Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Na 500km maži, na 1000km pucaj.

Čisti pa ali z MALOWD-40nakrpo, ali pa s petrolejeminčopičem.

Ne uporabljat WD-ja! Samo petrolej

Objavljeno (popravljeno)

Zakaj ne? Poznaš koga, ki je čistil z WD-jem in mu je ketna crknila hitreje kot ponavadi? Jaz na motosvetu zanj še nisem slišal. Sem pa slišal za ljudi, ki WD uporabljajo in jim ketna crkne po toliko kilometrih, kot če bi uporabljali petrolej.

Ne vem zakaj ste vsi nastrojeni proti WD-ju.

Popravljeno . Popravil Racon
Objavljeno

A je že kdo slišal za predlavo iz ketne na jermen. Ce kdo kaj ve naj mi sporoči kje dobiti kit za predelavo ter kakšna je cena. Gre pa za motor Honda CB 600 F Hornet letnik 2003. hvala hvala že v naprej :rolleyes:

Objavljeno
Zakaj ne? Poznaš koga, ki je čistil z WD-jem in mu je ketna crknila hitreje kot ponavadi? Jaz na motosvetu zanj še nisem slišal. Sem pa slišal za ljudi, ki WD uporabljajo in jim ketna crkne po toliko kilometrih, kot če bi uporabljali petrolej.

Ne vem zakaj ste vsi nastrojeni proti WD-ju.

Namoči v solno kislino in nitro razredčilo. To najbolje deluje

Objavljeno
Namoči v solno kislino in nitro razredčilo. To najbolje deluje

Veš, ni treba banalizirati stvari.

Lepo sem te vprašal, če poznaš koga oz. za kakšen konkreten primer, da je nekomu ketno sfukalo zaradi WD-ja.

Objavljeno

WD40 se pomoje ne obnese predvsem zaradi tega ker prehitro izhlapi, pa premalo topi "zasmoljeno" mast.

Uporabite kurilno olje, z čopičem spucaš pa je. Malo sicer našprica v prvih km, ker centrifuga zmeče svinjarijo in nafto ven.

Ko gre vsa svinjarija ven obrišeš z cunjo, namažeš z čimer pač že pa je.

Pa še to: dokler ketna ni ornk spucana se sploh ne vidi koliko o-ringov je že poškodovanih, četudi je ketna šele na "polovici življenske dobe". Samo kar ne vidiš, ne veš in pač ne boli .)

Objavljeno

Na CBR 600 FS sem verigo pucal nejvečkrat z WD-jem in je zdržala 36000 km.

Objavljeno

Tu pri verigi ne šparam ...priznam :naughty: :whistle:

nucam in sem zlo zadovoljen

zdelo dobro čisti in maže..

veriga je čista in v dobri kondiciji

MOTUL Chain Clean za čiščenje

MOTUL Chain Lube road z PTFE dodatkom

Objavljeno

verigo mažem po potrebi ,oziroma po daljši vožnji,pa najmanj na 500km,čistim jo večina z VD40

prevozil sem z njo 60000km, ko sem pred štirinajstimi dnevi prišel iz dalmacije pa sem ugotovil da se ji že pošteno poznajo kilometri tak da bo pred glavno sezono potrebna menjave.

Objavljeno (popravljeno)

Na mopedu imam Scottoiler. Takorekoč od prvega dne. Prevoženih 18.000 km. Verige nikoli ni bilo potrebno čistiti. Olje za mazanje sem dolil 4 (štiri) krat.

Me like it.

Popravljeno . Popravil Fritz
Objavljeno

Jst ne vem, zakaj komplicirate. :slap: ...za čiščenje uporabljaj namensko zadevo za čiščenje verige (ala motul chain clean in podobno) , ki ni tako draga in tud nucaš jo na 1000km.

Čudno, da noben ne sprašuje, kaj naj uporabi za mazanje verige namesto kettenspreja? :huh:

Objavljeno

Čisto brezveze, ker s petrolejem očistiš vsaj tako dobro, priporočajo ga celo nekateri proizvajalci motorjev in poceni je :)

Objavljeno

:yes: Meni v service manualu piše naj čistim ketno z kerozinom oz. petrolejem.Poleg tega je pa ptrolej tko rekoč zastonji-liter te pride okoli 2eur.

Objavljeno
Jst ne vem, zakaj komplicirate. :slap: ...za čiščenje uporabljaj namensko zadevo za čiščenje verige (ala motul chain clean in podobno) , ki ni tako draga in tud nucaš jo na 1000km.

