MarduK Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 Imam eno vprašanje ( ne da se mi brskat nazaj ). Na motorju imam sedaj verižnika 19 / 40 in ketno s 110 členi. V DID katalogu sem zasledil za isti letnik motorja verižnika 18 / 40 in 114 členov. No veriga se mi zdi mal dolga zaradi manjšega prvega verižnika. Kako se to pozna pri pospeševanju in končni brzini ( manjši prvi verižnik )? Hvala za odgovor. Na hitro rečeno poznalo se ti bo za okoli 5% nižje končne brzine in procentualno toliko boljši pospešek. Pri nekaterih motorjih se skoraj ne pozna, ker imajo v originalu tako dolgo zadnjo prestavo, da se ne zvrti v celoti. Z manjšim zobnikom spredaj seveda se, računaj pa tudi na verjetnost večje porabe, saj se bo motor vrtel na višjih obratih pri isti potovalni hitrosti kot sedaj
westy Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 jest mam pa eno tezavo do zdej vedno ko sem ketno napel je blo vse vredu nazadnje ko sem jo pa nastelal je bila lepo ohlapna tako kot pise da more bit. Po parih kilometrih ene 10-20 je ketna napeta da nima nic zracnosti pregreta ni, je topla ampak ne prevec ko pa motor stoji in se ohladi pa je spet lepo ohlapna pa sem jo ze ene 3X probu ponovno nastelat pa zmer isto. Motor je pa kawasaki ninja l.99. verigo pa redno mazem z sprejem.
Jure Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 (popravljeno) Si preprican, da veriga mogoce ni ze neenakomerno pretegnjena in je to, da je vcasih pravilno nasponana vcasih pa ne posledica tega in se ti je zgolj po nakljucju pripetilo, da je bil motor po xx km ravno v taki poziciji ko ketno spona, doma pa ne? Samo razmisljam, moznost obstaja.. Popravljeno September 19, 2007. Popravil DeX
westy Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 sem tud jest na to pomislu pa sem ketno nasponal pa motor mal naprej zapeljal pa probal pa spet mal naprej zapeljal pa probal pa je bla povsod priblizno isto napeta.
rosse20 Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 predno začnem pisat, priznam, da nisem prebrala vseh strani. :unsure: zanima me sledeče... kupujem ketno in zobnika za moj motor. a naj kupim recimo komplet ali vsak zobnik posebej in ketno posebej? a je boljše d.i.d. ali regina? kakšna je razlika med o-ring in x-ring. če kupim komplet od regine ali d.i.d. z o-ring pride komplet okoli 100€. če vzamem vsak zobnik posebej in x-ring ketno, me pride 190€. kaj predlagate? ;) hvala
danci1973 Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 predno začnem pisat, priznam, da nisem prebrala vseh strani. :unsure: zanima me sledeče... kupujem ketno in zobnika za moj motor. a naj kupim recimo komplet ali vsak zobnik posebej in ketno posebej? a je boljše d.i.d. ali regina? kakšna je razlika med o-ring in x-ring. V obliki profila gumijastih tesnil, ki zadržujejo mast v valjčkih. Ene so Okrogle (O-ring), druge s v obliki črke X. Slednje bi naj imele manjše trenje ob enakem ali boljšem tesnenju. če kupim komplet od regine ali d.i.d. z o-ring pride komplet okoli 100€.če vzamem vsak zobnik posebej in x-ring ketno, me pride 190€. kaj predlagate? ;) hvala Zakaj (spet) kompliciraš? Če te 90€ ne boli, kupi vsak zobnik posebej in X-ring ketno. Sicer pa kupi komplet. D.
hajoktejn Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 kaj predlagate? ;) hvala Predlagam, da kupiš vsak kos posebej in prodajalcu, kjer boš kupovala pustiš še 30 EUR napitnine. :alien1: :headbang:
rosse20 Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 ok hvala. sem doumela, da bolje da nič več ne vprašam, čeprav takšno zadevo kupujem prvič in verjetno (upam da) ne zadnjič.
gvucko Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 predno začnem pisat, priznam, da nisem prebrala vseh strani. :unsure: zanima me sledeče... kupujem ketno in zobnika za moj motor. a naj kupim recimo komplet ali vsak zobnik posebej in ketno posebej? a je boljše d.i.d. ali regina? kakšna je razlika med o-ring in x-ring. če kupim komplet od regine ali d.i.d. z o-ring pride komplet okoli 100€. če vzamem vsak zobnik posebej in x-ring ketno, me pride 190€. kaj predlagate? ;) hvala kupi x-ring komplet ;). Imaš kar nekaj izbire na ebayu. Razliko ti je sicer Danci razlozil, a vseeno: X-ring ima daljšo žiljenjsko dobo ob istih ali boljših karakteristikah kot O-ring. Če te zanima zakaj pa le prebrskaj v tej temi (hint: uporabi iskalnik) ali pa razlago poišči na www.wikipedia.org. lp,
trumf Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 (popravljeno) predno začnem pisat, priznam, da nisem prebrala vseh strani. :unsure: zanima me sledeče... kupujem ketno in zobnika za moj motor. a naj kupim recimo komplet ali vsak zobnik posebej in ketno posebej? a je boljše d.i.d. ali regina? kakšna je razlika med o-ring in x-ring. če kupim komplet od regine ali d.i.d. z o-ring pride komplet okoli 100€. če vzamem vsak zobnik posebej in x-ring ketno, me pride 190€. kaj predlagate? ;) hvala Kupi d.i.d. komplet (lahko tudi Regino) o-ring. Če jo boš redno vzdrževala (mazanje, občasno tudi čiščenje), ti bo držala skoraj tako dolgo, kot x- ali z-ring, mogoče kakšnih 10% manj, kar pa ne opraviči tistih 90 ojrov razlike. Popravljeno November 20, 2007. Popravil trumf
Leteči Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 Koliko ti veriga zdrži ni toliko odvisno od tesnil ampak od natezne trdnosti verige.
