnega orodja? Da bi pa kupu celo pa ni šanse k morš pol motorja (zadnjo vilco) razstavit :trance_33_sleep:
Guest Brumer Objavljeno Avgust 20, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2007 A je kdo tuki kupu verigo pa jo nesu na servis da mu jo zamenjajo, skupi z zobniki. Me zanima kok cca stane samo montaža nove verige z zobniki?? K berem ta topic in vidim da ni tako malo dela zamenjati verigo prvo morš staro verigo s fleksarco pol pa cela znanost zakovičt novo verigo če nimaš specialnega orodja? Da bi pa kupu celo pa ni šanse k morš pol motorja (zadnjo vilco) razstavit :trance_33_sleep: Noben serviser ni tako neumen,da bo tvojo verigo montiral,edino kakšen(šušmar) pod kozolcem z dvema malo večjima kladivoma OK. Tudi jaz ti nebi popravljal alternatorja z tvojimi rezervnimi deli in potem naj ti dam enoletno garancijo na tvoj poceni materijal.Samo moje skromno mnenje ti pa se pozanimaj pri uradnih serviserjih boš videl kako te bodo odpikal !!!!!!! :headbang: Bremzer 1
Leteči Objavljeno Avgust 20, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2007 Pa še nekaj v razmislek: - če odletijo od ketne kapljice spreja, ki vema kako oprijemljiv je in ga je težko očistit - a potem pa naj bi to rešilo olje in mast (skoraj) brez adhezije) ?! :blink: Za čiščenje bo vredu. Če bi imel namočeno notr par mesecev pa nebi blo. Nič se sekirat. Ok, pa bom še jaz napisal eno mnenje o škotu:- odlikuje ga mazanje na površini ketne. Dobra lastnost je, da izpira umazanijo. Slaba je ta, da svinja povsod. Še najbolj bi svinjalo, če bi to zmontiral na nek moto, ki ga furaš do npr. 280km/h (SS!), kjer veriga doseže/ima cca. 2x-no povprečno obodno hitrost kot npr. pri turerjih. Potem bi imel, verjemite mi, da črto po hlačah,...in še kje. Skratka: - želim povedat, da je zadeva dobra za tourng ipd. in ne za na stezo ali avtocesto pa 200+... Je pa vseeno eno vprašanje tukaj - spet, kako ob gibajoči verigi zagotavlja dobro pronicanje med zglobe ?? Morda tako dobro izpira,... ?! :rolleyes: Scottoiler in ostali mazači so namenjeni touring voznikom in popotnikom. Da bi ga montiral na neko SS mašino katere lastnik dobi pike po celem telesu ko opazi najmanjšo packo na zadnjemu platišču ni smiselno. Za majhne kilometraže je bolje kupit sprej in popipsati tisto ketno na vsake toliko. Kar se pa mazalnih sistemov, ki uporabljajo olje kot mazivo tiče lahko potrdim da ob pravilni uporabi podaljšajo obstojnost verige za 100% sam imam verigo z 40.000km pa sem jo napenjal le enkrat s tem da je bila vožena večinoma z dvema na motorju in tremi kovčki prtljage in sem jo dvakrat vlačil po finem saharskem pesku. Scottoiler ima za popotnike in ostale avanturiste le dve napaki: 1. Regulacija zna biti na trenutke težavna saj pri nekaterih motorjih podtlak ne odpira dovolj in je težko zagotoviti zadosten pretok olja. 2. Ne moreš uporabljati kakršnega koli olja, vsaj na scottoilerju so mi rekli da ga lahko uporabim a da mi ne jamčijo za notranje dele RMV-ja kateri so mi enkrat celo zakuhali celo sranje ko mi je na potovanju spustilo tesnilo in se je olje cedilo povsod. Ker sem se zaradi težav s scotom ozrl tudi malce po drugih sistemih sem imel na eni strani možnost kupiti povsem avtomatizirano napravico ki deluje povsem elektronsko (kar mi ni preveč dišalo tudi zaradi cene) ali pa kupiti nekaj v smislu keten oilerja ki pa je povsem enostavna zadeva z elektromagnetnim ventilom me je pa precej zmotila regulacija z dušilko ki se v osnovi uporablja za pnevmatiko kar ni ravno najboljša rešitev (testirano). Malce sem se zavzel in naredil povsem svoj sistem ki je ziher, lahko uporabim kakršnokoli olje in lahko res natančno reguliram pretok kar ti je osnova da nimaš zadnjega konca motorja povsem črnega od olja. Res je mazanje z oljem precej bolj pocarsko a ko rabiš zadevo očistiti to lahko storiš z navadno papirno brisačo in ne rabiš posebnih sprejev da ti raztopijo maščobo. Jaz definitivno ne grem nikoli več nazaj na sprej.
