Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

pismu..res ne vem kako to mažete..

jest enkrat mal motula, drugič mal castrola gor napacam pa ni feltna nikol svinjska..

ja pa mazu sm jo vsaj 6x v 2.000 km kolikor sem jih letos skup spacal..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Profi Dry Lube

tole sem probal po priporčilu parih forumašev :worship: , pa sem sprobal že vse možne spreje. Pa itak da vsi prodajalci pravijo da je njihov sigurno najboljši, in da nič ne šprica po motorju.

Ne vem kako bo z doseženo kilometrino, ker ko namažeš verigo,zgleda tko kot da je nebi.Niti sledu o kakšnem mazanju.Sem nabavu tud novo ketno RK, tko da sem sprej uporabljal samo na novi verigi. Ampak po cca 1500 kilometrih in treh mazanjih verige, niti sledu od kakršnekoli umazanije po vilici, strehci ali feltni.

To je to, kar sem iskal :lol:

Na Z750S sem naredil 40.000 km z prvo verigo,potem sem motor prodal. Veriga je bila se zmeraj ok...bi moral novega lastnika kaj vprasat,kdaj je menjal verigo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

NUJNO bi rabil verigo za Suzuki SV 650S 2003 :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Mogoče kdo ve, kje imajo na zalogi te verige??

Rabim pa samo verigo, zobniki so kot novi, veriga pa neenakomerno raztegnjena, po 18000km. Redno mazana,čiščena in vedno pravilno zategnjena :whistle::headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej jo je dobro fajn spucat, nekateri uporabljajo razne chain cleanerje v sprayih, sicer dobro očistijo, vendar je po mojem mnenju škoda denarja, ker niso poceni, pa takoj porabiš..

Meni osebno je najboljša metoda, ki ketno najbolje očisti, ter je ob tem še najcenejša, metoda s čopičem, ki ima malo trše oziroma porezane ščetine in petrolejem..

Petrolej je v nasprotju z nafto, bencinom, WDjem in nekaterimi ostalimi sredstvi manj agresiven do gumi tesnil med členi verige in je velikokrat priporočen celo s strani proizvajalcev motociklov v users manualih. Kupiš ga lahko pa na petrolu, pa da ne kupuješ 10l kante, lepo kupiš 1l svetilnega petroleja za 2,5€ in imaš za xx temeljitih čiščenj ketne.

Pred čiščenjem je fajn, da ponajdeš en kos kartona in ga daš med verigo in gumo, da ne boš napacal s petrolejem gume, feltne in še vsega ostalega.. Pa po tleh nekaj, ker se bo cedila svinjarija gor..

Ko ketno temeljito spucaš, počakaš malo da se posuši petrolej, da ne bo vse našpricalo okoli in se greš malo zapeljat, tako da se veriga malo segreje.

Potem pa vzameš sprej za verigo, motor na servisno ali centralno stojalo, spet vzameš en kos kartona, ki ga daš med verigo in gumo, da pri mazanju ne posvinjaš gume, oz celega motorja, in lepo počasi vrtiš kolo in verigo mažeš spodaj po notranji strani. Tako da je mazana na notranji strani, tam kjer teče po zobniku in ne po zunanji, kjer bi sprej zmetalo stran. In to je to :) Iz strani ti verige ni potrebno mazat, ker nima efekta.

No, tudi če se ne boš šel peljat po tem ko si verigo spucal, da bi jo segrel, ne bo nič narobe.. Samo v tem primeru se sprej manj oprime verige in ga več zmeče dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabim pa samo verigo, zobniki so kot novi, veriga pa neenakomerno raztegnjena, po 18000km. Redno mazana,čiščena in vedno pravilno zategnjena :whistle::headbang:

Neenakomerna raztegnjenost je ponavadi posledica čiščenja... Verige se nikoli ne čisti, ampak vedno le maže. Čistilo bi se jo edino v primeru, če bi jo potem skuhali v masti, kot se je to delalo včasih... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NUJNO bi rabil verigo za Suzuki SV 650S 2003 :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Mogoče kdo ve, kje imajo na zalogi te verige??

Saplex d.o.o., Rače... Imajo DC verige in verižne sete...

Rabim pa samo verigo, zobniki so kot novi, veriga pa neenakomerno raztegnjena, po 18000km. Redno mazana,čiščena in vedno pravilno zategnjena :whistle::headbang:

Verjetno je bila preveč zategnjena - zelo pogosta napaka. Tudi redno čiščenje tem '*-ring' verigam prej škodi kot koristi.

kje bi pa lahko to kupil, ga imajo na benciskih??

Imajo v Louis-u in Hein Gericke... Za kje drugje pa ne vem.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa naj bi čiščenje verige bilo slabo?

Ne me narobe razumet še nkol je nisem pucu, ampak sem pa pomislu na to da bi začel :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa naj bi čiščenje verige bilo slabo?

Ne me narobe razumet še nkol je nisem pucu, ampak sem pa pomislu na to da bi začel :D

Mišljeno je čiščenje z raznoraznimi kemikalijami (razni spreji, bencin, kerozin, petrolej, ... ), ki 'najedajo' gumice (O, X, z, ... ringe).

Seveda ne škodi, če imaš blatno ali zaradi dežja fajn popeskano verigo, če jo splahneš z vodo.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej jo je dobro fajn spucat, nekateri uporabljajo razne chain cleanerje v sprayih, sicer dobro očistijo, vendar je po mojem mnenju škoda denarja, ker niso poceni, pa takoj porabiš..

