rosse20 Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 ja res je. ma mogla sma pol motorja razdret, pa je šlo. če pa rabiš več podatkov, pa lahko fant napiše kaj več.
XTR Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 Ja, sam si napisala, da je bila v enem kosu brez veznega člena... to me zanima. Regina ketna recimo se dobi v enem kosu brez veznega člena (Louis). Nihajko snameš pa zamenjaš, če ne gre drugače.
tombgo Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 ;) nima smisla, raje netim ;) in sem pozabu dodat, da bi moral okvir razpolovit :whistle:
danci1973 Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 in sem pozabu dodat, da bi moral okvir razpolovit :whistle: :eek: Od kod pa ti ta ideja? :unsure: D.
tombgo Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 (popravljeno) me je samo zanimalo, kako spraviš celo ketno (brez veznega člena) na motor, pri enih se da verjetno nihajko in motor dol dat, pri mojem pa bi bilo potrebno še grštel prerezat :whistle: al se pa motim, bi moral prov od blizu pogledat :) nima veze... Popravljeno Oktober 23, 2008. Popravil tombgo
danci1973 Objavljeno Oktober 24, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2008 me je samo zanimalo, kako spraviš celo ketno (brez veznega člena) na motor, pri enih se da verjetno nihajko in motor dol dat, pri mojem pa bi bilo potrebno še grštel prerezat :whistle:al se pa motim, bi moral prov od blizu pogledat :) nima veze... :yes: Motiš se...Ko snameš nihajko, je tam, kjer je ta bila privijačena na okvir, dovolj prostora, da skozi spraviš verigo... Meni se to sicer zdi malo preveč dela za menjavo verige. In glede na to, da pri nekaterih (močnejših) motorjih sploh ni možno uporabit 'neskončne' verige, ker le-ta poteka skozi ojačitev nihajke, se mi kovičenje ne zdi sporno. D.
Prevtzer Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 Tole je pa samo začasna varjanta, pa max do 80 km/h menda dovoljeno. Čeprav tudi ta zdrži, samo ni 200% zato naj bi se kovičlo. Tale ga čist odlično tesni, men ni v 200km nč popustu al pa kej, pa je šlo tud 130, in je večinoma bilo na-polno vozeno!
RSTDRIVER Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 Tole je pa samo začasna varjanta, pa max do 80 km/h menda dovoljeno. Čeprav tudi ta zdrži, samo ni 200% zato naj bi se kovičlo. zdej ne vem ampak, rs125 gre precej več kot 80km/h pa ima takle vezni člen original....
Igorr Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 Tudi MZ RT 125 gre do 130km/h občasno, pa ima original tak vezni člen, ki je mimogrede zdržal že 40kkm BP.
Prevtzer Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 No, vidte da ta vezni člen dela odlično :D
XTR Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 (popravljeno) Sem napisal da vezni člen tudi zdrži, samo je pa razlika al je to 125 ccm mlinček ali pa 600 ccm+. Tistih 80 km/h je napisano na Louis- ovi strani, kot neko splošno opozorilo. Drugje najdeš spet opozorilo "As a general rule, use chains with a spring clip closure only for up to 600 cc and /or 50 horse power." Zaradi mene lahko montirate verige z veznim členom tudi na R1 in podobnih zverinah, po želji ... Na mojem motorju pa bo neskončna veriga ali pa zakovičena. (7,95 € za vezni člen, ki se zakoviči, je ceneje kot strgana veriga.. :) ) Popravljeno Oktober 27, 2008. Popravil XTR
RSTDRIVER Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 Sem napisal da vezni člen tudi zdrži, samo je pa razlika al je to 125 ccm mlinček ali pa 600 ccm+. Tistih 80 km/h je napisano na Louis- ovi strani, kot neko splošno opozorilo. Drugje najdeš spet opozorilo "As a general rule, use chains with a spring clip closure only for up to 600 cc and /or 50 horse power." Zaradi mene lahko montirate verige z veznim členom tudi na R1 in podobnih zverinah, po želji ... Na mojem motorju pa bo neskončna veriga ali pa zakovičena. (7,95 € za vezni člen, ki se zakoviči, je ceneje kot strgana veriga.. :) ) ktm 620lc4 je imel ravno tako vezni člen z varovalko..... sej te ne prepričujem, na rst-jki imam ravno tako zakovičeno, sam mal preveč posplošuješ...
