Klajba Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 Ok, hvala vsem, mislim, da ste bili dost jasni kako je to nevarno in ste me tudi prepričali Tej me pa zanima, kje bi dobu dost pocen set z zobniki, da ima spredaj enega manj in zadaj 2 ali 3 več ? Pač zanima me ali je to sploh mozno dobit u setu ali je zato potrebna nabava posebej zobnikov in verige? hvala še enkrat lp Jaz osebno se s to idejo ne bi igral. Zobniki so pač narejeni za originalno ugradnjo in so zato tudi dimenzionirani za take obremenitve. Drugače pa vprašaj po servisnih delavnicah, serviserje če je to pametno. Sploh pa ne vem, kaj bi stem bistvenega dosegel, kot večjo obremenitev zglobov verige. Vse kar se mi zdi, bi mogoče malce lažje šla po zadnjem kolesu, a praviš, da bi zadaj dal zobnik z 2 do 3 zobmi več, zakar pa se moč, ki jo pridobiš spredaj, se zadaj izniči. Tako da res ne vem, kaj bi stem pridobil? sesir, Cartman in simonsi 3
Cartman Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 (popravljeno) Ok, hvala vsem, mislim, da ste bili dost jasni kako je to nevarno in ste me tudi prepričali Tej me pa zanima, kje bi dobu dost pocen set z zobniki, da ima spredaj enega manj in zadaj 2 ali 3 več ? Pač zanima me ali je to sploh mozno dobit u setu ali je zato potrebna nabava posebej zobnikov in verige? hvala še enkrat lp ma si pa ful zabaven. nevem a zezaš folk al resno misliš? nevem kaj probaš dosešt. izumt toplo vodo? v poprečju daš enoročno pipo v skrajno levi položaj in VOILA! Topla Voda! čist mal poguglaj. ne dost čist malo. tle je poceni in kot razumem majo ene tri varfjante. še zmer ne razumem kaj je treba spreminjat prenose. za na pisto je tvoj motor popolnoma nekonkurenčen, za po cesti pa. . je japonc že zadost pametn, de ve kaj motor rabi. lahk pa spet. . . .krajšaš dalšaš izumlaš toplo vodo pa tako. . . . @klajba: kaj točno si ti predstavlajš da se zgodi, če zamenjaš prenose? če daš spredaj manjšega in zadaj večjega? mal pomisli. na gorsko kolo. predstavlej si menjalna razmerja kako šibajo. Popravljeno September 3, 2009. Popravil Cartman domina, ImenitnaPriložnost, tomkruz in 1 other 2 2
Jure Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 (popravljeno) Pomoje bi ti znali pri kakšnem SM motocentru iz Solkana skombinirat tak did set.. Drugač pa pač kupiš posebej, saj nekih bistvenih razlik ni @Klajba Če menjaš prenose ni to nič takega, oziroma nima kej bit. To je zelo pogosta praksa, sploh pri tistih, ki imajo motorje tudi za na pisto, pa ni težav. Jaz imam tudi doma zobnike za -1, +2 za na Marof, bo vsaj malo bolj poskočen motor v 2. prestavi Je pa tako, da pridobivaš na moči in zgobljaš na hitrosti če spredaj manjšaš in zadaj večaš. Izničil bi v primeru, da bi dal npr +1, +3, ali -1, -3 Popravljeno September 3, 2009. Popravil Jure
Cartman Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 Pomoje bi ti znali pri kakšnem SM motocentru iz Solkana skombinirat tak did set.. Drugač pa pač kupiš posebej, saj nekih bistvenih razlik ni @Klajba Če menjaš prenose ni to nič takega, oziroma nima kej bit. To je zelo pogosta praksa, sploh pri tistih, ki imajo motorje tudi za na pisto, pa ni težav. Jaz imam tudi doma zobnike za -1, +2 za na Marof, bo vsaj malo bolj poskočen motor v 2. prestavi Je pa tako, da pridobivaš na moči in zgobljaš na hitrosti če spredaj manjšaš in zadaj večaš. Izničil bi v primeru, da bi dal npr +1, +3, ali -1, -3 dej no ne še ti moč je v motorju. ne u ketnsetu. 75% rekreativnih dirkačev enostavno zamenja prednjega -1 in to je to. ampak konjev je enako. sam menjalnik je krajši, rečmo pol brzine. Se pa strinjam de je SM dobr naslov. domina in tomkruz 1 1
