vojak25 Objavljeno Avgust 27, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2007 Noben serviser ni tako neumen,da bo tvojo verigo montiral,edino kakšen(šušmar) pod kozolcem z dvema malo večjima kladivoma OK. Tudi jaz ti nebi popravljal alternatorja z tvojimi rezervnimi deli in potem naj ti dam enoletno garancijo na tvoj poceni materijal.Samo moje skromno mnenje ti pa se pozanimaj pri uradnih serviserjih boš videl kako te bodo odpikal !!!!!!! :headbang: A DID veriga k jo kupiš v Louisu je pocen material :unsure:
Guest Brumer Objavljeno Avgust 27, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2007 A DID veriga k jo kupiš v Louisu je pocen material :unsure: Verjetno je cenejša od originalne,ki jo predpisuje proizvajalec motorja in katero "najbi"serviser montiral in dal na njo garancijo!!!!! :worship: Bremzer 1
Ice Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 :lol1: garancija na verigo. japajade. na zobnike tudi ? :whistle: dokazi ti "serviserju", da je kriva veriga, ker se je 1000 (ali 2000) km prehitro raztegnila in ne tvoje zapestje, vreme, okolje, karkoli petnasjtega. kolikor meni znano je to potrosni material in na take zadeve se ne daje garancije. na delo mogoce, na verigo pa skoraj sigurno ne.
Demon Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Verjetno je cenejša od originalne,ki jo predpisuje proizvajalec motorja in katero "najbi"serviser montiral in dal na njo garancijo!!!!! :worship: Pozdravljeni! Hmmm, na mojem novem Hornetu je se logicno prva veriga, in na njenih clenih pise DID, torej je DID veriga. Ne vem zakaj bi se DID veriga kupljena pri pooblascenem serviserju za Hondo Hornet 600 razlikovala od DID verige kupljene v Loisu tudi za Hondo Hornet 600. V ceni pa mislim da se ziher razlikuje.
Frips Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Mislim, da je original brezkončna, med tem ko je potrebno DID kupljen kje drugje, zakovičiti. Vsaj pri mojem modelu motorja je bilo tako.
DAN Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Za FZS-ja drži :whistle: Za skoraj vsak tip motorja imaš obe možnosti,za mojga je bila razstavljena in sestavljena .)
Gallus Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 ... kaj sedaj ... drži ali ne drži ... argumentacijo prosim ...
Frips Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Za skoraj vsak tip motorja imaš obe možnosti,za mojga je bila razstavljena in sestavljena .) Možno....za mojega je bil pri uradnem servisu samo en tip....in to sestavljeni.
danci1973 Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Mislim, da je original brezkončna, med tem ko je potrebno DID kupljen kje drugje, zakovičiti. Vsaj pri mojem modelu motorja je bilo tako. Za moj moped je predpisana zaključena veriga in če v Louis-u ali Hein Gericke kupim verigo za SV1000S, dobim zaključeno verigo. Ker pa je za namestitev zaključene verige potrebno demontirati zadnjo nihajko, verigo s primernim orodjem razstavim in nato zakovičim (btw, isto naredi tudi pooblaščeni serviser, h kateremu sem šel v dobri veri, da bo naredil po knjigi in obenem preveril ležaje in vpetje zadnje vilice). Glede na to, da imajo mnogo močnejši mopedi nihajko, pri kateri zaključene verige sploh ni mogoče montirati, sem mnenja, da z zakovičenimi ni nič narobe oz. da bo dovolj dobra tudi za moj švohn moped. ;) D.
Frips Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 (popravljeno) Itak da bo dobra :) Po tem takem ni nobene razlike,vsaj jaz jo ne vidim....oz je v ceni. Bi me pa res zanimalo, če bi znal kdo razložiti v čem je razlika, če sploh je. Popravljeno Avgust 29, 2007. Popravil Frips
Lowrenc Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 (popravljeno) Zakaj pa sploh kovičite verige? Jaz sem raje šel v HG, kupil verigo in štukar pa sem s tem štukarjem(veznim členom) spel verigo. Pol ure dela in je-ne pa neke demontaže zadnjih nihajk... Edino kar je moraš pazit kako daš zaponko na štukar, da ti jo čez čas ne odpne centrifuga... Popravljeno Avgust 29, 2007. Popravil Lowrenc
danci1973 Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Zakaj pa sploh kovičite verige? Jaz sem raje šel v HG, kupil verigo in štukar pa sem s tem štukarjem(veznim členom) spel verigo. Pol ure dela in je-ne pa neke demontaže zadnjih nihajk... Edino kar je moraš pazit kako daš zaponko na štukar, da ti jo čez čas ne odpne centrifuga... A misliš na to? Pri tem piše: Bitte beachten Sie, dass Clip-Schlösser nur für die Fahrt zur Werkstatt bzw. für eine Fahrtgeschwindigkeit von max. 80km/h geeignet sind. Wir empfehlen die Verwendung von Spreizniet-Schlössern. To je zgolj zasilna rešitev namenjena temu, da nekako prideš do delavnice... ;) D.
