suzuki Objavljeno Avgust 7, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2008 (popravljeno) 26.000km v glavnem z dvema, se mi ne zdi ne vem kako slab rezultat za vlečt blizu 400kg. ali pač? Hola mojster, hja, kaj pa vem... moje izkušnje so 36 - 39.000 kmjev z DIDovo, pa sva bila prejšnja leta večino dva na motorčku... za primerjavo, Regina je umrla pri 22.000... je pa odvisno tud od motorčka in načina vožnje, seveda - in vzdrževanja!!! Popravljeno Avgust 7, 2008. Popravil suzuki
bikez Objavljeno Avgust 7, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2008 Hola mojster, hja, kaj pa vem... moje izkušnje so 36 - 39.000 kmjev z DIDovo, pa sva bila prejšnja leta večino dva na motorčku... za primerjavo, Regina je umrla pri 22.000... je pa odvisno tud od motorčka in načina vožnje, seveda Je pa tudi res, da vsi motorji nimajo enako močnih oz. dobrih keten.
simonsi Objavljeno Avgust 7, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2008 A je mogoče verižne člene na kak nain oživit, ko začnejo 'ribati'? Ene par jih je, ki niso popolnoma poravnani, dočim pregibajo se še OK. Dokler se na roko pri pregibanju ne čuti upora bo še v redu.
Prevtzer Objavljeno Avgust 7, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2008 Šeno kupi pa bo dovolj dolga,pa še členke boš lako drago prodajal.Si pa res čuden tič,če kupiš verigo z 120 členki imel pa si 130. :lol1: Ja kje je pa pisal da rabm 130 :rolleyes: Še 1 sm naroču ja pač jebiga itak bom konc mesca motor dau za prodajo in bom unmu vse to v ceno všteu. Pa še 110 člensko verigo bo dubu zravn- po moje bo čist veseu :winkiss:
MARJA Objavljeno Avgust 7, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2008 Ja kje je pa pisal da rabm 130 :rolleyes: Še 1 sm naroču ja pač jebiga itak bom konc mesca motor dau za prodajo in bom unmu vse to v ceno všteu. Pa še 110 člensko verigo bo dubu zravn- po moje bo čist veseu :winkiss: Zato bi pa prej člene preštel :whistle:
Prevtzer Objavljeno Avgust 7, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2008 Zato bi pa prej člene preštel :whistle: Imaš prav, res bi jih moral
gregor46 Objavljeno Avgust 7, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2008 (popravljeno) Pozdravljeni, Nabavo ketnset Regina,.....je pač blo ugodno in edino na zalogi,.....bomo vidli koliko bo zdržal. No prvo ga morem zmontirat....... :hmm: :hmm: Mi lahko kdo razloži kako z tem spet verigo (imam dva taka kompleta) in na koliko kg zategujete vijak-e na malem in velikem zobniku?? LP, Gregor Popravljeno Avgust 7, 2008. Popravil gregor46
simonsi Objavljeno Avgust 7, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2008 Upam, da boš vezni člen zanetal, ker na zaponko je smrtno nevarno. Najprej daš oringe na vezni člen, potem verigo spneš, še dva oringa in drugi del veznega člena. Kam pa uni mostički gredo pa nimam pojma.
Leteči Objavljeno Avgust 7, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2008 Hola mojster, hja, kaj pa vem... moje izkušnje so 36 - 39.000 kmjev z DIDovo, pa sva bila prejšnja leta večino dva na motorčku... za primerjavo, Regina je umrla pri 22.000... je pa odvisno tud od motorčka in načina vožnje, seveda - in vzdrževanja!!! Veliko je odvisno od natezne trdnosti verige. Jaz sem eno boljših DID verig menjal po nekaj več kot 50.000km pa še to preventivno ker sem se odpravljal na daljšo pot.
MARJA Objavljeno Avgust 7, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2008 Pozdravljeni, in na koliko kg zategujete vijak-e na malem in velikem zobniku?? LP, Gregor Odvisno od motorja. Imam 2 motorja različnih znamk, ki se jima verižnika različno zategujeta.
gregor46 Objavljeno Avgust 7, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2008 Upam, da boš vezni člen zanetal, ker na zaponko je smrtno nevarno. Najprej daš oringe na vezni člen, potem verigo spneš, še dva oringa in drugi del veznega člena. Kam pa uni mostički gredo pa nimam pojma. Orginalna veriga je tovarniško zanetana,.....poleg te pa je ta vezni člen,......ki nevem kako ga naj uporabim. Pomoje, bojo tudi na servisu speli z tem členom. PS: zadnječasemevsejebe :angry:
danci1973 Objavljeno Avgust 7, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2008 Veliko je odvisno od natezne trdnosti verige. Jaz sem eno boljših DID verig menjal po nekaj več kot 50.000km pa še to preventivno ker sem se odpravljal na daljšo pot. Kaj obstajajo boljše D.I.D. in slabše D.I.D. verige? :eek: No, jaz sem na mopedu s ~35 konji menjaval D.I.D. verige na 20000 - 23000km. :slap: Na mopedu s 120 konji pa DC verige na 30000km. D.
