MiNa Objavljeno Marec 11, 2009 Opozori Objavljeno Marec 11, 2009 Da ti ni potrebno čistiti in mazati verige si nam že neštetokrat povedal :topic: JP! Nisem pa trdil, da je ne bom nikoli več! saj veš česa se veliko poje.
Barracuda Objavljeno Marec 11, 2009 Opozori Objavljeno Marec 11, 2009 Kolk krat oz po kolkih kilometrih je sploh dobro ketno očitit in namazat?
Jure Objavljeno Marec 11, 2009 Opozori Objavljeno Marec 11, 2009 Priporočene številke se malo gibljejo od proizvajalca do proizvajalca, mazal naj bi tja na 400km, oziroma vsakič ko prideš iz vožnje po dežju. Čistiš pa po potrebi, odvisno kje se voziš (kakšen makedam zna prej zapacat verigo), ipd.. Saj vidiš kdaj je veriga za spucat, ko je gor toliko svinjarije, da se niti namazat ne da več lepo, ker je vse prekrito s svinjarijo..
simonsi Objavljeno Marec 11, 2009 Opozori Objavljeno Marec 11, 2009 mazat vedno po dežju ali makedamu, drugače pa na uč, ko valjčki postajajo svetli. Jaz sem skoraj uničil povsem dobro verigo, ko je po vožnji po makedamu postala suha kot poper, potem pa še kakih 100km poln gas po avtocesti. So potem valjčki cingljali kot kraguljčki. :D
Ice Objavljeno Marec 12, 2009 Opozori Objavljeno Marec 12, 2009 Za razne potovalnike in endure gotovo, na SS rakete in podobne motocikle, pa to nekako ne paše :) Tako, da bomo pač ostali pri chain sprayih :) zakaj ? kot je ze royal povedal, zadevo lahko prakticno "nevidno" montiras. obstaja kaksen tehnicni razlog, da se to naj ne bi montiralo na SS motorje ? kolikor sem zasledil proizvajalci teh zadev testirajo mazace tudi na ´busah in ZX-12. ergo... Priporočene številke se malo gibljejo od proizvajalca do proizvajalca, mazal naj bi tja na 400km, oziroma vsakič ko prideš iz vožnje po dežju. prepozno. sicer odvisno od dolzine voznje, a vseeno raje enkrat prevec kot premalo. mazat vedno po dežju ali makedamu, drugače pa na uč, ko valjčki postajajo svetli. Jaz sem skoraj uničil povsem dobro verigo, ko je po vožnji po makedamu postala suha kot poper, potem pa še kakih 100km poln gas po avtocesti. So potem valjčki cingljali kot kraguljčki. :D word.
Jure Objavljeno Marec 12, 2009 Opozori Objavljeno Marec 12, 2009 (popravljeno) zakaj ? kot je ze royal povedal, zadevo lahko prakticno "nevidno" montiras. obstaja kaksen tehnicni razlog, da se to naj ne bi montiralo na SS motorje ? kolikor sem zasledil proizvajalci teh zadev testirajo mazace tudi na ´busah in ZX-12. ergo... prepozno. sicer odvisno od dolzine voznje, a vseeno raje enkrat prevec kot premalo. word. Ni tehničnega razloga, kot sem rekel, nekako mi ne paše to na SS motor, tako kot kufer ne. Kar pa ne pomeni, da se ne da oz ne sme montirat, če ima kdo željo, potem kar :) Jaz pač ne. Kar se pa dežja tiče, čene delaš ravno nevem kakšnih oreng tur po dežju, je nasvet, da se maže po vožnji čisto na mestu in ni nič prepozno. Ajde, bi bilo idealno že vmes, ampak ne poznam ravno veliko motoristov, ki skozi sabo vozijo sprej za ketno mazat, če bi jih slučajno ujel dež. Če pa greš z motorjem potovat je pa druga pesem, tam je pa vsekakor kakšen tak avtomatski sistem bolj kot ne "must have". Popravljeno Marec 12, 2009. Popravil Jure
danci1973 Objavljeno Marec 12, 2009 Opozori Objavljeno Marec 12, 2009 zakaj ? kot je ze royal povedal, zadevo lahko prakticno "nevidno" montiras. obstaja kaksen tehnicni razlog, da se to naj ne bi montiralo na SS motorje ? kolikor sem zasledil proizvajalci teh zadev testirajo mazace tudi na ´busah in ZX-12. ergo... Obstaja vsaj en praktično / tehnično / varnostni razlog... :whistle: SS mopedi bi se naj (vsaj) nekajkrat na leto šli pozabavat na dirkališče. In tam imeti še en dodaten rezervoarček olja, ki se lahko razlije, je nezaželjeno (v mnogih primerih tudi prepovedano - celo hladilna tekočina je ponekod tabu in je treba uporabljati samo vodo). Tudi kapljanje olja iz morebiti slabo nastavljenega mazača je nezaželjeno. Že res, da zadevo pred obiskom dirkališča lahko demontiraš - je pa to sitno in nepraktično. Tisti, ki pa SS mopeda ne peljejo na športni dan, pa si lahko tudi kufre pa pomožna kolesca zmontirajo... ;) D.
