Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

po pravici povedano, sploh nisem imel zamar! :headbang: zadnjič sem jo pa čistil pa sem opazil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni!

Eno tako malo vprašanje, se mi ne da vseh postov za nazaj brat. Kje kupujete DID verige in zobnike?

Da ne bo reklame mi lahko pošljete tudi PM.

Hvala!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima v čem je eazlika med voskom za verige in tistim ˝običajnim˝ sprejem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za kawasaki mam zanimivo izkušnjo...prejšn mesc kupu pr motoland panigaz kawasaki servis (kranj) (original kawasaki komplet z zobniki, sicer je didova veriga ker jo ma pač original kawasaki) in dobu precej bolj pocen kot recimo isto didovo verigo ter zobnike oziroma reginino verigo ter zobnike v louisu ali bilo kje drugje. Original set 109€, didov set prek louisa pa 139€, reginin set 129€ če se ne motm. Tko de razmisli...in predvsem pokliči tega motoland panigaz-a, pa ti povejo kako in kej, primerjaj z cenami na louis.de

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede nakupa verižnega seta bi pa jaz dodal mojo izkušnjo s simšičem... preko njih sem naročil ker sem rabil manjši zadnji verižnik, katerega sem tudi naročil. ko sem dobil pošiljko pa presenečen ugotovim da sem dobil verižnike originalnih velikosti, pa še to z zamudo. tako da sem bil kar malo razočaran nad tako hvaljeno in priporočeno firmo, še posebej ker bi original komplet dobil takoj in ceneje v pro motorju :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če tukaj gor jamraš nikomur nič ne pomaga. :P

A si sploh sporočil simšiču, da je prišlo do napake? :hmm:

ni blo mišljeno kot jamranje, bolj kot moja izkušnja... simšiča pa nisem obvestil, ker niti nima smisla, nazaj jim nisem imel namena pošiljati kompleta in vztrajati, ker sem bil rahlo v časovni stiski s končanjem motorja in sem uporabil kar sem pač dobil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Jest sm danes kupil sprednji zobnik 15 za zxr-ja v Promoto pri Celju za 10eur. Kupil sem tudi barvni trak za platišča, majo pa tud še polno robe, vse pohvale. V Luisa sploh ne bom več hodil k je brezveze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Danes sem opazil da je ketna premalo našponana nato sem naredil par km(po tem ko sem ketno zašponal) in opazil da je ketna zategnjena?!? ko sem motor prestavil par metrov naprej(tako da se je za 1/2 obrnila ketna) pa je bila spet ohlapna kot je potrebno.

Mogoče že čas za menjavo ketna?? ali jo je potrabno samo "razgibati". Ima pa narejenih 12k km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se usedeš se motor posede, ketna pa napne.

Verigo moraš nastavit tako, da NIKOLI ni napeta - tudi ko se usedeš ali pa ko sta na motorju dva. Najbolje da to počneš tako, da nekdo sedi na motorju...

Danes sem opazil da je ketna premalo našponana nato sem naredil par km(po tem ko sem ketno zašponal) in opazil da je ketna zategnjena?!? ko sem motor prestavil par metrov naprej(tako da se je za 1/2 obrnila ketna) pa je bila spet ohlapna kot je potrebno.

Mogoče že čas za menjavo ketna?? ali jo je potrabno samo "razgibati". Ima pa narejenih 12k km.

Meni se je nekaj podobnega zgodilo na prejšnjem motorju, s tem da se je to celo čutilo pri rahlem pospeševanju (kot da bi pospeševal malo bolj / manj / bolj / manj / ...).

Pri meni je pomagala šele menjava verige in verižnikov (s tem, da nisem poskušal, katero od tega je bilo krivo).

Je pa res, da je 12k km precej malo za verigo.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verigo moraš nastavit tako, da NIKOLI ni napeta - tudi ko se usedeš ali pa ko sta na motorju dva. Najbolje da to počneš tako, da nekdo sedi na motorju...

D.

Seveda, ravno to pišem. Ko naštimaš verigo ko ni nobenega na motorju je ravno prav, pol se pa vsedeš in se napne kar pa ni OK.

Je pa za SM bolje da je veriga napeta(ne zdej spet preveč), ker če ne preveč skače in trže ko prslajdaš v ovink...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje že 10 let čistim ketno ma še zdej se nisem navadu kako.

Alora, jaz jo operem z nafto, potem pa ko se posuši pa namažem z ketn sprej.

Ma ko opereš z nafto gre ful malo malo dol, vsi mi pravijo operi to, jaz pa več ne vem kako.

Z čim perete vi in kako ?

Slišal sem tudi za varianto dat ketno dol pa v nafto čez noč. Potem pa namazat ko se posuši.

še vaša mnenja, predlogi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S cunjo namočeno v nafto in gumijastimi rokavicami. Potem pa še vse skupaj oprat s šamponom in vodo, predvsem zadnjo gumo in feltno. Ko je suho pa še namazat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja metoda čiščenja je sledeča:

Motor postavim na centralno stojalo, demontiram zadnje kolo, na osi pa pustim samo zobnik. Tako se izognem pacanju po felni in gumi.

