Skoči na vsebino

Biti ali ne Biti oz. Imeti ali ne Imeti?


robberrt

Priporočene objave

Kakšne imate vi kaj občutke, ko se ne vozite z motorjem in gledate razne črne kronike v časopisih, ali imate tudi rahel strah pred motorjem, ker moram priznati da me včasih postane strah ker predvidevam kakšne posledice bi bile če bi se karkoli zgodilo. Včasih se postavlja vprašanje ali se sploh splača imeti motor, ali je bolje kupiti 10tonsko osebno vozilo, da boš varen na cesti. Pa recimo da sam vase zaupam toliko da vem da vozim po pameti, ampak sej so lahko drugi tolk neodgovorni pa naredijo napako ki je usodna za nas.

Zanimivo pa je to, da ko se vsedem na motor ves ta negativen občutek izgine ker me to pač neizmerno veseli oz. ne vem zakaj??

Kaj mislite?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na motorju: cim manj.vse mora potekati instinktivno,brez razmisljanja.ce ze razmisljam,potem o cisto drugih stvareh in seveda prilagodim vozjo - lagano turisticki/lagano penzijonerski.ce razmisljam,kaj se lahko zgodi,se ustavim in v miru do konca razmislim,oz. pocakam,da mi misli stecejo v drugo smer.drugace se pa probam 100 odstotno koncentrirati na voznjo,okolje in razmere.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi ti vedo kak meni mati s tem gnjavi, pa še sploh motorja nimam - eh brezveze o tem, ker pol bi blo res najboljše kupit tovornjak (pa bi verjetno spet mela kaj proti :roll:) ...jaz bom užival na motorju dokler bom lahko, če me pa kdo progazi pa jebiga, nismo vsemogočni, pa očitno tud "Vsemogočni" ni vsemogočni...eh, že mutim :P Vsekakor po pameti pa čeprav tud ta včasih zataji...se motim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yep, včasih razmišljam zelo podobno. Vsaka nesreča z motorjem me vedno prizadene. Pred slabima dvema letoma, ko je v nesreči umrl moj kolega Bojan (pijan voznik avtomobila mu je po temi pripeljal nasproti brez luči, ko je Bojan prehiteval), sem celo razmišljal o prodaji motorja... Ko se grem pa peljat, črne misli odplavajo. Si pa pred vsako vožnjo v mislih ponovim nekaj zlatih pravil, potem pa samo koncentracija. Po celodnevnem delu, ko sem precej utrujen, ne grem na motor, čeprav si želim kak "krog"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja Robi, to je dobro vprasanje, sploh za take kot smo mi, ki ravno sedaj kopujemo in gledamo kaj bi kupili, motorje smo imeli ze kot majhni in sedaj kupujemo "TEZKE" motorje ki so pa veliko bolj nevarni kot motorji do 125ccm, nevem vsak zase mora razmislit ali se bo vozil in reskiral veliko lahko tudi svoje zivljenje ali pa bo pustil motor in se vozil z avtom....vsak zase ve kaj cuti ....po srcu je pa itak zelo veliko motoristov

Lp, Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko berem kroniko mi seveda ni vseeno, ampak ze isti trenutek mi je jasno da pac 100% varnost ne obstaja in da motor ni nic kriv, ko je tvoj cas bos sel tako ali drugace. to ni filozofska misel ampak spoznanje po smrti prijatelja in njegove punce ki sta po tisocih kilometrih na motorju in nesteto prevozenih drzavah svojo pot koncala na najbolj neumen nacin ki ga noben si niti v najdrznejsih sanjah ni predstavljal. lepo soncno jutro sta sla smucat in koncala v "slavnem" kaprunskem vlaku. pa so vedno pravili kako nevarni so motorji.... :cry:

samo enkrat sem obrnil motor in ga parkiral za tisti dan in to po tem ko sem na kratki popoldanski "furi" za sproscanje videl tri nesrece motoristov. takrat res nisem vec mogu uzivat in sem po najkrajsi poti sel domov. drugace pa lahko prodas motor in avto, se nehas ukvarjat z vsem kar bi lahko bilo nevarno in umres ker ti zdrsne v kopalnici :?

o nevarnosti motorja razmisljajte samo v varnostno-preventivnem smislu drugace pa uzivajte vsak dan na motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morm priznati da mi je kar malo lažje ko vidim da vas dosti tako razmišlja, sej tud jest to prakticiram da po delu zmatran ne sedem na motor, pa tooolkrat se pelješ pa rečeš evo kaj je bil lep dan, pa brez problema odpelješ 500km, pol se ti pa enkrat v enem samcatem trenutku vse obrne.

