biker77 Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 Ketna pa vergiga sta "eno in isto". Zobnik pa verižnik je pa ogromna razlika! Sam tko za info, ko boš naslednjič pametoval ketna je lahk tut una s katero motor zakleneš.. je pa na las podobna verigi ki poganja moped.. definitivno je manj razlike med zobnikom in verižnikom.. prosto pametuj naprej.. Lowrenc, halls, no_name in 2 others 1 4
no_name Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 Bom z veseljem Po def. imata zobnika oprijem zob na zob; se pravi en zobnik direktno na drugi zobnik. Verižnika pa imata "oprijem" preko verige. Pri zobnikih se par vrti nasproti, pri verižnikih v enako smer. Glede tipov verig se pa zaklepa in psa prveže z členkasto, verižna zveza pa teče preko galove. Jure, malakai, Lowrenc in 2 others 5
Matori Hanzo Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 Če vse skupaj prav razumem, je škoda, da BMW ne dela psov, ker bi bili na kardan in jih ne bi bilo treba mazat? Barracuda, Kor13, Fritz in 1 other 4
danci1973 Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 Ketna pa vergiga sta "eno in isto". Zobnik pa verižnik je pa ogromna razlika! Če že iščeš dlako v jajcu, je pravilni izraz verižni zobnik (po Strojniškem priročniku Bojana Krauta). Verižnik pa je po SSKJ: verížnik 1 -a m (ȋ) ekspr. nezakonit prekupčevalec: zapreti verižnike; špekulanti in verižniki verížnik 2 -a m (ȋ) teh. verižni boben: navijati verigo na verižnik D. Fritz 1
RVT Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 (popravljeno) ampak če maš original 525 VERIGO pa rabiš primerne VERIŽNIKE, lahk rečemo tut "specjalne" Ponavad smo tretiral kot "specijalne" stvari tiste, ki so redkost, drage in kdaj unikatne ( magnezijeva platišča, magnezijev blok, kovani bati, iz ergala križi... ) ker če je pa 520 zobnik " specijaln" pol je pa itak vsak del k ni originalen "specjaln". Popravljeno September 19, 2009. Popravil RVT Igorr, Fritz in sesir 2 1
RVT Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 al pa kupiš bemflna pa ne rabiš mazat in je rešen problem.. Aja pa želim ti velik varnih ter srečnih kilometrov z bavarčkom Fritz in Igorr 1 1
biker77 Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 Aja pa želim ti velik varnih ter srečnih kilometrov z bavarčkom si nor al kaj..če pa kej ne pol pa bemflna ne.. Fritz 1
ProdriveR Objavljeno September 20, 2009 Opozori Objavljeno September 20, 2009 Ej ne govori prehitro. Ves kaj pravjo okol zarecenega kruha?? Jest nam nikol na lotu zadel halls 1
Leteči Objavljeno September 20, 2009 Opozori Objavljeno September 20, 2009 ketna je lahk tut una s katero motor zakleneš.. je pa na las podobna verigi ki poganja moped.. definitivno je manj razlike med zobnikom in verižnikom.. prosto pametuj naprej.. Fritz 1
Cartman Objavljeno September 24, 2009 Opozori Objavljeno September 24, 2009 ma kdo izkušnje z Würthovim HHS Drylube-om? ga mam, testiram, veriga in verižniki mi delijejo čist suhi, čudn občutek. veriga je čista, VEM de je namazana, ampak ni mastna. . . :unsure: če na spreju nebi pisalo wurth, bi pomislu de je nateg. čist za hec, a je kdo kdaj pomeru temperaturo verige?
no_name Objavljeno September 25, 2009 Opozori Objavljeno September 25, 2009 čist za hec, a je kdo kdaj pomeru temperaturo verige? Zadnjič sem na dyno naredil 3 štarte s "suho" verigo, pa je na otip morala imeti preko 50°C...
HRC Objavljeno September 25, 2009 Opozori Objavljeno September 25, 2009 Napačno so te naučili: v tisto špranjo, kjer je O ring, je "špricanje" brez haska! Maži režo med ploščico in valjčkom, na obeh straneh! Pri DID-u pa pravijo takole... RenoRaines 1
danci1973 Objavljeno Oktober 3, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2009 Zanimivo - najprej olje, potem pa 'chain wax' preko... D. Igorr 1
Dipster Objavljeno Oktober 11, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2009 Mislim, da bo najboljše, da začnem z besedo FAK..... Pred uro pa pol mi je med vožnjo vtrgalo verigo na moji Yamahi Xtx in to pri ene 100 km/h. Na srečo sem se peljal naravnost tako da sem se uspel ustavit po ene 5o metrih vožnje z blokiranim zadnjim kolesom. Verigo je seveda navilo med verižnik in nihajko tako, da se bojim da je vse skupaj zvilo. Zdaj se pa sprašujem zakaj za boga se je to zgodil?!? Veriga ima slabih 12.000 km in je redno mazana ter čiščena... Ima kdo kakšno idejo? Slike prilepim jutri.........
