Dolenc™ Objavljeno September 16, 2009 Opozori Objavljeno September 16, 2009 No ko tega zmanjka grem pogledat če majo Upam sam da ni kaka marketinšča fora od dida, da zanč maže da lahk prej še eno njihovo ketno kupeš Spider™ 1
bass Objavljeno September 16, 2009 Opozori Objavljeno September 16, 2009 En dolgoletni mehanik mi je zaupal, da verigo prekuha v gostemu motornemu olju, da se raztegne in fino napoji z oljem, jo obesi čez noč, da se ocedi, zjutraj parkrat zavrti po luftu, da grejo dol še zadnje kapljice, jo še dobro obriše in pozabi na mazanje. Hkrati naj nebi nič pacalo po motorju... Sem pogledal verigo na njegovemu staremu motorju in je kot nova, pa je rekel da je ni niti enkrat namazal, razen tistega postopka, ko jo je zamenjal leta nazaj. :blink: Je že kdo probal kaj podobnega?
trojan69 Objavljeno September 16, 2009 Opozori Objavljeno September 16, 2009 Ja to so delal včasih na starih motorjih pa ko še ni blo takih maziv za dobit. Zdej ne vem kok je to kej praktično-predvsem zarad O pa X ringov:hmm:
bass Objavljeno September 16, 2009 Opozori Objavljeno September 16, 2009 Sej baje ne zavreš "ketnžupe" ampak pogreješ na malem ognju...fora je v tem, da ne rabiš kupovat nekih superdupersprejev na dva mesca, ampak naj bi zvaril župco pa mel mir? Sem ga vprašal a je s to, novo tud isto naredu, pa je reku da je tista ketna že par let na motorju, sam prekuhu, nikol več mazu in da ti spreji sam svinjarijo nase lepijo. Sej če logično pomisliš...verjetno je dosti marketinga za temi kettenspraji pa ne dosti (trajnega) efekta, saj moraš konstantno mazat, da kupiš še enega?
Dolenc™ Objavljeno September 16, 2009 Opozori Objavljeno September 16, 2009 Moj dolgoletni mehanik tud ponavad useka "Eh kaj boš to, če je zame dober pa dirkam z motorjem...", pol pa pozab spredno gumo centrirat Pač vse ni za vrjet mehanikom
bass Objavljeno September 16, 2009 Opozori Objavljeno September 16, 2009 Ma, tale ni take sorte, je strašno pedanten, delavnica kot iz škatlice itd. Mene samo zanima A JE ŽE KDO PROBAL TO NAREST torej iz prve roke.
trojan69 Objavljeno September 16, 2009 Opozori Objavljeno September 16, 2009 Sej baje ne zavreš "ketnžupe" ampak pogreješ na malem ognju...fora je v tem, da ne rabiš kupovat nekih superdupersprejev na dva mesca, ampak naj bi zvaril župco pa mel mir? Sem ga vprašal a je s to, novo tud isto naredu, pa je reku da je tista ketna že par let na motorju, sam prekuhu, nikol več mazu in da ti spreji sam svinjarijo nase lepijo. Sej če logično pomisliš...verjetno je dosti marketinga za temi kettenspraji pa ne dosti (trajnega) efekta, saj moraš konstantno mazat, da kupiš še enega? Vem-mi je od kolega fotr povedu da so včasih tko ketne rihtal.Fora tega kuhanja je bla baje da pride mazivo za oz v valčke. To zdej ni potrebno zarad tehle ringov-tesnilc, ki zadržujejo mazivo med pinom pa valčkom. Fora spraya je pač površinska zaščita oz. mazanje, ki ga pa ta postopek z kuhanjem pomoje ne nudi ravno velik. Ne vem. Nej pove kšn starejši motorist k je ta postopek prakticiral... Za spraji (kot tudi uglavnem vsem kar se tiče motociklizma) pa itak stoji marketing pa njihove fore...