Ni mi pa jasno za nekatere motoriste, ki vozijo čisto brez glave po cesti, pa dirkajo in 100% izkoriščajo motor po cestah a kdo od njih pomisl na nevarnosti pa kaj vse se lahko zgodi če če če.....

Da pa starše skrbi je pa jasno, vsaj jaz jih razumem, ampak o starših in motorjih bi pa spet lahko odprli novo debato...

Lahko si tud po srcu motorist pa se z avto streseš...

Življenje je pač ena čudna reč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko si tud po srcu motorist pa se z avto streseš...

Žal se ti lahko zgodi tudi, da si po srcu motorist, pa z avtom streseš...motorista (seveda ne tako, kot tisti debil z Audijem).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se peljem z motorjem, odmislim vse, vse poteka instiktivno. To verjetno pride s kilometri in izkušnjami, saj sem bil na začetku polno obremenjen s dogajanjem okoli mene, še bolj pa sam s sabo. Sedaj pa kot sem rekel, vse poteka instiktivno, mislim samo še na lepe stvari, in vozim, vozim, vozim...

Seveda, če pa sem utrujen, predvsem psihično, sploh pa živčen pa se na moped raje ne usedem.

Če pa misliš da se boš odpovedal motorju, in s tem rešil vseh nevarnosti, se motiš. Saj kot je že nekdo pred mano rekel, lahko ti spodrsne v kopalnici. Če ti je namenjeno da boš jeben ti bojo hlače same dol padle.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o nevarnosti motorja razmisljajte samo v varnostno-preventivnem smislu drugace pa uzivajte vsak dan na motorju.

Da pa začetniki to dosežemo, moramo veliko prebrati, spraševati, se učiti in nujno osvojiti DOBRE NAVADE v vožnji, tako, da že po defaultu in podzavestno voziš varno! Potem, je vsako odstopanje od normale pospremljeno s toliko več pozornosti in zato manj nevarno. S temi dobrimi navadami mislim, vožnjo po svojem pasu, neprehitevanje kolon, uporaba signalizacije itd, itd....

No ja, potlej se pa v kopalnici zložiš...!

LP HHV

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem se vedno rad ukvarjal z adrenalinskimi športi. Bil sem padalec, še vedno sem recimo motorni pilot.

Vedno, ampak vedno imam pri teh stvareh (tudi pri motorju seveda) rahel občutek tesnobe, ki pa seveda popolnoma izgine ko si na stvari in se prelevi v popolni užitek in občutek svobode - nekakšno katarzo bi rekel, ki ti da energijo.

Mislim pa da je občutek tesnobe pozitiven, saj pomeni da imaš do stvari spoštovanje in se tudi zavedaš nevarnosti. Pomeni pač da si mogoče bolj previden. Velikokrat se razsujejo ravno profesionalci, ki mislijo da vse obvladajo in izgubijo občutek za previdnost.

Seveda pa redno spremljam kakršne koli topogledne nesreče, ki me prizadanejo. Seveda pomislim tudi na to da se to lahko zgodi tudi meni. Na padalu sem se recimo zelo grdo polomil in sem s stvarjo tudi nehal. Na motorju sem kod mladenič tudi kar nekajkrat fino užgal, pa nisem nehal :P

busa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motorist mora vedno kritično gledati na vsa dogajanja, tudi na črno kroniko ter se skušati iz napak drugih kaj naučiti (pa naj se sliši še tako kruto).

Mnenja in izkušnje je potrebno stalno izmenjavati, se pogovoriti z drugimi motoristi, ki imajo več ali drugačne izkušnje ( še dobro da obstaja Motosvet!!! in prijatelji). Vsako napako ali kritično situacijo je potrebno analizirati in iz nje "potegniti sok", se o njej pogovoriti z drugimi.

Do motorja je potrebno imeti spoštovanje, tudi malce strahu. Žal smo motoristi pri "javnosti" pogosto zapisani kot "neprilagojeni", predvsem zaradi nekaterih posameznikov, ki pod čelado nimajo ničesar.

Tisti, ki menijo, da se motor vozi z desnim zapestjem, so navarni zase in za druge udeležence v prometu. Osebno me najbolj razjezi, ko kak nadebudni mladenič (pa naj bo motorist ali ne) pristopi k meni in najprej ob pogledu na motor izusti: "Koliko pa potegne?".

