Frips Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 sm potem pogledal nazaj in videl use že napisano in tudi očistil sem jo že. Samo to da WD vso mast pa to odstrani k rabi veriga, sj pol to naneseš s tistim sprejom nazaj za verigo, mar ne? Seveda naneseš, na film WDja
Leteči Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 pozdravljeni zanima me ali ima kdo izmed vas izkušnje z verigo EK,vidim da je cenejša od DID,kaj pa kvaliteta? L.P. ZA tvoj motor pride DID verižni set z X ring tesnili cca 145 EUR, ne vem ali bo EK kaj cenejša.
rogisisi Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 ZA tvoj motor pride DID verižni set z X ring tesnili cca 145 EUR, ne vem ali bo EK kaj cenejša. Ja ne vem, sam ga nisem zasledil pod 200E, tako da če imaš ti kakšno cenejšo varianto oz kontakt, lahko PM.-se priporočam Mehanik pravi,da mora moja sigurno zdržati do naslednje menjave olja,potem priporoča menjavo,tako da bi se počasi pripravil še na ta strošek
Barracuda Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 sm potem pogledal nazaj in videl use že napisano in tudi očistil sem jo že. Samo to da WD vso mast pa to odstrani k rabi veriga, sj pol to naneseš s tistim sprejom nazaj za verigo, mar ne? Z sprejem mažeš samo površine valčkov, ki se stikajo z verižnikom. S tem zmanjšaš obrabo verižnika (''zobnika'') in valačka verige. O,X in Z tesnila pa zadržujejo mast, ki je dokaj gosta v notranjosti verige (na sliki rumeno), in preprečujejo umazaniji da pride v notranjost. Ko verigo čistimo z raznimi topili maščob (WD-40 ipd.) pa se ta gosta mast v verigi začne topit, in postane redkejša, kar ni dobro, ker lažje izteče, pa še njene mazalne lastnosti se poslabšajo.
Tomyboy Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 Se dobi kje v Sloveniji kakšen dry lube sprej?
svobodnaptica01 Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 Se dobi kje v Sloveniji kakšen dry lube sprej? TRG d.o.o. v Lj, majo pa robo z Louisa. Pokliči in vprašaj, če ga imajo na zalogi, dugače ga tudi naročijo. jvalant 1
m@dness Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 Z sprejem mažeš samo površine valčkov, ki se stikajo z verižnikom. S tem zmanjšaš obrabo verižnika (''zobnika'') in valačka verige. O,X in Z tesnila pa zadržujejo mast, ki je dokaj gosta v notranjosti verige (na sliki rumeno), in preprečujejo umazaniji da pride v notranjost. Ko verigo čistimo z raznimi topili maščob (WD-40 ipd.) pa se ta gosta mast v verigi začne topit, in postane redkejša, kar ni dobro, ker lažje izteče, pa še njene mazalne lastnosti se poslabšajo. Torej v bistvu ne mažemo samih ringecov in prostora vmes ampak samo valčke na sredini?
Tomyboy Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 TRG d.o.o. v Lj, majo pa robo z Louisa. Pokliči in vprašaj, če ga imajo na zalogi, dugače ga tudi naročijo. Sem se že oglasil tam, nimajo, obrnil sem tudi vse ostale trgovine po Ljubljani....bo treba v Beljak skočit
simonsi Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 (popravljeno) Torej v bistvu ne mažemo samih ringecov in prostora vmes ampak samo valčke na sredini? Še bolj pomebno je, da se maže tudi prostor pod valjčkom. Ker valjčki ki tečejo po verižnikih se vrtijo in nimajo nobenih tesnil. Označeno na sliki, upam da je razumljivo. Popravljeno Maj 15, 2010. Popravil simonsi
Barracuda Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 Torej v bistvu ne mažemo samih ringecov in prostora vmes ampak samo valčke na sredini? Ja, maže se v bistvu samo valček, mast pa prodre, tudi pod valček, kot je napisal simonsi. Naj bi pa tudi ta sprej blagodejno vplival na gumi tesnila, tako da ne škodi če se našpricajo. Jaz osebno vedno ko našpricam verigo zatem obrišem zunanjo in notranjo ploščico, tako se nanjo prime manj svnjarije, valjčke po sredini pa pustim lepo masne
9zaZ0 Objavljeno Maj 16, 2010 Opozori Objavljeno Maj 16, 2010 Lep pozdrav!Imam vprašanje in sicer,včeraj sem kupoval spray za pogonsko verigo, pa me je prodajalec vprašal,če imam v verigi silikonske obročke?! ker sem letos kupil svoj prvi motor je jasno,da nisem imel pojma!!kupil pa sem suzuki v-strom.Pa me zanima,če mi lahko kdo pove kakšna je dejansko veriga na motorjih tega tipa?HVALA
petrad Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 Lep pozdrav!Imam vprašanje in sicer,včeraj sem kupoval spray za pogonsko verigo, pa me je prodajalec vprašal,če imam v verigi silikonske obročke?! ker sem letos kupil svoj prvi motor je jasno,da nisem imel pojma!!kupil pa sem suzuki v-strom.Pa me zanima,če mi lahko kdo pove kakšna je dejansko veriga na motorjih tega tipa?HVALA Če imaš navodila mogoče tam piše, ali na netu poišči!
aselak Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 imam eno vprašanje glede prenosov. Imam ninjo 10 letnik 06 in gre s prvo prestavo 169 kmh (po stevcu)...za kaksne ostre ovinke oziroma bolj zaprte ceste je zadeva rahlo moteca ker imas non stop v prvi prestavi...zanima me koliko bi se poznalo, če bi spredaj dal na zobniku en zob ali mogoče celo dva manj koliko bi se hitrost prve prestave približno znižala?