Klajba Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 kaj točno si ti predstavlajš da se zgodi, če zamenjaš prenose? če daš spredaj manjšega in zadaj večjega? mal pomisli. na gorsko kolo. predstavlej si menjalna razmerja kako šibajo. Ja pri štirki je blo tako, da če si spredaj menjal 13-ico z 11-ico si pridobil na moči, izgubil pa na hitrosti... ( berem poste nazaj ), ja če pa povečaš še zadnjega se pa ( priznam zmotno razmišljanje )poveča momentna ročica kar pa zopet pridobiš na moči in izgubiš na hitrosti. Cartman, dober primer!!! tomkruz in ImenitnaPriložnost 2
Jure Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 (popravljeno) dej no ne še ti moč je v motorju. ne u ketnsetu. 75% rekreativnih dirkačev enostavno zamenja prednjega -1 in to je to. ampak konjev je enako. sam menjalnik je krajši, rečmo pol brzine. Se pa strinjam de je SM dobr naslov. Jaja vem, da se dejanska moč ne spremeni, spremenjeno je podajanje te moči/kar se izrazi v boljših/slabših pospeških, večji/manjši končni hitrosti. To je ja samoumevno To da se "poveča" moč je pri nas pač razširjen domač izraz, tako kot je rekel Klajba, še iz časov, ko smo vsi šraufali in frizirali Tomose. Pa mislim, da se tudi marsikje drugje uporablja podobno terminilogijo v zvezi s tem Popravljeno September 3, 2009. Popravil Jure forexfan 1
Cartman Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 Pomoje bi ti znali pri kakšnem SM motocentru iz Solkana skombinirat tak did set.. Drugač pa pač kupiš posebej, saj nekih bistvenih razlik ni @Klajba Če menjaš prenose ni to nič takega, oziroma nima kej bit. To je zelo pogosta praksa, sploh pri tistih, ki imajo motorje tudi za na pisto, pa ni težav. Jaz imam tudi doma zobnike za -1, +2 za na Marof, bo vsaj malo bolj poskočen motor v 2. prestavi Je pa tako, da pridobivaš na moči in zgobljaš na hitrosti če spredaj manjšaš in zadaj večaš. Izničil bi v primeru, da bi dal npr +1, +3, ali -1, -3 Ja pri štirki je blo tako, da če si spredaj menjal 13-ico z 11-ico si pridobil na moči, izgubil pa na hitrosti... ( berem poste nazaj ), ja če pa povečaš še zadnjega se pa ( priznam zmotno razmišljanje )poveča momentna ročica kar pa zopet pridobiš na moči in izgubiš na hitrosti. Cartman, dober primer!!! de nebo zamere, moje nerganje je dobronamerno in nima namena bit arogantno/žaljivo. sam nergam pač. je luna la kej podobnega BTW, danes sm naroču wurth kettensprej. morda bom že drug tedn napisal kako se drži na ketni. Trenutno špricam z mafra, in. . . motor ni usran. čeprav spraj zgleda zelo podobno bardahlovem kettensprayu, ki ha je razmetavalo za popizdit. . . Jure in domina 1 1
Jure Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 Ah kakšna zamera Glede spreja pa kar poročaj.. Si drugače že probal Profi Dry Lube? Ta res čist nič ne paca in čisto vsi so ga zaenkrat pohvalili. Jaz ga tudi uporabljam, edino kar je je to, da imam kar malo slab občutek, ker ketna res skozi deluje čisto suha. Ampak to je zgolj subjektivno, očitno stvar deluje, če ga ne bi tako hvalili vsi
Cartman Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 Ah kakšna zamera Glede spreja pa kar poročaj.. Si drugače že probal Profi Dry Lube? Ta res čist nič ne paca in čisto vsi so ga zaenkrat pohvalili. Jaz ga tudi uporabljam, edino kar je je to, da imam kar malo slab občutek, ker ketna res skozi deluje čisto suha. Ampak to je zgolj subjektivno, očitno stvar deluje, če ga ne bi tako hvalili vsi ne. poprečju kupim kar mi pride pod roke ko stvar rabim, do zdej me je razočaral edino bardahl. to je blo pa res groza. neki foaming lube.to je šporicalo okrog za neverjet. . . Soliden je bil castrol, arexons je fin ker je zelo bel in res vidiš kje si mazal, sonax ma majhno pakungo in je proročn za u kovček, motul in valvoline sta bla pa dabest ker sta bla zastojn hehe.
