Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Ja, sam si napisala, da je bila v enem kosu brez veznega člena... to me zanima.

Regina ketna recimo se dobi v enem kosu brez veznega člena (Louis). Nihajko snameš pa zamenjaš, če ne gre drugače.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in sem pozabu dodat, da bi moral okvir razpolovit :whistle:

SA_1116-Frame-1.jpg

:eek: Od kod pa ti ta ideja? :unsure:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

me je samo zanimalo, kako spraviš celo ketno (brez veznega člena) na motor, pri enih se da verjetno nihajko in motor dol dat, pri mojem pa bi bilo potrebno še grštel prerezat :whistle:

al se pa motim, bi moral prov od blizu pogledat :) nima veze...

Popravljeno . Popravil tombgo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

me je samo zanimalo, kako spraviš celo ketno (brez veznega člena) na motor, pri enih se da verjetno nihajko in motor dol dat, pri mojem pa bi bilo potrebno še grštel prerezat :whistle:

al se pa motim, bi moral prov od blizu pogledat :) nima veze...

:yes: Motiš se...Ko snameš nihajko, je tam, kjer je ta bila privijačena na okvir, dovolj prostora, da skozi spraviš verigo...

Meni se to sicer zdi malo preveč dela za menjavo verige. In glede na to, da pri nekaterih (močnejših) motorjih sploh ni možno uporabit 'neskončne' verige, ker le-ta poteka skozi ojačitev nihajke, se mi kovičenje ne zdi sporno.

post-2208-1224851847_thumb.jpg

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je pa samo začasna varjanta, pa max do 80 km/h menda dovoljeno. Čeprav tudi ta zdrži, samo ni 200% zato naj bi se kovičlo.

10040100.JPG

Tale ga čist odlično tesni, men ni v 200km nč popustu al pa kej, pa je šlo tud 130, in je večinoma bilo na-polno vozeno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je pa samo začasna varjanta, pa max do 80 km/h menda dovoljeno. Čeprav tudi ta zdrži, samo ni 200% zato naj bi se kovičlo.

10040100.JPG

zdej ne vem ampak, rs125 gre precej več kot 80km/h pa ima takle vezni člen original....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem napisal da vezni člen tudi zdrži, samo je pa razlika al je to 125 ccm mlinček ali pa 600 ccm+. Tistih 80 km/h je napisano na Louis- ovi strani, kot neko splošno opozorilo. Drugje najdeš spet opozorilo

"As a general rule, use chains with a spring clip closure only for up to 600 cc and /or 50 horse power."

Zaradi mene lahko montirate verige z veznim členom tudi na R1 in podobnih zverinah, po želji ... Na mojem motorju pa bo neskončna veriga ali pa zakovičena. (7,95 € za vezni člen, ki se zakoviči, je ceneje kot strgana veriga.. :) )

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem napisal da vezni člen tudi zdrži, samo je pa razlika al je to 125 ccm mlinček ali pa 600 ccm+. Tistih 80 km/h je napisano na Louis- ovi strani, kot neko splošno opozorilo. Drugje najdeš spet opozorilo

"As a general rule, use chains with a spring clip closure only for up to 600 cc and /or 50 horse power."

Zaradi mene lahko montirate verige z veznim členom tudi na R1 in podobnih zverinah, po želji ... Na mojem motorju pa bo neskončna veriga ali pa zakovičena. (7,95 € za vezni člen, ki se zakoviči, je ceneje kot strgana veriga.. :) )

ktm 620lc4 je imel ravno tako vezni člen z varovalko.....

sej te ne prepričujem, na rst-jki imam ravno tako zakovičeno, sam mal preveč posplošuješ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje se da kupt klešče za kovičenje

Louis 1

Louis 2

Pri čemer se mi varianta 1 zdi boljša (varianta 2 se mi je že zlomila).

Pri HG tudi imajo varianto 1, s tem da pri njih lahko kupiš adapterje za različne verige (pri Louis-u sem videl samo za Regina verige).

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je pa samo začasna varjanta, pa max do 80 km/h menda dovoljeno. Čeprav tudi ta zdrži, samo ni 200% zato naj bi se kovičlo.

