Snečer Objavljeno Junij 8, 2010 Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 Ali si res ne morete zapomniti, da so zobniki v menjalniku! VERIGA pa teče čez VERIŽNIKA! Mi imamo en izraz za oba? Jodlarji majo npr. sprednjega Ritzel zadnjega pa Kettenrad (verižnik). Ta prvemu mi rečemo gonilno vreteno. SCORPIONS in DAMI34 1 1
deepxy Objavljeno Junij 11, 2010 Opozori Objavljeno Junij 11, 2010 kje u celju bi lahk dans dobiv didov zlat komplet al kater drug dober z spremenjenimi zobniki, da ima mehanik ali trgovina na zalogi..... nujno hvala
sundavi Objavljeno Junij 19, 2010 Opozori Objavljeno Junij 19, 2010 Je zdej ok ?? 17/40 16/40 15/40 kje si si najšel tote podatke za predstavna razmerja mene zanima za kawasaki 125 kako bi se spremenile hitrost če bi dal 42 zobni zobnik zadaj original pa je 47 spredaj pa 14 zobni
m@dness Objavljeno Junij 20, 2010 Opozori Objavljeno Junij 20, 2010 mene pa nekaj drugega zanima.. a zna kdo izračunat kolko mi števec laže če imam spredaj zob manj, zadaj pa 2 zoba več. (16 namesto 17 spredaj in 45 namesto 43 zadaj). gsxr 750 k4
salko Objavljeno Junij 20, 2010 Opozori Objavljeno Junij 20, 2010 Po mojih izračunih ti bo števec kazal 10% manj ...
no_name Objavljeno Junij 20, 2010 Opozori Objavljeno Junij 20, 2010 Po mojih pa 10% več, če ima števec zajem na menjalniku oz. verižniku...
salko Objavljeno Junij 20, 2010 Opozori Objavljeno Junij 20, 2010 Po mojih izračunih ti bo števec kazal 10% manj ... malo nerodno sem zapisal: števec ti bo kazal nekje 10% več od dejanske hitristi, saj si prestavno razmerje povečal iz 2,529 na 2,812 ... sundavi in Prevtzer 1 1
danci1973 Objavljeno Junij 21, 2010 Opozori Objavljeno Junij 21, 2010 mene pa nekaj drugega zanima.. a zna kdo izračunat kolko mi števec laže če imam spredaj zob manj, zadaj pa 2 zoba več. (16 namesto 17 spredaj in 45 namesto 43 zadaj). gsxr 750 k4 Downloadaj si 'Geardata'. S serijskim prestavnim razmerjem (17/45) je v 6. prestavi pri 5000 obratih realna hitrost 104 km/h, pri razmerju 16/43 pa 93 km/h. Pri 10000 obratih je 208 proti 187 km/h, pri 13000 pa 270 proti 243 km/h. Upoštevaj pa tudi, da ti že pri serijskem razmerju števec kaže kakšnih 7-10% več (odvisno od gum). D.
ExB Objavljeno Junij 21, 2010 Opozori Objavljeno Junij 21, 2010 Se najbolj ziher bos pa izvedel koliko ti laze, ce se enkrat zapeljes kakim GPSom okoli..
Gloga Objavljeno Junij 21, 2010 Opozori Objavljeno Junij 21, 2010 Pozna kdo firmo Regina? Jutri grem po novo ketno in zobnike, pa kot gledam je Did celih 7e drazji, tko da smatram da tud Regina ne bi smela bit slaba.
