ataIBA Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 Se popolnoma strinjam. Ampak če ti pa prej tesnila pobere, tudi samo mazanje verige ni več učinkovito, kar pomeni večjo silo za upogibanje verige in ti začne pobirati zobnike. Torej, zobnike začne pobirat veriga, ki se podaljša zaradi obrabe spojev. Taka veriga ne porazdeli vlečne sile po celem obodu zadnjega verižnika, oz. po več zobnikih, ampak obremeni samo gornje zobe (vedno bolj) in prične se obraba. Zobje postajajo vedno bolj špicasti, ostri in zajedeni. Zato je smiselno nategovanje verige zelo kratek čas. Najboljše kontroliraš tako, da z dvema prstoma na zadnjem verižniku nategneš verigo in vidiš koliko se ti z verižnika dvigne. Probaš večkrat ali celo, ker se ti lahko zgodi, da je samo nekaj členov popustilo - se raztegnilo in veriga začne opletat. Nova nalega popolnoma in je toleranca minimalna. Danes sem na BMW F 650 Dakarčku kontroliral verigo po prevoženih 19 000 km. Izgledala je še dobro, zato sem jo s čistilnim sprejem temeljito očistil. Sedaj se kolo lepše vrti veriga pa nategnjena :whistle: . Svinjarija od zadnjega gira jo je držala skupaj.... Torej menjava, čeprav se na zobniku "nič ne vidi" je obvezna menjava v kompletu. LP.
X-biker Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 (popravljeno) Zdaj sem imel D.I.D. 520 V6 pa je čist zjebana, tako da bi rad zvedel če je še kakšna boljša za na RS 250. Provaj tukaj www.nitro.si . Imajo DID in RK vzami raje RK boljša in lahko izbereš poljubno velikost verižnikov. Jst sm vzel DID :headbang: frend pa RK in to v lepi rdeči barvi :winkiss: Srečno Popravljeno December 24, 2007. Popravil X-biker
Urban K. Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 Provaj tukaj www.nitro.si . Imajo DID in RK vzami raje RK boljša in lahko izbereš poljubno velikost verižnikov. Jst sm vzel DID :headbang: frend pa RK in to v lepi rdeči barvi :winkiss: Srečno Nič ni tukaj.
Povratnik Objavljeno December 25, 2007 Opozori Objavljeno December 25, 2007 Čao ! Jaz sem dobil verižni set včeraj ( DID ) naročil sem v firmi TRG iz Ljubljane, dobavljajo pa od LOUIS-a . Kolikor sem spraševal tu po Sloveniji je bilo povsod dražje . zadeva je stala nekaj čez 120 Eur za fazer 600. Imajo tudi svojo stran na netu.L.p.
rosse20 Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 Lep pozdrav! Mene nekaj zanima. Kupila sem komplet od D.I.D.-a za mojega SV-ja. Danes sva vzela zadnje kolo iz motorja, ker gre jutri ali v soboto k vulkanizerju po novo gumo. Potem pa je potrebno zamenjat zobnika in ketno. Sedaj me zanima, kako vi menjate ketno. Namreč moja ketna je v celoti iz enega dela. A mi lahko kdo napiše postopek? Hvala
Stric Burek Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 Lep pozdrav! Mene nekaj zanima. Kupila sem komplet od D.I.D.-a za mojega SV-ja. Danes sva vzela zadnje kolo iz motorja, ker gre jutri ali v soboto k vulkanizerju po novo gumo. Potem pa je potrebno zamenjat zobnika in ketno. Sedaj me zanima, kako vi menjate ketno. Namreč moja ketna je v celoti iz enega dela. A mi lahko kdo napiše postopek? Hvala Če si vzela celo kolo dol, potem daš ketno čez nihajko na sprednji zbonik, potem samo še zadaj natakneš, ustrezno napneš in to je to. Drugače se ne da.
simonsi Objavljeno Januar 18, 2008 Opozori Objavljeno Januar 18, 2008 Pomojem bo morala kar zadnjo nihajko dol vzet, če hoče novo ketno v enem kosu gor dobit. :whistle:
MARJA Objavljeno Januar 18, 2008 Opozori Objavljeno Januar 18, 2008 (popravljeno) Lep pozdrav! Mene nekaj zanima. Kupila sem komplet od D.I.D.-a za mojega SV-ja. Danes sva vzela zadnje kolo iz motorja, ker gre jutri ali v soboto k vulkanizerju po novo gumo. Potem pa je potrebno zamenjat zobnika in ketno. Sedaj me zanima, kako vi menjate ketno. Namreč moja ketna je v celoti iz enega dela. A mi lahko kdo napiše postopek? Hvala Bo treba verjetno res kar zadnjo nihajko dol snet. Če je fant vešč šraufanja ni to noben problem. Mene tud še čaka to, k ketno dobim. Je pa še varianta, da jo razstaviš, kupiš nov spojni člen in jo s posebnim orodjem zakovičiš. Popravljeno Januar 18, 2008. Popravil MARJA
MarduK Objavljeno Januar 18, 2008 Opozori Objavljeno Januar 18, 2008 Bo treba verjetno res kar zadnjo nihajko dol snet. Če je fant vešč šraufanja ni to noben problem. Mene tud še čaka to, k ketno dobim.Je pa še varianta, da jo razstaviš, kupiš nov spojni člen in jo s posebnim orodjem zakovičiš. Kar je pa po eni strani bedarija, če je že tovarniško skupaj dana...nihajko dol in gasa, to pa ja ni tak problem :alien1:
Cartman Objavljeno Januar 18, 2008 Opozori Objavljeno Januar 18, 2008 Rossie, a maš ti problem s snemanjem verige, al si kupila novo, že zapeto?
