raza Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Problem je če padeš in imaš na sebi posodico za olje. Posodica je fiksno pritrjena pod sedežom na okvir in je bistveno manj izpostavljena kot recimo oje v karterju. Pa tudi količine so bistveno manjše!
Leteči Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Problem je če padeš in imaš na sebi posodico za olje. Je veliko bolj izpostavljena posodica z zavornim oljem kot tale rezervoarček za mazanje.
franc Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Tole mi je dalo nek logičen odgovor. Ker nisem videl smisla, zakaj bi se ketna mazala, ko se pa neprestano ponavlja, da mazivo zadržuje X-ring in je s tem veriga 'zaprta' - nič maziva notri in ne ven. Pa mi ni blo logično zakaj bi pol sploh mazal... Po moji logiki ketna ne rabi mazanja, rabijo pa ga zobniki oz. stik ketne in zobnikov. Lp Franc simonsi in halls 1 1
kreksimon Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Pozdravljeni. Js bom zdele ketno pa zobnike menu pa sm se malo pozanimu... Klical sm u SM Motocenter in bi me od DIDa original komplet za moj motor(Z750) stal 190€ in odzadaj bi bila 2 zoba več original komplet od honde bi me pa prišel 220€... Zj me zanima ali je to ugodna cena ali bi se še kje drugje splačalo pogledat?! Hvala
Leteči Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Jaz ti ga lahko zrihtam za 168EUR (zadaj +2 zoba). V originalnem razmerju pa je še cenejši. Kontaktiraj me na PM ali 041 723 550.
HRC Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Malo sem gledal primerjavo cen DID setov verig z O obtočki in X obročki,razlika v ceni je cca40€-( e bay za Hondo Varadero 1000,99-) Po vsem tem se pa spet vprašaš,če je x veriga res toliko boljša ali raje tisto razliko porabiš za spreje ...
Leteči Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Niso važna tesnila ampak natezna trdnost, ponavadi imajo X ring verige večjo natezno trdnost. SIcer pa kot si rekel za varadera je O ring kit tam okrog 110 EUR in X ring okrog 140 EUR. Po moje se splača. Jaz z kvalitetno verigo in rednim vzdrževanjem naredim med 40.000-50.000km medtem ko se poceni verige menjavajo na še enkrat manjših intervalih.
HRC Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Niso važna tesnila ampak natezna trdnost, ponavadi imajo X ring verige večjo natezno trdnost. SIcer pa kot si rekel za varadera je O ring kit tam okrog 110 EUR in X ring okrog 140 EUR. Po moje se splača. Jaz z kvalitetno verigo in rednim vzdrževanjem naredim med 40.000-50.000km medtem ko se poceni verige menjavajo na še enkrat manjših intervalih. Zdajšnja je bila x veriga pa je zdržala 40 jurjev,prejšnja-originalna pa nimam pojma kaj je bil za en špas,v glavnem gor gre x varijanta :naughty:,da bo spet za en cajt mir.
Jure Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Posodica je fiksno pritrjena pod sedežom na okvir in je bistveno manj izpostavljena kot recimo oje v karterju. Pa tudi količine so bistveno manjše! Je veliko bolj izpostavljena posodica z zavornim oljem kot tale rezervoarček za mazanje. To je vse res.. Ampak Dolenc je pač izpostavil problem uporabe tega, če imaš motor tudi za na dirkališče. Jaz sem moram tu strinjat z njim. Res je, da količine niso velike, res je tudi, da je posodica bistveno manj izpostavljena kot npr karter ali bremz olje. VENDAR.. Olje v mašini in zavorno olje je nujno potrebno, da motocikel sploh deluje in je pač tudi pri dirkanju neizogibno zlo. V ta namen se pa pač posega po raznih dodatkih, kot so npr zaščite deklcov iz karbona/kevlarja, itd, da je šansa prebitja bloka pač manjša. Ampak kot sem rekel brez tega dvojega ne gre v nobenem primeru. Avtomatski mazalni sistem pa ne igra nobene bistvene vloge za delovanje motorja in je zato na dirkališču nepotreben in odveč. Samo še ena stvar več, ki je lahko vzrok kakšni neumnosti. V ta namen je tudi zaželjeno, da se npr. v hladilnem sistemu namesto antifriza uporablja voda pri dirkalnih motorjih. Vse samo zato, da bi se eliminiralo čim več tistih potencialno nevarnih dejavnikov, ki niso nujno potrebni. In mazalni sistem ziher ne spada pod nujno potrebne
raza Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 To je vse res.. Ampak Dolenc je pač izpostavil problem uporabe tega, če imaš motor tudi za na dirkališče. Jaz sem moram tu strinjat z njim. Res je, da količine niso velike, res je tudi, da je posodica bistveno manj izpostavljena kot npr karter ali bremz olje. VENDAR.. Olje v mašini in zavorno olje je nujno potrebno, da motocikel sploh deluje in je pač tudi pri dirkanju neizogibno zlo. V ta namen se pa pač posega po raznih dodatkih, kot so npr zaščite deklcov iz karbona/kevlarja, itd, da je šansa prebitja bloka pač manjša. Ampak kot sem rekel brez tega dvojega ne gre v nobenem primeru. Avtomatski mazalni sistem pa ne igra nobene bistvene vloge za delovanje motorja in je zato na dirkališču nepotreben in odveč. Samo še ena stvar več, ki je lahko vzrok kakšni neumnosti. V ta namen je tudi zaželjeno, da se npr. v hladilnem sistemu namesto antifriza uporablja voda pri dirkalnih motorjih. Vse samo zato, da bi se eliminiralo čim več tistih potencialno nevarnih dejavnikov, ki niso nujno potrebni. In mazalni sistem ziher ne spada pod nujno potrebne In zato se na dirkalnih strojih uporabljajo tudi specjalne za to namenjene verige...........
