Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Poglej jaz sem napisal kako verigo NAJENOSTAVNEJE in NEŠKODLJIVO očistiš,seveda postojijo organska topila in razni sprei, ki so za verige popolnima neškodljiva celo priporočljiva,tudi npr.če boš samo krpo zmočil v petrolej nahitro potegnil po verigi in takoj še z vodo spral se O-ringi SIGURNO nebodo poškodovali.

Ps:Kardan vozim od leta 1992,če te slučajno zanima.Nekateri pa res vedno iščete dlako v jajcu :headbang:

jest pa mislim da ni ravno najbolje ketno čistit z vročo vodo pod pritiskom..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali sploh veš,da VD-40 vsebuje več kot 50% PETROLEJA ! ! !

Vem, ampak petrolej ni tisti, ki je škodljiv, WD 40 ima en kup ostalih sestavin in aditivov poleg petroleja.

In še enkrat, petrolej ketni in gumi tesnilom ne škoduje, priporočen je celo v users manualih s strani proizvajalcev motorjev. Proizvajalec bo pa ja vedel kaj je za motor dobro in kaj ne, če bi petrolej uničeval ketno ga pač ne bi priporočili, ampak zapisali, da se verigo čisti z zato primernim čistolom in ne konkretno omenili prav petrolej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot trdi Brumer. Najlepše jo opere vožnja po dežju! A v "Manualu" piše, da vožnja po dežju-vodi ni priporočljiva? Še kakšno vprašanje?

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razloži zakaj ne ! Jaz moje trditve VEDNO razložim!

Kot trdi Brumer. Najlepše jo opere vožnja po dežju! A v "Manualu" piše, da vožnja po dežju-vodi ni priporočljiva? Še kakšno vprašanje?

ne ne piše MiNa

piše pa, da ni priporočljivo prati z vodo pod pritiskom..

citiram:

verige v nobenem primeru ne perite s curkom vode, curkom pare, curkom vode pod visokim pritiskom in topili z visoko stopnjo vnetljivosti

ampak vseen mislim da je bolje da smo pametni bolj kot ljudje ki se ukvarjajo s tem..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz verigo že celo življenje operem z vapotom in redno špricam!

Sploh pa je veriga potrošni material....................

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ammm...js sm pa ketno ravno včeraj očistiu z bencinom in sicer samo površinsko(s krpo namočeno v bencin), nato pa podmazau... zanima me če je s ketno lahko kaj narobe, glede na to da sm to sotriu samo enkrat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nima kej bit :)

V prihodnje, pa namesto bencina uporabi petrolej ali sprej za čiščenje ketne pa bo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, kako so narejene verige za cross motorje, vendar tam ketno po vsaki vožnji vržejo v nafo in jo orenk skrtačijo, osušijo in namažejo.

Jaz pa ne vem ali naj ketno še enkrat celo sčistim in na novo namažem - to sem namreč naredil pred zimo. Med zimskim spanjem, pa je muca-maca hodila spat pod motor in navlekla oblake dlak na ketno. Večino sem jih sicer pulil dol, cele ketne čisstit zaradi par dlakic se mi pa ne da. Zna bit pa hudič če pridejo med O ali pa X-ringe, ker zapacajo ketno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj način je pa tak najprej pralnica na paromat pod pritiskom, pol fajn pošpricam z WDjem, grem en giro, nato pa lepo posprejam z Arexons pro-bike in je ko šus....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest pa mislim da ni ravno najbolje ketno čistit z vročo vodo pod pritiskom..

piše pa, da ni priporočljivo prati z vodo pod pritiskom..

citiram:

verige v nobenem primeru ne perite s curkom vode, curkom pare, curkom vode pod visokim pritiskom in topili z visoko stopnjo vnetljivosti

verige in ostalih lezajev ni priporoceno prati z visokotlacnimi curki (mrzlimi ali vrocimi) prevec od blizu, ker obstaja moznost, da se maziva v lezaju izperejo. enako je pri sekundarni pogonski verigi: O-, X-, W-ringi scitijo lezaje med cleni, kjer je mazivo zasciteno pred umzanijo in vlago s temi ringi. z mocnim curkom od preblizu je pac vecja moznost oz. verjetnost, da se ta maziva izperejo in vse skupaj ringla na suho. -> povecana obraba etc. itd. itn.

