Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

dajte mi povedat kako veš da so zobniki za smeti pa kako veš da je ketna raztegjena! lp.

Objavljeno
Če bi rad imel 45, je razlika kar občutna... ;)

D.

A med 44 in 45? Močno dvomim.

Objavljeno
A med 44 in 45? Močno dvomim.

90% k jih menja jih fura 14 45, nekateri pa tud 15 15, noben pa 14 44. Ne vem kva te mot!

Razlika pa je: 3.14 (14 44) in 3.21 (14 45).

Objavljeno
dajte mi povedat kako veš da so zobniki za smeti pa kako veš da je ketna raztegjena! lp.

- ko sedlo med zobniki ni vec polkrozno temvec vse drugo,

- ko lahko verigo na zadnjem verizniku odmaknes od veriznika za vec kot 3/4 dolzine zobnika,

- ko je potrebno verigo vsakih 300 km napenjati,

- ko dela veriga klak......-klak......-klak.....-klak.....,

- ko se cleni verige ne premikajo vec med seboj,

- ko je veriga kljub mazanju vedno bolj rjasta,

- ko veriga visi do tal,

- ko......

menja se vedno komplet.

Objavljeno
- ko lahko verigo na zadnjem verizniku odmaknes od veriznika za vec kot 3/4 dolzine zobnika,

a to ko je v prestavi al v uleru?

Objavljeno
A med 44 in 45? Močno dvomim.

Kako ne?

45 JE tisto, kar bi rad imel, 44 pa NI. Razlika je ogromna. :P

D.

Objavljeno
Ne vem kva te mot!

Ali pa tebe. Saj mora bit 14 44 čist v redu, pa imaš jeklene zobnike. 45 je pa že alu in ne vem če se ti splača za bistveno manjšo vzdržljivost imeti samo en zob več, kar itak nebi porajtal, če bi ti dal na slepo probo tadva zobnika.

Objavljeno
a to ko je v prestavi al v uleru?

po zelji. v bistvu je relativno vseeno, ker samo odmaknes verigo in s tem ugotovis koliko so se "cleni raztegnili".

Objavljeno

JA verjetno je res že blo napisano ,ampak vseh 103 strani prebrat :wacko:

Torej zanima me ,na vsakih kolko prevoženih km mazat ketno ?

Hvala

Objavljeno
JA verjetno je res že blo napisano ,ampak vseh 103 strani prebrat :wacko:

Torej zanima me ,na vsakih kolko prevoženih km mazat ketno ?

Hvala

Mojemu mopedu je bila priložena knjižica s pomenljivim naslovom 'Owners manual'. V tej knjižici (med drugim) piše tole:

Drive chain - Clean and lubricate every 1000 km

DRIVE CHAIN CLEANING AND OILING

This drive chain has special "O" rings that permanently seal grease inside. Clean and oil the chain periodically, as follows:

1. Clean the chain with kerosene. lf the chain tends to rust, the interval must be shortened. Kerosene is a petroleum product and will provide some lubrication as well as cleaning action.

WARNING

Kerosene can be hazardous. Kerosene is flammable, Children or pets may be harmed from contact with kerosene.

Keep flames and smoking materials away from kerosene. Keep children and pets away from kerosene. lf swallowed, do not induce vomiting, Calla physician immediately, Dispose of used kerosene properly.

CAUTION

Cleaning the chain with gasoline or commercial cleaning solventscan damage O-rings and ruin the chain.

Clean the drive chain with kerosene only.

2. After thoroughly washing the chain and allowing it to dry, c I the links with SUZUKI chain lube or an equivalent.

CAUTION

Some drive chain lubricants contain solvents and additives which could damage the O-rings in your chain, Use Suzuki chain lube or an equivalent that is specifically intended for use with O-ring chains.

D.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

zmankalo mi je čistila za ketno, in u našom malom mistu ga NI. na motorju je neka ring ketna. popoldan bi raje pucal motor kot iskal spray po sloveniji, in me zanima, a lahko to ketno operem z nafto al ne.

Objavljeno

ja. Ampak smrdi, pa probaj čim manj gumo umazat ali pa pol fajn oprat.

Objavljeno
ja. Ampak smrdi, pa probaj čim manj gumo umazat ali pa pol fajn oprat.

hvala. vem de bo smrdelo, ampak tako kot mam zdej nemorm več gledat.

