Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Jaz sem pri Lojziju kupil en velik sprej za čiščenje ketne. Motor sem postavil na stojalo in jo pošteno našprical. Malo počakal in sem mislil, da sem že gotov. Od ketne je svinjarija malo dol kapljala, ampak je bila še zmeraj ful svinjska. Zato sem jo še bolj našprical, vzel najprej kr en čopič, potem še staro zobno ščetko in se lotil dela. Zraven sem še dodatno šprical in čohal in brisal. Sicer nisem gledal na uro, ampak se mi, zdi da sem jo kr dobro uro obdeloval. Zdaj pa jaz ne vem al je ta sprej v totalnem ku*cu al jaz ne znam, al pač to tak gre. Nazadnje sem jo še obrisal in videl, da bi mogoče še blo kaj za sčohat, ampak se mi enostavno ni dalo. Sem še namazal in šel spat. :krneki:

procycle iz louisa ni vreden pol k...

še slabši je pa sprej za mazat..sem ga tretjino(ta velke) piksne gor dal pa je bla še bolj suha ketna..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včasih so hvalili S100 prav tako iz Louisa. Sam uporablam mislim da Arexons in sem zadovoljen. Je pa res da glih ne prebijam zvočnega zida z motorjem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz za čiščenje uporabljam petrolej. Za mazanje pa sem do sedaj uporabljal motul sprej. Ker pa je malo drag, razmišljam o cenejši alternativi.

Kar ostani na Motulu,sigurno eden najboljših spreyev za ketno,res da je malo dražji lahko pa z njim precej prišaraš,če lepo samo malo(tenki sloj) gor našpricaš.Če mažeš z Motulom ketne praktično ni potrebno čistit,je vedno lepo bela.

Ps:nepozabi pa eno,kdor maže ta vozi in ne žali evro ali dva več plačat za Motula. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S100 čistilo za verige se sedaj dobi tudi pri nas, uvoznik je Euroton, ki ima celotno kolekcijo S100 - kolekcija čistil za motorje. Čistila priznane nemške firme s 30 letno tradicijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm... jaz uporabljam sedaj že ene dve leti samo še Procycle izdelke za čiščenje in mazanje verige in moram povedat da dosti boljše delujejo kot recimo Castrolovi izdelki.

Castrol maziva je bilo po vožnji več na drugih delih motorja in kombinezonu kot pa na verigi, pa sem vedno mazal po vožnji ko je veriga segreta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

en spraj za mazanje stane koliko ?

koliko jih potrebujes na leto ? kolikokrat mazes vestno in redno pogonsko verigo ?

kettenoeler stane € 100.-, 125 ml rezervoarcek olja zadostuje za 7-8000 km, v paketu dobis 250 ml olja.

scott je drazji. ca. € 130.-.

cenejsi so baje tudi. (en motosvetovec jih dela).

obstajajo navodila za DIY variante mazacev.

verigo samo se obcasno ocistim (z motorjem vred), z mazanjem nobenih skrbi vec. (brumer, da ne zacnes spet s kardanom,ker je tema o verigah in mazanju le-teh !)

pri moji trenutni kilometrazi se je investicija ze povrnila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo..ima kdo od tukaj na svoj motocikel nameščen tale verižni set >zobnike STEALTH, pogonske verige RK (TAKASAGO CHAIN) in motorne verige MORSE< iz te strani kopirano http://www.ce-sejem.si/index.php?page=razs...ll&where=ZP

tole je pa še cena verižnega seta za moj motocikel:

Verižni set navaden z modelom verige XSO = 134.04 eura

Verižni set z modelom verige GXW Plava = 192.04 eura

hvala za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam v info, lepjivi spreji za ketne so več ali manj en kur* še posebej tisti, ki se strdijo v eno vrsto lepjive masti ala Castrol... saj ne pomagajo skoraj nič k mazanju ampak več ali manj samo k zaščiti pred prerjavenju verige in nabiranju praha.

moja ketna je po 24.000 rednega mazanja in čiščenja z lepjivim sranjem začela počasi razpadati (cefranje x ringov)

še najboljši spreji so bili par let nazaj al pa od kakšne leve firme zdaj, ki nimajo samo kemije in ampak tudi popacajo zadnjo feltno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz uporabljam samo motorex 622. Sploh nimam želje probat kaj drugega.

Podobno jaz pravim za Profi Dry Lube...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podobno jaz pravim za Profi Dry Lube...

Lahko malo bolj opišeš to zadevo....malo sem pobrskal po netu in opazil, da naj bi bila stvar zelo uporabna, predvsem me je presenetilo, da ni treba toliko mazati verige, kot z ostalimi, ali je to res?

Kje se zadevo dobi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko malo bolj opišeš to zadevo....malo sem pobrskal po netu in opazil, da naj bi bila stvar zelo uporabna, predvsem me je presenetilo, da ni treba toliko mazati verige, kot z ostalimi, ali je to res?

Jaz npr. nisem ravno zelo navdušen nad mazanjem verige in to opravilo pogosto 'pozabim', veriga pa mi zdrži cca. 30000km. Kar se mi zdi čisto sprejemljivo, glede na to, da mi je na prejšnjem motorju ob pogostejšem mazanju (z raznimi Castrol Chain Wax-i, Motuli, ...) in ob samo 1/5 moči zdržala manj.