rosse20 Objavljeno Januar 18, 2008 Opozori Objavljeno Januar 18, 2008 Rossie, a maš ti problem s snemanjem verige, al si kupila novo, že zapeto? oboje... zdej gremo staro dol vzet in nove zobnike namontirat, potem pa še ketno (ker guma je že nova na felgi :naughty: ) sporočim, kako bo
MARJA Objavljeno Januar 18, 2008 Opozori Objavljeno Januar 18, 2008 Kar je pa po eni strani bedarija, če je že tovarniško skupaj dana...nihajko dol in gasa, to pa ja ni tak problem :alien1: Ker ni problema bom jaz nihajko dol dajal. Jaz sem omenu še drugo opcijo, ki se men tud zdi brez smisla.
Cartman Objavljeno Januar 18, 2008 Opozori Objavljeno Januar 18, 2008 Ker ni problema bom jaz nihajko dol dajal. Jaz sem omenu še drugo opcijo, ki se men tud zdi brez smisla. No, večini motorjev je v napoto grušt, in ne nihajka. Za SVja pa nevem
rosse20 Objavljeno Januar 18, 2008 Opozori Objavljeno Januar 18, 2008 evo. mi2 sva uspela. ni bilo tako težko, samo je malo dlje trajalo. naslednjič bo bolje :whistle: hvala vsem za pomoč
Urban K. Objavljeno Januar 18, 2008 Opozori Objavljeno Januar 18, 2008 Kar je pa po eni strani bedarija, če je že tovarniško skupaj dana...nihajko dol in gasa, to pa ja ni tak problem :alien1: Samo nekateri motorji pa imajo ketno skozi nihajko (kot moj), tu pa ne moreš nič drugega kot, da jo razstaviš in daš sprešat nazaj.
iztok66 Objavljeno Januar 18, 2008 Opozori Objavljeno Januar 18, 2008 Mogoče kdo ve kje prodajajo SUNSTAR verige in zobnike?
MARJA Objavljeno Januar 18, 2008 Opozori Objavljeno Januar 18, 2008 Mogoče kdo ve kje prodajajo SUNSTAR verige in zobnike? A ne dela SUNSTAR samo verižnike??? Poglej po netu. Jest sem enkrat najdu pa ne vem kje.
DAN Objavljeno Januar 19, 2008 Opozori Objavljeno Januar 19, 2008 Mogoče kdo ve kje prodajajo SUNSTAR verige in zobnike? Za prejšnji motor,pri menjavi verige so bili sunstarjevi zobniki v DID kompletu (Lojz)
rosse20 Objavljeno Januar 19, 2008 Opozori Objavljeno Januar 19, 2008 Za prejšnji motor,pri menjavi verige so bili sunstarjevi zobniki v DID kompletu (Lojz) tudi mi2 sva včeraj menjala komplet D.I.D. in so bili notri Sunstar zobniki.
iztok66 Objavljeno Januar 24, 2008 Opozori Objavljeno Januar 24, 2008 A mogoče kdo ve katere znamke bi lahko bila ta veriga? http://www.moj-album.com/slike/10786742/dA...nmWmjm5PN.v.jpg
simonsi Objavljeno Januar 24, 2008 Opozori Objavljeno Januar 24, 2008 (popravljeno) Zgleda da je did zvm 520. DID Popravljeno Januar 24, 2008. Popravil simonsi
DAN Objavljeno Januar 24, 2008 Opozori Objavljeno Januar 24, 2008 ker zobniki so sunstarovi V čem je problem?
simonsi Objavljeno Januar 24, 2008 Opozori Objavljeno Januar 24, 2008 ker zobniki so sunstarovi Če je komplet iz lojzeta, potem je to normalno. Mislim da did ne dela zobnikov, samo verige.
iztok66 Objavljeno Januar 24, 2008 Opozori Objavljeno Januar 24, 2008 V čem je problem? Ker morem ketno zanetat pa rabim primerne nete, ali je samo glavno da ustreza specifikacijam ketne?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se