sesir Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 moč je v motorju. ne u ketnsetu. 75% rekreativnih dirkačev enostavno zamenja prednjega -1 in to je to. ampak konjev je enako. sam menjalnik je krajši, rečmo pol brzine. Moč sigurno ne!Vendar se motor prej "zasuče"na obrate.Sicer sem do zdaj imel "vedno" -1 bom pa poizkusil tudi -1,plus2...Ker ti itak zelo malo koristi,da gre motor 300km/h,ampak bolj kako gre do "tja" Navsezadnje je Honda sama to naredila na cbr1000rr (2004/05)pol 2006 pa je imela menjane zobnike.
Leteči Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 (popravljeno) Različna prestavna razmerja s spremembo zob verižnika se kar prakticira, za takšne in drugačne namene, tako da to ni nikakršen bav bav. Drugače pa dobite najcenejše DID verižne sete in zavorne ploščice tule DID VERIŽNI SETI Popravljeno September 3, 2009. Popravil Leteči
Guest Brumer Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 Za sam motor je bolje,če je odspredaj originalni zobnik se pravi večji (zaradi večjega radijusa) manjše lomljenje ketne(manjše trenje) odzadaj pa za boljše pospeške večji zobnik manjša končna(daljša ketna) in za slabše pospeške in večje hitrosti zadaj manjši zobnik(daljša ketna).Pri spedwayu menjajo vedno samo zadnje zobnike odvisno od trdode steze in od špijunaže po boxih. Če danes pogledaš dirkalne motorje imajo izredno majhne zadnje zobnike v primerjavi z cestnimi motorji. Fritz, biker77, halls in 3 others 3 3
m@dness Objavljeno September 4, 2009 Opozori Objavljeno September 4, 2009 Kje v sloveniji prodajajo AFAM verige?
tomazinjo Objavljeno September 4, 2009 Opozori Objavljeno September 4, 2009 Ah kakšna zamera Glede spreja pa kar poročaj.. Si drugače že probal Profi Dry Lube? Ta res čist nič ne paca in čisto vsi so ga zaenkrat pohvalili. Jaz ga tudi uporabljam, edino kar je je to, da imam kar malo slab občutek, ker ketna res skozi deluje čisto suha. Ampak to je zgolj subjektivno, očitno stvar deluje, če ga ne bi tako hvalili vsi Profi Dry Lube...ga res vsi pohvalijo!Prodajajo ga pa v Louisu ne...pri nas se ga da kje dobit? Ker trenutno imam od Shella sprej in mi naredi tako svinjarijo da bog pomagaj...
danci1973 Objavljeno September 4, 2009 Opozori Objavljeno September 4, 2009 Profi Dry Lube...ga res vsi pohvalijo!Prodajajo ga pa v Louisu ne...pri nas se ga da kje dobit? Jaz sem ga do sedaj kupoval v Louis-u, včasih pa tudi v Hein Gericke (oboje v Gradcu). D.