Leteči Objavljeno Marec 12, 2009 Opozori Objavljeno Marec 12, 2009 Obstaja vsaj en praktično / tehnično / varnostni razlog... :whistle: SS mopedi bi se naj (vsaj) nekajkrat na leto šli pozabavat na dirkališče. In tam imeti še en dodaten rezervoarček olja, ki se lahko razlije, je nezaželjeno (v mnogih primerih tudi prepovedano - celo hladilna tekočina je ponekod tabu in je treba uporabljati samo vodo). Tudi kapljanje olja iz morebiti slabo nastavljenega mazača je nezaželjeno. Že res, da zadevo pred obiskom dirkališča lahko demontiraš - je pa to sitno in nepraktično. Tisti, ki pa SS mopeda ne peljejo na športni dan, pa si lahko tudi kufre pa pomožna kolesca zmontirajo... ;) D. Zakaj ne? Poznam ljudi ki zadevo redno uporabljajo na pisti. Sicer pa je možno zadevo tako hitro odmontirati preko hitrih spojk kot recimo natakniti grelce za gume. JE bilo narejeno veliko testov glede mazanja verige in več ali manj se je pokazalo da kvalitetno mazanje verige z 100EUR vrednim sistemo za doziranje prinese približno enak prirastek moči kot izpušni sistem za recimo 700EUR ali več. Samo v razmislek :naughty:
danci1973 Objavljeno Marec 12, 2009 Opozori Objavljeno Marec 12, 2009 Zakaj ne? Poznam ljudi ki zadevo redno uporabljajo na pisti. V to ne dvomim, pa vseeno menim, da ni prav in primerno. Sicer pa je možno zadevo tako hitro odmontirati preko hitrih spojk kot recimo natakniti grelce za gume. To bi bilo OK. JE bilo narejeno veliko testov glede mazanja verige in več ali manj se je pokazalo da kvalitetno mazanje verige z 100EUR vrednim sistemo za doziranje prinese približno enak prirastek moči kot izpušni sistem za recimo 700EUR ali več. Samo v razmislek :naughty: Torej nič? :P D.
sesir Objavljeno Marec 12, 2009 Opozori Objavljeno Marec 12, 2009 zakaj ? kot je ze royal povedal, zadevo lahko prakticno "nevidno" montiras. obstaja kaksen tehnicni razlog, da se to naj ne bi montiralo na SS motorje ? kolikor sem zasledil proizvajalci teh zadev testirajo mazace tudi na ´busah in ZX-12. ergo... prepozno. sicer odvisno od dolzine voznje, a vseeno raje enkrat prevec kot premalo. Busa,zx12 je bolj kot ne potovalnik :whistle: Kot si na koncu sam napisal...si predstavljaš,da enkrat kaj zataji in špricne po gumi al je 100% nemogoče?Sploh nemogoče obstaja na cesti? Ni tehničnega razloga, kot sem rekel, nekako mi ne paše to na SS motor, tako kot kufer ne. Kar pa ne pomeni, da se ne da oz ne sme montirat, če ima kdo željo, potem kar :) Jaz pač ne.Kar se pa dežja tiče, čene delaš ravno nevem kakšnih oreng tur po dežju, je nasvet, da se maže po vožnji čisto na mestu in ni nič prepozno. Ajde, bi bilo idealno že vmes, ampak ne poznam ravno veliko motoristov, ki skozi sabo vozijo sprej za ketno mazat, če bi jih slučajno ujel dež. Če pa greš z motorjem potovat je pa druga pesem, tam je pa vsekakor kakšen tak avtomatski sistem bolj kot ne "must have". :grim Kolk km pa tud dejansko narediš na leto po dežu! Tisti, ki pa SS mopeda ne peljejo na športni dan, pa si lahko tudi kufre pa pomožna kolesca zmontirajo... ;) :grim Zakaj ne? Poznam ljudi ki zadevo redno uporabljajo na pisti. Sicer pa je možno zadevo tako hitro odmontirati preko hitrih spojk kot recimo natakniti grelce za gume. JE bilo narejeno veliko testov glede mazanja verige in več ali manj se je pokazalo da kvalitetno mazanje verige z 100EUR vrednim sistemo za doziranje prinese približno enak prirastek moči kot izpušni sistem za recimo 700EUR ali več. Samo v razmislek :naughty: Super,da jo uporabljajo,vendar,da naprimer pride na nurburgringu vsaj 1500eu,če ti spusti olje ali padeš in so madeži na pisti,tako,da... Večina teh testov je bila,vsaj koliko sem jaz bral :whistle: narejena med uničenimi in "novimi"sveže namazanimi verigami! Bolj so se testirali konji med različnimi velikostmi verig!Pa še tam ni bilo takšnih razlik kot praviš!!Pa mi je jasno,da le te niso velike!Sploh,če imajo še vedno katalizator! Če so bila lepo prosim za link!
