Dolenc™ Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 No sej sem reku od oka, odvisno kako ima motor nihajko narjeno.
m@dness Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 evo danes sprobal moped z zobnikom manj.. razlika sicer je opazna, ni pa neka drastična sprememba.. v nižjih obratih je malo bolj živ.. bomo vidli kak se bo na marofu obnašal.
Mary Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 No sej sem reku od oka, odvisno kako ima motor nihajko narjeno. ful lepo hvala, jutri grem v akcijo!
sesir Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 evo danes sprobal moped z zobnikom manj.. razlika sicer je opazna, ni pa neka drastična sprememba.. v nižjih obratih je malo bolj živ.. bomo vidli kak se bo na marofu obnašal. Ne me narobe razumet ampak zob manj je bolj kot ne kot bi dal slip-on izpuh gor.S tem,da je tu zvok in se ti zdi... Res,da je z zobom manj bolj živ...bolj pa je razlika proti koncu,kjer dejansko mopi zmore kar bi naj...za razliko na pisti pa bo potrebno še zadnjega menjat :unsure:
m@dness Objavljeno Junij 19, 2009 Opozori Objavljeno Junij 19, 2009 hm... a ni tako da če daš spredaj zob manj je približno enako kot če bi dal zadaj 2 več?
Dolenc™ Objavljeno Junij 19, 2009 Opozori Objavljeno Junij 19, 2009 Ja tam nekje je, razmerje moreš računat, zadnjiZobnik/sprednjiZobnik Če maš recimo 44/16 = 2.75 al 42/15 = 2.8, kar je nekje enako. Bolš za ketno pa zobnike je spredi mal manj pa zadi mal več, koker spredi dost manj. Ampak moreš potem po vsej vrjetnosti tudi ketno menjat za dalšo.
sesir Objavljeno Junij 19, 2009 Opozori Objavljeno Junij 19, 2009 za razliko na pisti pa bo potrebno še zadnjega menjat :unsure: hm... a ni tako da če daš spredaj zob manj je približno enako kot če bi dal zadaj 2 več? Spredaj zob manj je fino za na cesto.Za pisto pa bo treba zadnjega tudi! Kolk je v eni temi @rude napisal ima za Marof kar veliko razliko.
no_name Objavljeno Junij 20, 2009 Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 Ne me narobe razumet ampak zob manj je bolj kot ne kot bi dal slip-on izpuh gor.
sesir Objavljeno Junij 20, 2009 Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 Men se tak po občutku zdi,da,če daš gor slip-on potegne motor glih tolk bolj,kot,če daš spredaj zob manj :krneki: Oziroma ni ne eno ne drugo neka velika razlika.Se pa občuti
tombgo Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 Ja kak prodajalec Regine pri nas, poklical sem MJ vendar jih ne dobavljajo več. Hvala!
Ice Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 od kdaj pa to? so se vedno uradni dealer v slo. v AUT je auner, ki ima stacuno tudi v grazu.
tombgo Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 od kdaj pa to? so se vedno uradni dealer v slo. v AUT je auner, ki ima stacuno tudi v grazu. pojma nimam, rekla je da kar ima na zalogi, drugače pa da lahko naročijo D.I.D., bom ju3 pozvonil še enkrat, je bila ena ženska, ki ji ni bilo ravno jasno... :unsure:
Ice Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 kolikor meni znano narocajo enkrat na mesec, ali nekaj podobnega. me res zanima kako in kaj.
