Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Po nasvetu motosvetovcev tudi jaz uporabljam petrolej + čopič za čiščenje. Dvakrat na leto. Do zdaj. Mogoče bom letos še tretjič.

Za mazanje pa uporabljam RLS mazalec verige. Ne grem nikdar več na sprej.

RLS je zakon :worship: , pa še verige ni potrebno čistit ali pač zaradi boljšega občutka :naughty:

Objavljeno

priporočite mi prosim s čim oz. kako naj čistim verigo in s čim naj jo mažem. kaj je ta RLS?

Objavljeno
priporočite mi prosim s čim oz. kako naj čistim verigo in s čim naj jo mažem. kaj je ta RLS?

Dej žorž napiš v iskalnik RLS oilrer pa ti bo vse jasn!! Je pač pripomoček kateri ti med vožnjo samodejno maže ketno tak da nimaš več skrbi okoli mazanja :worship: Pa tudi okoli čiščenja verig mal poglej nazaj :whistle:

Če pa se ti neda pa nabavi liter petroleja,penzl pa motor na stojalo in ne pozabi vtaknit karton med ketno in gumo!!!

Počas obračaš in s penzlom levo-desno dokler ni kot nova :naughty: Sam jo po končanem delu dobro prebrišem in jo mažem šele naslednji dan ko se dobro posuši! (če nimaš petroleja vzami kurilca,nikakor pa ne bencina ali pa kej podobnega) !!

Pa glej kje in s kom boš čistil verigo,da ne bo kakšnega vpitja (ženskega mislim) :fight2:

Pa veselo na delo :beer2:

LP

Objavljeno

kamerad, hvala za izčrpen odgovor :) .

Objavljeno

Verjetno je kje že povedano - napisano ... ampak že dolgo berem in tega je res ogromno , zato bom vprašal.

pr bemflu 650 gs, sem nabavu kit komplet (pr lojzu seveda :rolleyes: ) in sem mal spraševal pa mal bil tečen , pa ... in na koncu sem se kr sam lotu dela in vse skupaj zamenjal. podru zadnje vilce in celo ketno gor dal ... fajn

Zanima pa me nekaj drugega .. vaše izkušnje ... Ketno sem napel tam okoli 3.5 cm nihanja ( ta bemfl ima nastavitve od 3.5 do 4.5 cm) In sedaj po enih 300km se mi zdi da je ketna že na dobrih 4 cm nihanja. je to normalno ali sem ga morda kje polomu . :unsure: ..... Mal me j... , ker nimam moment ključa , ampak se mi zdi, da sem vse dobro zategnu.

Objavljeno
Verjetno je kje že povedano - napisano ... ampak že dolgo berem in tega je res ogromno , zato bom vprašal.

pr bemflu 650 gs, sem nabavu kit komplet (pr lojzu seveda :rolleyes: ) in sem mal spraševal pa mal bil tečen , pa ... in na koncu sem se kr sam lotu dela in vse skupaj zamenjal. podru zadnje vilce in celo ketno gor dal ... fajn

Zanima pa me nekaj drugega .. vaše izkušnje ... Ketno sem napel tam okoli 3.5 cm nihanja ( ta bemfl ima nastavitve od 3.5 do 4.5 cm) In sedaj po enih 300km se mi zdi da je ketna že na dobrih 4 cm nihanja. je to normalno ali sem ga morda kje polomu . :unsure: ..... Mal me j... , ker nimam moment ključa , ampak se mi zdi, da sem vse dobro zategnu.

Ko šponaš ketno mara nekdo približno tvoje teže sedet na motorju ker se skrči amortizer, možno da je posledica tega. Lahko pa tudi da se je ketna pretganila-vendar dvomim če je nova.

Lahko pa tudi da si premal zategnu kot si napisal-pojdi do najbližjega servisa pa jih prosi če ti lahko preverijo, oz. kupi moment ključ. Sej za kolo je tud ta pocen uredu. Al pa če prideš do mene v LJ pa bova preverila navor (pošlji PM).

Drugač se pa jst za tistga 0,5 cm nebi sekiru.

