Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Da se še jaz "podpišem" v tole temo.

Sam že 5 let uporabljam "kettensprey weiss" od S100 in sem prav zadovoljen z njim. Podkusil sem tudi spreja od Fuchsa in Castrola, pa je S100 boljši.

Veriga po 23.000 km še vedno izgleda odlično in še kar nekaj manjka, da bo "raztegnjena v rdeče polje". Res pa mažem na vsako tankanje, oz. ca 350 km. Ena doza mi traja celo sezono, oz. 5.000-6.000 km. Včeraj sem ga kupil Ljubljani za manj kot 13 EUR za 400 ml dozo, kar je celo ceneje kot pri Louisu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spomnim se, da je bilo dosti debate in predvsem dvomov o tem, s čim čistiti verigo. Kaj škoduje in kaj ne. Slučajno sem danes naletel na spodnji link, kjer jo model testiral, kako WD-40 in njemu podobne substance vplivajo na O-ringe.

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=345397

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spomnim se, da je bilo dosti debate in predvsem dvomov o tem, s čim čistiti verigo. Kaj škoduje in kaj ne. Slučajno sem danes naletel na spodnji link, kjer jo model testiral, kako WD-40 in njemu podobne substance vplivajo na O-ringe.

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=345397

Neznam Angleško sicer bi prebral.Povem ti pa da WD-40 je agresiven na navadno gumo, seveda pa postoji tudi boljša guma kvalitetnejša, ki jo naftni derivati nerazjedajo.Serijski gumi obročki so ponavadi iz navadne gume, ker se jih največ uporablja za hidravlične in zavorne sisteme ta olja pa niso agresivna na gumo.Kolikor jaz vem vsi proizvajalci verig odsvetujejo čiščenje z raznimi naftnimi derivati in priporočajo posebna čistila in spreje, ki nisi agresivni na gumo.

Ps: merjenje gumi obročka z mikrometrom kot je naslikano je nemogoče in neizvedljivo.Probaj sam izmerit, pa boš videl vsako merjenje ti bo dalo drugačen rezultat. :whistle:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V paketu sem dobil novo verigo, ki pa je premazana z neko čudno snovjo. A je to potrebno dol obrisat al ostane gor?

Bolje da obrišeš,kajti to je mast samo za konzervacijo in ti jo bo samo razmetalo.Obriši in ko boš ketno zmontiral jo pošpricaj z sprejem za mazanje ketne!

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima zakaj je Shellov Advance chain ultra sprej tok lepliv in bel?? Sem danes namazal ketno in je bla vsa bela,kot bi jo polil z mlekom sicer sem jo obrisal ampak mi ni jasno kaj za vraga dajejo notri,da je zadeva tako lepljiva,po moji logiki se na lepljivo snov prime še več svinjarije in prahu??? Ma kdo kej pojma čemu to?

Tole je pa ta sprej http://www.actinia.s...chain_ultra.php

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ti piše na reklami zakaj.

Če se ne boš vozil po terenu, kakšne "svinjarije" ravno ne boš nabral.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima zakaj je Shellov Advance chain ultra sprej tok lepliv in bel?? Sem danes namazal ketno in je bla vsa bela,kot bi jo polil z mlekom sicer sem jo obrisal ampak mi ni jasno kaj za vraga dajejo notri,da je zadeva tako lepljiva,po moji logiki se na lepljivo snov prime še več svinjarije in prahu??? Ma kdo kej pojma čemu to?

Tole je pa ta sprej http://www.actinia.s...chain_ultra.php

To je normalno, nekateri spraji so pač beli ko namažeš verigo. Pri meni je tudi ketna vedno bela. Edino, ko namažeš ketno, počakaj najprej 15min, da postane ketna fino lepljiva, potem pa gas...

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima zakaj je Shellov Advance chain ultra sprej tok lepliv in bel?? Sem danes namazal ketno in je bla vsa bela,kot bi jo polil z mlekom sicer sem jo obrisal ampak mi ni jasno kaj za vraga dajejo notri,da je zadeva tako lepljiva,po moji logiki se na lepljivo snov prime še več svinjarije in prahu??? Ma kdo kej pojma čemu to?

Tole je pa ta sprej http://www.actinia.s...chain_ultra.php

Saj v tem je poanta, da je sprej čimbolj lepljiv in samo tako ostane tudi pri visokih hitrostih na verigi, sicer bi vse odletelo dol in zakaj pol sploh mazat!!! Sam uporabljam Motulov sprej in postane tudi malo bel ampak me to popolnoma nič nemoti, važno je samo da je dobro oprijemljiv - lepliv !Če pa po mazanju ketno obrišeš - zakaj jo pol sploh mažeš??? :headbang:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

obe te lastnosti spraya imata svoj namen, za lepljivost ti je že maco povedal, da ga pri veliki hitrosti ne razmeče stran, bel pa zato, da vidiš kje je ketna sploh namazana in koliko je namazana