Demon Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 (popravljeno) Ma, sem kupil kar precej drag D.I.D. sprej za verigo neki racing, stal je 21 eurov, prodajalec je rekel, logično sicer, da je seveda najboljši, da skoraj nič ne šprica po felni in podobne bedarije. Eno samo furo smo naredili, Mb - Piran - Mb, hahaha, VSE SEM IMEL NA felni, na ketni pa nič!!! Pizdek me je nagno v sekundi!!! Pa brez skrbi, pravilno sem ga nanesel! Opral ketno, se peljal kar nekaj km da se je posušila in segrela, nasprejal samo po notranji strani valjčkov, no, malo tudi po zunanji, moped pustil celo noč na miru, da se je sprej lahko oprijel verige..... Pa vseeno, po furi je bila samo še felna ODLIČNO namazana, tako da.... Popravljeno Junij 22, 2009. Popravil Demon
dive Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 Ma, sem kupil kar precej drag D.I.D. sprej za verigo neki racing, stal je 21 eurov, prodajalec je rekel, logično sicer, da je seveda najboljši, da skoraj nič ne šprica po felni in podobne bedarije. Eno samo furo smo naredili, Mb - Piran - Mb, hahaha, VSE SEM IMEL NA felni, na ketni pa nič!!! Pizdek me je nagno v sekundi!!! Pa brez skrbi, pravilno sem ga nanesel! Opral ketno, se peljal kar nekaj km da se je posušila in segrela, nasprejal samo po notranji strani valjčkov, no, malo tudi po zunanji, moped pustil celo noč na miru, da se je sprej lahko oprijel verige..... Pa vseeno, po furi je bila samo še felna ODLIČNO namazana, tako da.... Hmmm.....meni DID-ovega zmeče občutno manj naokoli kot recimo Motul-ovega.
Hytech Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 Jst pa uporabljam sprej Valvoline za 6€,pa nimam nikoli problemov,da bi feltno svinjalo,pa mrzlo napršim celo...
Demon Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 Hmmm.....meni DID-ovega zmeče občutno manj naokoli kot recimo Motul-ovega. Ma kolikor sem opazil zdaj po dveh mazanjih, mi je Motula ostalo veliko več na ketni kot DID-a.... Sicer pa sem se že sprijaznil s tem, da bom pucal...
danci1973 Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 Ma kolikor sem opazil zdaj po dveh mazanjih, mi je Motula ostalo veliko več na ketni kot DID-a.... Sicer pa sem se že sprijaznil s tem, da bom pucal... Profi Dry Lube D.
biker77 Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 sej vem da na piksni ne piše..ampak ta piksna ni za enkratno uporabo
vuk76 Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 Profi Dry Lube D. Tudi zelo priporocam...uporabljam za cca. 40.000 km...
BIZIXXX Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 Profi Dry Lube tole sem probal po priporčilu parih forumašev , pa sem sprobal že vse možne spreje. Pa itak da vsi prodajalci pravijo da je njihov sigurno najboljši, in da nič ne šprica po motorju. Ne vem kako bo z doseženo kilometrino, ker ko namažeš verigo,zgleda tko kot da je nebi.Niti sledu o kakšnem mazanju.Sem nabavu tud novo ketno RK, tko da sem sprej uporabljal samo na novi verigi. Ampak po cca 1500 kilometrih in treh mazanjih verige, niti sledu od kakršnekoli umazanije po vilici, strehci ali feltni. To je to, kar sem iskal :lol:
danci1973 Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 Ne vem kako bo z doseženo kilometrino, ker ko namažeš verigo,zgleda tko kot da je nebi.Niti sledu o kakšnem mazanju.Sem nabavu tud novo ketno RK, tko da sem sprej uporabljal samo na novi verigi. Ampak po cca 1500 kilometrih in treh mazanjih verige, niti sledu od kakršnekoli umazanije po vilici, strehci ali feltni. Jaz, ki sem zelo nereden mazalec verige (včasih pozabim tudi na to, da sem se vmes vozil po dežju), dosegam cca. 30000km na verižni set... D.
Jure Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 Profi dry lube je res fajn, ker čisto nič ne paca.. Ampak jaz sem kar nekako skeptičen, ker namažem verigo in mi deluje čisto suha.. Ziher namaže ta profi dry lube dovolj? Ker videt ni nič, da bi bilo kej namazano
danci1973 Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 Profi dry lube je res fajn, ker čisto nič ne paca.. Ampak jaz sem kar nekako skeptičen, ker namažem verigo in mi deluje čisto suha.. Ziher namaže ta profi dry lube dovolj? Ker videt ni nič, da bi bilo kej namazano Verjetno je mišljeno, da pri uporabi Profi Dry Lube veriga na videz deluje suha...No, vsaj meni se zdi logično. D.
Jure Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 Ja, to je logično, ampak tudi na otip deluje suha in nenamazana.. No bom videl, če pravte, da deluje, potem nekaj že je na tem.. Sam filing imam pa vseeno slab, kot se furam z nenamazanov erigo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se