Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Jaz imam trenutno cca.30mm hoda (na najbolj napetem delu), ko motor postavim na centralno stojalo. Res pa je, da se tale hod malo spreminja, ko vrtim kolo, kar pomeni da gre veriga h koncu, če se kej zastopm v te stvari oz. ni vedno enako napeta/ohlapna. Do konca sezone bo še zdržala (upam), potem bom pa nov komplet dal gor, pa mir.

Povejte mi še, kaj se lahko uniči, če je veriga v slabem stanju? Ležaj pri prvem zobniku, zobnika, ...?? Sam tko vprašam, da vem kakšne so lahko posledice, ker sem nekje zasledil da ti lahko naredi celo sranje v mašini :unsure: :blink:

Lp

Popravljeno . Popravil johnny21
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam trenutno cca.30mm hoda (na najbolj napetem delu), ko motor postavim na centralno stojalo. Res pa je, da se tale hod malo spreminja, ko vrtim kolo, kar pomeni da gre veriga h koncu, če se kej zastopm v te stvari oz. ni vedno enako napeta/ohlapna. Do konca sezone bo še zdržala (upam), potem bom pa nov komplet dal gor, pa mir.

Povejte mi še, kaj se lahko uniči, če je veriga v slabem stanju? Ležaj pri prvem zobniku, zobnika, ...?? Sam tko vprašam, da vem kakšne so lahko posledice, ker sem nekje zasledil da ti lahko naredi celo sranje v mašini :unsure: :blink:

Lp

Priporočam ti, da kar nabaviš novi komplet (veriga+zobniki), pa naj ti stoji doma ;)

Je pa tko...če si jo v zadnjih mesecih nekajkrat šponal...bo počasi potrebno razmišljat o menjavi.

Mi je pa ketna pri istem motorju, kot pri tebi, zdržala neverjetnih 42k (pa še bi bila). Je pa res, da sem se v vseh teh kmjih večino peljal solo, nič po zadnjem, redno vzdževal ketno itd....Nisem ga pa tudi kaj preveč šparal... :rolleyes:

,ker se večinoma peljeva dva (če ima to sploh kaj vpliva).

Ima velik vpliv.....

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, super, sedaj vem na čem sem. Bom jaz kar počasi začel iskati nov kit, jeseni ga pa zamenjam.

Aja, še nekaj. Včeraj sem malo telovadil med vožnjo (30-40km/h) in opazoval verigo. Spodnji del verige se trese oz. malo skače gor in dol, ne glede na položaj gasa? Je to posledica obrabe ali kako (verjetno ni normalno, da tako skače)?

Potem pa sem doma motor postavil na centralno stojalo, in zadevo počasi pognal v prvi in nato še v drugi prestavi (cca.900rpm). Tako mi je pa veriga pocukavala na zgornji strani, samo to je verjetno zaradi samega pogona, da pocukava malo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, super, sedaj vem na čem sem. Bom jaz kar počasi začel iskati nov kit, jeseni ga pa zamenjam.

Aja, še nekaj. Včeraj sem malo telovadil med vožnjo (30-40km/h) in opazoval verigo. Spodnji del verige se trese oz. malo skače gor in dol, ne glede na položaj gasa? Je to posledica obrabe ali kako (verjetno ni normalno, da tako skače)?

Potem pa sem doma motor postavil na centralno stojalo, in zadevo počasi pognal v prvi in nato še v drugi prestavi (cca.900rpm). Tako mi je pa veriga pocukavala na zgornji strani, samo to je verjetno zaradi samega pogona, da pocukava malo.

LP

Naštimaj verigo tako da bo mela 2cm hoda ko ti sediš na motorju, ne ko je na štenderju. Naj ti pomaga kolega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm, po navodilih proizvajalca je nastavljanje verige malo drugače opisano in jaz delam tako. Sem pa tudi to že preveril ja in ko sedim gor, se napetost/ohlapnost bore malo spremeni.

Predvsem me zanima tisto tresenje verige med vožnjo in pocukavanje na stojalu?!

Lp

post-17024-1215512008_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil johnny21
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poskakovanje/cukanje je lahko posledica preohlapne verige. neenakomerna napetost je pri starejsi verigi normalna (predvsem ce ni vedno namazana).

moznost je tudi obraba gumijastega blazilnika v pesti (sem to pravilno napisal ?).

verigo in veriznika najkasneje zamenjati, ko lahko verigo z zadnjega veriznika "dvignes"; malo miga lahko, ko vidis zobe je ze skoraj prepozno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko da je samo en ali več zglobov zaribalo..

poglej če se kak zglob ne premika lepo, oziroma če veriga ni lepo ravna..

tudi v tem primeru lahko malo trese..

vsekakor čas za zamenjavo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem me zanima tisto tresenje verige med vožnjo in pocukavanje na stojalu?!

Preveč kompliciraš s to ketno. Čist normalno je, da med vožnjo skače gor pa dol, sploh počasno. In pa če na štenderju v prostem teku laufaš je tud povsem normalno da opleta. Pri 3-4krpm pa ne sme več.