Ko bom izgubil strah, bom motor prodal, saj osebno menim, da bom takrat kandidat za .........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stric SBN, koliko pa potegne????? :D :D :D :D

Se pa strinjam s tabo, sploh patistega, o strahu!!!!Sicer pa sva se o tem včeri menla!

Pa še vprašanje? A te bo danes popoldne kaj strah? :?: :?: Upam da da!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi zmeraj mislil kaj vse se mi na cesti (ali kjerkoli drugje) lahko zgodi bi bilo naj bolje za vedno ostati doma v toplem fotelju in prodati vso mehanizacijo ki jo imam.

Pa še tam nisi povsem varen.

Kaj če ti luč pade na glavo?

Kolikor časa se motorja vsaj malo bojiš in se ne spuščaš v skrajne meje je še vredi.Ko pa se motorja ne bojiš več ga pa rajši prodaj!

Na napakah se učimo če le niso preveč hude(bog ne daj s smrtnim izidom).

Če ti pa drugi naredi sranje se pa lahko samo sprijazniš s tem in čakaš na boljše.

Kod je Rock napisal da so večji motorji nevarnejši od malih do 125ccm se pa nikakor ne strinjam.Sm bil večkrat na tleh z vsemi prdalicami ki sem jih imel kod pa sedaj z močnejšimi motorji.

Ne vem mogoče bo držalo MLADOST JE NOROST ali pa le z leti in izkušnjami začneš bol predvidljivo in pazlivo vozit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tole je res ironija: ko kupuješ avto, razmišljaš o 100% varnosti (velikost, vreče, aktivna - pasivna varnost....bla, bla, bla), potem ti pa avto čez vikende stoji v garaži, ti pa tolčeš kilometre na motorju... in...totalno uživaš! Ja to je to: UŽIVAMO!!! Eni so za ta užitek pač pripravljeni prevzeti še rizik, drugi (racionalisti) pa pač ne.

Jez sem si postavil nekaj pravil:

1. Vozi kot se počutiš - nikoli na silo (zato je tudi bolje voziti solo-MDSR-in se s skupino dobivati na posameznih točkah).

2. Obnašaj se, kot da te nihče ne vidi (sliši).

3. Vedno imej še nekaj rezerve (10%) v hitrosti, za morebitna presenečenja.

4. Avtomobilisti nimajo (konstantnega) pregleda nad dogajanjem na cesti, zato ti razmišljaj, kaj bo oni naredil - vživi se v njegovo situacijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mene stisne pri srcu, ko peljem mimo kaksne nesrece v kateri je udelezen motorist.

Pa se potem malce ustavim, povprasam kaj in kako se je zgodilo. Potem si zapomnim, kaj je bil vzrok za nesreco. Te vzroke imam nato med voznjo stalno v glavi in pazim ter predvidevam, da se nekaj podobnega lahko zgodi meni v vsakem trenutku.

Za mojo varnost vozii tako, da poiskusam predvidevati napake drugih (v zeleno luc malce pobremzam in pogledam levo desno, tudi v kriziscu na prednostni cesti malce pobremzam in pogledam levo desno) Teh dveh stvari sem se naucil v lastnih dveh nesrecah, v katerih sem bil udelezen kot motorist.

Najbolj pogosti izgovori avtomobilistov, ki zbijejo motrista so: "Ga nisem niti videl, niti slisal"

Zato imam skozi prizgano dolgo luc, avspuhi so pa do fula odprti.

V juniju sem na Vrhniki videl nesreco, ko je motorist nazgal cestaka proti vrhniskemu klancu. 1., 2., 3., ful gas!!! Izza nepravilno parkiranega kamiona je pa mlad voznik lezel na cesto, ker ni nic videl. Seveda ni pricakoval kamikaze s svoje leve strani. In je POCILO!!!. Motor in avto totalka! Motorist tezko poskodovan, a se je izvlekel, mlad fant pa se danes v soku. Iz tega se lahko naucimo, da se po naseljih ne tera s polnim gasom!!!