simonsi Objavljeno Marec 12, 2009 Opozori Objavljeno Marec 12, 2009 Busa,zx12 je bolj kot ne potovalnik :whistle: Kot si na koncu sam napisal...si predstavljaš,da enkrat kaj zataji in špricne po gumi al je 100% nemogoče?Sploh nemogoče obstaja na cesti? :grim Kolk km pa tud dejansko narediš na leto po dežu! Za na dirkališče, bi ga jaz odmontiral dol, ker je zame to cel dogodek da se spravim tja in je to malenkost. :P Po dežju pa naredim več kilometrov, kot bi si želel, in takrat se mi svetleča ketna kar malo smili.
Ice Objavljeno Marec 13, 2009 Opozori Objavljeno Marec 13, 2009 Obstaja vsaj en praktično / tehnično / varnostni razlog... :whistle: SS mopedi bi se naj (vsaj) nekajkrat na leto šli pozabavat na dirkališče. In tam imeti še en dodaten rezervoarček olja, ki se lahko razlije, je nezaželjeno (v mnogih primerih tudi prepovedano - celo hladilna tekočina je ponekod tabu in je treba uporabljati samo vodo). Tudi kapljanje olja iz morebiti slabo nastavljenega mazača je nezaželjeno. jah, se vidi da nisem pogosto na pistah, kot voznik. :grrr Kot si na koncu sam napisal...si predstavljaš,da enkrat kaj zataji in špricne po gumi al je 100% nemogoče?Sploh nemogoče obstaja na cesti? Kolk km pa tud dejansko narediš na leto po dežu! sploh obstaja nemogoce v zivljenju ?! pod takimi premisami je bolje ostati doma zapakiran v vati. dosedaj ni niti kapljica prevec pricurela iz mazaca zaradi napake v sistemu; zaradi moje ze. Po dežju pa naredim več kilometrov, kot bi si želel, in takrat se mi svetleča ketna kar malo smili. eh, priblilzno 1/3 kilometov vsake sezone sem moker. :doze:
gusti Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 Ne znam kaj prida nemško pa me zanima če je tukaj v ceni ketna + oba zobnika ali samo ketna? Ali je treba še kaj dokupit al je tule not vse kar potrebujem za menjavo? http://www.louis.de/_402550365fba293147169...amp;anzeige=all Če kdo ve kje dobit tole kaj ceneje z besedo na dan .) (lahko je tudi od kere druge firme, če je dovolj kvalitetno). Hvala!
k0ci Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 pomojem je komplet, ker imaš spodaj v oklepaju cifre (118/15/48), kar pomeni da ima veriga 118 členov ter zobnika s 15 in 48 zobi
danci1973 Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 Ne znam kaj prida nemško pa me zanima če je tukaj v ceni ketna + oba zobnika ali samo ketna? Ali je treba še kaj dokupit al je tule not vse kar potrebujem za menjavo? http://www.louis.de/_402550365fba293147169...amp;anzeige=all Če kdo ve kje dobit tole kaj ceneje z besedo na dan .) (lahko je tudi od kere druge firme, če je dovolj kvalitetno). Hvala! Kettensatz = verižni set - torej z zobniki... Ta veriga je neskončna, kar pomeni, da boš morda moral demontirati zadnjo nihajko, ali pa verigo razkleniti in nato ponovno sestaviti - za to pa boš verjetno potreboval še ustrezen spojni člen... In seveda orodje. D.