danci1973 Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 imam eno vprašanje glede prenosov. Imam ninjo 10 letnik 06 in gre s prvo prestavo 169 kmh (po stevcu)...za kaksne ostre ovinke oziroma bolj zaprte ceste je zadeva rahlo moteca ker imas non stop v prvi prestavi...zanima me koliko bi se poznalo, če bi spredaj dal na zobniku en zob ali mogoče celo dva manj koliko bi se hitrost prve prestave približno znižala? Uporabi program 'GearData', v katerega vpišeš podatke motorja (prestavna razmerja, velikost pnevmatik, ...) in ti izriše graf hitrosti glede na obrate za vsako prestavo... D.
aselak Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 super zadeva hvala. Tudi ce ib dla spredaj 2 zoba manj bi sla se vseeno okoli 140:) je kdo od vas že delal to kaksna je razlika se mocno obcuti?lp
simonsi Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 2 zoba manj spredaj je preveč, ker ti lahko v nihajko brusi pa še veriga je dost bolj obremenjena. En zob spredaj manj pa mogoče še zadaj kakšnega, sam pol ti bo števc narobe kazal, pa moped bo še bolj podivjan.
brancisv Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 jaz verigo kr z razmaščevalcem našpricam pa z wapom operem in je kot nova
DAMI34 Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 jaz verigo kr z razmaščevalcem našpricam pa z wapom operem in je kot nova Ne vem, če si zraven motorja dobil navodila, vendar z wapom prati je močno odsvetovano, saj pritisk vode pride povsod in poškoduje tesnila, ležaje...
Cartman Objavljeno Maj 20, 2010 Opozori Objavljeno Maj 20, 2010 Sem se že oglasil tam, nimajo, obrnil sem tudi vse ostale trgovine po Ljubljani....bo treba v Beljak skočit drylube iz lousa sm vidu na polici v motoshopu palma v kočevju, drugače pa sm večkrat vidu wurthova stojala v trgoavtu. wurtha nucam to sezono, 2000km, in moram rečt, da ga skor ne razmetuje okrog. napram ostalim sprejem je feltna zelo zelo malo, skoraj nič umazana.
gebre Objavljeno Maj 20, 2010 Opozori Objavljeno Maj 20, 2010 (popravljeno) Ima kdo mogoče kak info. glede DIDovih keten iz Louisa? Sem slišal, da jo je enemu modelu po 5kkm že kar pošteno pretegnilo. Ima kdo mogoče še kako drugo izkušnjo? Popravljeno Maj 20, 2010. Popravil gebre
Ice Objavljeno Maj 20, 2010 Opozori Objavljeno Maj 20, 2010 kaksen verizni set je montiral na kateri motor? kako je vzdrzeval set? kako vozi? itd. itn. vse je odvisno od kar nekaj dejavnikov. ce se kolikor toliko uposteva tovarniske napotke bi moral verizni set zdrzati vsaj (ampak res minimum) 15k km nekateri "rejserji" radi montirajo tanjse/lazje verizne sete, ki seveda ne zdrzijo obremenitve in so po par k km za v smeti. prisparajo pa 150 g (ce) in tri deci bencina. pojes snicl manj pa si na istem.
urkoman Objavljeno Maj 21, 2010 Opozori Objavljeno Maj 21, 2010 Ima kdo mogoče kak info. glede DIDovih keten iz Louisa? Sem slišal, da jo je enemu modelu po 5kkm že kar pošteno pretegnilo. Ima kdo mogoče še kako drugo izkušnjo? Imam dober feedback glede RK keten, imaš jo v Hein&Gericke zraven Louisa.
Leteči Objavljeno Maj 21, 2010 Opozori Objavljeno Maj 21, 2010 Ima kdo mogoče kak info. glede DIDovih keten iz Louisa? Sem slišal, da jo je enemu modelu po 5kkm že kar pošteno pretegnilo. Ima kdo mogoče še kako drugo izkušnjo? Ponekod je včasih problem ker prodajajo najbolj švoh verige. Res da so poceni samo natezna trdnost je pa na minimumu. Takšna veriga se začne hitro raztegovat in ob zelo slabem vzdrževanju in agresivni vožnji se lahko tudi utrga. Moraš vedeti, da so določeni motoristi ki za pojem ''vzdrževanje verige'' še slišali niso, okrog pa se vozijo z od rje napadenimi suhimi verigami. Če iščeš kakšen pameten DID, RK ali IZUMI set me kontaktiraj na PM, mogoče lahko kaj zrihtava.
gebre Objavljeno Maj 22, 2010 Opozori Objavljeno Maj 22, 2010 (popravljeno) Glede vzdrževanja ketne ni vprašanja...maže majster po vsaki furi. Vozi pa CBR 900 in pač kot se temu mopedu pritiče, ampak brez kakšnih wheelijev ipd. Bojda se je njegovemu fotru zgodila precej enaka zadeva na Varaderu :S Glavni hec je, da sem ketno na žalost že kupil in sicer je DID 525vm, trenutno je še na mopedu 525zvm2, ki jo did na svojem pageu "priporoča" kot OEM in kot "upgrade" LINK. Bomo videli kako se bo tale obnesla. Popravljeno Maj 22, 2010. Popravil gebre
Slyder Objavljeno Maj 23, 2010 Opozori Objavljeno Maj 23, 2010 Mene pa zanima kje lahko kupim kerozin? Na kšni črpalki al kako, pa kok stane približno?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se