Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Se popolnoma strinjam. Ampak če ti pa prej tesnila pobere, tudi samo mazanje verige ni več učinkovito, kar pomeni večjo silo za upogibanje verige in ti začne pobirati zobnike.

Torej, zobnike začne pobirat veriga, ki se podaljša zaradi obrabe spojev. Taka veriga ne porazdeli vlečne sile po celem obodu zadnjega verižnika, oz. po več zobnikih, ampak obremeni samo gornje zobe (vedno bolj) in prične se obraba. Zobje postajajo vedno bolj špicasti, ostri in zajedeni. Zato je smiselno nategovanje verige zelo kratek čas. Najboljše kontroliraš tako, da z dvema prstoma na zadnjem verižniku nategneš verigo in vidiš koliko se ti z verižnika dvigne. Probaš večkrat ali celo, ker se ti lahko zgodi, da je samo nekaj členov popustilo - se raztegnilo in veriga začne opletat. Nova nalega popolnoma in je toleranca minimalna. Danes sem na BMW F 650 Dakarčku kontroliral verigo po prevoženih 19 000 km. Izgledala je še dobro, zato sem jo s čistilnim sprejem temeljito očistil. Sedaj se kolo lepše vrti veriga pa nategnjena :whistle: . Svinjarija od zadnjega gira jo je držala skupaj.... Torej menjava, čeprav se na zobniku "nič ne vidi" je obvezna menjava v kompletu. LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj sem imel D.I.D. 520 V6 pa je čist zjebana, tako da bi rad zvedel če je še kakšna boljša za na RS 250.

Provaj tukaj www.nitro.si . Imajo DID in RK vzami raje RK boljša in lahko izbereš poljubno velikost verižnikov. Jst sm vzel DID :headbang: frend pa RK in to v lepi rdeči barvi :winkiss:

Srečno

Popravljeno . Popravil X-biker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Provaj tukaj www.nitro.si . Imajo DID in RK vzami raje RK boljša in lahko izbereš poljubno velikost verižnikov. Jst sm vzel DID :headbang: frend pa RK in to v lepi rdeči barvi :winkiss:

Srečno

Nič ni tukaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čao !

Jaz sem dobil verižni set včeraj ( DID ) naročil sem v firmi TRG iz Ljubljane, dobavljajo pa od LOUIS-a . Kolikor sem spraševal tu po Sloveniji je bilo povsod dražje . zadeva je stala nekaj čez 120 Eur za fazer 600. Imajo tudi svojo stran na netu.L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Lep pozdrav!

Mene nekaj zanima. Kupila sem komplet od D.I.D.-a za mojega SV-ja. Danes sva vzela zadnje kolo iz motorja, ker gre jutri ali v soboto k vulkanizerju po novo gumo. Potem pa je potrebno zamenjat zobnika in ketno. Sedaj me zanima, kako vi menjate ketno. Namreč moja ketna je v celoti iz enega dela.

A mi lahko kdo napiše postopek?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Mene nekaj zanima. Kupila sem komplet od D.I.D.-a za mojega SV-ja. Danes sva vzela zadnje kolo iz motorja, ker gre jutri ali v soboto k vulkanizerju po novo gumo. Potem pa je potrebno zamenjat zobnika in ketno. Sedaj me zanima, kako vi menjate ketno. Namreč moja ketna je v celoti iz enega dela.

A mi lahko kdo napiše postopek?

Hvala

Če si vzela celo kolo dol, potem daš ketno čez nihajko na sprednji zbonik, potem samo še zadaj natakneš, ustrezno napneš in to je to. Drugače se ne da.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Mene nekaj zanima. Kupila sem komplet od D.I.D.-a za mojega SV-ja. Danes sva vzela zadnje kolo iz motorja, ker gre jutri ali v soboto k vulkanizerju po novo gumo. Potem pa je potrebno zamenjat zobnika in ketno. Sedaj me zanima, kako vi menjate ketno. Namreč moja ketna je v celoti iz enega dela.

A mi lahko kdo napiše postopek?

Hvala

Bo treba verjetno res kar zadnjo nihajko dol snet. Če je fant vešč šraufanja ni to noben problem. Mene tud še čaka to, k ketno dobim.

Je pa še varianta, da jo razstaviš, kupiš nov spojni člen in jo s posebnim orodjem zakovičiš.

Popravljeno . Popravil MARJA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo treba verjetno res kar zadnjo nihajko dol snet. Če je fant vešč šraufanja ni to noben problem. Mene tud še čaka to, k ketno dobim.

Je pa še varianta, da jo razstaviš, kupiš nov spojni člen in jo s posebnim orodjem zakovičiš.

Kar je pa po eni strani bedarija, če je že tovarniško skupaj dana...nihajko dol in gasa, to pa ja ni tak problem :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rossie, a maš ti problem s snemanjem verige, al si kupila novo, že zapeto?

oboje...

zdej gremo staro dol vzet in nove zobnike namontirat, potem pa še ketno (ker guma je že nova na felgi :naughty: )

sporočim, kako bo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar je pa po eni strani bedarija, če je že tovarniško skupaj dana...nihajko dol in gasa, to pa ja ni tak problem :alien1:

Ker ni problema bom jaz nihajko dol dajal. Jaz sem omenu še drugo opcijo, ki se men tud zdi brez smisla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker ni problema bom jaz nihajko dol dajal. Jaz sem omenu še drugo opcijo, ki se men tud zdi brez smisla.

No, večini motorjev je v napoto grušt, in ne nihajka. Za SVja pa nevem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo. mi2 sva uspela. ni bilo tako težko, samo je malo dlje trajalo. naslednjič bo bolje :whistle:

hvala vsem za pomoč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar je pa po eni strani bedarija, če je že tovarniško skupaj dana...nihajko dol in gasa, to pa ja ni tak problem :alien1:

Samo nekateri motorji pa imajo ketno skozi nihajko (kot moj), tu pa ne moreš nič drugega kot, da jo razstaviš in daš sprešat nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče kdo ve kje prodajajo SUNSTAR verige in zobnike?

A ne dela SUNSTAR samo verižnike??? Poglej po netu. Jest sem enkrat najdu pa ne vem kje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče kdo ve kje prodajajo SUNSTAR verige in zobnike?

Za prejšnji motor,pri menjavi verige so bili sunstarjevi zobniki v DID kompletu (Lojz)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za prejšnji motor,pri menjavi verige so bili sunstarjevi zobniki v DID kompletu (Lojz)

tudi mi2 sva včeraj menjala komplet D.I.D. in so bili notri Sunstar zobniki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V čem je problem?

Ker morem ketno zanetat pa rabim primerne nete, ali je samo glavno da ustreza specifikacijam ketne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!