gusti Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 Hvala vama. Sej tole bom dal verjetno kr mehaniku montirat. Sam toliko me je zanimalo, da me nebo poslal nazaj v graz po kakšen del. :whistle: A ima kdo kak nasvet, kje v slo imajo najceneje te did verižne sete, da bi se splačalo povprašat po ceni? (Bom poročal, če sam najdem kje ceneje kot pri Lojzu.)
danci1973 Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 Hvala vama.Sej tole bom dal verjetno kr mehaniku montirat. Sam toliko me je zanimalo, da me nebo poslal nazaj v graz po kakšen del. :whistle: Potem ga vprašaj še, če bo snel nihajko ali bo raje verigo razstavil / sestavil... Čeprav - vezni člen stane slabih 8€. :whistle: D.
gusti Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 A se ne to sam zadnje kolo dol dobi in se lahk pol zamenja? No sej nima veze. Bom šel ga povprašat prej, preden kaj kupim. LP
Jure Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 Če imaš deljeno verigo, ki se jo da skupaj z veznim členom, potem snameš samo zadnje kolo, da zamenjaš zobnik, verigo gor, zanetaš skupaj in to je to. Če je pa neskončna veriga, kot tista na linku, pomeni, da je pa že sklenjena. In jo moreš nekako skozi okvir do prvega zobnika spravit, in edini način je, da demontiraš nihajko. Ali pa pač verigo prerežeš, daš gor in z veznim členom skleneš, ampak rabiš vezni člen in orodje.
dive Objavljeno Marec 19, 2009 Opozori Objavljeno Marec 19, 2009 Danes naročil iz nemčije novo DID530VM, X-ring, zlato, komplet z zobniki (15/46) ter veznim členom.... :yea1: ...cena 144€ s poštnino. :naughty:
suhi Objavljeno Marec 30, 2009 Opozori Objavljeno Marec 30, 2009 Mam eno vprašanje - sem gledal po Lousiovem katalogu in se dobi za mojega SV 650 samo E = endlose Kette - torej, sklenjeno verigo. Me pa zanima, če to pomeni, da DID in Regina ne proizvajata verige teh dimenzij z zobniki seveda v nesklenjeni obliki? Zanima me predvsem, ker se mi najverjenteje ne bo dalo samem montirati na motor, pa ne vem koliko več dela je, če mora serviser demontirati nihajko. Kaj mi je narediti? hvala in LP
danci1973 Objavljeno Marec 30, 2009 Opozori Objavljeno Marec 30, 2009 (popravljeno) Mam eno vprašanje - sem gledal po Lousiovem katalogu in se dobi za mojega SV 650 samo E = endlose Kette - torej, sklenjeno verigo. Me pa zanima, če to pomeni, da DID in Regina ne proizvajata verige teh dimenzij z zobniki seveda v nesklenjeni obliki? Zanima me predvsem, ker se mi najverjenteje ne bo dalo samem montirati na motor, pa ne vem koliko več dela je, če mora serviser demontirati nihajko. Kaj mi je narediti? hvala in LP Če ne boš eksplicitno zahteval, da demontira nihajko (in po možnosti stal serviseru za hrbtom), tega ne bo delal nihče... Vsak bo verigo razklenil in jo sklenil nazaj z veznim členom. Dela z demontažo nihajke je ene 15x več - demontirati je treba kolo, izpuh, amortizer, ... D. PS: Je pa res, da občasno snemanje nihajke ne škodi, ker se lahko ležaji na nihajki na novo podmažejo oz. preverijo, če so še OK. Popravljeno Marec 30, 2009. Popravil danci1973
suhi Objavljeno Marec 30, 2009 Opozori Objavljeno Marec 30, 2009 (popravljeno) Samo kje pa naj dobim normalno že razklenjeno verigo dimenzij, ki jo potrebujem jz? Nikjer nisem našel razklenjene, vse ki jih najdem so sklenjene :( Pa hvlala še enkrat (preveriti pa spet ne bi billo tako slabo...Hmmm?) Popravljeno Marec 30, 2009. Popravil suhi
danci1973 Objavljeno Marec 30, 2009 Opozori Objavljeno Marec 30, 2009 Samo kje pa naj dobim normalno že razklenjeno verigo dimenzij, ki jo potrebujem jz? Nikjer nisem našel razklenjene, vse ki jih najdem so sklenjene :( Pa hvlala še enkrat (preveriti pa spet ne bi billo tako slabo...Hmmm?) Saj tudi sklenjeno verigo se z ustreznim orodjem čisto enostavno razklene... :) Pa ni mišljena brusilka... D.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se