Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

........potovalec brez kardana ni potovalec.

to je tvoje mnenje.

Namreč,če hočeš ketno imet vsaj 30K kil.jo moraš podmazat na vsaj 200 Km,če pa dežuje pa tudi na 100 km. In obvezno mora imeti motor sredinsko stojalo sicer je mazanje ketne nemogoče. :hmm:

:grrr ti iz izkusenj povem, da se motis.

verigo "mazem" na 6-7000 km (napolnim rezervoarcek mazalca). ena in ista veriga drzi ze cez 12000 km z samo enim nastavljanjem. ce upostevam, da verigo nastavljam 6-8 krat pomeni to vsaj 60000 km z enim veriznim setom. BTW olje stane € 6,20/liter in to zadostuje za ca. 35000 km.

centralno stojalo je pa uporaben dodatek, vendar mazanje verige ni nemogoce, ce motor tega nima. je tezavnejse - ali tudi ne. odvisno koliko je kdo gibcen (fizicno in psihicno).

GTR1400 je zanimiva zadeva. zal me prehitro premami v previsoke hitrostne sfere, ker je obcutek nekako brezvetrn. potem pa obicajni postopek "dober dan, dokumente prosim......". :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupujem novo verigo za FZ6. Zamenjal bom tudi razmerje iz 16p/46z na 15/48. Nisem pa prepričan, katero verigo naj vzamem, oz. ne vem točno kakšne so pravzaprav razlike med verigami, ki jih ponuja DID. Katero se mi najbolj splača vzet? Je sploh kakšna omembe vredna razlika? Predpisana je 530VM. Govorim o DID verigi. Kakšne so razlike med racing, premiun ter super street verigami, ki jih ponuja DID? Kdo ima v Sloveniji to najceneje?

LINK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, če nimaš sredinskega stojala za mazanje verige: Liftstick. Js jo mažem na cca 1000km, pa po dežju, če me glih ujame. Razmišljam pa o nakupu mazalne naprave, ker se mi 100€ ne zdi velik, pa nimaš več čist lepljivih rok ko čistiš, pa sprot ti maže.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je mogoče že kdo sprobal to napravo za mazanje verige, ki ti ves čas šprica olje na verigo med vožnjo? Je proizvod slovenskega proizvajalca, pa me zanimajo vaše izkušnje. Ne vem pa kolk je to stara zadeva, videl sem jo v decemberskem motoristu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In obvezno mora imeti motor sredinsko stojalo sicer je mazanje ketne nemogoče.:hmm:

Še nisem mel motorja z centralnim stojalom,pa še nikoli nisem imel problemov z mazanjem!Pač daš časopis pod verigo,našpricaš in postaviš toliko naprej motor!Ali pa ti ga eden počas porine ti pa našpricah ketno!Osebno nikoli ne gledam na koliko kilometrov jo našpricam!Po dežu obvezno,drugače pač vsake par dni,če se vozim.Mal pred servisom oz. tk na 5000km pa jo tud ščistim!Niti se mi ne zdi neki napornega to,kot opisujete.Sej pač zvečer našpricaš i basta!Mal časa pa tud lahk mopedu posvetiš!

Kako se bi to mazanje med vožnjo obneslo?Po moje slabo!Sej pa,če ketno našpricaš in ne počakaš neki časa,preden segreš peljat ti vse dol zmeče :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motulov sprej s teflonskim dodatkom se dobesedno prilepi na ketno. Js pogosto mažem verigo in ne šparam ravno s sprejem, pa nimam razmetanega mazila naokoli. Mogoče malo po notranjosti feltne, ampak nič drastičnega in kar nebi v parih minutah mogel očistiti na vsakih par 1000 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:grim Sam se skozi uporabljal Castrol chain spray O-R .Ketno obarva belo.Dež pa ga spere odmah...

Potem pa sem kupil (manjši,dražji) MOTUL chain lube off road extra!In je zakon!Od takrat sam še tega!"Prozoren",hitreje in bolj se prime na ketno,manj ga je potem na felgni.Pa še do neke mere ostane na verigi,če je dež!Mogoče ker je off road?

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nisem mel motorja z centralnim stojalom,pa še nikoli nisem imel problemov z mazanjem!Pač daš časopis pod verigo,našpricaš in postaviš toliko naprej motor!Ali pa ti ga eden počas porine ti pa našpricah ketno!Osebno nikoli ne gledam na koliko kilometrov jo našpricam!Po dežu obvezno,drugače pač vsake par dni,če se vozim.Mal pred servisom oz. tk na 5000km pa jo tud ščistim!Niti se mi ne zdi neki napornega to,kot opisujete.Sej pač zvečer našpricaš i basta!Mal časa pa tud lahk mopedu posvetiš!

Živijo! Sploh ni potrebno premikati motorja naprej. Ko je na stranskem stojalu- tački ga nagneš proti sebi, da sloni na prvem kolesu in tački, ter obrneš zadnje kolo toliko, da se veriga premakne do dela, ki še ni bil namazan. Spustiš motor, namažeš del verige, ki je viden in ponoviš postopek.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem tud to delal.pa sem ugotovil,da ga je lažje naprej porinit!Točno veš koliko,spreja ne rabiš dat iz rok.Ko pa nagneš motor pa moraš verigo gledat,sprej dat iz rok.Ne vem no.To je kak se kdo navadi!

Definitivno je najlažje,če ti ga nekdo porine naprej,ti pa pošpricaš!