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj v tem je poanta, da je sprej čimbolj lepljiv in samo tako ostane tudi pri visokih hitrostih na verigi, sicer bi vse odletelo dol in zakaj pol sploh mazat!!! Sam uporabljam Motulov sprej in postane tudi malo bel ampak me to popolnoma nič nemoti, važno je samo da je dobro oprijemljiv - lepliv !Če pa po mazanju ketno obrišeš - zakaj jo pol sploh mažeš??? :headbang:

Hvala za razsvetljenje :P

Obrisal sem pa višek spreja,ki je zapacal ketno ob straneh in nanesel samo na notranjo in zunanjo stran ketne a je to vredu??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ti približno označil, kje je dobro pustiti največ mazila :), po zunanji strani niti ni tako pomembno.

p.s. mogoče ketnca ni od motorja, ampak samo toliok da se vidi kaj sem mislil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po pomoti sem v Louisu naročil dva kopleta D.I.D. verige za hondo Trasnalp, letnik 2006, 118/15/48.

Če je kdo zainteresiran za nakup, lahko pokliče na 040 845 639 ali preko zasebnega sporočila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po pomoti sem v Louisu naročil dva kopleta D.I.D. verige za hondo Trasnalp, letnik 2006, 118/15/48.

Če je kdo zainteresiran za nakup, lahko pokliče na 040 845 639 ali preko zasebnega sporočila.

Če imaš še račun in če je roba original zapakirana, ti jo boter Detlev brez komplikacij zamenja za kaj drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš še račun in če je roba original zapakirana, ti jo boter Detlev brez komplikacij zamenja za kaj drugega.

to je res, samo nimam kaj drugega za kupit, s tem da moram paket nazaj poslat, je takoj 25 e, pa potem še 20€ ob prejemu nove robe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po pomoti sem v Louisu naročil dva kopleta D.I.D. verige za hondo Trasnalp, letnik 2006, 118/15/48.

Če je kdo zainteresiran za nakup, lahko pokliče na 040 845 639 ali preko zasebnega sporočila.

Saj boš ketno še kdaj menjal... ;)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ti približno označil, kje je dobro pustiti največ mazila :), po zunanji strani niti ni tako pomembno.

p.s. mogoče ketnca ni od motorja, ampak samo toliok da se vidi kaj sem mislil.

Ejejej, kje pa so O,X ringi? Tam kjer si označil jih ni. Tisti pa so zares važni ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na kok km se pa kej verige more menjavat pr 125 kubičnih motorjih oz kako veš kdaj jo zamenat kaki posebni znaki?

pa še kako bi najbol očistil verigo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Spomnim se, da je bilo dosti debate in predvsem dvomov o tem, s čim čistiti verigo. Kaj škoduje in kaj ne. Slučajno sem danes naletel na spodnji link, kjer jo model testiral, kako WD-40 in njemu podobne substance vplivajo na O-ringe.

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=345397

Odlično - tole gre v bookmark menu, za začep vseh anti WD-jarjev. :)

2. WD-40, and Kerosene seem to have negligible to no effect on the O-rings (+/-1%)
Popravljeno . Popravil Igorr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmnja, moja izkusnja z WD-40 in verigo je bila negativna. za kerozim vem, da ni problemov, ce z njim ocistis verigo.

upam, da ti anglescina ne dela problemov in razumes kaj je napisano: ... WD-40, and Kerosene seem to have negligible to no effect on....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem jaz bral o tem, sploh ni štos v tem, da bi WD neposredno bistveno vplival na O-ringe. Glede tega sem na internetu našel že par domačlih testov, ko je folk namakal o-ringe po 1 mesec v WDju, pa ni bilo bistvenih razlik. Štos naj bi bil v tem, da WD uniči vse mazivo pri O ali X ringih, ki je pomembno za delovanje verige.

No, da ne bom nekaj na pamet govoril, je najbolje, da si tisti, ki ga zanima kej več, prebere tale članek: KLIK

Nekje po pol strani članka je potem link do članka in fotografije, ki jim jo je posredoval en letalski inženir, ki preiskuje nesreče letal, kaj se zgodi po dolgotrajnem čiščenju zaprtih ležajev z WD-40, kjer je prikazano, kako je ležaj v notranjosti popolnoma brez masti, zarjavel in čisto suh, ker naj bi WD prodrl noter in razgradil vse mazivo.

post-1190-127383869271_thumb.jpg

No, najbolje, da si tisti ki ga zanima, prebere kar sam.

Jaz neposrednih izkušenj nimam, ampak bom kar se tiče čiščenja raje ostal pri priporočenem, preverjenem in cenejšem petroleju :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sm potem pogledal nazaj in videl use že napisano in tudi očistil sem jo že. Samo to da WD vso mast pa to odstrani k rabi veriga, sj pol to naneseš s tistim sprejom nazaj za verigo, mar ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!