Meni osebno je najboljša metoda, ki ketno najbolje očisti, ter je ob tem še najcenejša, metoda s čopičem, ki ima malo trše oziroma porezane ščetine in petrolejem..

Petrolej je v nasprotju z nafto, bencinom, WDjem in nekaterimi ostalimi sredstvi manj agresiven do gumi tesnil med členi verige in je velikokrat priporočen celo s strani proizvajalcev motociklov v users manualih. Kupiš ga lahko pa na petrolu, pa da ne kupuješ 10l kante, lepo kupiš 1l svetilnega petroleja za 2,5€ in imaš za xx temeljitih čiščenj ketne.

Pred čiščenjem je fajn, da ponajdeš en kos kartona in ga daš med verigo in gumo, da ne boš napacal s petrolejem gume, feltne in še vsega ostalega.. Pa po tleh nekaj, ker se bo cedila svinjarija gor..

Ko ketno temeljito spucaš, počakaš malo da se posuši petrolej, da ne bo vse našpricalo okoli in se greš malo zapeljat, tako da se veriga malo segreje.

Potem pa vzameš sprej za verigo, motor na servisno ali centralno stojalo, spet vzameš en kos kartona, ki ga daš med verigo in gumo, da pri mazanju ne posvinjaš gume, oz celega motorja, in lepo počasi vrtiš kolo in verigo mažeš spodaj po notranji strani. Tako da je mazana na notranji strani, tam kjer teče po zobniku in ne po zunanji, kjer bi sprej zmetalo stran. In to je to :) Iz strani ti verige ni potrebno mazat, ker nima efekta.

No, tudi če se ne boš šel peljat po tem ko si verigo spucal, da bi jo segrel, ne bo nič narobe.. Samo v tem primeru se sprej manj oprime verige in ga več zmeče dol.

HVALA :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HVALA :worship:

Ne se preveč zahvaljevat, ker te ni popolnoma pravilno podučil.Namreč,če ketno opereš z petrolejem kot je opisal jo moraš OBVEZNO sprati z vodo osušiti malo namazati in nato jo segreti in ponovno namazati in to VEDNO z notranje in ZUNANJE strani in pustiti vsaj 10 minut, da se sprey oprime (posuši).Sicer jo jaz neperem z petrolejem ampak jo 1X letno, kar operem z kirherjem in z ca 60 stop. toplo vodo. :whistle:

Ps; sicer pa z motorjem nevozim krosa in ni potrebe ketno čistit jo pa namažem po vsaki daljši vožnji,ko je še topla, če pa gre na daljšo turo jo namažem pri vsakem tankanju to je na ca 300 Km.

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, users manuali spiranja z vodo, po pranju s petrolejem ne omenjajo, medtem ko pa ponavadi izrecno prepovedujejo pranje s tlakom :)

Glede na to, da so to večne polemike, pri katerih se tu na MS krešejo mnenja, je najbolje, da vsak posameznik presodi sam, oziroma prebere par users manualov in tam opisan postopek, ter se odloči za to kar je najbolj primerno.

Drugače pa se strinjam v delu, da ni treba ketne pogosto pucat, (če ne voziš po makedamu in blatu) načeloma se jo samo maže, spuca se pa takrat, ko se nabere že precej starega in odvečnega spreja gor. Jaz jo spucam mogoče 2x letno, če jo..

Je pa kot je rekel Brumer, najbolje namazat takoj po vožnji.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja sej to je tisto... Verigo opereš z nečem kar topi mast in s tem spereš mast iz valjčkov. Seveda je nemogoče pričakovat, da bo po mazanju mast prišla povsod pod valjčke, saj je s strani zaprta z gumicami. Kako boš potem segrel verigo brez obrabe, da bi mast prišla notr? Zato se tudi verige neenakomerno obrabljajo, ker ji nekje uspe, nekje pa ne... Trdni delci svinjarije na verigi so itak na površini in se med vožnjo izločijo, ko se mast segreje. Ne vidim nobenega racionalnega razloga za pranje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v suzuki navodilih piše, da se ketno lahko očisti z kerozinom. :rolleyes:

Sepravi na Brnik po kerozin, čeprav je malo slabši od petroleja, po kvaliteti in ceni, nekje med nafto in pertolejem. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sepravi na Brnik po kerozin, čeprav je malo slabši od petroleja, po kvaliteti in ceni, nekje med nafto in pertolejem. :whistle:

jebi ga,tako piše v uputstvih za upotrebu... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jebi ga,tako piše v uputstvih za upotrebu... :rolleyes:

Če uputsva za upotrebu bereš in ne navodila za uporabo potem moraš vsaj do Zagreba po kerozin!!! :hmm: Pa še carino bo treba plačat, ko ga boš uvozil v EU. :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah kje...men ga v litrskih flašah prnesejo :whistle:

Sicer ga ne uporabljam več...preveč packarije. Sedaj po novem pucam z čistilom od Yamaluba...špricneš, počakaš, spereš...je kot nova. Tudi sprej od Yamaluba se mi odlično obnese.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni v manual piše da se ketna maže na 500km jaz jih imam sedaj 600 in se mi zdi ketna še kokretno namazana, torej lahko mažem glede na občutek in ne po manualu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah kje...men ga v litrskih flašah prnesejo :whistle:

Sicer ga ne uporabljam več...preveč packarije. Sedaj po novem pucam z čistilom od Yamaluba...špricneš, počakaš, spereš...je kot nova. Tudi sprej od Yamaluba se mi odlično obnese.

...in pri Yamahi si manejo roke, ker ti novo originalno verigo zapakirano v Yamahini embalaži,, prodajo že po polovici njene življenske dobe... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!