suzuki Objavljeno Junij 22, 2010 Opozori Objavljeno Junij 22, 2010 Hola mojster, sam vedno kupim DID ali RK, prijatelji ki so jo sprobali pa niso hvalili Regine, jim je zdržala manj SharpNinja, dotem in Gloga 2 1
urkoman Objavljeno Junij 22, 2010 Opozori Objavljeno Junij 22, 2010 Pozna kdo firmo Regina? Jutri grem po novo ketno in zobnike, pa kot gledam je Did celih 7e drazji, tko da smatram da tud Regina ne bi smela bit slaba. posluš suzukija Igorr in Gloga 1 1
Jure Objavljeno Junij 22, 2010 Opozori Objavljeno Junij 22, 2010 Pozna kdo firmo Regina? Jutri grem po novo ketno in zobnike, pa kot gledam je Did celih 7e drazji, tko da smatram da tud Regina ne bi smela bit slaba. Jaz vem samo kar sem enkrat bral, ko sem se zanimal o teh ketnah.. Vem da se hvalijo z več kot 250 naslovi svetovnih prvakov vklučno s prvenstvi MotoGP, Superbike, itd, ter da za njih vozi Stoner Tako da ena leva firma očitno to ni. Sem pa tudi jaz slišal, da naj bi te verige zdržale manj od DIDa. Lahko, da so to samo govorice, vendar glede na moje dobre izkušnje z DIDom, bi jaz osebno, za enak denar vzel preizkušen DID. Če bi bila pa Regina cenejša, bi jo pa tudi z veseljem preizkusil, mogoče bi presenetila in bi ostal na njej. Gloga 1
RSTDRIVER Objavljeno Junij 22, 2010 Opozori Objavljeno Junij 22, 2010 Pozna kdo firmo Regina? Jutri grem po novo ketno in zobnike, pa kot gledam je Did celih 7e drazji, tko da smatram da tud Regina ne bi smela bit slaba. jest... jo mam na futur, k je mjčken težji od tvojga mopeda, pa v glavnem sva gor dva ne prov švoh osebka. zamenjal pr 25.000km pa ni bila čisto na koncu... nimam pa ojlerja in prov hudo se jo tud nism merkov... tkole na uč~saj 10.000km dej zraven pol pa primerjej s tistim odgovorom, ki ti tega ni povedal drucga kokr nekej je dobr ostalo je za en kurc... Gloga 1
Gloga Objavljeno Junij 22, 2010 Opozori Objavljeno Junij 22, 2010 Did torej. Fantje hvala za hitre odgovore! Me pa zanima kater set imam zdej gor, ker mi je zdrzal "samo" 18000km. Sicer bi vecina rekla da je to ze precej, ce mi ne bi zadnja guma zdrzala 12.000km??
dive Objavljeno Junij 22, 2010 Opozori Objavljeno Junij 22, 2010 Did torej. Fantje hvala za hitre odgovore! Me pa zanima kater set imam zdej gor, ker mi je zdrzal "samo" 18000km. Sicer bi vecina rekla da je to ze precej, ce mi ne bi zadnja guma zdrzala 12.000km?? 18000 za ketno ni precej, prej precej PREMALO. Sploh glede na to, da voziš 600ccm nakeda. Meni je recimo na fz6 zdržala dobrih 30 tisoč, pa bi bila še za kakšnega jurja.
danci1973 Objavljeno Junij 22, 2010 Opozori Objavljeno Junij 22, 2010 Did torej. Fantje hvala za hitre odgovore! Me pa zanima kater set imam zdej gor, ker mi je zdrzal "samo" 18000km. Sicer bi vecina rekla da je to ze precej, ce mi ne bi zadnja guma zdrzala 12.000km?? Ali je nisi vzdrževal čisto nič, ali pa preveč in z napačnimi metodami... Po čem pa pravzaprav sodiš, da je veriga za zamenjat? D.
Ice Objavljeno Junij 22, 2010 Opozori Objavljeno Junij 22, 2010 Pozna kdo firmo Regina? Jutri grem po novo ketno in zobnike, pa kot gledam je Did celih 7e drazji, tko da smatram da tud Regina ne bi smela bit slaba. yep, poznam. raltivno dobro celo, saj vozim ze ca. 8 let s temi verigami. in originalnimi verizniki. Hola mojster, sam vedno kupim DID ali RK, prijatelji ki so jo sprobali pa niso hvalili Regine, jim je zdržala manj Jaz vem samo kar sem enkrat bral, ko sem se zanimal o teh ketnah.. Vem da se hvalijo z več kot 250 naslovi svetovnih prvakov vklučno s prvenstvi MotoGP, Superbike, itd, ter da za njih vozi Stoner Tako da ena leva firma očitno to ni. Sem pa tudi jaz slišal, da naj bi te verige zdržale manj od DIDa. Lahko, da so to samo govorice, vendar glede na moje dobre izkušnje z DIDom, bi jaz osebno, za enak denar vzel preizkušen DID. Če bi bila pa Regina cenejša, bi jo pa tudi z veseljem preizkusil, mogoče bi presenetila in bi ostal na njej. kateri tip verige so montirali na kateri motor? ker: sem slisal, da tudi DID in RK seti ne zdrzijo vec kot 6000 km. prej manj.