Jure Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Seveda Ampak govora je bilo o navadnih motociklih, ki se jih ima tudi za občasno uproabo na pisti. Takih nas je večina. In v tem primeru je pač sprej bolj primerna varianta od tega sistema
danci1973 Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 In zato se na dirkalnih strojih uporabljajo tudi specjalne za to namenjene verige........... Daj povej še kaj več o teh specjalnih verigah... Moj dirkalni stroj ima čisto 'navadno', pa bi potem raje specjalno nabavu. D.
biker77 Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Daj povej še kaj več o teh specjalnih verigah... Moj dirkalni stroj ima čisto 'navadno', pa bi potem raje specjalno nabavu. D. 520 namest 525 Nagaya 1
HRC Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Mislil...,da smo malo zašli !:xx:
raza Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Daj povej še kaj več o teh specjalnih verigah... Moj dirkalni stroj ima čisto 'navadno', pa bi potem raje specjalno nabavu. D. Oglej si strani od DID , Regina ...... pa boš hitro opazil, da so na voljo tudi specjalne "racing" verige. Tam si preberi kar te zanima, da ne bom kakšne krive vere učil.
simonsi Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 520 namest 525 pa brez o-ringov.
RVT Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Daj povej še kaj več o teh specjalnih verigah... Moj dirkalni stroj ima čisto 'navadno', pa bi potem raje specjalno nabavu. D. Najbolj uporabljena veriga trenutno na dirkalnih motorjih DID 520 ERV3 ( z to verigo ne boš zgrešu če jo namontiraš) Cena verige se giblje okoli 150-170 evrov. sesir 1
biker77 Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 sam se ne sme pozabit na pripadajoče zobnike...
Fritz Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 sam se ne sme pozabit na pripadajoče zobnike... ...specjalne
RVT Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 520 pomeni širino verige in, da uporabljaš to verigo ne rabiš "specijalnih" zobnikov (kar nekaj 600-takov ima že serijsko 520 verigo). Rabiš samo zobnik te širine. Edino za dirke zaradi zmanjšane rotacijske mase, ki zmanjšuje giroskopski efekt uporabljajo nekateri tudi zadnji zobnik iz aluminija, ki pa za cestno uporabo ni najbolj priporočljiv.
GT4turb0 Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 Edino za dirke zaradi zmanjšane rotacijske mase, ki zmanjšuje giroskopski efekt uporabljajo nekateri tudi zadnji zobnik iz aluminija, ki pa za cestno uporabo ni najbolj priporočljiv. Zakaj pa ne aluminjastega? Imam oba aluminjasta...
Jure Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 Pomoje zato, ker so bolj švoh, pa obraba je precej večja pri aluminijastih in niso namenjeni, da bi zdržali 25-30k km obremenitev, tako kot kalsični verižniki..
biker77 Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 ...specjalne specialnote mogoče? verižnike! zdej pa še naber na kup poste vseh ki so napisali ketna namest veriga in si jih zatakni za verižnike.. 520 pomeni širino verige in, da uporabljaš to verigo ne rabiš "specijalnih" zobnikov (kar nekaj 600-takov ima že serijsko 520 verigo). Rabiš samo zobnik te širine. Edino za dirke zaradi zmanjšane rotacijske mase, ki zmanjšuje giroskopski efekt uporabljajo nekateri tudi zadnji zobnik iz aluminija, ki pa za cestno uporabo ni najbolj priporočljiv. ampak če maš original 525 VERIGO pa rabiš primerne VERIŽNIKE, lahk rečemo tut "specjalne" al pa kupiš bemflna pa ne rabiš mazat in je rešen problem.. Jure, Fritz in malakai 2 1
no_name Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 zdej pa še naber na kup poste vseh ki so napisali ketna namest veriga in si jih zatakni za verižnike.. Ketna pa vergiga sta "eno in isto". Zobnik pa verižnik je pa ogromna razlika! Sam tko za info, ko boš naslednjič pametoval malakai 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se