Pod motor položim kak debelejši karton ali kar folijo, saj iz verige kaplja.

V večji a dovolj nizki posodi pripravim "mešanico": petrolej, nafta in malo bencina (res malo, saj lahko škoduje gumicam)

Nadanem rokavice, poiščem primeren čopič in akcija. Posodo pa seveda postavim pod zobnik.

Po končanem čiščenju preletim še 1x na hitro samo z petrolejem, da odstrani sledi bencina, ki bi lahko kaj škodil gumicam.

Sledi še čiščenje s suho krpo.

Po tem postopku, ki je kar zamuden je veriga čista v "nulo". Namažem in gasa......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja metoda čiščenja je sledeča:

Motor postavim na centralno stojalo, demontiram zadnje kolo, na osi pa pustim samo zobnik. Tako se izognem pacanju po felni in gumi.

Pod motor položim kak debelejši karton ali kar folijo, saj iz verige kaplja.

V večji a dovolj nizki posodi pripravim "mešanico": petrolej, nafta in malo bencina (res malo, saj lahko škoduje gumicam)

Nadanem rokavice, poiščem primeren čopič in akcija. Posodo pa seveda postavim pod zobnik.

Po končanem čiščenju preletim še 1x na hitro samo z petrolejem, da odstrani sledi bencina, ki bi lahko kaj škodil gumicam.

Sledi še čiščenje s suho krpo.

Po tem postopku, ki je kar zamuden je veriga čista v "nulo". Namažem in gasa......

Kako pogosto pa počneš to? Kako pogosto jo mažeš brez pranja? In koliko kilometrov ti zdrži veriga?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem opazil da je ketna premalo našponana nato sem naredil par km(po tem ko sem ketno zašponal) in opazil da je ketna zategnjena?!? ko sem motor prestavil par metrov naprej(tako da se je za 1/2 obrnila ketna) pa je bila spet ohlapna kot je potrebno.

Mogoče že čas za menjavo ketna?? ali jo je potrabno samo "razgibati". Ima pa narejenih 12k km.

Me je enako vprašanje mučilo lansko leto. Ko sem bil pa na servisu pri Barboriču in mu to omenil, mi je takoj rekel da je ketna neenakomerno odtegnjena. Kolko se pa naredi km s ketno je pa odvisno od kvalitete ketne i od vzdrževanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Madona kaki postopki :D

S100 za čiščenje ketne....v sezoni ene 2-3 prepucam i basta. Mažem pa, ko vidim, da se valčki začnejo svetit. Na ta način mi je prejšnja ketna zdržala 40k kmjev :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pri Lojziju kupil en velik sprej za čiščenje ketne. Motor sem postavil na stojalo in jo pošteno našprical. Malo počakal in sem mislil, da sem že gotov. Od ketne je svinjarija malo dol kapljala, ampak je bila še zmeraj ful svinjska. Zato sem jo še bolj našprical, vzel najprej kr en čopič, potem še staro zobno ščetko in se lotil dela. Zraven sem še dodatno šprical in čohal in brisal. Sicer nisem gledal na uro, ampak se mi, zdi da sem jo kr dobro uro obdeloval. Zdaj pa jaz ne vem al je ta sprej v totalnem ku*cu al jaz ne znam, al pač to tak gre. Nazadnje sem jo še obrisal in videl, da bi mogoče še blo kaj za sčohat, ampak se mi enostavno ni dalo. Sem še namazal in šel spat. :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo motoristi

Jaz sem bil včeraj na pooblaščenem servisu in mi je serviser povedal, kako čistiti ketno. Mimogrede, postopek mi je tud pokazal kar na mojmu motorju. Vzameš dovolj velko cunjo, jo namočiš z bencinom za čiščenje (!!!) (ne z navadnim bencinom), lahko tudi s petrolejem, sam smrdi k pr norcih :), potem pa samo fajn zdrgneš ketno. Z vsem drugim lahko celo poškoduješ ketno al pa čist brezveze vržeš denar za nepotrebna čistila. Jaz se bom v prihodnje tega držal. Upam, da sem morda s tem komu dal koristen nasvet, če pa ne, pa tud prav.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo motoristi

Jaz sem bil včeraj na pooblaščenem servisu in mi je serviser povedal, kako čistiti ketno. Mimogrede, postopek mi je tud pokazal kar na mojmu motorju. Vzameš dovolj velko cunjo, jo namočiš z bencinom za čiščenje (!!!) (ne z navadnim bencinom), lahko tudi s petrolejem, sam smrdi k pr norcih :), potem pa samo fajn zdrgneš ketno. Z vsem drugim lahko celo poškoduješ ketno al pa čist brezveze vržeš denar za nepotrebna čistila. Jaz se bom v prihodnje tega držal. Upam, da sem morda s tem komu dal koristen nasvet, če pa ne, pa tud prav.

LP

ŠE bolje je s čopičem ali zobno ščetko, ker grejo ščetine tudi med mesta ki jih s cunjo ne dosežeš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!