tombgo Objavljeno Avgust 8, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 Orginalna veriga je tovarniško zanetana,.....poleg te pa je ta vezni člen,......ki nevem kako ga naj uporabim.Pomoje, bojo tudi na servisu speli z tem členom. PS: zadnječasemevsejebe :angry: Tu so stvari za združit: Servis ali Louis.de... http://www.reginachain.it/eng/use_and_main.../how_to01.shtml Tu so opisani členi: ti imaš ta spodnjega, ki je brez sponk in ga je potebno zanetit... http://www.reginachain.it/eng/use_and_main.../how_to02.shtml Ker nimaš sponk je najbolje, da povabiš enega na pivo, da ti z orodjem pravilno združi. Foto navodila Regina: http://www.reginachain.it/eng/use_and_main...how_to06c.shtml Foto navodila: (tu vidiš zakaj rabiš oni dve sponki): http://www.mad-ducati.com/Technical/Regina...ainToolUse.html
simonsi Objavljeno Avgust 8, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 Kaj obstajajo boljše D.I.D. in slabše D.I.D. verige? :eek: Verjetno je mislil 520, 525, 530, 532.
triler Objavljeno Avgust 8, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2008 Verjetno je mislil 520, 525, 530, 532. Ne, obstajajo tudi razlicni modeli istih verig. Obstaja V in VM verzija 525 recimo (konkretno za moj motor). Je tud ZVM, za gsxr in ima isto clenov. VM zdrzi 15k (podatek iz kataloga) ZVM pa 30k (pravtako podatek iz kataloga). Razlika v ceni kita je pa ene 20E. V louisu majo menda vecinoma te VM. Moja vem da je, ker sem jo kupu preden sm veduza to foro.... Bomo vedl za drugic :headbang:
Prevtzer Objavljeno Avgust 9, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2008 Kako točno se da vezni člen narazen? Mi ne uspeva :rolleyes: . In kako naj dam narazen nevezni člen od Regine? Dejte povedat če veste prosim
Prevtzer Objavljeno Avgust 9, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2008 Lahko z fleksom lepo daš bek tolko členov kolko hočeš... Mi smo vedno tako delali. Kaj na originalu nisi imel veznega člena al kaj? Z fleksom razrež :krneki: Za skrajšat ni problem, z bijksom pobrusiš glavo "sornika" in s točkalom izbiješ. Old school. :D Teh 2 postov res ne razumem- kaj naj naredim? Malo bolj normalno povedano prosim
RSTDRIVER Objavljeno Avgust 9, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2008 Teh 2 postov res ne razumem- kaj naj naredim? Malo bolj normalno povedano prosim mojstr, ena dobronamerna: če nisi razumel, pelji menjat verigo k nekomu, ki to obvlada. zavore, veriga so zadeve, ki jih vsaj sam, cenim bolj od vsega drugega.....
tombgo Objavljeno Avgust 9, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2008 Teh 2 postov res ne razumem- kaj naj naredim? Malo bolj normalno povedano prosim primeš fleksarco ( kotno brusilko ) pobrusiš obe "osi" na enem členu do ploščice in jih zbiješ vn el pa uporabiš orodje, ki je opisano v vseh linkih 4 poste višje.....
tombgo Objavljeno Avgust 10, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2008 Evo, odstranjevanje verige še bolj nazorno ;) sem slučajno našel. http://gottaknow.org/Sprockectomy/
Igorr Objavljeno Avgust 10, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2008 Pozna kdo koga v bližini Vrhnike, ki bi mi zanetal ketno? Naročil sem DIDovo, pa ne vem če bom zraven dobil clipschloss...
Prevtzer Objavljeno Avgust 10, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2008 OK, zdej mi je ratal dol uzet staro pa novo tko nastavt da je glih prav napeta. Ampak: fali mi veriga za pol člena! Če dam pol člena manj potem je veliko preveč mahlava, pol člena več pa sploh ne gre. Če bi kolo dol dau pa ga mal bl zravn al pa stran dau bi delval, ampak ker res ne morm odvit unga- a je kšn drug način?
tombgo Objavljeno Avgust 10, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2008 OK, zdej mi je ratal dol uzet staro pa novo tko nastavt da je glih prav napeta. Ampak: fali mi veriga za pol člena! Če dam pol člena manj potem je veliko preveč mahlava, pol člena več pa sploh ne gre. Če bi kolo dol dau pa ga mal bl zravn al pa stran dau bi delval, ampak ker res ne morm odvit unga- a je kšn drug način? nebi prej prebral kaka navodila? ne mora ti zmanjkat za 0.5 člena odvij malo kolo in šponar odtegni ter kolo premakni naprej v začetno pozicijo, nato najdi navodila in poglej koliko členov potrebuješ serijsko, natakni to vse gor in našponaj s šponarji.... če ti ne gre najdi enega, ko zna in ima orodje....
Prevtzer Objavljeno Avgust 10, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2008 nebi prej prebral kaka navodila? ne mora ti zmanjkat za 0.5 člena odvij malo kolo in šponar odtegni ter kolo premakni naprej v začetno pozicijo, nato najdi navodila in poglej koliko členov potrebuješ serijsko, natakni to vse gor in našponaj s šponarji.... če ti ne gre najdi enega, ko zna in ima orodje.... Evo zdej sm verigo dau gor, jo povezu z obema veznima členoma ampak je seveda veliko preveč mahlava zato jutri motor peljem k vulkanizerju ki mi bo odvil une dva vijaka in bom dau kolo tok nazaj da bo veriga lih prou našponana. Hvala vsem za pomoč!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se