10040100.JPG

Toli se ga pa pokronal... Jaz sem vedno in pri vseh motorjih(pri katerih sem menjal verigo) takle člen vgradil. Tudi, če sem kupil neskončno verigo sem jo prežagal in vstavil tale ''štukar''-kot se reče strokovno. Pa nikdar nisem imel problemov zaradi tega. Fora vsega skupaj je, da zaponko obrneš pravilno.

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Kje kupiti vezni člen, za zakovičit? Imam pa D.I.D. 428 O-ring verigo. Bi pri kakšnem Kotal-Trade ali Eurotonu znali zadevo imet?

Popravljeno . Popravil Igorr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mojstri, verige pri menjavi se v naših servisih večinoma vse kovičijo, kajne? In zadeva drži? Brez potrebe po kakih dvomih, da trdnost ne bi ustrezala OEM tovarniško nameščeni verigi? :rolleyes:

Itak; če uporabiš za to namenjeno orodje (ki ga dobiš tudi v Louisu) in nimaš ravno dveh levih rok lahko to narediš tudi sam.

Sicer nisem neka referenca, ampak meni drži. Najbrž bo držala dokler je s fleksarco ne razrežem in dam gor novo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Toli se ga pa pokronal... Jaz sem vedno in pri vseh motorjih(pri katerih sem menjal verigo) takle člen vgradil. Tudi, če sem kupil neskončno verigo sem jo prežagal in vstavil tale ''štukar''-kot se reče strokovno. Pa nikdar nisem imel problemov zaradi tega. Fora vsega skupaj je, da zaponko obrneš pravilno.

Enako sem govoril glede takega veznega člena, dokler nisem verige dobil v blok motorja. Ugibaj kateri člen je popustil ;)

In ja; sponka je bila obrnjena v "pravo" smer.

Vozil sem se 2 sezoni. Nato sem se pomladi peljal na registracijo; pr 50km/h je člen popustil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma hodi stran dej s ten, se ti v največjem pospešku na blokadi ko cukne ovije okol noge pa maš potem kej delat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
Aja? , dobra informacija, drugac pa brez dvoma verjamem u bmw-jevega GTja, je pa obcutno drazji, prejsnji modeli majo pa velik prevozenih za dokaj visoko ceno,zato sem nekako najbol za FJR- preizkuseno dobra, je pa GTR novejsi koncept za priblizno isto ceno , zato me pac se vse zanima. hvala za kakrsnekoli info.

Še nekaj dobro razmisli predno kupiš,potovalec brez kardana ni potovalec.Namreč,če hočeš ketno imet vsaj 30K kil.jo moraš podmazat na vsaj 200 Km,če pa dežuje pa tudi na 100 km. In obvezno mora imeti motor sredinsko stojalo sicer je mazanje ketne nemogoče.:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nekaj dobro razmisli predno kupiš,potovalec brez kardana ni potovalec.Namreč,če hočeš ketno imet vsaj 30K kil.jo moraš podmazat na vsaj 200 Km,če pa dežuje pa tudi na 100 km. In obvezno mora imeti motor sredinsko stojalo sicer je mazanje ketne nemogoče. :hmm:

Res je ,ker tako FJR,GTR in GT imajo kardanski prenos.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:slap: :slap: :slap:

Da ti prevedem v Slovenščino......in malček poenostavim njegovo "poznavalsko" izjavo, ki že naravnost meji na "genialnost".........vse kar ni BMW.......so jajca!

Odlično prevedeno, bravo :worship: Samo kaj pa če te zdaj Brumer da na "ignore" :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nekaj dobro razmisli predno kupiš,potovalec brez kardana ni potovalec.Namreč,če hočeš ketno imet vsaj 30K kil.jo moraš podmazat na vsaj 200 Km,če pa dežuje pa tudi na 100 km. In obvezno mora imeti motor sredinsko stojalo sicer je mazanje ketne nemogoče.:hmm:

:slap: Na 200km !? Pa ti nisi normalen....

Jaz jo našpricam na 1000km ali več, na dež pa se ne oziram kaj preveč. Pa zdrži dobrih 30000km.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!