simonsi Objavljeno September 16, 2009 Opozori Objavljeno September 16, 2009 Ma, tale ni take sorte, je strašno pedanten, delavnica kot iz škatlice itd. Mene samo zanima A JE ŽE KDO PROBAL TO NAREST torej iz prve roke. Jaz sem na ketni od krosa vse živo probal. Namakanje v olju, razne masti, spreji, olja... Nobene bistvene razlike, po prvem blatu je bila ketna že suha kot poper. Najboljše so seveda avtomatske mazalne naprave, pol enkrat šele pa razni spreji.
k0ci Objavljeno September 16, 2009 Opozori Objavljeno September 16, 2009 ...plus to da mopedi včasih niso imeli ojačitve nihajke, zaradi katere se neskončne verige ne da snet z motorja
Barracuda Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 Ma, tale ni take sorte, je strašno pedanten, delavnica kot iz škatlice itd. Mene samo zanima A JE ŽE KDO PROBAL TO NAREST torej iz prve roke. Ja... Ampak to na ketni, ki nima nobenih tesnil, in si z tem postopkom spravil olje tudi med glde. Tukaj ko je pa mast zaradi o,x ali z ringov konstantno med glidi, je pa potrebno mazato le površino keten, da ta nima prevelikega trenja po pobniku. Res je da lahko s tem da pred uporabo keten špreja ne očistiš stare svinjarije, ki je je nalepila nanj nareidš škodo, v obliki prevelike obrabe zaradi trdih delcev. Jaz sem jo očistil temelito z petrolejem letos 2x. Na začetku sezone in enkrat sredi junija. Ostalo samo s kerherjem potegnem od daleč z primernim curkom in našpricam z ketenšprejem.
Kramp Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 Ma, tale ni take sorte, je strašno pedanten, delavnica kot iz škatlice itd. Mene samo zanima A JE ŽE KDO PROBAL TO NAREST torej iz prve roke. Mene pa zanima koliko km ta famozni mehankar naredi. Za v garaži parkirat je ta način verjetno res najboljši in najcenejši.
RenoRaines Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 Vem-mi je od kolega fotr povedu da so včasih tko ketne rihtal.Fora tega kuhanja je bla baje da pride mazivo za oz v valčke. To zdej ni potrebno zarad tehle ringov-tesnilc, ki zadržujejo mazivo med pinom pa valčkom. Fora spraya je pač površinska zaščita oz. mazanje, ki ga pa ta postopek z kuhanjem pomoje ne nudi ravno velik. Ne vem. Nej pove kšn starejši motorist k je ta postopek prakticiral... Za spraji (kot tudi uglavnem vsem kar se tiče motociklizma) pa itak stoji marketing pa njihove fore... OK. Ne razumem v čem je potem sploh smisel, da verigo površinsko mažemo?
trojan69 Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 OK. Ne razumem v čem je potem sploh smisel, da verigo površinsko mažemo? Zarad trenja med zobnikom pa valčki. ˝notranjost˝ verige pa ima svoje stalno mazivo -med pinom pa valčkom z notranje strani. Na mestu pa ga zadržujejo X ali O ringi. Evo še slikca babilon in ProdriveR 2
ProdriveR Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 Kul prikazano. Sam se vseeno ce prekuhas ketno je najbrz neki casa ok. Sam pocasi se ravno tako zacne nabirati prah/droben pesek,pa se kak naliv umes trofnes... Tko,da sem mnenja da ketna vseeno rabi malce vec pozornosti?!
