Frips Objavljeno Julij 14, 2009 Deli Objavljeno Julij 14, 2009 BTW...ne kupujem ketno pr yamahi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Julij 14, 2009 Deli Objavljeno Julij 14, 2009 ys pa kupujem verigo pri Yamahi... in mi je zdržala 55k ... verjetno bi še ene 10-15k. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Arriba Objavljeno Julij 14, 2009 Deli Objavljeno Julij 14, 2009 Verigo mažem približno na vsakih 1000, razen če me dobi dež in mi jo spere. Uporabljam valvolinov beli sintetični sprej, se dobro prime in mi ne svinja felge in vilic. Gor piše da je primeren za "O-ring" verige, cena zelo primerna, pod 10 €. Verigo 1x letno operem, ponavadi vzamem kar bencin ki ga imam za kosilnico . Menjal sem jo pri 40.000, ker sem ravno imel motor na kontroli zračnosti ventilov, drugače mislim da bi še vzdržala nekaj tisoč. Namontirali so mi D.I.D. Upam da bo vzdržala toliko kot original. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GT4turb0 Objavljeno Julij 15, 2009 Deli Objavljeno Julij 15, 2009 Leteči je v eni drugi temi, glede tega, kdaj se zamenja verigo in verižnika, zapisal: "1. Poglej če členki lepo tečejo med seboj, če se veriga ne izravna ko pride z zobnika potem je treba menjat 2. Dvigni zadnje kolo in daj v nulo. Potem počepni k zadnjem kolesu in ga lepo vrti ter na vsako četrtino obrata preveri napetost verige. Če je veriga enkrat povsem napeta drugič pa ima ogromno zračnosti je potrebna menjava." Ali se pogleda še kaj? Moja veriga je nekoliko valovita na doočenih delih (možno tudi zaradi agresivnega čiščenja prejšnjega lastnika), malo jo je slišati. Kdaj vem da je skrajni čas da se jo zamenja, saj dokler ni nevarnosti da se strga je ne bi menjal? lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dolenc™ Objavljeno Julij 15, 2009 Deli Objavljeno Julij 15, 2009 Ja kar tko se ne strga, se tud zgodi, ampak zlo poredko. Če imaš pokrčene člene je ketna že zelo načeta, lahko jo poskusiš celo oreng namazat, pa mal razgibat člene, eni jo celo potopijo v olje, pa včasih pomaga, ampak vrjetno je zrela za menjavo. Prav tako lahko pogledaš načetost zobnikov, če niso trikotni zobčki ampak spominjajo na plavut morskega psa, potem so zreli za menjavo, predvsem to opaziš pri sprednjem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GT4turb0 Objavljeno Julij 15, 2009 Deli Objavljeno Julij 15, 2009 Zadnji zobnik je OK, za pogledat sprednjega pa moram pol motorja razdret :closedeyes: Kako zgleda, ko gre proti temu da se bo strgala? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Julij 16, 2009 Deli Objavljeno Julij 16, 2009 Zadnji zobnik je OK, za pogledat sprednjega pa moram pol motorja razdret :closedeyes: Kako zgleda, ko gre proti temu da se bo strgala? Za pogledat sprednjega, moraš odšraufat 4 šraufe, tako da kar poglej Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tombgo Objavljeno Julij 21, 2009 Deli Objavljeno Julij 21, 2009 Regina v MotorJetu od kdaj pa to? so se vedno uradni dealer v slo. v AUT je auner, ki ima stacuno tudi v grazu. pojma nimam, rekla je da kar ima na zalogi, drugače pa da lahko naročijo D.I.D., bom ju3 pozvonil še enkrat, je bila ena ženska, ki ji ni bilo ravno jasno... :unsure: Prekinili uvoz... prodajajo samo še D.I.D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Julij 23, 2009 Deli Objavljeno Julij 23, 2009 hvala. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajkr88 Objavljeno Julij 23, 2009 Deli Objavljeno Julij 23, 2009 2. Dvigni zadnje kolo in daj v nulo. Potem počepni k zadnjem kolesu in ga lepo vrti ter na vsako četrtino obrata preveri napetost verige. Če je veriga enkrat povsem napeta drugič pa ima ogromno zračnosti je potrebna menjava." evo to sm jst naredu.., in mi enkat našpona ketno, spet drugič spusti. kaj to je pol veriga zanič?? zgleda drgač vredu.. in tud zobniki so na pogled taki kot novi kaj naj menjam verigo pol? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gsx750f Objavljeno Julij 23, 2009 Deli Objavljeno Julij 23, 2009 Lani zamenjal komplet ketno in zobnike. Naj bi bila D.I.D. Zdržala dobrih 20.000 km. To pot zamenjal samo njo. Je pa že bila cik-cak. Mazana redno Motul, enkrat Valvoline (ni bil bel temveč drap). Šprical na okoli mnogo bolj od Motula. Imel vmes enkrat D.I.D spray - do seday najboljši - najmanj pacal. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Spider™ Objavljeno Julij 23, 2009 Deli Objavljeno Julij 23, 2009 2. Dvigni zadnje kolo in daj v nulo. Potem počepni k zadnjem kolesu in ga lepo vrti ter na vsako četrtino obrata preveri napetost verige. Če je veriga enkrat povsem napeta drugič pa ima ogromno zračnosti je potrebna menjava." evo to sm jst naredu.., in mi enkat našpona ketno, spet drugič spusti. kaj to je pol veriga zanič?? zgleda drgač vredu.. in tud zobniki so na pogled taki kot novi kaj naj menjam verigo pol? ko je bla moja taka, se je tud med vožnjo fajn čutilo da se ketna med obračanjem špona/odšpona...... je blo čutet kot neko cukanje motorja, ketna je fuč itak Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajkr88 Objavljeno Julij 23, 2009 Deli Objavljeno Julij 23, 2009 ko je bla moja taka, se je tud med vožnjo fajn čutilo da se ketna med obračanjem špona/odšpona...... je blo čutet kot neko cukanje motorja, ketna je fuč itak jap tud kle se čut in sliši.. dobr pol, tolk da vem da je ketna hin tnx Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nowfak Objavljeno Julij 27, 2009 Deli Objavljeno Julij 27, 2009 Mogoče ni prava tema ampak vseeno: Zadnjih 400 km sem začel čutiti tresljaje ( kot neko trkanje pod ritjo), kasneje pa tudi zvok podoben kot da bi nekaj drsalo ob neko stvar. A je mogoče to ketna in zobnikim, ker vse to drgnjenje in trkanje se čuti tudi pri ugasnjenem motorju? hvala in lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kreksimon Objavljeno Julij 27, 2009 Deli Objavljeno Julij 27, 2009 Pozdravleni. Moj motor se ravno pedena na servisu. Ima 22000 km in bo po vsej vrjetnosti počas pršu cajt da se mena ketna in zobniki, bomo vidl kva bo serviser reku. In zdej me zanima slednje: Kašna veriga, kašni zobniki?! Cena ni ovira, važno da zadeva čim dle zdrži, če je seveda redno vzdrževana?! Ali je to original ketna ali kašna druga firma?! Hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tombgo Objavljeno Julij 28, 2009 Deli Objavljeno Julij 28, 2009 Ali je to original ketna ali kašna druga firma?! Najdražja Original imajo ponavadi O-ringe. Najbolj popularne so ta moment Regina Z-ring in D.I.D X2-ring, najdeš pa lahko še vsega boga če pobrskaš par strani nazaj Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 28, 2009 Deli Objavljeno Julij 28, 2009 In zdej me zanima slednje: Kašna veriga, kašni zobniki?! Cena ni ovira, važno da zadeva čim dle zdrži, če je seveda redno vzdrževana?! Ali je to original ketna ali kašna druga firma?! Hvala Glede na dolgoletne izkušnje na forumu in pri mehanikih ti povem sledeče - vpraš mehanika, pa bo. Gasperr 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kawl Objavljeno Julij 28, 2009 Deli Objavljeno Julij 28, 2009 vpraš mehanika, pa bo. tole se pa bolj nebi mogu strinjat! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kreksimon Objavljeno Julij 28, 2009 Deli Objavljeno Julij 28, 2009 Glede na dolgoletne izkušnje na forumu in pri mehanikih ti povem sledeče - vpraš mehanika, pa bo. tole se pa bolj nebi mogu strinjat! Ja men je reku da se najbolj splača vzet original, zato me zanimajo vaše izkušnje s temi zadevami ali je to res da je original najbolj ali kašna druga zadeva? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Prevtzer Objavljeno Julij 28, 2009 Deli Objavljeno Julij 28, 2009 Ima kdo izkušnje z zobniki proizvajalca SunStar? Vzel bom: Works Triplestar Aluminum Rear Sprocket - 520 (št. 5-335645) Powerdrive Countershaft Sprocket - 520 (št. 39714) Žal niso iz jekla, ampak bo pomoje OK. A kdo ve koliko stane veriga D.I.D. 520VM? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dolenc™ Objavljeno Julij 28, 2009 Deli Objavljeno Julij 28, 2009 Koker je meni znano Sunstar zobnike prilagajo did ketnam, vzemi zadnjega raje iz jekla, ker prednost aluminijastega je da je malo lažji, ampak ima dosti manjšo življensko dobo, s tem da ti nisi nek rejser da bi čutil razliko, ti bo bol prov prišla kilometrina. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Prevtzer Objavljeno Julij 28, 2009 Deli Objavljeno Julij 28, 2009 Koker je meni znano Sunstar zobnike prilagajo did ketnam, vzemi zadnjega raje iz jekla, ker prednost aluminijastega je da je malo lažji, ampak ima dosti manjšo življensko dobo, s tem da ti nisi nek rejser da bi čutil razliko, ti bo bol prov prišla kilometrina. Sej ga bi z veseljem, samo ne obstaja za moj motor, žal. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Prevtzer Objavljeno Julij 28, 2009 Deli Objavljeno Julij 28, 2009 Sej ga bi z veseljem, samo ne obstaja za moj motor, žal. Oziroma obstaja, samo da je 38, 43 al pa 44 zob. Jest bi pa rad 45 zadej. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Julij 28, 2009 Deli Objavljeno Julij 28, 2009 med 44 in 45 je pa ogromna razlika, a kako? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Julij 28, 2009 Deli Objavljeno Julij 28, 2009 med 44 in 45 je pa ogromna razlika, a kako? Če bi rad imel 45, je razlika kar občutna... D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se