Čudno, da noben ne sprašuje, kaj naj uporabi za mazanje verige namesto kettenspreja? :huh:

Ravno WD-jevci (če se lahko tako izrazim :) ), ne kompliciramo. Vsak ima WD v delavnici in je res najbolj priročno sredstvo. Dvomim pa, da ima vsak v delavnici Motul Chain clean ali petrolej.

Objavljeno

Par sto kilometrov po dežju, pa se ketna sveti od čistoče. :krneki:

Objavljeno
Ravno WD-jevci (če se lahko tako izrazim :) ), ne kompliciramo. Vsak ima WD v delavnici in je res najbolj priročno sredstvo. Dvomim pa, da ima vsak v delavnici Motul Chain clean ali petrolej.

Aha, a chain lube pa ima vsak v delavnici? :hmm: Kaj pa narediš, če tega nimaš v delavnici? Namažeš z WD-jem? :?

Objavljeno (popravljeno)
Aha, a chain lube pa ima vsak v delavnici? :hmm: Kaj pa narediš, če tega nimaš v delavnici? Namažeš z WD-jem? :?

Govorimo o čistilih za ketno, ne o mazilih.

Se mi je pa že večkrat zgodilo, da sem imel chain lube, chain cleana pa ne. In sem zato (pa tudi zaradi cene), prešaltal na WD-40, ki je zakon in je res ponavadi prisoten v vsaki delavnici.

Popravljeno . Popravil Racon
Objavljeno
Govorimo o čistilih za ketno, ne o mazilih.

Se mi je pa že večkrat zgodilo, da sem imel chain lube, chain cleana pa ne. In sem zato (pa tudi zaradi cene), prešaltal na WD-40, ki je zakon in je res ponavadi prisoten v vsaki delavnici.

Res je WD40 zakon :worship: samo NIKOLI ga ne uporabljaj za čiščenje verige, ker jo boš moral precej prej zamenjat. WD40 ti bo uničil vse Oringe , X-ringe al kar že ma tvoja veriga ( je koroziven do gume- prepari). Če ša je ta brez pol pa brez problema.

Objavljeno

Očitno nekaterim stvar ne škoduje:

verigo mažem po potrebi ,oziroma po daljši vožnji,pa najmanj na 500km,čistim jo večina z VD40

prevozil sem z njo 60000km, ko sem pred štirinajstimi dnevi prišel iz dalmacije pa sem ugotovil da se ji že pošteno poznajo kilometri tak da bo pred glavno sezono potrebna menjave.

Objavljeno

Navaden deagreaser, ki ga kupiš v šparu oz. kjerkoli, krtača in vrela voda. To je recept za čisto verigo.

Objavljeno

Sem pred sezono zamenjal vezni člen, in sem stare X-ringer od d.i.d. ketne namočil v wd-40 za 48 ur,...

Pred in po namočitvi, so se gumice obnašale enako, koliko sem pač lahko sam razbral.

Probal sem jih zvijat, raztegovat, upogibat, v glavnem lepo sem jih namučil.

Lahko da res wd-40 škoduje, mogoče samo na določene ringe, ampak mislim, da proizvajalci tudi niso tako trdi v glavo in vejo z kakšnimi sredstvi folk čisti, ali celo maže verige, in če bi se wsaka weriga zaradi WD.40 uničila, pol bi imeli dosti preveč folka z reklamacijami, tako da mislim, da je to samo bolj marketinški nateg,...

Aja, pa WD-40 je mislimda baziran na kerozini, kerozin pa eni proizvajalci verig celo priporočajo za čiščenje,...hmm...zanimivoane :)

Objavljeno
Aja, pa WD-40 je mislimda baziran na kerozini, kerozin pa eni proizvajalci verig celo priporočajo za čiščenje,...hmm...zanimivoane :)

Ja to maš pa prav.

Objavljeno

kolega kupuje komplet zobnikov (sprednji zadnji) ter verigo za kawasaki kle500, letnik 1998. Cena na motolandu za original je 106€ (kar ni pretirano), ampak vseeno me zanima, če ima kdo kak predlog kje dobiti ceneje tako varianto ali pa možnost tudi DID ali REGINA?

Hvala

Objavljeno

zanimivo, vendar so dražji od originala. Did je 139€ za ta letnik, regina pa 120€.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!