Firediver Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 Pozdravljeni! Imam Yamaho FZ6S Fazer, l.04. V navodilih za mazanje verige mi piše: "Recommended lubricant: Motor oil or chain lubricant suitable for non O-ring chains". Verigo mažem z sprejem Castrol Chain O-R. (Je za O-ring ketne, pri nakupu sem pač vzel namenski sprej za verige za motocikle) Moja vprašanja: 1. Kakšna je razlika med mazivom za ne O-ring ketne in tistim za O-ring ketne? Po moje ne bi smelo bit problema, če nadaljujem z tem sprejem. 2. Glede vzdrževanja mojega prvega "resnega" motocikla sem začetnik (prej sem imel le Tomose in MZ-ja), zato eno butasto vprašanje: Kakšno ketno ima moj motocikel gor? 3. Ketna je še original, glede na vse prebrano, bi morala biti "vsaj" O-ring. Toda zakaj v tem primeru mazati z mazivom primernim za NE O-ring ketne? :? 4. Če se igram Gorenjca ( :whistle: ): Potle mi ni treba nabavljat kaj-jaz-vem-katerih-čudežnih sprejev za ketno, ampak jo mažem kar z motornim oljem - saj imam tako priporočeno s strani proizvajalca.. Toda ker nisem Gorenjc, bi rad izvedel, kje je caka! Hvala za odgovore!
Guest Brumer Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 Pozdravljeni! Imam Yamaho FZ6S Fazer, l.04. V navodilih za mazanje verige mi piše: "Recommended lubricant: Motor oil or chain lubricant suitable for non O-ring chains". Verigo mažem z sprejem Castrol Chain O-R. (Je za O-ring ketne, pri nakupu sem pač vzel namenski sprej za verige za motocikle) Moja vprašanja: 1. Kakšna je razlika med mazivom za ne O-ring ketne in tistim za O-ring ketne? Po moje ne bi smelo bit problema, če nadaljujem z tem sprejem. 2. Glede vzdrževanja mojega prvega "resnega" motocikla sem začetnik (prej sem imel le Tomose in MZ-ja), zato eno butasto vprašanje: Kakšno ketno ima moj motocikel gor? 3. Ketna je še original, glede na vse prebrano, bi morala biti "vsaj" O-ring. Toda zakaj v tem primeru mazati z mazivom primernim za NE O-ring ketne? :? 4. Če se igram Gorenjca ( :whistle: ): Potle mi ni treba nabavljat kaj-jaz-vem-katerih-čudežnih sprejev za ketno, ampak jo mažem kar z motornim oljem - saj imam tako priporočeno s strani proizvajalca.. Toda ker nisem Gorenjc, bi rad izvedel, kje je caka! Problem je v O-ringih ker so (gumijasti) sprey nesme biti agresiven na O-ringe,za navadno ketno brez O-ringov lahko uporabljaš sprey za ketne z O-ringi. :worship: Bremzer 1
MarduK Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 Pozdravljeni! Imam Yamaho FZ6S Fazer, l.04. V navodilih za mazanje verige mi piše: "Recommended lubricant: Motor oil or chain lubricant suitable for non O-ring chains". ...Hvala za odgovore! Sigurno imaš gori ketno O,Z ali X ring, drugače ti ne bi zdržala tudi 5000km. Lahko mažeš tudi z mastjo, oljem ali biločem mastnim, če ti paše, vedi le, da ponavadi ni dobro, da imaš masten rob gume :whistle: , tudi mazanje je potrebno precej bolj pogosto kot s sprayem
danci1973 Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 Noben serviser ni tako neumen,da bo tvojo verigo montiral,edino kakšen(šušmar) pod kozolcem z dvema malo večjima kladivoma OK. Tudi jaz ti nebi popravljal alternatorja z tvojimi rezervnimi deli in potem naj ti dam enoletno garancijo na tvoj poceni materijal.Samo moje skromno mnenje ti pa se pozanimaj pri uradnih serviserjih boš videl kako te bodo odpikal !!!!!!! :headbang: Ne, enoletno garancijo daš na tvoje 'strokovno' delo... :rolleyes: Drugače pa so mi na pooblaščenih in uradnih servisih do zdaj montirali vse, kar sem jim prinesel - od zobatih jermenov in napenjalcev, sklopk, kardanov (za avto), pa tudi verigo so mi že menjali, čeprav sem kupil 'poceni materijal'. In to brez pripomb. D.
Guest Brumer Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 Ne, enoletno garancijo daš na tvoje 'strokovno' delo... :rolleyes: Drugače pa so mi na pooblaščenih in uradnih servisih do zdaj montirali vse, kar sem jim prinesel - od zobatih jermenov in napenjalcev, sklopk, kardanov (za avto), pa tudi verigo so mi že menjali, čeprav sem kupil 'poceni materijal'. In to brez pripomb. D. Ko omenjaš kardan verjetno voziš zelo stare avte in so veseli,da materijal sabo prineseš,kajti oni to nikjer nebi mogli-hoteli nabavit.Imaš pa res dober servis pri nas na Dolenjskem bi te vsak nagnal garantirano,mogoče bi toleriral en rezervni del,če bi mu pokazal kompleten materijal za servis pa bi sigurno lepo spokal. :worship: Bremzer 1
hajoktejn Objavljeno Avgust 24, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2007 ...Sem skoraj ze obupal sploh sestavit clen, ma potem sem pa mal zivce zgubu in zacel nabijat ko konj in je slo gor. Si mislim, tolko nabijanja(aja to je nujno da sploh sestavis clen, tu posebno orodje ne pomaga) sigurno poskoduje clen, da ne recem, da vrze vso mast stran od xringov in valjckov... Ravno zato obstaja orodje, s katerim najprej stisneš ploščico na člen in potem enostavno in brez velikih muk "stisneš" valjčka, namesto, da bi ju tolkel. Največji problem tolčenja s kladivom je, da lahko ob strani valjček začne pokati po robu.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se