Dolenc™ Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 (popravljeno) To sem se že enkrat spraševal, mene so "naučili" da se šprica na robu ketne, torej v tisto špranjo kjer je O ring. Pač iz preventive našpricam enkrat notranjo stran enkrat zunanjo, vmes se pa še sredina namaže. Ampak dejansko bi po tej teoriji, da ma ketna tko in tko svojo mazilo lahko šprical samo sredino? Popravljeno September 17, 2009. Popravil Dolenc™
trojan69 Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 Mah jst pr mazanju ne kompliciram kej preveč ampak ke vse skupi našpricam. Tud v šranjah-prepreči obrabo ringov?-pomoje
STAR Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 To sem se že enkrat spraševal, mene so "naučili" da se šprica na robu ketne, torej v tisto špranjo kjer je O ring. Napačno so te naučili: v tisto špranjo, kjer je O ring, je "špricanje" brez haska! Maži režo med ploščico in valjčkom, na obeh straneh! Dolenc™ 1
Dolenc™ Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 To je pa že bolj smiselno, sicer se pri meni namaže v vsakem primeru k povsod leti sprej, sam zdej bom dejansko cilov tja, hvala lepa za tole
Guest Brumer Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 To je pa že bolj smiselno, sicer se pri meni namaže v vsakem primeru k povsod leti sprej, sam zdej bom dejansko cilov tja, hvala lepa za tole Ketno se namaže na obeh straneh tam kjer so o-ringi in po sredini in to zgoraj in spodaj.Po zglobih tam kjer so o-ringi se maže zato ker se tam pregiba, pa čeprav nepride pod valčke je pa res, da najvažneje je, da je dobro pošpricana po sredini (zgornja in spodanja stran),ker tu je najbolj obremenjena na obeh verižnikih.Pa še tole vedno maži verigo ko je še topla se dosti bolj oprime mast in se hitro strdi in manj šprica naokoli. Dolenc™, Frips in Bremzer 3
Dolenc™ Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 Hvala tudi za tvoj nasvet, morem priznat da sem nekak upal da boš kej pokomentiru Ampak sej če pogledaš tam kjer je Oring se dejansko ketna ne stika(razen s tesnilom), tko da kljub temu da se tam prepogiba nima nobenga trenja s kakim drugim delom. DAMI34 in Fritz 1 1
RenoRaines Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 (popravljeno) Po zglobih tam kjer so o-ringi se maže zato ker se tam pregiba, pa čeprav nepride pod valčke je pa res, da najvažneje je, da je dobro pošpricana po sredini (zgornja in spodanja stran),ker tu je najbolj obremenjena na obeh verižnikih. Tole mi je dalo nek logičen odgovor. Ker nisem videl smisla, zakaj bi se ketna mazala, ko se pa neprestano ponavlja, da mazivo zadržuje X-ring in je s tem veriga 'zaprta' - nič maziva notri in ne ven. Pa mi ni blo logično zakaj bi pol sploh mazal... Popravljeno September 18, 2009. Popravil RenoRaines
raza Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Kolk ene debate okoli mazanja verige! Za ceno parih sprejev si raje omislite centralno mazanje! Poraba oja (verigol BIO +) je cca 4 dl na 10.000 km, kar je stroškovno zanemarljivo. S pravilnim doziranjem tudi svinjanje feltne ni pretirano, česar se posamezniki bojijo. Skoraj celo sezono ni nobenega dela okoli mazanja (smo kontrola količine olja v posodici in dolivanje na cca 5 k km). Ker je olje biološko razgradljivo, tudi z čiščenjem verige ni nobenih problemov. Med pranjem motorja ketno od daleč in z razpršenim curkom opereš z vodo in ketna je kot nova! Življenska doba ketne se z uporabo centralnega mazanja precej podaljša. Trenutno imam prevoženih 34.K km. Pri prejšnjih motorjih, ko sem za mazanje še uporabljal spreje, nobena ketna ni zdržala 35.k km.
Dolenc™ Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Ne moreš it na pisto z mazalnim sistemom
raza Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Ne moreš it na pisto z mazalnim sistemom Pa tud z močno nasprejano ketno te ne bodo prov vesel! V primerjavi z sprejem. ki ga pred dirko naneseš na verigo, bi pri centralnem mazanju na verigo kapnilo 30 -40 kapljic olja v enourni dirki.
Dolenc™ Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Problem je če padeš in imaš na sebi posodico za olje.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se