Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Kerozin je v bistvu kurilno olje :closedeyes:

Kje bi dobil samo verigo,brez verižnikov za Hyosunga gt250. Prodajajo kje kar na metre?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 zoba manj spredaj je preveč, ker ti lahko v nihajko brusi pa še veriga je dost bolj obremenjena. En zob spredaj manj pa mogoče še zadaj kakšnega, sam pol ti bo števc narobe kazal, pa moped bo še bolj podivjan. :kva2:

lp

kaj ima števec veze z prenosi,lahko razložiš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp

kaj ima števec veze z prenosi,lahko razložiš?

Če nimaš zajle na prvem kolesu, se hitrost odčitava na menjalniku in tako nastane razlika v kolikor menjaš zobnike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kerozin je v bistvu kurilno olje :closedeyes:

Kerozin = petrolej. Kurilno olje je pa samo na rdeče pobarvana "nafta" (D2, diesel).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kerozin = petrolej. Kurilno olje je pa samo na rdeče pobarvana "nafta" (D2, diesel).

Točno tako, ni isto. Za pranje verige predlagam raje spreje, ki jih lahko kupiš v bilokeri mototrgovini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem prvič probal očistiti verigo z castrolovim chain cleenerjem...stvar dela za pol k***a, spraznil skorej celo dozo, spucal pa praktično nič. Tako da....petrolej je car B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem prvič probal očistiti verigo z castrolovim chain cleenerjem...stvar dela za pol k***a, spraznil skorej celo dozo, spucal pa praktično nič. Tako da....petrolej je car cool.gif

Jaz imam od yamalube, pa se mast topi kot putr. Itak čistim 2x letno, tako da imam dozo za celo leto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp

kaj ima števec veze z prenosi,lahko razložiš?

ta ninđa ima senzor za brzino na sprednjem zobniku. In če daš manjšega, se mora ta hitrej vrtet za isto brzino kot prej in pol števc preveč kaže.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako, ni isto. Za pranje verige predlagam raje spreje, ki jih lahko kupiš v bilokeri mototrgovini.

Petrolej sem videl kot čistilo priporočeno s strani proizvajalca motocikla že kar v ene par users manualih.

Jaz ga že skozi uporabljam, je bistveno cenenjši od sprejev, spuca bolje, ketna se pa super drži, pa nima malo km :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Petrolej sem videl kot čistilo priporočeno s strani proizvajalca motocikla že kar v ene par users manualih.

Jaz ga že skozi uporabljam, je bistveno cenenjši od sprejev, spuca bolje, ketna se pa super drži, pa nima malo km :)

Kje ga pa kupuješ? A majo to na pumpi? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Majo na pumpi :)

Mislim, da je v mojem manualu tudi priporočen petrolej pri starem SV 650 pa 100%

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje ga pa kupuješ? A majo to na pumpi? :P

Ja majo ja.. Ponavad pridejo večje kante, ampak na Petrolu vem da prodajajo tudi litrški svetilni petrolej. Jaz imam to litrško flaško kar za nekaj časa, stane pa ene 3.5€ če se ne motim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi v mojem manualu tako piše, pa sem malo povprašal na servisu in so mi (mehaniki) odgovorili, da so to sicer čisto ok zadeve, ampak je sprej enostavnejši in ravno tako ne škodi, pa manj paca. (pa mi ga niso oni prodali). In 10 € letno pa ni neki strošek.

So me pa opozorili, da naj uporabljam, če že, čisti petrolej, ker tale na pumpah (svetilni) ima tudi večkrat dodane razne arome, barvila...da pač zadeva diši in naj bom na to pozoren.

Popravljeno . Popravil DAMI33
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma tole glede pacanja mislim da sploh ni noben problem, ker itak daš med ketno pa gumo zadaj en karton. In če že šprica, ko pucaš s čopičem, potem šprica po kartonu.

Kar se pa svetilnega petroleja tiče naj bi bil pa glede primernosti uporabe, vsaj kar sem bral na interentu, za ketno čist ista pašta.

No kakorkoli, vsak ima svoj sistem pucanja, nočem nobenmu vsiljevat svojega mišljena. Sem sam tolk omenil ker je ravno beseda na nesla na to, pa ker že ene 8 let uspešno uporabljam petrolej. Sem tudi s spreji probal, ampak mi je petrolej bolj všeč :)

No kakorkoli, itak je bolj važno da veriga je spucana in redno mazana, kakor to ali je bla spucana s petrolejem ali mogoče sprejem :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam eno vprašanje glede prenosov. Imam ninjo 10 letnik 06 in gre s prvo prestavo 169 kmh (po stevcu)...za kaksne ostre ovinke oziroma bolj zaprte ceste je zadeva rahlo moteca ker imas non stop v prvi prestavi...zanima me koliko bi se poznalo, če bi spredaj dal na zobniku en zob ali mogoče celo dva manj koliko bi se hitrost prve prestave približno znižala?

Nevem kje si dobu v 1 169km/h ampak ok

Upam da ti je v pomoč

razmerje 17 / 40 original

razmerje 16 / 40 za en zob manj spredaj

razmerje 15 / 40 za dva zoba manj spredaj

Popravljeno . Popravil kala
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je zdej ok ??

Mnogo bolje... :whistle:

Že precej blizu tistih 169 km/h - če upoštevaš še nekje 8-10% napake števca, pa sploh...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kerozin je v bistvu kurilno olje closedeyes.gif

Kje bi dobil samo verigo,brez verižnikov za Hyosunga gt250. Prodajajo kje kar na metre?

Misliš petrolej, ki ga dobiš kjerkoli..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potreboval bi en nasvet, potrebujem verižni set za Hondo CBR 600RR, letnik 2005, na njej je še prva ketna in je potrebna menjave. Zanima me kateri set mi priporočate did, rk, regina, pa zanima me kje se dobiji pri nas ugodno pa seveda originali ker so mi že ponujali italjanski did kopijo?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potreboval bi en nasvet, potrebujem verižni set za Hondo CBR 600RR, letnik 2005, na njej je še prva ketna in je potrebna menjave. Zanima me kateri set mi priporočate did, rk, regina, pa zanima me kje se dobiji pri nas ugodno pa seveda originali ker so mi že ponujali italjanski did kopijo?

LP

Vsak bo svoje hvalu, jest bom dal + za RK. Dobiš v Villachu Hein&Gerricke cca. 100€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

osebno kupim original zobnike (ne me vprasat zakaj suzukijevi zobiniki drzijo dlje kot aftermarket, vendar taksne izkusnje imam) in ojacano verigo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno se obrni na najbližji Suzuki servis, sigurno prodajajo SAMO originalne in NE aftermerket.Upam da mi za ta odgovor neboš dal kazenskih točk!!!

Ps: možne slovnične napake lahko zadržiš zase!

Ali si res ne morete zapomniti, da so zobniki v menjalniku!

VERIGA pa teče čez VERIŽNIKA!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!