m@dness Objavljeno Maj 23, 2010 Opozori Objavljeno Maj 23, 2010 če ne na črpalki pa na letališču =) DAMI34 1
Tomyboy Objavljeno Maj 23, 2010 Opozori Objavljeno Maj 23, 2010 Kerozin je v bistvu kurilno olje :closedeyes: Kje bi dobil samo verigo,brez verižnikov za Hyosunga gt250. Prodajajo kje kar na metre?
CeneR Objavljeno Maj 24, 2010 Opozori Objavljeno Maj 24, 2010 2 zoba manj spredaj je preveč, ker ti lahko v nihajko brusi pa še veriga je dost bolj obremenjena. En zob spredaj manj pa mogoče še zadaj kakšnega, sam pol ti bo števc narobe kazal, pa moped bo še bolj podivjan. lp kaj ima števec veze z prenosi,lahko razložiš?
bikez Objavljeno Maj 24, 2010 Opozori Objavljeno Maj 24, 2010 lp kaj ima števec veze z prenosi,lahko razložiš? Če nimaš zajle na prvem kolesu, se hitrost odčitava na menjalniku in tako nastane razlika v kolikor menjaš zobnike.
mirkot Objavljeno Maj 24, 2010 Opozori Objavljeno Maj 24, 2010 Kerozin je v bistvu kurilno olje :closedeyes: Kerozin = petrolej. Kurilno olje je pa samo na rdeče pobarvana "nafta" (D2, diesel).
DAMI34 Objavljeno Maj 24, 2010 Opozori Objavljeno Maj 24, 2010 Kerozin = petrolej. Kurilno olje je pa samo na rdeče pobarvana "nafta" (D2, diesel). Točno tako, ni isto. Za pranje verige predlagam raje spreje, ki jih lahko kupiš v bilokeri mototrgovini.
gebre Objavljeno Maj 24, 2010 Opozori Objavljeno Maj 24, 2010 Sem prvič probal očistiti verigo z castrolovim chain cleenerjem...stvar dela za pol k***a, spraznil skorej celo dozo, spucal pa praktično nič. Tako da....petrolej je car
DAMI34 Objavljeno Maj 24, 2010 Opozori Objavljeno Maj 24, 2010 Sem prvič probal očistiti verigo z castrolovim chain cleenerjem...stvar dela za pol k***a, spraznil skorej celo dozo, spucal pa praktično nič. Tako da....petrolej je car Jaz imam od yamalube, pa se mast topi kot putr. Itak čistim 2x letno, tako da imam dozo za celo leto.
simonsi Objavljeno Maj 24, 2010 Opozori Objavljeno Maj 24, 2010 lp kaj ima števec veze z prenosi,lahko razložiš? ta ninđa ima senzor za brzino na sprednjem zobniku. In če daš manjšega, se mora ta hitrej vrtet za isto brzino kot prej in pol števc preveč kaže.
Jure Objavljeno Maj 24, 2010 Opozori Objavljeno Maj 24, 2010 Točno tako, ni isto. Za pranje verige predlagam raje spreje, ki jih lahko kupiš v bilokeri mototrgovini. Petrolej sem videl kot čistilo priporočeno s strani proizvajalca motocikla že kar v ene par users manualih. Jaz ga že skozi uporabljam, je bistveno cenenjši od sprejev, spuca bolje, ketna se pa super drži, pa nima malo km
Slyder Objavljeno Maj 24, 2010 Opozori Objavljeno Maj 24, 2010 Petrolej sem videl kot čistilo priporočeno s strani proizvajalca motocikla že kar v ene par users manualih. Jaz ga že skozi uporabljam, je bistveno cenenjši od sprejev, spuca bolje, ketna se pa super drži, pa nima malo km Kje ga pa kupuješ? A majo to na pumpi?
gebre Objavljeno Maj 24, 2010 Opozori Objavljeno Maj 24, 2010 Majo na pumpi Mislim, da je v mojem manualu tudi priporočen petrolej pri starem SV 650 pa 100%
Jure Objavljeno Maj 24, 2010 Opozori Objavljeno Maj 24, 2010 Kje ga pa kupuješ? A majo to na pumpi? Ja majo ja.. Ponavad pridejo večje kante, ampak na Petrolu vem da prodajajo tudi litrški svetilni petrolej. Jaz imam to litrško flaško kar za nekaj časa, stane pa ene 3.5€ če se ne motim.