snakeyes Objavljeno Oktober 29, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2008 kje se da kupt klešče za kovičenje
danci1973 Objavljeno Oktober 29, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2008 (popravljeno) kje se da kupt klešče za kovičenje Louis 1 Louis 2 Pri čemer se mi varianta 1 zdi boljša (varianta 2 se mi je že zlomila). Pri HG tudi imajo varianto 1, s tem da pri njih lahko kupiš adapterje za različne verige (pri Louis-u sem videl samo za Regina verige). D. Popravljeno Oktober 29, 2008. Popravil danci1973
HHV Objavljeno Oktober 29, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2008 Louis 1Louis 2 ... Kdaj se boš navadil Lojzetove linke limat? :doze:
Lowrenc Objavljeno Oktober 29, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2008 (popravljeno) Tole je pa samo začasna varjanta, pa max do 80 km/h menda dovoljeno. Čeprav tudi ta zdrži, samo ni 200% zato naj bi se kovičlo. Toli se ga pa pokronal... Jaz sem vedno in pri vseh motorjih(pri katerih sem menjal verigo) takle člen vgradil. Tudi, če sem kupil neskončno verigo sem jo prežagal in vstavil tale ''štukar''-kot se reče strokovno. Pa nikdar nisem imel problemov zaradi tega. Fora vsega skupaj je, da zaponko obrneš pravilno. Popravljeno Oktober 29, 2008. Popravil Lowrenc
Igorr Objavljeno November 16, 2008 Opozori Objavljeno November 16, 2008 (popravljeno) Kje kupiti vezni člen, za zakovičit? Imam pa D.I.D. 428 O-ring verigo. Bi pri kakšnem Kotal-Trade ali Eurotonu znali zadevo imet? Popravljeno November 16, 2008. Popravil Igorr
hajoktejn Objavljeno November 16, 2008 Opozori Objavljeno November 16, 2008 Mojstri, verige pri menjavi se v naših servisih večinoma vse kovičijo, kajne? In zadeva drži? Brez potrebe po kakih dvomih, da trdnost ne bi ustrezala OEM tovarniško nameščeni verigi? :rolleyes: Itak; če uporabiš za to namenjeno orodje (ki ga dobiš tudi v Louisu) in nimaš ravno dveh levih rok lahko to narediš tudi sam. Sicer nisem neka referenca, ampak meni drži. Najbrž bo držala dokler je s fleksarco ne razrežem in dam gor novo.
no_name Objavljeno November 16, 2008 Opozori Objavljeno November 16, 2008 Toli se ga pa pokronal... Jaz sem vedno in pri vseh motorjih(pri katerih sem menjal verigo) takle člen vgradil. Tudi, če sem kupil neskončno verigo sem jo prežagal in vstavil tale ''štukar''-kot se reče strokovno. Pa nikdar nisem imel problemov zaradi tega. Fora vsega skupaj je, da zaponko obrneš pravilno. Enako sem govoril glede takega veznega člena, dokler nisem verige dobil v blok motorja. Ugibaj kateri člen je popustil ;) In ja; sponka je bila obrnjena v "pravo" smer. Vozil sem se 2 sezoni. Nato sem se pomladi peljal na registracijo; pr 50km/h je člen popustil...
SEOI-NAGE Objavljeno November 22, 2008 Opozori Objavljeno November 22, 2008 Ma hodi stran dej s ten, se ti v največjem pospešku na blokadi ko cukne ovije okol noge pa maš potem kej delat
Guest Brumer Objavljeno Februar 3, 2009 Opozori Objavljeno Februar 3, 2009 Aja? , dobra informacija, drugac pa brez dvoma verjamem u bmw-jevega GTja, je pa obcutno drazji, prejsnji modeli majo pa velik prevozenih za dokaj visoko ceno,zato sem nekako najbol za FJR- preizkuseno dobra, je pa GTR novejsi koncept za priblizno isto ceno , zato me pac se vse zanima. hvala za kakrsnekoli info. Še nekaj dobro razmisli predno kupiš,potovalec brez kardana ni potovalec.Namreč,če hočeš ketno imet vsaj 30K kil.jo moraš podmazat na vsaj 200 Km,če pa dežuje pa tudi na 100 km. In obvezno mora imeti motor sredinsko stojalo sicer je mazanje ketne nemogoče.:hmm: biker77 in Bremzer 1 1
mare80 Objavljeno Februar 3, 2009 Opozori Objavljeno Februar 3, 2009 Še nekaj dobro razmisli predno kupiš,potovalec brez kardana ni potovalec.Namreč,če hočeš ketno imet vsaj 30K kil.jo moraš podmazat na vsaj 200 Km,če pa dežuje pa tudi na 100 km. In obvezno mora imeti motor sredinsko stojalo sicer je mazanje ketne nemogoče. :hmm: Res je ,ker tako FJR,GTR in GT imajo kardanski prenos.
Arriba Objavljeno Februar 3, 2009 Opozori Objavljeno Februar 3, 2009 :slap: :slap: :slap: Da ti prevedem v Slovenščino......in malček poenostavim njegovo "poznavalsko" izjavo, ki že naravnost meji na "genialnost".........vse kar ni BMW.......so jajca! Odlično prevedeno, bravo :worship: Samo kaj pa če te zdaj Brumer da na "ignore" :rolleyes:
danci1973 Objavljeno Februar 3, 2009 Opozori Objavljeno Februar 3, 2009 Še nekaj dobro razmisli predno kupiš,potovalec brez kardana ni potovalec.Namreč,če hočeš ketno imet vsaj 30K kil.jo moraš podmazat na vsaj 200 Km,če pa dežuje pa tudi na 100 km. In obvezno mora imeti motor sredinsko stojalo sicer je mazanje ketne nemogoče.:hmm: :slap: Na 200km !? Pa ti nisi normalen.... Jaz jo našpricam na 1000km ali več, na dež pa se ne oziram kaj preveč. Pa zdrži dobrih 30000km. D.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se