Sam,da se vsi strinjamo,da ni to glih neki napor in ti več časa vzame,da se oblečeš!Pač čas,ki ga preživiš s svojo "ljubeznijo" :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se bi to mazanje med vožnjo obneslo?Po moje slabo!Sej pa,če ketno našpricaš in ne počakaš neki časa,preden segreš peljat ti vse dol zmeče :hmm:

Mazanje naj bi blo z oljem, ki naj bi bil razpršen na mestu kjer se stikata zobnik in ketna. Razpršen naj bi bil zelo fino, tko da je poraba olja minimalna (lahko jo pa tudi nastaviš). Js sm do zdej tud Motul chain lube uporabljal, pa se mi zdi da se dost hitr ta nanos izgubi. Pol maš pa poln te lepljive masti na zobniku in na ketni tam kjer ti nič ne rab. Bom ko pridem domov skeniru članek iz motorista, pa ga nalimam sm not.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ke komplikacije cio, ga hitiš gor (he he) na stojalo zadnje ki ma kula za premikat in namažeš ketno. CIO o čem moramo debatirat. Isti kot kot v GP

Pupe fantje moraste, motor ni nadomestek premajhnega curiča

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal časa pa tud lahk mopedu posvetiš!

yep.

Kako se bi to mazanje med vožnjo obneslo?Po moje slabo!

izkusenj s temi stvarmi ocitno nimas, drugace ne bi klobasal takih.

vsi mazalci (mehanski ali elektronski) podaljsajo zivljensko dobo veriznega seta in olajsajo ciscenje motorja, ker zadek ni "zalepljen" od spreja in raznih cestnih dodatkov.

ena poglavitnih prednosti je - pa ne samo zame - da lahko za ca.7000 km enostavno "pozabis" na verigo.

da ne pogrevamo tople vode; uporabi iskalnik, je ze veliko napisanega okoli tega.

probal in uporabljal sem ne vem koliko sprejel in masti in noben ni drzal reklamnih obljub. pri vsakem je bilo nekaj, kar me je motilo - ali ni dovolj dolgo drzal, se ni dal dovolj enostavno scistiti, cena, itd.

@ capodistria:

ce se ti zdi prevec smesno, noben te ne sili k sodelovanju v tej temi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je mogoče že kdo sprobal to napravo za mazanje verige, ki ti ves čas šprica olje na verigo med vožnjo? Je proizvod slovenskega proizvajalca, pa me zanimajo vaše izkušnje. Ne vem pa kolk je to stara zadeva, videl sem jo v decemberskem motoristu.

Mene tudi zanima kako se stvar obnese. Izgleda bolj robustno kot kakšen Scottoiler.

Sem imel motula, pa je bil vredu dokler je trajalo. :rolleyes: Potem pa sem nabavil neko cenejšo zadevo v louisu in sploh nisem zadovoljen. Stvar se razmeče po feltni precej kmalu, tudi na ogreti ketni. :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mazači so odlična zadeva; na mojega sem za rezervoar naštimal kar 0,5L plastenko od fruca; po 13500km je še olje ostalo notri. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa nc ne sprica po hlacah pa po feltnah?

Pa saj to ne spusti olja v curku (razen, ko se kaj pokvari).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je pretok pravilno nastavljen ne šprica. Odvisno pa je tudi od olja. Najboljše je za mazanje verige motorke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce je doziranje pravilno nastavljeno ne sprica, ne tece, ne curi ampak kaplja. in pogostost kapljanja se da nastaviti (pri mojem je to odvisno od temperature in vremena).

ko je mrzlo (pod 17°C) 1,5 obrata, ko je toplo (nad 20°C) 1,25 obrata ventilcka "dozimetra". vmes odvisno od trenutne nastavitve.

BTW kettenoeler stane trenutno z oljem vred € 76.- (mene je stal se € 106.- :blink: :rolleyes: pred dvemi leti).

scottoiler eSystem ze kdo uporablja ? nekaj se mi valja po mozganih cena € 235.-, samo ne vem vec kje sem to videl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce je doziranje pravilno nastavljeno ne sprica, ne tece, ne curi ampak kaplja. in pogostost kapljanja se da nastaviti (pri mojem je to odvisno od temperature in vremena).

ko je mrzlo (pod 17°C) 1,5 obrata, ko je toplo (nad 20°C) 1,25 obrata ventilcka "dozimetra". vmes odvisno od trenutne nastavitve.

BTW kettenoeler stane trenutno z oljem vred € 76.- (mene je stal se € 106.- :blink: :rolleyes: pred dvemi leti).

scottoiler eSystem ze kdo uporablja ? nekaj se mi valja po mozganih cena € 235.-, samo ne vem vec kje sem to videl.

Louis - 259,95€ ...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa vem....... nastavitev po navodilih je 1,5 obrata dozimetra/ventila za zacetek. potem gledas in sprobavas.

pri mojem se je najbolj obneslo kot sem ze napisal: 1,25 ko je toplo in 1,5 ko je mrzlo. olje je stihl delno sinteticno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav

je kaj takšnega (ketenoeler) že kdo sam izdelal?

V bistvu ni kaj posebnega, samo kje v SLO bi dobil dele?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu ni kaj posebnega, samo kje v SLO bi dobil dele?

Tukaj je hakelc.

Najbolj važen del je regulator, najdražji pa elektromagnetni ventil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!