DAMI34 Objavljeno Maj 24, 2010 Opozori Objavljeno Maj 24, 2010 (popravljeno) Tudi v mojem manualu tako piše, pa sem malo povprašal na servisu in so mi (mehaniki) odgovorili, da so to sicer čisto ok zadeve, ampak je sprej enostavnejši in ravno tako ne škodi, pa manj paca. (pa mi ga niso oni prodali). In 10 € letno pa ni neki strošek. So me pa opozorili, da naj uporabljam, če že, čisti petrolej, ker tale na pumpah (svetilni) ima tudi večkrat dodane razne arome, barvila...da pač zadeva diši in naj bom na to pozoren. Popravljeno Maj 24, 2010. Popravil DAMI33
Jure Objavljeno Maj 24, 2010 Opozori Objavljeno Maj 24, 2010 (popravljeno) Ma tole glede pacanja mislim da sploh ni noben problem, ker itak daš med ketno pa gumo zadaj en karton. In če že šprica, ko pucaš s čopičem, potem šprica po kartonu. Kar se pa svetilnega petroleja tiče naj bi bil pa glede primernosti uporabe, vsaj kar sem bral na interentu, za ketno čist ista pašta. No kakorkoli, vsak ima svoj sistem pucanja, nočem nobenmu vsiljevat svojega mišljena. Sem sam tolk omenil ker je ravno beseda na nesla na to, pa ker že ene 8 let uspešno uporabljam petrolej. Sem tudi s spreji probal, ampak mi je petrolej bolj všeč No kakorkoli, itak je bolj važno da veriga je spucana in redno mazana, kakor to ali je bla spucana s petrolejem ali mogoče sprejem Popravljeno Maj 24, 2010. Popravil Jure Gasperr 1
Guest kala Objavljeno Maj 24, 2010 Opozori Objavljeno Maj 24, 2010 (popravljeno) imam eno vprašanje glede prenosov. Imam ninjo 10 letnik 06 in gre s prvo prestavo 169 kmh (po stevcu)...za kaksne ostre ovinke oziroma bolj zaprte ceste je zadeva rahlo moteca ker imas non stop v prvi prestavi...zanima me koliko bi se poznalo, če bi spredaj dal na zobniku en zob ali mogoče celo dva manj koliko bi se hitrost prve prestave približno znižala? Nevem kje si dobu v 1 169km/h ampak ok Upam da ti je v pomoč razmerje 17 / 40 original razmerje 16 / 40 za en zob manj spredaj razmerje 15 / 40 za dva zoba manj spredaj Popravljeno Maj 24, 2010. Popravil kala
simonsi Objavljeno Maj 24, 2010 Opozori Objavljeno Maj 24, 2010 blokado ma moped pri ene 12500-13000rpm, ne samo 11750.
Guest kala Objavljeno Maj 24, 2010 Opozori Objavljeno Maj 24, 2010 blokado ma moped pri ene 12500-13000rpm, ne samo 11750. Je zdej ok ?? 17/40 16/40 15/40
simonsi Objavljeno Maj 24, 2010 Opozori Objavljeno Maj 24, 2010 Kaj mene sprašuješ, nisem jaz rekel da gre 170 s prvo po števcu. Gre pa z drugo okol 200.
danci1973 Objavljeno Maj 24, 2010 Opozori Objavljeno Maj 24, 2010 Je zdej ok ?? Mnogo bolje... Že precej blizu tistih 169 km/h - če upoštevaš še nekje 8-10% napake števca, pa sploh... D.
Snečer Objavljeno Maj 28, 2010 Opozori Objavljeno Maj 28, 2010 Kerozin je v bistvu kurilno olje Kje bi dobil samo verigo,brez verižnikov za Hyosunga gt250. Prodajajo kje kar na metre? Misliš petrolej, ki ga dobiš kjerkoli.. SCORPIONS in DAMI34 1 1
FrigoFrops Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 Potreboval bi en nasvet, potrebujem verižni set za Hondo CBR 600RR, letnik 2005, na njej je še prva ketna in je potrebna menjave. Zanima me kateri set mi priporočate did, rk, regina, pa zanima me kje se dobiji pri nas ugodno pa seveda originali ker so mi že ponujali italjanski did kopijo? LP
urkoman Objavljeno Junij 3, 2010 Opozori Objavljeno Junij 3, 2010 Potreboval bi en nasvet, potrebujem verižni set za Hondo CBR 600RR, letnik 2005, na njej je še prva ketna in je potrebna menjave. Zanima me kateri set mi priporočate did, rk, regina, pa zanima me kje se dobiji pri nas ugodno pa seveda originali ker so mi že ponujali italjanski did kopijo? LP Vsak bo svoje hvalu, jest bom dal + za RK. Dobiš v Villachu Hein&Gerricke cca. 100€
Ice Objavljeno Junij 3, 2010 Opozori Objavljeno Junij 3, 2010 osebno kupim original zobnike (ne me vprasat zakaj suzukijevi zobiniki drzijo dlje kot aftermarket, vendar taksne izkusnje imam) in ojacano verigo.
STAR Objavljeno Junij 3, 2010 Opozori Objavljeno Junij 3, 2010 Osebno se obrni na najbližji Suzuki servis, sigurno prodajajo SAMO originalne in NE aftermerket.Upam da mi za ta odgovor neboš dal kazenskih točk!!! Ps: možne slovnične napake lahko zadržiš zase! Ali si res ne morete zapomniti, da so zobniki v menjalniku! VERIGA pa teče čez VERIŽNIKA! DAMI34, m@dness, Fritz in 5 others 4 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se