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikoli nisem pomislil, da ne bi šel na motor zato ker sem slisal za nesrečo, sem si samo mislil, shit, še en motorist ponesrečen. Samo smrt hitrega me je pa prou vrgla s tira. Tisti dan se res nisem počutil za it na motor. Pa pol naslednji dan, ko sem šel v službo z njim sem non-stop opazoval in premišljeval vse možne stvari, ki bi se mi lahko zgodile po cesti, kam bi se lahko umaknil, če bi me kdo slučajno zrinil, kam bi se vrgu če se ne bi upal ulovit na motorju... napet do fula! Dobro da je blo vsega skupi samo 7 km :!: :|

Bit motorist? Ja, samo ne s tako vožnjo. Uživat sproščeno pa spremljat dogajanje in predvidevat. (vse že 1000x povedano)

LP duhc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tole je res ironija: ko kupuješ avto, razmišljaš o 100% varnosti (velikost, vreče, aktivna - pasivna varnost....bla, bla, bla), potem ti pa avto čez vikende stoji v garaži, ti pa tolčeš kilometre na motorju... in...totalno uživaš! Ja to je to: UŽIVAMO!!! Eni so za ta užitek pač pripravljeni prevzeti še rizik, drugi (racionalisti) pa pač ne.

Jez sem si postavil nekaj pravil:

1. Vozi kot se počutiš - nikoli na silo (zato je tudi bolje voziti solo-MDSR-in se s skupino dobivati na posameznih točkah).

2. Obnašaj se, kot da te nihče ne vidi (sliši).

3. Vedno imej še nekaj rezerve (10%) v hitrosti, za morebitna presenečenja.

4. Avtomobilisti nimajo (konstantnega) pregleda nad dogajanjem na cesti, zato ti razmišljaj, kaj bo oni naredil - vživi se v njegovo situacijo.

Ja, se absolutno strinjam, TO je TO!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da se res ne bi bilo neumno pogovarjati o teh zadevah oz imeti srecanja na te teme(nevarnosti na cesti, krizne situacije), ker vseeno ti dajo izkusnje drugih vsaj malo misliti in dolocene zadeve ostanejo v zavesti....

Sicer pa a je kdo mogoce bral tisto knjigo voznja z motornim kolesom al neki taga? A je tam notri kaj psihologije voznje in teh stvari ali je samo kako sklopko spustis in das v prvo??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič me je močno pretreslo, ko je umrla od kolega sestra. Vzrok-možganska kap. STARA JE BILA 24 LET. Jebenti življenje.

To sem napisal ker me je močno pretreslo, pa da vam povem, da te nesreča lahko zadane kjerkoli, ponavadi tam kjer najmanj pričakuješ. Na motorju pa seveda ostaja maksimalna previdnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Život je takav čupav i dlakav k ga oskubeš ga pa ni več.....

Žal zadnej čase kar precej črnega visi nad nami motoristi!

In če me spreletavajo črne misli ali pa se mi plete po glavi vsemogoč...je motorček lepo na "štenderju" u garaži, ker niti slučajno ne bom na cesti s prometom in vsem ostalim kar spada zraven...

"vozi cestiscu,vremenu in sebi primerno"

Sicer pa je že Ice s tem lepo vse povedal pa čist na kratko in simpl!!! (držsetegaindvignstemrateingpreživetja_pss) :roll:

Krokar

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se popolnoma strinjam s tem, kar sta povedala Ice in SBN. Sam med vožnjo mnogokrat razmišljam, kaj če bi, .... in se peljem ko usrana kura, cincam po cesti in delam napake. Vožnja mora biti res zbrana, osredotočena na ovinke in skoncentrirana, drugače se napake kar naprej ponavljajo in s tem se nevarnost nezgode še povečuje. Razmišljati je mogoče le pri kruzing vožnji, pa še tam.... Sicer pa je nekdo (nevem točno kdo) napisal, da se pelje mnogo bolje čez ovinke če spije prej en pir - verjetno zato, ker potem ne razmišlja direktno o potencialni nesreči, temveč pozornost usmeri predvsem v vožnjo.

Lp, Onim

p.s. res je žalostno, da se tako mnogo motoristov poškoduje (ubije), vendar se moramo zavedati, da je to nevaren šport. Zato je filozofirati o nevarnosti med vožnjo odveč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja ta o piru se meni osebno zdi izredno neodgovorno ravnanje do sebe in do drugih udeležencev v prometu, ker dostikrat vidim motoriste s pirom v roki in potem se usede na motor. Ok za v avto ne rečem, tudi če spiješ pir iz užitka pa da se pelješ ni take krize.

Mislim da tisti ki to delajo sami sebe za nos vlečejo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!