Objavljeno

Namesto nafte raje uporabi petrolej, je manj agresiven do gumi tesnil in je celo priporočeno sredstvo za čiščenje ketne v users manualih nekaterih motociklov.

Na petrolu lahko kupiš svelitlni petrolej, pakiran po 1l za ene 2 ali 3€.

Objavljeno

Po nasvetu motosvetovcev tudi jaz uporabljam petrolej + čopič za čiščenje. Dvakrat na leto. Do zdaj. Mogoče bom letos še tretjič.

Za mazanje pa uporabljam RLS mazalec verige. Ne grem nikdar več na sprej.

Objavljeno

Tudi jaz imam petrolej pa čopič, malo napackaš ampak spucaš pa z nekaj truda vse dol. Spucal sem jo letos že 2x ker sem se uštel na poti iz bohinja pa sem sel po neskončnem makedamu pa je bila vsa zapackana od praha.

Za mazanje pa imam spray motul road plus, namažem po potrebi na ene 700km, našpricam toplo verigo ko pridem domov iz vožje, in to je to kar imam jaz okol tega za povedat :)

Lp, Blaž

Objavljeno
zmankalo mi je čistila za ketno, in u našom malom mistu ga NI. na motorju je neka ring ketna. popoldan bi raje pucal motor kot iskal spray po sloveniji, in me zanima, a lahko to ketno operem z nafto al ne.

Imajo pa zato WD v vsaki trgovini :-)

Objavljeno

WD40 :nono:

Objavljeno

Zakaj pa naj WD ne bi bil dobr?

Meni so ga na servisu priporočili za čiščenje ketne in ga od takrat dalje uporabljam pa se mi zdi da ni nič narobe.

Lp

Objavljeno

baje WD-40 najeda O/X/W-ringe verig.

iz izkusenj: regina gold 530 povprecna kilometrina ca. 26k+ km. veriga, katero sem dva- ali trikrat ocistil z WD-40, je zdrzala "samo" slabih 20k km. isti (ojacani) tip verige, isti motorcikel, isti nacin vzdrzevanja, samo tiste parkrat z WD potegnil. najbrz je nekaj na tem najedanju tesnil verig.

od tega minilo kaksna 3 leta, regina gold in kettenoeler in veriga drzi 18k km z samo dvakratnim zatezanjem.

Objavljeno

Se da dobit samo verigo did 525 - kje in kolko približno €€..

Objavljeno

Ma to glede o in x ringov je tako...LAHKO se kaj zgodi, LAHKO ne. WD je odpisal da špricanje z namenom čiščenja ali mazanja nebi smelo vplivat na ringe (češ da bi se napeli samo če bi jih dolgo namakal v WDju)...Tsubaki je odpisal da se komot uporablja WD, eni da ne...jaz imam prvo ketno, 30 jurjov (jegiba, malo konj), mehankarji jo samo gledajo kako je dobra, zadnjih 16 jurjou čiščena 90% z WD. Danes sem pa reda radi kupil chain cleaner da se bom bolš počutu, samo pomojem brezveze :krneki:

Še citati:

tsubakiletter.jpg

In WD:

Dear Mr. Lemoine,

Thank you for contacting WD-40.

WD-40 is a multi-purpose light lubricating oil and cleaner. The WD-40 will definitely displace and remove the water or moisture from the chain. The "WD" stands for water displacement. It will also act as a rust preventative on any of the metal surfaces. WD-40 will not dry out the rubber o-rings. We have found no visible effects on surfaces of rubber and o-rings. Certain types of rubber will swell under prolonged immersion in WD-40 (this refers to long soaking and not just a spray)

Please feel free to contact me with any questions and concerns that you have about any of our WD-40 products.

Best regards,

Eva Zabowski

WD-40 Customer Service

Je pa res da je okoli tega toliko debat na netu kot okoli dizla in bencina... :whistle:

Objavljeno

je mel kdo kdaj problem z opletanjem zadnjega zobnika? Vse novo (cel set), zamenjal ležaj na pestu kjer je privit zobnik pa še ni dobr?!?!

Motor: R6 (03-05)

Objavljeno
zamenjal ležaj na pestu

preveri, da slučajno niste postrani zaprešal

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!