Ketno menjaš takrat, ko je tolko glasna da ti gre na živce in pa cuka. Lahko pa seveda tudi prej. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem me zanima tisto tresenje verige med vožnjo in pocukavanje na stojalu?!

Lp

Vidim, da si na relaciji KK.....oglasi se pa bova pogledala...ok?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obvezno rabim nov verižni set (obstoječi je na mopedu 30kkm in se mi ob pogledu na zobnike ne vozi več...).

DID verige za MZ žal ni. Se pa zato na ebayu prodaja verižni set od Regine (100EUR). Klical sem uradnega zastopnika za Regino, Motorjet. Dejali so, da modela verižnega seta za mene nimajo in ga ne morejo naročiti, ker verige naročajo samo enkrat letno.

Kje dobiti torej verižni set od Regine? Lahko skočim tudi v Italijo, Avstrijo... Ni problema- sem mobilen. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obvezno rabim nov verižni set (obstoječi je na mopedu 30kkm in se mi ob pogledu na zobnike ne vozi več...).

DID verige za MZ žal ni. Se pa zato na ebayu prodaja verižni set od Regine (100EUR). Klical sem uradnega zastopnika za Regino, Motorjet. Dejali so, da modela verižnega seta za mene nimajo in ga ne morejo naročiti, ker verige naročajo samo enkrat letno.

Kje dobiti torej verižni set od Regine? Lahko skočim tudi v Italijo, Avstrijo... Ni problema- sem mobilen. :)

poglej louis-a. tam imajo tudi regina, če se ne motim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, super, sedaj vem na čem sem. Bom jaz kar počasi začel iskati nov kit, jeseni ga pa zamenjam.

Aja, še nekaj. Včeraj sem malo telovadil med vožnjo (30-40km/h) in opazoval verigo. Spodnji del verige se trese oz. malo skače gor in dol, ne glede na položaj gasa? Je to posledica obrabe ali kako (verjetno ni normalno, da tako skače)?

Potem pa sem doma motor postavil na centralno stojalo, in zadevo počasi pognal v prvi in nato še v drugi prestavi (cca.900rpm). Tako mi je pa veriga pocukavala na zgornji strani, samo to je verjetno zaradi samega pogona, da pocukava malo.

LP

Nč čakat čim prej zameni, js sm tud tko čaku pa mam celo pizdarijo zdej :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem v Mavrici kupil MOTOGRIL, neko čistilo na osnovi petroleja. Prodajalec je zagotovil da ne razžira oringov in da je petrolej(kakršenkoli) zelo dobra stvar za pucat maščobo in podobne stvari, obenem pa ni agresiven ne na gumo, aluminij, plastiko... Uglavnem, stvar je fenomenalna! :worship: našpricaš, pustiš malo delovati, čopič, malo pobrbaš in še malo spereš. Na koncu pa vse skupaj spereš z vodo. Ketna je kot nova! :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je možno da motor poplesava nad 200km/h če pleše veriga?

Ko sem se peljal nad to hitrostjo sem opazu da motor malenkost pleše.

Sem ga dal doma na kavalet in ugotovu da malenkost pleše veriga in opazu da je preveč napeta, sem malo zavrtu kolo je bla pa preveč mol, je šla veriga al kaj več?sem se pozanimal nova je 200€z montažo.

Ma tud malo lufta smi zdi.ko menjavam oziroma pospešujem mam občutek da ga zabiva.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Plesov ne bi zarad ketne, ker ko tiščiš gas, se ketna napne, isto ko deluje vzmetenje.

Mogoče zaradi vetra (če ni zmerej) al pa kej z gumami. Če motor pleše (se gunga) je mogoče vzmetenje premehko nastavljeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno mam jest na CH Racing WSM 125 (4t) zadnji zobnik Z=50 sprednji pa Z=16.

Katero opcijo mi svetujete za malo več končne,

na voljo je

zadej: Z=50 in Z=48

spredej: Z=16, Z=15 in Z=14

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se ti zadnja brzina do konca zvrti?

Ker drugače je pri teh motorjih tako, da so precej podhranjeni z močjo in če boš dal zobnik za končno bo dejansko šel še manj, ker ne bo imel moči da ga zvrti :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se ti zadnja brzina do konca zvrti?

Ker drugače je pri teh motorjih tako, da so precej podhranjeni z močjo in če boš dal zobnik za končno bo dejansko šel še manj, ker ne bo imel moči da ga zvrti :)

Zadnja brzina se ne zvrti do konca:

ko kero kul drugo brzino dam do konca mi pol k gas spustim poka iz lonca k top

pr zadni mi pa to ne dela

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ti zadna ne zvrti, pol lahko daš kvečem zobnike za pospeške, ker če boš dal za končno bo šel motor slabše, tako po končni kot po pospeških.

To da poka ni pa nič narobe, men tud useka plamen vn če pridem do blokade pa gas zaprem :D. Včasih vem da je kao pokanje blo povezano s tem če frgazar ni bil dober naštelan, sam da kdaj pa kdaj mal useka ni nč narobe. Bo pa kdo drug k ve več o tem povedu, če te skrbi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!