Demon Objavljeno Junij 1, 2009 Opozori Objavljeno Junij 1, 2009 Alpa maš slab sprej? Pa tega Motul Road plus imam. Ne vem katerega naj kupim, da ga nebo tak dol zmetalo...
k0ci Objavljeno Junij 1, 2009 Opozori Objavljeno Junij 1, 2009 pa kupi factory line.........ne vem sicer kaj vi delate, ampak jaz ketno mažem ko je hladna, pa se spray lepo drži gor in po feltnah in drugod ni niti kapljice
Dolenc™ Objavljeno Junij 1, 2009 Opozori Objavljeno Junij 1, 2009 Pa še enga konja ti doda No sej jst drugače tudi vse po tački fašem, ampak samo takrat ko vem da dam preveč, kar je pa skor zmeri
k0ci Objavljeno Junij 1, 2009 Opozori Objavljeno Junij 1, 2009 mah ker dobim komplet factory line spray in chain clean za 20€ ga pač vzamem, ker se mi ne da tistih bakrov po prištoflu nosit
Demon Objavljeno Junij 1, 2009 Opozori Objavljeno Junij 1, 2009 mah ker dobim komplet factory line spray in chain clean za 20€ ga pač vzamem, ker se mi ne da tistih bakrov po prištoflu nosit Factory line: Kje v Mb ali okolici ga dobim?
Dolenc™ Objavljeno Junij 1, 2009 Opozori Objavljeno Junij 1, 2009 Men je "factory" isto pacal kot navaden, tačko mam že čist bogo. Pač preveč nasprejaš Je pa bol bel in lepše videš kje se mazilo nahaja in kdaj moreš spet sprejat. Pa tud tistga konja ne moreš zanemart, če bi se to sešteval bi jih saj 10 kupu
k0ci Objavljeno Junij 1, 2009 Opozori Objavljeno Junij 1, 2009 Factory line: Kje v Mb ali okolici ga dobim? ponavadi tam kjer kupiš road plus oz. kjer imajo motul izdelke
urkoman Objavljeno Junij 1, 2009 Opozori Objavljeno Junij 1, 2009 mah ker dobim komplet factory line spray in chain clean za 20€ ga pač vzamem, ker se mi ne da tistih bakrov po prištoflu nosit vec jih uzames, cenej bo :closedeyes:
butko Objavljeno Junij 2, 2009 Opozori Objavljeno Junij 2, 2009 Jest sem se že zdavni sprijaznil, da sta feltna in tačka poflekana. Pa probal sem že celo paleto sprejev in nisem našel idealnega. Je pa res, da tudi jaz velikokrat preveč namažem.
trebor Objavljeno Junij 2, 2009 Opozori Objavljeno Junij 2, 2009 Od viška ne boli glava :naughty: LP Robert
royal Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 Jest sem se že zdavni sprijaznil, da sta feltna in tačka poflekana. Pa probal sem že celo paleto sprejev in nisem našel idealnega. Je pa res, da tudi jaz velikokrat preveč namažem. Fantje, OILER-JI so zakon, ker tega ni probal ne more vedet :naughty: lahko pozabiš na raznorazne spreje, enkrat ali dvakrat natočiš rezervarček na leto in voziš
danci1973 Objavljeno Junij 5, 2009 Opozori Objavljeno Junij 5, 2009 Zanimivo branje o nastavljanju pravilne napetosti verige... D.
david46 Objavljeno Junij 7, 2009 Opozori Objavljeno Junij 7, 2009 pozdravljeni! mogoče kdo ve kje bi lahko dobil za yamaho fz6 večji zadnji zobnik, namreč zdaj mam 46 poreboval pa bi večjega pa k temu tudi primerno dolžino verige!! mogoče ve kdo koliko zobov imajo večji zobniki,, potreboval pa bi zaradi stunta. hvala za info. david
m@dness Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 verjetno že napisano a žal ne najdem... kolko se kaj pozna na hitrosti pri recimo 50km/h če zamenjaš sprednji zobnik za enega manj.
