Guest Brumer Objavljeno Avgust 30, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2009 Kent je sicer zelo vredu znamka in je zelo lepljiv, samo glej da gor piše za ketno z O-ringi!!! Bremzer in biker77 1 1
Leteči Objavljeno Avgust 31, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2009 Js sm šu dons do Čarmana in ga vprašal za verigo, ki jo bom počasi mogel menjati pr približno28000km!!! Rekel mi je, da on da gor original verigo od Honde, ki ni nič slabša od Kawasakijeve stane približn 140€ in ob prvi menjavi ne menja zobnikov, je reku da se ne splača in da nima nobenega smisla... Tko da ne vem... Pomoje bom kar nega poslušu... Lp Vedno menjaj zobnike in verigo hkrati. Glede cene pa se lahko obrneš name ti bom za precej manj denarja kot 140 EUR zrihtal verigo z verižniki enake kvalitete in natezne trdnosti kot original.
molotov Objavljeno Avgust 31, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2009 rabim nasvet. moram spucati verigo pa nevem kaj naj uporabim na voljo imam: bremsen reiniger(oz. brake cleaner uporablja se za pucat diske pa take stvari- kot razmaščevalec deluje odlično nevem če je pa dober za ketno) in pa black magic(proti rji(podobno kot wd 40) piše pa da je na grafitni osnovi??) kaj bi bilo bolje uporabiti? lp
k0ci Objavljeno Avgust 31, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2009 tista stvar za pucat diske ima podobne lastnosti kot chain cleaner, tudi hlapi enako hitro, samo ne vem kaj naredi z gumijastimi O-ringi, drugače pa na pumpo po liter svetilnega petroleja pa imaš kar za en čas, ali pa iz cisterne cukni malo kurilca v plastenko pa bo ravno tako dobro
m@dness Objavljeno Avgust 31, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2009 rabim nasvet. moram spucati verigo pa nevem kaj naj uporabim na voljo imam: bremsen reiniger(oz. brake cleaner uporablja se za pucat diske pa take stvari- kot razmaščevalec deluje odlično nevem če je pa dober za ketno) in pa black magic(proti rji(podobno kot wd 40) piše pa da je na grafitni osnovi??) kaj bi bilo bolje uporabiti? lp jaz ti svetujem da upoštevaš koci-jev nasvet, kupiš petrolej ki je zanemarljivo poceni napram temu da ti agresiven disk cleaner lahko uniči o-ringece v ketni.
molotov Objavljeno Avgust 31, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2009 jaz ti svetujem da upoštevaš koci-jev nasvet, kupiš petrolej ki je zanemarljivo poceni napram temu da ti agresiven disk cleaner lahko uniči o-ringece v ketni. no uglavnem jest sm z bremsen reiningom spucu u nulo(tut zobna ščetka je pomagala) poj sm pa z ketn sprejm namazu(moj je biu rdeč) in stvar funkcioniru. če bo pa razžru bomo pa vidl itak ma ybr-ka strašnih 12 konjev in je velika možnost da ketna poč.
Žorž Objavljeno September 1, 2009 Opozori Objavljeno September 1, 2009 ma kdo izkušnje z Würthovim HHS Drylube-om?
Cartman Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 ma kdo izkušnje z Würthovim HHS Drylube-om? maaa to ni ketenspray to je bl mast u spreju al se motim? če mam prav, je to neke sorte univerzalno mazilno sredstvo. jaz z njim klučavnice in pante špricam. tam se obnese zelo fajn. ketne nism še nikoli. LAHKO PA SE MOTIM IN MA ČIST PODOBNO OZNAKO. roko 1
RenoRaines Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 Vprašanje. S čim zasilno namazati ketno, če ni pri roki ketn spreja - recimo na poti čez nepričakovano svinjarijo?
CPU Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 Vprašanje. S čim zasilno namazati ketno, če ni pri roki ketn spreja - recimo na poti čez nepričakovano svinjarijo? Binglnovo olje. Dobra zadeva... Kor13 1
simonsi Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 Vprašanje. S čim zasilno namazati ketno, če ni pri roki ketn spreja - recimo na poti čez nepričakovano svinjarijo? jaz sem tut že z jedilnim oljem. Malo ga okol razmeče ampak namaže pa kar dobro.
RenoRaines Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 Se pravi neke vrste olje naj bo.
Žorž Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 maaa to ni ketenspray to je bl mast u spreju al se motim? če mam prav, je to neke sorte univerzalno mazilno sredstvo. jaz z njim klučavnice in pante špricam. tam se obnese zelo fajn. ketne nism še nikoli. LAHKO PA SE MOTIM IN MA ČIST PODOBNO OZNAKO. to si ti nekaj zamešal pomoje. gre za ketensprej, ki ni nič masten (se pravi ti masti ne razmeče po motorju in po tebi), teflon vsebuje, pa še daljši mazalni intervali so. so mi ga včeri priporočil na servisu, še pošprical je mal na mizo in res, popolnoma nič mastno ni. drgač pa tlele si preber -> Klik!
Cartman Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 to si ti nekaj zamešal pomoje. gre za ketensprej, ki ni nič masten (se pravi ti masti ne razmeče po motorju in po tebi), teflon vsebuje, pa še daljši mazalni intervali so. so mi ga včeri priporočil na servisu, še pošprical je mal na mizo in res, popolnoma nič mastno ni. drgač pa tlele si preber -> Klik! afkors sem zamešal mam hhs lube. brez dry. mea culpa. Wurth je ena od blagovnih znamk ki jim ful zaupam, zato bo moj naslednji ketenšprej točno ta. hvala de si mi pokazal tole stvar. roko in tomkruz 1 1
Ausc Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 Kje pa se da nabaviti tale HHS Drylube?