Kje se zadevo dobi?

Louis ali Hein Gericke. Žal ne vem, kje v Slo. bi se to dalo dobit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podobno jaz pravim za Profi Dry Lube...

D.

Tud sam uporabljam omenjeni izdelek in sm zadovoljen, sploh ker ga ne zmece na feltno tko k recmo motula :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podobno jaz pravim za Profi Dry Lube...

D.

Jaz tud pravim tak;na Z750S sem nardil 40.000 km z prvo verigo, pol sem ga pa prodal. Tud na ta novem mopdeu uporabljam Profi Dry Lube.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

včeraj sem bila v eni trgovini in so imeli ketnspreje od firme fox (ali nekaj takega). mogoče kdo uporablja to?

zanima me tudi, kakšna je razlika med sprey in sprey gel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Pozdravljeni

Zanima me vaše mnenje, ker nimam še toliko izkušenj z verigo. Včeraj sem se peljal v dolino (pa to ni tolk pomembno, ker je bilo na ravnem enako) in ko sem spustil gas in je hitrost padla na cca. 30-40km/h je na zadnjem delu motorja vsake toliko časa nekaj rahlo počilo, zelo potiho, da sem moral vezir odprt in glavo nagnit da sem lociral pokanje. Med vožnjo sem tako ugotovil, da mi neha pokati ko dodam malo gasa, zato sem takoj posumil verigo. Ustavil sem se na primernem kraju, orodje ven, odtegnil kolo in verigo malo našponal. Tako je zvok izginil. Ko sem prišel domov, sem jo še namazal s sprejem (motul).

Torej, verjetno je ketna malo udarjala po zadnji nihajki, samo me malo čudi, da je začela kar naenkrat, ali pa jaz nisem bil prej pozoren. Se vam tudi dogaja kaj podobnega?

Lep dan

Johnny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, verjetno je ketna malo udarjala po zadnji nihajki, samo me malo čudi, da je začela kar naenkrat, ali pa jaz nisem bil prej pozoren. Se vam tudi dogaja kaj podobnega?

Ah saj bo, vaja dela mojstra in kmalu boš znal oceniti kdaj je ketna nategnjena in kdaj ni..V tvojem primeru je na dobri poti k nategnjeni ketni..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In če ima ketna že nekaj kkm za samo, se njene mehanske lastnosti spremenijo. Ponavadi se kar razteguje, pa čeprav jo vedno znova "šponaš".

Najbolje je zamenjati in je za nekaj časa mir.

lp

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Našponal oz. nastavil sem jo nazadnje pred dvemi meseci, ko sem menjal gumo, pa se mi je zdelo, da sem jo mal premal našponal, samo sem si rekel, da bom pustil tako, ker se večinoma peljeva dva (če ima to sploh kaj vpliva).

Včeraj pa ne vem, kar naenkrat sem zaslišal tole šibko pokanje. Zdele sem jo še enkrat šel pogledat in imam lepo na obeh straneh enako našponano, ko kolo vrtim se ketna na vseh mestih več ali manj enako premika gor in dol (za cca. 35mm). Zadnja os, pa še niti na sredini tistega šlica na nihajki ni, tako da ni ne vem kolk našponano.

V tvojem primeru je na dobri poti k nategnjeni ketni..

Hočeš reči, da bo sedaj vsake toliko jo potrebno našponati, dokler ne bo enkrat konec oz. najbolje jo zamenjati?

Lp

Johnny

Popravljeno . Popravil johnny21
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal opazujem, kako nekateri negujejo ketno - grozno. Nekateri je sploh ne šponajo, pa maehdra ko štrik za cunje sušit, spet drugi majo tko zasvinjane, da ne veš al je jermen al ketna.

Drugač pa majo nekateri motorji lepo marker na vilici, ki označuje kdaj je ketna preveč raztegnjena in jo je poterbno zamenjati. Mislim pa, da neke hude panike spet ni, če je mal preveč zategnjena al pa mal premalo. Pač, ko prideš do svoje 'garaže' našponaš in to je to. Če folku opleta po 5-6cm pa se kar vozijo ...  :unsure: Pa mislim, če ketno redno mažeš (na 1.000km ali po potrebi manj) se ti ne razteguje kar v nedogled. Spet odvisno od vožnje - brutalna pospeševanja, cukanja, ... Jo redno kontroliram in sem jo šponal pred 5k km, pa je trenutno še vedno med tistimi 3-4cm in niti na pol izrabljenosti pri 11k km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prejle sem prišel z ene kratke furce, na kateri sem opazil, da od včeraj ko sem ketno našponal ne udarja več po nihajki, se pa na spodnjem delu trese (gor in dol). A bi morala biti bolj našponana, da je nebi treslo, je to normalno al kako? Sem jo pa še malo našprical z sprejem, tako da je sedaj pa res dobro namazana (in nič zapacana).

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko je motor obremenjen (yer ass on t´seat ´n yer legs in t´air) naj bi imela veriga ca. 20-25 mm vertikalnega hoda na najbolj napetem delu. kar pomeni ca. 25-30 mm v neobremenjenem stanju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!