Guest Brumer Objavljeno Oktober 11, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2009 Mislim, da bo najboljše, da začnem z besedo FAK..... Pred uro pa pol mi je med vožnjo vtrgalo verigo. Zdaj se pa sprašujem zakaj za boga se je to zgodil?!? Veriga ima slabih 12.000 km in je redno mazana ter čiščena... Ima kdo kakšno idejo? Slike prilepim jutri......... Po moje obstajajo samo tri možnosti; prevač ali premalo našponana, slabo(nepravilno)zakovičena ali premalo mazana - namreč zame je redno mazana na prevoženih 150 Km ali vsaj na vsako tankanje!!! Ps:kardan = zakon in še mazat nipotrebno!!! Bremzer, carmagedon, DAMI34 in 8 others 4 7
trojan69 Objavljeno Oktober 11, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2009 Mislim, da bo najboljše, da začnem z besedo FAK..... Pred uro pa pol mi je med vožnjo vtrgalo verigo na moji Yamahi Xtx in to pri ene 100 km/h. Na srečo sem se peljal naravnost tako da sem se uspel ustavit po ene 5o metrih vožnje z blokiranim zadnjim kolesom. Verigo je seveda navilo med verižnik in nihajko tako, da se bojim da je vse skupaj zvilo. Zdaj se pa sprašujem zakaj za boga se je to zgodil?!? Veriga ima slabih 12.000 km in je redno mazana ter čiščena... Ima kdo kakšno idejo? Slike prilepim jutri......... Ufff škoda. Poglej še blok pa deklc pri sprednjem zobniku, da ti ga ni slučajno zbilo. Upam da bo z motorjem vse OK!!!! Mislim, da bo najboljše, da začnem z besedo FAK..... Pred uro pa pol mi je med vožnjo vtrgalo verigo na moji Yamahi Xtx in to pri ene 100 km/h. Na srečo sem se peljal naravnost tako da sem se uspel ustavit po ene 5o metrih vožnje z blokiranim zadnjim kolesom. Verigo je seveda navilo med verižnik in nihajko tako, da se bojim da je vse skupaj zvilo. Zdaj se pa sprašujem zakaj za boga se je to zgodil?!? Veriga ima slabih 12.000 km in je redno mazana ter čiščena... Ima kdo kakšno idejo? Slike prilepim jutri......... Ufff škoda. Poglej še blok pa deklc pri sprednjem zobniku, da ti ga ni slučajno zbilo. Upam da bo z motorjem vse OK!!!!
kreksimon Objavljeno November 6, 2009 Opozori Objavljeno November 6, 2009 Zdravo. Zanima me če ima kdo mogoče napravo za zakovičenje DID verige? Hvala
Miha27 Objavljeno November 30, 2009 Opozori Objavljeno November 30, 2009 Zdravo! Zanima me kje najcenej dobit ketno+zobnike za FZS1000 Fazer letnik 02? Hvala za odgovore
Miha27 Objavljeno December 1, 2009 Opozori Objavljeno December 1, 2009 Sem že dobil Hvala vseeno Kdo ma v dobrem pivo se pa ve
tombgo Objavljeno December 1, 2009 Opozori Objavljeno December 1, 2009 Pozdrav! Samo malo takole za v opozorilo! Ne kupujte kompletov, ker vam vsi pravijo, da je najbolje zamenjati vse skupaj... bla, bla! Nekaj mesecev nazaj sem pri 30.000km kupil in zamenjal komplet set (veriga in zobniki) in glej ga zlomka, nova zobnika imata tanjše zobe kot OEM zobnika po 30Kkm.... Glede na moj stil "vožnje" se je pokazalo, da bo na ene zobnike potrebno znucat najmanj dve ketni. zgoraj nov zobnik, spodaj "star" LP
Leteči Objavljeno December 1, 2009 Opozori Objavljeno December 1, 2009 Pozdrav! Samo malo takole za v opozorilo! Ne kupujte kompletov, ker vam vsi pravijo, da je najbolje zamenjati vse skupaj... bla, bla! Nekaj mesecev nazaj sem pri 30.000km kupil in zamenjal komplet set (veriga in zobniki) in glej ga zlomka, nova zobnika imata tanjše zobe kot OEM zobnika po 30Kkm.... Glede na moj stil "vožnje" se je pokazalo, da bo na ene zobnike potrebno znucat najmanj dve ketni. zgoraj nov zobnik, spodaj "star" LP No ja ne soditi tako hitro. Vedno se menja komplet, eno izmed strojniških pravil, v detajle pač ne bom šel zakaj in kako. Mogoče je kakšna poceni varianta verižnikov, ali pa je novi verižnik aluminijast. Sam sem zamenjal že lepo število kompletov vendar česa takšnega nisem nikoli opazil. Tale tvoj primer je bolj izjema kot pravilo.
tombgo Objavljeno December 1, 2009 Opozori Objavljeno December 1, 2009 Vedno se menja komplet, eno izmed strojniških pravil, v detajle pač ne bom šel zakaj in kako. Pol najbolš, da cel moped zamenjaš Če je izjema nevem, vem pa da imam zdaj dovolj zobnikov za cca 60.000 km
salko Objavljeno Marec 10, 2010 Opozori Objavljeno Marec 10, 2010 (popravljeno) Kje pri nas (po možnosti v celjskem koncu) je mogoče najti/kupiti WURTH HIGH PERFORMANCE DRY CHAIN LUBE? Sem imel naročenega iz UK, pa je bil na carini zavrnjen, ker po novem baje ni več možno po pošti pošiljati aerosolov (sprejev) iz UK v EU ... pa ga moram sedaj najti nekje pri nas ... Hvala za nasvet! Popravljeno Marec 10, 2010. Popravil salko
dive Objavljeno Marec 10, 2010 Opozori Objavljeno Marec 10, 2010 Kje pri nas (po možnosti v celjskem koncu) je mogoče najti/kupiti WURTH HIGH PERFORMANCE DRY CHAIN LUBE? Sem imel naročenega iz UK, pa je bil na carini zavrnjen, ker po novem baje ni več možno po pošti pošiljati aerosolov (sprejev) iz UK v EU ... pa ga moram sedaj najti nekje pri nas ... Hvala za nasvet! Kolikor je meni znano, se würthove stvari najlažje dobijo preko njihovih potnikov.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se