Žorž Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 fora je tut v tem ja. teh izdelkov kot fizična oseba ne moreš kupit, tko da najbolje da se zmeniš s kakim mehanikom, serviserjem ali drugim obrtnikom, da ti naroči zadevo .) .
deepxy Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 Imam hondo cbr 600 in me zanima sledeče, ketna je dala že 30k kilometrov čez in je ne gre več španat,je že precej ohlapna, zej pa namesto da menjam ketno in zobnike, me zanima, če bi lahko zamenjal samo zadnji zobnik in bi namesto tega dal zobnik npr z dvema zoboma več, tako da bi ketno spet lahko napel. Ima že kdo kaj izkušenj s tem? Vem, da tudi obstaja opcija, da vzamen en oz dva člena ven, ampak raje ne.
Barracuda Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 edina prava opcija ti je nova ketna in oba zobnika. Druge ni žal
Klajba Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 Imam hondo cbr 600 in me zanima sledeče, ketna je dala že 30k kilometrov čez in je ne gre več španat,je že precej ohlapna, zej pa namesto da menjam ketno in zobnike, me zanima, če bi lahko zamenjal samo zadnji zobnik in bi namesto tega dal zobnik npr z dvema zoboma več, tako da bi ketno spet lahko napel. Ima že kdo kaj izkušenj s tem? Vem, da tudi obstaja opcija, da vzamen en oz dva člena ven, ampak raje ne. Če postaviš motor na stojalo, in poženeš z roko zadnje kolo, veriga pa ti na spodnji ravnini niha za več kot tri cm gor-dol, menim, da jo moraš nujno zamenjati z novo verigo in zobniki in se ne igraj z življenjem. Pomisli, kaj se ti lahko pripeti, če se ti ta pretrga in ti jo zabije v prednji zobnik, kjer pa imaš blizu levo nogo. Ne igraj se in čim prej zamenjaj, da ne boš končel na travmi, IRSR oddelek za poškodbe ( najmanj ), lako tudi oddelek za aputacijsko protetiko in tako dalje. Naj ti ne bo škoda tistih mogoče 2x100€, verjemi veliko manj so vredni kot zdravje. AJ 1
Guest Brumer Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 Imam hondo cbr 600 in me zanima sledeče, ketna je dala že 30k kilometrov čez in je ne gre več španat,je že precej ohlapna, zej pa namesto da menjam ketno in zobnike, me zanima, če bi lahko zamenjal samo zadnji zobnik in bi namesto tega dal zobnik npr z dvema zoboma več, tako da bi ketno spet lahko napel. Ima že kdo kaj izkušenj s tem? Vem, da tudi obstaja opcija, da vzamen en oz dva člena ven, ampak raje ne. Lahko bi npr. ketno skrajšal za dva člena in bi se lahko naprej vozil, samo kot ti je bilo že rečeno ne se igrat kupi novo ketno in zobnike to je edino pravilno, kajti to sodi k normalnemu vzdrževanju motorja kot npr:gume,olje,filtri itd. Bremzer 1
dolsina Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 Ketna se tut enkrat neha raztegovat in ti jo sam pošle med prvi zobnik in blok(slaba) in padeš k čik al ti jo pa pošle direkt v nogo(isto slaba) tko de mau premisl kaj delaš z varnostjo.
Leteči Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 Imam hondo cbr 600 in me zanima sledeče, ketna je dala že 30k kilometrov čez in je ne gre več španat,je že precej ohlapna, zej pa namesto da menjam ketno in zobnike, me zanima, če bi lahko zamenjal samo zadnji zobnik in bi namesto tega dal zobnik npr z dvema zoboma več, tako da bi ketno spet lahko napel. Ima že kdo kaj izkušenj s tem? Vem, da tudi obstaja opcija, da vzamen en oz dva člena ven, ampak raje ne. Pa ti to resno? Nov spodoben verižni set skupaj z verižniki za tvoj motor pride dobrih 130 EUR. A se za 130 EUR splača tvegat življenje?
sesir Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 (popravljeno) Brez veze!Ti kr skrajšaj verigo za dva glida.Boš lahko menjal še blok motorja,ko ti jo bo utrgalo(primer mojega prijatelja)Mogoče pa boš menjal kar cel motor,ko bo od tvojega bolj malo ostalo!Če bo steboj seveda vse ok! Popravljeno September 2, 2009. Popravil sesir
RenoRaines Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 Imam hondo cbr 600 in me zanima sledeče, ketna je dala že 30k kilometrov čez in je ne gre več španat,je že precej ohlapna, zej pa namesto da menjam ketno in zobnike, me zanima, če bi lahko zamenjal samo zadnji zobnik in bi namesto tega dal zobnik npr z dvema zoboma več, tako da bi ketno spet lahko napel. Ima že kdo kaj izkušenj s tem? Vem, da tudi obstaja opcija, da vzamen en oz dva člena ven, ampak raje ne. Pejt v Eliso, pa poglej auspuh na steni, pa vpraši zakaj je tako zasekan? Drugač pa vzameš elastiko in jo čedalje bolj razteguješ. Slej ko prej boš dosegel efekt, ki se BO pojavil nekoč pri ketni. Gasperr 1
deepxy Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 Ok, hvala vsem, mislim, da ste bili dost jasni kako je to nevarno in ste me tudi prepričali Tej me pa zanima, kje bi dobu dost pocen set z zobniki, da ima spredaj enega manj in zadaj 2 ali 3 več ? Pač zanima me ali je to sploh mozno dobit u setu ali je zato potrebna nabava posebej zobnikov in verige? hvala še enkrat lp KingSize 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se