danci1973 Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 (popravljeno) verjetno že napisano a žal ne najdem... kolko se kaj pozna na hitrosti pri recimo 50km/h če zamenjaš sprednji zobnik za enega manj. Hehe, hitrost pri 50km/h je še vedno 50km/h... S serijskim zobnikom (17 zobov) je hitrost 51 km/h dosežena v 4. prestavi pri 3000 obratih. Z enim zobom manj pa pri 3200... V 2. prestavi je 50 km/h s serijskim zobnikom pri 4050 obratih, pri enem zobu manj pa pri 4300. Downloadaj GearData... D. PS: File s podatki za GSX-R750 K5 lahko dobiš od mene... Popravljeno Junij 17, 2009. Popravil danci1973
Jure Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 Jaz bi se priporočal.. Lahko kar na jure.svigelj@gmail.com, če se ti da Sem lihkar zmontiral 16 zobnik spredaj, grem zdele na testno vožnjo, da vidim če se kej pozna Za na marof bom dal ša še zadaj +2, imam na uni drugi feltni..
m@dness Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 hehehe, jaz sem tud malo prej zamenjal na testno še pa nisem šel ker sem tak len da komaj tipkam na računalnik danči hvala. bi bil zelo vesel... darjan.sabol@gmail.com lp
Jure Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 Že nazaj iz hitre testne.. Kaj pa vem, čutit sicer je, ampak meni osebno je za po cesti bolj odgovarjalo prej.. Tu se mi prav zdi, da je takoj čutit da so prestave krajše. Zdej ne vem, ali res občutim to razliko, ali pa se mi samo zdi tako, ker sem to pričakoval Skratka motor je bolj živahen, ampak mi je bilo prej bol ušeč. Za navadno vožnjo. Na Marofu bomo pa probali kako se obnese Danci, kakšno kombinacijo pa ti voziš na Marofu? Pa tnx za fajle, bom zloadal program, da malo pregledam.
danci1973 Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 Že nazaj iz hitre testne.. Kaj pa vem, čutit sicer je, ampak meni osebno je za po cesti bolj odgovarjalo prej.. Tu se mi prav zdi, da je takoj čutit da so prestave krajše. Zdej ne vem, ali res občutim to razliko, ali pa se mi samo zdi tako, ker sem to pričakoval Skratka motor je bolj živahen, ampak mi je bilo prej bol ušeč. Za navadno vožnjo. Na Marofu bomo pa probali kako se obnese Danci, kakšno kombinacijo pa ti voziš na Marofu? Pa tnx za fajle, bom zloadal program, da malo pregledam. Kolikor vem, imam spredaj en zob manj - torej 16 / 43. Nisem pa nikoli preveril... Zdi se mi, da bi za Marof bilo primerno še krajše razmerje, saj bi tako v 2. prestavi odločneje pospeševal v notranjem delu proge, zunanji del pa bi lepo odpeljal v tretji... D.
Jure Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 Aha.. Ja za Marof je primerno kratko ja, sej zato pa sem šel nabavit tale 16 zobnik.. Do zdej sem bil na Marofu dvakrat in sem obakrat imel serijsko 17/43. Vozil sem 2 in 3. ampak je 2. bila precej podhranjena. Naslednjič bom probal pa 16/45. 45 zobnik sem dobil na uni ekstra feltni, ki sem jo nabavil.. Bomo vidli kako se obnese.. ČE mi pa ne bo všeč bom pa naslednjič dal nazaj na 17/43 in probal vozit 1. in 2.
dive Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 Tukajle se lahko malce poigrate... :naughty: KLIK
Mary Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 zivjo, a se me lahko en usmili, pa mi v PM napise (da ne bomo smetil) kako se ketno nategne, k se je mal zrahljala. lahko tud link na tm k to pise, ne znajdem se z iskalnikom. ful lepa hvala v naprej.
Dolenc™ Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 Ja sej že če sistem pogledaš ti je kmalu jasno. Načeloma odšravfaš zadnje kolo, tako da se lahko premika, potem imaš pa na vsaki strani vijak na nihajki, ki premika zadnje kolo, pa ga zategneš ali odtegneš odvisno kaj hočeš narest. Pa na vsaki strani nihajke imaš zarisane črtice, tako da veš kako imaš poravnano kolo. Nekje 25mm ima lahko ketna lufta(gor/dol), tko iz oka je ko jo nekje na sredi pritisneš gor ob nihajko se je ne sme dotaknit, more pridet pa zelo blizu. Ene parkrat zarotiraj zadnje kolo, da vidiš če je povsod isto.
RenoRaines Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 Nekje 25mm ima lahko ketna lufta(gor/dol), tko iz oka je ko jo nekje na sredi pritisneš gor ob nihajko se je ne sme dotaknit, more pridet pa zelo blizu. Ene parkrat zarotiraj zadnje kolo, da vidiš če je povsod isto. Na servisih so mi jo vedno nastavili tako, da se dotakne nihajke.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se