Objavljeno

vse mogoče da je po 300 km že 0,5 cm razlike

ne se sekirat, saj zdaj se bo ustavila raztegovat, (sam čist pa ne :naughty: )

nova se na začetku več raztegne

Objavljeno (popravljeno)

se opravičujem že v naprej če ste že odgovoril na tak uprašanje sam si mi neda cele teme brt

zanimam me barvne ketne...kira firma jih izdeluje a so kvalitetne pa če se jih da dobt v sloveniji

hvala :worship:

Popravljeno . Popravil straza
Objavljeno

se opravičujem že v naprej če ste že odgovoril na tak uprašanje sam si mi neda cele teme brt

zanimajo me barvne ketne...kira firma jih izdeluje a so kvalitetne

hvala :worship:

Objavljeno
zanimajo me barvne ketne...kira firma jih izdeluje a so kvalitetne

Kolikor sem jih videl, so bile to ketne (in zobniki!) namenjeni dirkališčem, ne pa vsakodnevni rabi.

No, so pa začeli delati že razne šminkerske fore ...

Objavljeno
Kolikor sem jih videl, so bile to ketne (in zobniki!) namenjeni dirkališčem, ne pa vsakodnevni rabi.

No, so pa začeli delati že razne šminkerske fore ...

ZLATAAAAAA :010 ... yessssssss ... morm kupt :grim

Objavljeno
Kolikor sem jih videl, so bile to ketne (in zobniki!) namenjeni dirkališčem, ne pa vsakodnevni rabi.

No, so pa začeli delati že razne šminkerske fore ...

tnx :OK:

mau je pa treba šminkerat :)

Objavljeno
ZLATAAAAAA :010 ... yessssssss ... morm kupt :grim

Jst tut , upam, da mi bo pasala okrog vratu ... :)

Objavljeno

Če nau pasala jo bomo pa mal bl zategnil ;)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

No mene pa zanima kje v ljubljani se da kupt ketno D.I.D.

Objavljeno (popravljeno)

No mene pa zanima kje v ljubljani se da kupt ketno D.I.D.

A ketno? Ja u Metalk pa u Merkurju jih majo več sort....

Vsaj vpaš za ker motor :)

Popravljeno . Popravil musaschi64
Objavljeno

Elisa v Domžalah, nimaš daleč po Trzinski obvoznici.

Lp, Blaž

Objavljeno

Elisa v Domžalah, nimaš daleč po Trzinski obvoznici.

Lp, Blaž

hvala

Objavljeno

Js sm šu dons do Čarmana in ga vprašal za verigo, ki jo bom počasi mogel menjati pr približno28000km!!! Rekel mi je, da on da gor original verigo od Honde, ki ni nič slabša od Kawasakijeve stane približn 140€ in ob prvi menjavi ne menja zobnikov, je reku da se ne splača in da nima nobenega smisla... Tko da ne vem... Pomoje bom kar nega poslušu...

Lp

Objavljeno

Js sm šu dons do Čarmana in ga vprašal za verigo, ki jo bom počasi mogel menjati pr približno28000km!!! Rekel mi je, da on da gor original verigo od Honde, ki ni nič slabša od Kawasakijeve stane približn 140€ in ob prvi menjavi ne menja zobnikov, je reku da se ne splača in da nima nobenega smisla... Tko da ne vem... Pomoje bom kar nega poslušu...

Lp

To ti je reku na pamet ali je dejansko pogledu zobnik? Ne rabiš bit nek wunderkind, da vidiš ali je še dober ali ne.

Objavljeno

LP Zanima me če bi slučajno kdo vedel kje bi lahko zamenjal verigo...???-do srede

DIDov verižni set že imam, vendar same verige ne morem zamenjat, ker pac nimam orodja za stisnit člene-brezkončen člen... motor je pa v osnovi Aprilia sl 1000 Falco....

Na servisih me naročujejo sele za ponedeljek, samo ne razumejo da MORM v cetrtek v Pulo :)

Že vnaprej hvala za odgovore...

(Primc-dolgi most je na morju, Elisa ne pride v poštev, ker je rekla bejba da nima orodja da bi vzela dol gumo z motorja :whistle: ....)

Objavljeno

ena ideja, kako uporabiti odsluženo verigo in zobnika :)

post-9362-125165912863_thumb.jpg

na ploščo iz iverke s črnim furnirjem našraufana zobnika, okoli napeljana skrajšana veriga, na sredini pa mehanizem od ene stare ure....pa sreča, da ima zadnji zobnik ravno 12 ˝šprikel˝ :D

Objavljeno

Ima kdo mogoce iskusnje z KENT-ovimi spreji za verige?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!