Gloga Objavljeno Junij 22, 2010 Opozori Objavljeno Junij 22, 2010 Ali je nisi vzdrževal čisto nič, ali pa preveč in z napačnimi metodami... Po čem pa pravzaprav sodiš, da je veriga za zamenjat? D. Sodim po tem, da mi je mehanik rekel da je pretegnjena. Tudi ko je pravilno napeta, ima na zadnjem zobniku (ce gladas po shemi ure 15:15) vsaj pol cm lufta. In glasna je za znoret. Da o tem kako cuka ne bom. Mazem jo na vsakih cca 300km. Priznam pa da je nisem kaj dosti cistil. @Ice: Je kaj problema pri odtegovanju zadnjega nosilca motorja ubistvu zadnje nihajke? Ker imam ketno v enem kosu, moram samo se tisto losat, pa danes nisem imel vec casa.
danci1973 Objavljeno Junij 22, 2010 Opozori Objavljeno Junij 22, 2010 Sodim po tem, da mi je mehanik rekel da je pretegnjena. Tudi ko je pravilno napeta, ima na zadnjem zobniku (ce gladas po shemi ure 15:15) vsaj pol cm lufta. In glasna je za znoret. Da o tem kako cuka ne bom. Mazem jo na vsakih cca 300km. Priznam pa da je nisem kaj dosti cistil. Nenavadno. Meni pri mazanju na cca. 1000km (razen, ko pozabim, kar pa tudi ni tako redko), zdrži približno 30000 km. @Ice: Je kaj problema pri odtegovanju zadnjega nosilca motorja ubistvu zadnje nihajke? Ker imam ketno v enem kosu, moram samo se tisto losat, pa danes nisem imel vec casa. Ne vem sicer, kako ima to rešeno GSF, a pri SV-ju sem moral podret 1/2 motorja (amortizer, izpuh, ...), da sem nihajko lahko spravil ven. Pri sestavljanju nihajke je potem treba bit zelo pozoren na to, da vijakov ne zategneš preveč. Tako da pri menjavi verige raje uporabim 'odprto' verigo in vezni člen za kovičenje. D.
Gloga Objavljeno Junij 22, 2010 Opozori Objavljeno Junij 22, 2010 Nenavadno. Meni pri mazanju na cca. 1000km (razen, ko pozabim, kar pa tudi ni tako redko), zdrži približno 30000 km. Edina logicna razlaga, ki se mi poraja, je ta, da se je prejsni lastnik malce "zmotil" o tem kdaj je bil verizni set menjan.
RSTDRIVER Objavljeno Junij 22, 2010 Opozori Objavljeno Junij 22, 2010 @Ice: Je kaj problema pri odtegovanju zadnjega nosilca motorja ubistvu zadnje nihajke? Ker imam ketno v enem kosu, moram samo se tisto losat, pa danes nisem imel vec casa. za dol snet je dobra fleksarca, za nazaj... pri novem setu(regina, did...) je vezni člen zraven, rabiš pa posebno orodje za netanje tega člena ali malo več ročne spretnosti in macolo kot utež in kladivce za nabijat... netanje po domače... (jest nism tak mahr pa sem si kupu orodje v lojzu...) luba duša, ne pol motorja razdret za ketno snet...
maco47 Objavljeno Junij 22, 2010 Opozori Objavljeno Junij 22, 2010 Nikoli se vilic nerazdira zaradi montiranja verige! Z orodjem se ven vzame en člen(bolcen) in se ga, ko verigo prepelješ skozi vilico in daš na oba verižnika ponovno zakoviči z orodjem!Ali 2X kladivo + kirner in malo pomoči ali (spretnost M 6 matico in z nasprotne strani z duršlagom izbiješ bolcen verige! simonsi in BenX 1 1
Guest kala Objavljeno Junij 22, 2010 Opozori Objavljeno Junij 22, 2010 kje si si najšel tote podatke za predstavna razmerja mene zanima za kawasaki 125 kako bi se spremenile hitrost če bi dal 42 zobni zobnik zadaj original pa je 47 spredaj pa 14 zobni http://www.gearingcommander.com/ DINAMIK 1
Gloga Objavljeno Junij 22, 2010 Opozori Objavljeno Junij 22, 2010 Nikoli se vilic nerazdira zaradi montiranja verige! Z orodjem se ven vzame en člen(bolcen) in se ga, ko verigo prepelješ skozi vilico in daš na oba verižnika ponovno zakoviči z orodjem!Ali 2X kladivo + kirner in malo pomoči ali (spretnost M 6 matico in z nasprotne strani z duršlagom izbiješ bolcen verige! Na zalost tega pri novi ketni, ki sem jo kupil, ni mogoce. Z obeh strani so kovice dodobra zakovicene. V postev pride le fleksanje strani kovice, in nakup tega dodatnega člena. Me zaenkrat ne skrbi pretirano, saj je vse lahko dostopno, motor ima centalno stojalo, pa ze vse imam podrto. Pac malce bolj zamudno in umazano delo, ce pa gledam iz trenutnega financnega vidika, pa raje denar pretopim v bencin, kot da bi placeval delo mehanika, ki bi v koncni fazi naredil po istem postopku kot jaz. Pa tako kot vedno, bo vsaj dobra šola za v naslednje.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se