trumf Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 Koliko ti veriga zdrži ni toliko odvisno od tesnil ampak od natezne trdnosti verige. Se popolnoma strinjam. Ampak če ti pa prej tesnila pobere, tudi samo mazanje verige ni več učinkovito, kar pomeni večjo silo za upogibanje verige in ti začne pobirati zobnike.
uuu Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 Eno vprašanje: če zamenjam samo sprednji zobnik za en zob iz 17 na 16, me zanima, če je potrebno postoriti še kaj, kar se tiče menjav? lp
Leteči Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 Se popolnoma strinjam. Ampak če ti pa prej tesnila pobere, tudi samo mazanje verige ni več učinkovito, kar pomeni večjo silo za upogibanje verige in ti začne pobirati zobnike. Res je, samo do poškodbe tesnil pride v 99% zaradi slabega vzdrževanja. Ni glavna razlika med X in O tesnili da bi eni več zdržali ampak da bolje tesnijo. Videl tudi že primere ko so se tesnila enostavno stopila zaradi temperature povzročene s trenjem nemazane oziroma slabo mazane verige. Imajo pa danes že skoraj vse močnejše verige X tesnila, vsaj kar se cestne uporabe tiče.
rosse20 Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 hvala vsem Kupi d.i.d. komplet (lahko tudi Regino) o-ring. Če jo boš redno vzdrževala (mazanje, občasno tudi čiščenje), ti bo držala skoraj tako dolgo, kot x- ali z-ring, mogoče kakšnih 10% manj, kar pa ne opraviči tistih 90 ojrov razlike. no saj to me je zanimalo... če se res toliko splača dati 90€ več. kakšna pa je razlika med d.i.d. in regino? ali je vseeno? hvala
Leteči Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 (popravljeno) Ampak vseeno ti priporočam verigo z največjo natezno trdnostjo (nad 35kN) ki jo še dobiš za svoj motor. Verjemi da se tistih par 10EUR na koncu izplača. Pa malce se ozri po kakem E-bayu, se ta roba dobi precej ceneje kot v naših moto štacunah. KLIK Popravljeno November 20, 2007. Popravil Leteči
DAN Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 Pa ketno vzdrževat tako kot treba,prva ketna mi je zdržala 24k,druga ob veliko večji pozornosti 34k,tudi sam sem bil presenečen,ampak se je obrestovalo,tretja na začetku življenske dobe,vse DID.
simonsi Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 hvala vsemno saj to me je zanimalo... če se res toliko splača dati 90€ več. kakšna pa je razlika med d.i.d. in regino? ali je vseeno? hvala Če paše daj did 532, boš mela za skoz. 520 recimo, je bol bicikel veriga.
salo Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 Eno vprašanje: če zamenjam samo sprednji zobnik za en zob iz 17 na 16, me zanima, če je potrebno postoriti še kaj, kar se tiče menjav? lp Bodi pozoren, ker lahko da bo kakšen zglob preveč zaradi tega. Jaz sem letos menjal cel komplet in je prišla prva triba za en zob večja :headbang: in prestavno razmerje mi nikakor ni odgovarjalo. Za moje pojeme je pri normalni civilni vožnji najboljše pustiti tovarniške nastavitve, ker oni že vejo zakaj so izbrali takšno tribo
brembo Objavljeno December 6, 2007 Opozori Objavljeno December 6, 2007 zdravo...zanima me kje se kej gibljejo cene za verižne sete did...motor ima 17000km pa jo bo treba zamenjat spomladi ker je tudi že neenakomerno raztegnjena...gledal sem na internetu za 134€(yamaha xtx 660) pa ne vem točno kaka? lp
salo Objavljeno December 6, 2007 Opozori Objavljeno December 6, 2007 zdravo...zanima me kje se kej gibljejo cene za verižne sete did...motor ima 17000km pa jo bo treba zamenjat spomladi ker je tudi že neenakomerno raztegnjena...gledal sem na internetu za 134€(yamaha xtx 660) pa ne vem točno kaka? lp Jaz sem komplet menjal na monsterju lansko leto in sem dalo okoli 130EUR
rosse20 Objavljeno December 6, 2007 Opozori Objavljeno December 6, 2007 jst sem danes kupla komplet od d.i.d.-a v louis-u, pe je bil v akciji, pa prišel par centov manj kot 100€.
krava Objavljeno December 6, 2007 Opozori Objavljeno December 6, 2007 Komplet did-ov set sem shandlal za 209 ojrof. :naughty:
Urban K. Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 Živjo! Zanima me kje v Ljubljani oz. njeni okolici prodajajo D.I.D. verige?
Urban K. Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 Zdaj sem imel D.I.D. 520 V6 pa je čist zjebana, tako da bi rad zvedel če je še kakšna boljša za na RS 250.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se