Ausc Objavljeno September 15, 2009 Opozori Objavljeno September 15, 2009 Kaj je potem najboljse, kar lahko gres in kupis v trgovini (ne pa da samo preko posrednikov ali pa na drugem koncu sveta). TC ima nek sprej od D.I.D-a http://www.tc-motosh...go-i4357.shtml. Je tole priblizno ok, ali se dobi se kaj boljsega (samo najboljse za mojo lubico, hehe )
HRC Objavljeno September 15, 2009 Opozori Objavljeno September 15, 2009 Prebral sem "večino" postov tukaj,ne vseh,a nikjer nisem zasledil mnenj oziroma vprašanj glede zapenjanja verige v kolikor ni mogoče montirati tovarniško zapete verig,,Povejte mnenja oziroma izkušnje z hitro ali "zatolčena" sponko. L.P
bass Objavljeno September 16, 2009 Opozori Objavljeno September 16, 2009 Zakaj pa nebi mogel montirati že zaprte verige? biker77 1
trojan69 Objavljeno September 16, 2009 Opozori Objavljeno September 16, 2009 Mogoč noče snemat nihajke. Drugač se pa tovarniško sklenjene verige ne da montirat na motorjih, ki imajo ojačane nihajke, ker gre ponavad skozi (pod) ojačitvami. To uglavnem za cestake. Jst bi rajš uporabu zakovičen glid. Tistim hitrim zaponkam nekak ne zaupam najbol-čeprav jo mam na moji Jawi pa je kr dobro držala. Na Suzukiju jo bom pa 100% koviču ko bo čas za to.
Jure Objavljeno September 16, 2009 Opozori Objavljeno September 16, 2009 Kolikor vem so tiste hitre zaponke namenjene verigam pri počasnejših motorjih, ozriroma za prekrenit. Do 90km/h naj bi bilo, če se ne motim. Kar je več mora bit spojka kovičena.. Pri verigi se ni za hecat, tu more bit vse 100% ziher.
Ice Objavljeno September 16, 2009 Opozori Objavljeno September 16, 2009 Vprašanje. S čim zasilno namazati ketno, če ni pri roki ketn spreja - recimo na poti čez nepričakovano svinjarijo? grafitna mast.
bass Objavljeno September 16, 2009 Opozori Objavljeno September 16, 2009 WD40 pa ja povsod dobiš :krneki: Fritz in biker77 2
phoebus Objavljeno September 16, 2009 Opozori Objavljeno September 16, 2009 grafitna mast. Kettenspray imajo res na večini črpalk...res ni DID, je pa boljši kot zvijezda olje
Dolenc™ Objavljeno September 16, 2009 Opozori Objavljeno September 16, 2009 Da pridem na lestvico top dnevnih nabijalcev DIDov sprej, ko ga glih omenjate je najbolši sprej kar sem jih jst do sedaj sprobal, sicer govorim o tisti mali flaški, ki jo dobiš če kupiš verižni set. Kje se kupi kako večjo, oziroma kje se sploh kupi pojma nimam. Kdo bi si mislil da je v tisti mali flaški dovolj za vsaj 3 mazanja verige , motulovo veliko cisterno imam za ene 6-7. Sprej je pod nizkim pritiskom, al kako bi to reku, ker lahko brezobčutka pritiskaš, pa bo ravno prav špricalo, ne tko ko pri motulu k ti zmeče pol kanistra vn ob enem pritisku. Sprej je brezbaren in, saj ne da bi opazil, ga ni na zadnjem delu motorja. Uglavnem super zadeva, če kdo ve kje dobit nej napiše
k0ci Objavljeno September 16, 2009 Opozori Objavljeno September 16, 2009 Da pridem na lestvico top dnevnih nabijalcev DIDov sprej, ko ga glih omenjate je najbolši sprej kar sem jih jst do sedaj sprobal, sicer govorim o tisti mali flaški, ki jo dobiš če kupiš verižni set. Kje se kupi kako večjo, oziroma kje se sploh kupi pojma nimam. Kdo bi si mislil da je v tisti mali flaški dovolj za vsaj 3 mazanja verige , motulovo veliko cisterno imam za ene 6-7. Sprej je pod nizkim pritiskom, al kako bi to reku, ker lahko brezobčutka pritiskaš, pa bo ravno prav špricalo, ne tko ko pri motulu k ti zmeče pol kanistra vn ob enem pritisku. Sprej je brezbaren in, saj ne da bi opazil, ga ni na zadnjem delu motorja. Uglavnem super zadeva, če kdo ve kje dobit nej napiše se mi zdi da sem ga videl v loteksu v trebnjem
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se