dovolj od dalec (ca. 60+ cm) ni noben problem prati motorja z "wap-om".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verige in ostalih lezajev ni priporoceno prati z visokotlacnimi curki (mrzlimi ali vrocimi) prevec od blizu, ker obstaja moznost, da se maziva v lezaju izperejo. enako je pri sekundarni pogonski verigi: O-, X-, W-ringi scitijo lezaje med cleni, kjer je mazivo zasciteno pred umzanijo in vlago s temi ringi. z mocnim curkom od preblizu je pac vecja moznost oz. verjetnost, da se ta maziva izperejo in vse skupaj ringla na suho. -> povecana obraba etc. itd. itn.

dovolj od dalec (ca. 60+ cm) ni noben problem prati motorja z "wap-om".

to že..sam na 60+cm pa z wapom narediš tolk kot če se mal bl poščiješ gor a ne ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to že..sam na 60+cm pa z wapom narediš tolk kot če se mal bl poščiješ gor a ne ;)

Če je pravi vapo,kot,ga je predvidevam imel v mislih Ice potem gre na 60cm,lepo vse dol!Če pa imaš hobi program vapo,pa tud,če od bližje nima kaj bit!Saj v bistvu je ful sčistiš samo z obeh strani verige!Tam,ko pa pride na zobnik pa velik manj! :hmm: Potem pa lepo našpricaš in se pač ne greš takoj pejat!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to že..sam na 60+cm pa z wapom narediš tolk kot če se mal bl poščiješ gor a ne ;)

recimo pri nekaterih pralnicah na bencinskih servisih sem zasledil, da ce se konkretno ne upres kontra te vap lahko obrne.

tiste rumene domace "igracke" pa lahko tudi od blizje uporabljas, najbrz. ne vem, ker vedno perem samo z vrtno cevjo (in komolcno mastjo) in kolikor ta premore pritiska. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nafta, za čiščenje s čopičom. Ko očistiš prašne delce in ostalo svinjarijo ketno s kerherjem sprati. Spihati z kompresorjem (zrak), da se posuši. Na čisto in suho ketno našpricaš kettenspray. Teaga pustiš da deluje vsaj 2h, priporočam da se motor postavi čez noč v garažo.

Tako negovana ketna bo držala...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....manj kot veriga z avtomatskim mazalcem, obcasno ciscena (1-2x letno). BTDT. :naughty:

in spet: ce od preblizu peres in/ali pihas.... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se že odločiš čistit s čistilom v sprayu, potem je bolje da kupiš chain cleaner namesto brake cleanerja, ni bistvene razlike v ceni, pa chain cleaner je pač temu namenjen, bo bolje spucal in skrbet ti ni potrebno, da bi kaj poškodoval tesnila členov verige. Koliko je pa brake cleaner agresiven pa ne vem, več kot toliko verjetno ni, glede na to da se tudi pri zavorah najde kakšen gumast delček.. Ali pač? Bo kdo drug kaj več vedel :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....manj kot veriga z avtomatskim mazalcem, obcasno ciscena (1-2x letno). BTDT. :naughty:

in spet: ce od preblizu peres in/ali pihas.... :whistle:

Kot povedano, najboljša rešitev je avtomatsko mazanje ni tak strošek glede na konfort ter padaljšanje dobe verigi :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za razne potovalnike in endure gotovo, na SS rakete in podobne motocikle, pa to nekako ne paše :) Tako, da bomo pač ostali pri chain sprayih :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni verige ni več potrebno čistiti :whistle: . Za tiste, ki pa vas to daje pa pripomoček, za katerega vem, da lepo deluje. Zadevica ni ravno poceni je pa ideja za kakšnega domačega mojsta. Slika pove veliko pa ni nujno, da je moped kot na sliki.

PS. Pranje verige pod pritiskom za verigo vsekakor ni blagodejno.

post-7865-1236784477.jpg

post-7865-1236784940_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni verige ni več potrebno čistiti :whistle: . Za tiste, ki pa vas to daje pa pripomoček, za katerega vem, da lepo deluje. Zadevica ni ravno poceni je pa ideja za kakšnega domačega mojsta. Slika pove veliko pa ni nujno, da je moped kot na sliki.

PS. Pranje verige pod pritiskom za verigo vsekakor ni blagodejno.

Da ti ni potrebno čistiti in mazati verige si nam že neštetokrat povedal :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za razne potovalnike in endure gotovo, na SS rakete in podobne motocikle, pa to nekako ne paše :) Tako, da bomo pač ostali pri chain sprayih :)

Jure,zakaj ne bi pasalo, nekatere variante so skrite, da jih niti ne opaziš?....važno je da zadeva funkcionira in si brez skrbi :naughty: sicer pa, kako komu paše :hmm:

post-10071-1236786896_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!