Frips Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Matr...a to tudi obstaja??? :rolleyes:
gvucko Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Ko omenjaš kardan verjetno voziš zelo stare avte in so veseli,da materijal sabo prineseš,kajti oni to nikjer nebi mogli-hoteli nabavit.Imaš pa res dober servis pri nas na Dolenjskem bi te vsak nagnal garantirano,mogoče bi toleriral en rezervni del,če bi mu pokazal kompleten materijal za servis pa bi sigurno lepo spokal. :worship: Pred parimi dnevi sem klical na servis in se napovedal za menjavo verige (skupaj z zobniki). Robo sem pa kupil v Louisu. Pri rezervaciji termina od njih nisem dobil pripomb. Servis je pa AS Domžale. Ne verjamem, da je bistveno drugače na Dolenjskem.
vojak25 Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Pred parimi dnevi sem klical na servis in se napovedal za menjavo verige (skupaj z zobniki). Robo sem pa kupil v Louisu. Pri rezervaciji termina od njih nisem dobil pripomb. Servis je pa AS Domžale. Ne verjamem, da je bistveno drugače na Dolenjskem. Ko boš končal bi nam zaupal kok te je prišla menjava verige?? Aja pa še to a maš neskončno al odprto verigo. Ker me prov zanima če maš neskončno, če ti bodo zadnjo nihajko demontirali in naredili ttako kot je treba ali pa tako kot je danci1973 napisal da mu jo je serviser kar razstavil verigo pa potem sestavil nazaj :unsure:
Lowrenc Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 (popravljeno) To je zgolj zasilna rešitev namenjena temu, da nekako prideš do delavnice... To sem mislil ja ampak moram povedat, da sem s to ''zasilno rešitvijo'' prevozil 20tisoč km brez problemov... Popravljeno Avgust 29, 2007. Popravil Lowrenc
2384nsdf83 Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 To sem mislil ja ampak moram povedat, da sem s to ''zasilno rešitvijo'' prevozil 20tisoč km brez problemov... jih boš še 10.000 ?
Urban K. Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Živjo! Zanima me kje bi dobil Motul On Road Chain Lube Factory Lane, ker sem že po dosti trgovinah gledal pa imajo samo On Road Chain Lube.
bu5a Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Živjo! Zanima me kje bi dobil Motul On Road Chain Lube Factory Lane, ker sem že po dosti trgovinah gledal pa imajo samo On Road Chain Lube. V TSC LABA v Litiji.
Aky Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Zanima me kje bi dobil Motul On Road Chain Lube Factory Lane, ker sem že po dosti trgovinah gledal pa imajo samo On Road Chain Lube. Kakšna je pa razlika med "navadnim" in Factory Lane? Na njihovi domači strani ga nisem našel.
MARJA Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 Imam eno vprašanje ( ne da se mi brskat nazaj ). Na motorju imam sedaj verižnika 19 / 40 in ketno s 110 členi. V DID katalogu sem zasledil za isti letnik motorja verižnika 18 / 40 in 114 členov. No veriga se mi zdi mal dolga zaradi manjšega prvega verižnika. Kako se to pozna pri pospeševanju in končni brzini ( manjši prvi verižnik )? Hvala za odgovor.
RSTDRIVER Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 Imam eno vprašanje ( ne da se mi brskat nazaj ). Na motorju imam sedaj verižnika 19 / 40 in ketno s 110 členi. V DID katalogu sem zasledil za isti letnik motorja verižnika 18 / 40 in 114 členov. No veriga se mi zdi mal dolga zaradi manjšega prvega verižnika. Kako se to pozna pri pospeševanju in končni brzini ( manjši prvi verižnik )? Hvala za odgovor. pri mojem motorju se na pospeških nekaj pozna, končna pa slabih 20km/h nižja. razlog zaradi česar sem dal manjši prednji verižnik je luknja pri 7.500 o/min, ki jo v 6 prestavi z dvema gor ni zmogel premagati še pomembneje pa je to, da je vožnja v dvoje po zaprtih ovinkih v 1. prestavi postala bolj enostavna.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se