Skoči na vsebino

Daelim S-FIVE


blink

Priporočene objave

Uuufff... ne vprašaj mene. :lol:

Jest ti lahko dam samo dva namiga.

Ena blokada je verjetno tam, kjer jo ima vsak drug skuter. Verjetno veš kaj je variomat (ovalna reč med osjo zadnje gume in bližino cilindra). Snemi pokrov variomata in odšravfaj zobnik, ki je bližje cilindru. Nato snemi jermen in za jermenom boš videl nekakšen obroček. Ta obroček odstrani in vse skupaj zašravfaj nazaj.

Druga blokada ima verjetno kaj opraviti z avspuhom. Poglej, če se iz glavne cevi avspuha kdaj odcepi kakšna cev, ki ne vodi nikamor in se slepo konča. Tako cev odreži in nastalo lukno zašvasaj...

Ampak to so zgolj ugibanja.

Lep pozdrav, Anže

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prerezati jo moraš takoj pri kolenu avspuha.-kjer se odcepi ven. Nato nastalo luknjo zašvasaj. Šlo bo recimo 5km/h več ampak bistvo je to, da ti bo vleklo več in boljše pospeške boš vsekakor imel. Poglej na koncu kolena če je kakšen konus(med kolenom in avspuhom). Če se tam nahaja konus oz. kakšna podloška, ki zmanjša velikost luknje kolena jo odstrani. S tem boš pridobil na moči.... Če hočeš da bo motor šel hitreje pa vzemi stran podloško za jermenom.----Kar ti je povedal dunker.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Prijatelj ga ima... efekt naslednji:

Odstranjen ring na variomatu ~20 km/h (iz 50 na skoraj 70 km/h), odstranjeno slepo črevo na izpuhu verjetno ~0km/h, a bi prineslo boljše pospeške, ?večji navor?. Če sam švasanja nisi vešč in nimaš nikogar, ki bi to naredil zate, predlagam, da vzameš velike papagajke ali vodovodarske klešče in slepo črevo stisneš tik ob glavni cevi. Rezultat je enak, ko pa najdeš varilca, pa daš cev strokovno odstranit.

Lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Odstranitev blokade na Variomatu Andrejevega S-Five je prinesla željena sadove, danes pa se je začel še projekt odstranjevanja blokade na izpuhu.

Dan 1:

Odločil se je, da bo odstranil slepo črevo in zožitev na začetku krivine (slepo črevo obrobljeno z rdečo).

Pozor pri kontaktu med cilindrom in krivino, povezuje jih konični tesnilni obroček, ki se hitro odkotali zelo daleč!

Ločila sva krivino od lonca, katera povezuje tesnilo (rumena puščica), ki se je pri tem zdrobilo. Ni problema, bova pač izrezala novo.

acy.sized.jpg

V tesnilu je tudi perforirana ploščica, ki tesnilu zagotavlja trdnost. To sva očistila in jo bova ponovno uporabila med dvema plastema tesnilnega papirja (čeprav upava, da imajo na servisu takšno tesnilo na zalogi :wink: ).

adb.sized.jpg

Dan 2:

Mojster je slepo črevo odžagal cca 1cm od glavne cevi, v "štrcelj" privaril matico (označeno z zeleno) in jo zapolnil, nato je cev ponovno privaril na isto mesto.

add.sized.jpg

Zožitev na izstopu iz cilindra je bila privarjena z dvema točkovnima varoma, ki sta "podlegla" brusilni konici. Na prvi pogled izgleda dobro, saj se je premer cevi povečal iz 12 na 25mm!

ade.sized.jpg

Ko se zaščitna barva posuši, je na vrsti še montaža in prvi vtisi!

Montaža se je izkazala za bolj enostavno, kot sva predvidevala (verjetno zato, ker sva točno vedela, kam gre kateri vijak). Izpuh je montiran in lepo tesni na vseh spojih; na tem mestu naj še omenim, da sva na servisu kupila novo tesnilo (~1.500SIT) in si prihranila kako uro napram prvotnemu načrtu, ko sva hotela izrezat novo tesnilo.

Za (de)montažo izpuha sva rabila le gedore 10 in 12 s podaljškom, za "filigrano" delo na spoju krivine in lonca pa še viličasti ključ 10.

Zaradi pozne ure in bistveno nižjih temperatur kot čez dan je bila poskusna vožnja prekratka, da bi se dalo soditi o razliki v hitrosti, je pa bila zelo velika razlika v pospešku in vožnji v hrib. 18% klanec je Andrej prej premagoval s 30 km/h, zdaj s 40 km/h. :onfire: On je vesel, da mu skuter lepše potegne, jaz pa, da sem končno spet imel umazane roke!

LP

Windsurf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jas sicer tega sam nisem delal, ker pač nimam določenega potrebnega orodja. Ampak sem pa bil zraven, ko so to nardili in sem vidu, da slepo cev s flexom zarežejo na tričetrt, noter vstavijo kovinsko ploščico, jo zavarijo med slepo cevjo in izpušno cevjo in naknadno privarijo nazaj slepo cev na izpuh. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Mene pa zanima ali ima skuter Daelim s-five 50 tudi elektronsko blokado??Če mogoče kdo ve kje naj bi se nahajala naj mi prosim javi.LP Tilen! :yea2: :rolleyes: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prijatelj ga ima... efekt naslednji:

Odstranjen ring na variomatu ~20 km/h (iz 50 na skoraj 70 km/h)

ja, moram povdart SKORAJ ker ga ima kolega (PoŽiG na motosvetu) in mu gre nekje 65, po mojem števcu, zdi se mi da po njegovem nekaj malega več

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima ali ima skuter Daelim s-five 50 tudi elektronsko blokado??Če mogoče kdo ve kje naj bi se nahajala naj mi prosim javi.LP Tilen! :yea2: :rolleyes: :lol:

NE nima .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

ne vem k nimam tega motorja!

lahko pa poizvem od prijatelja!

k jo ti ne najdeš?

vem da mi je reku prijatu da bi plačov 10k za to da bi mu zamenjali drugo pa žal ne vem:S

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

seos....sem novinec na tem forumu zato prosim da ne zamerite ce je ta tema ze bila odprta ....

in tukaj je moje vprasanje : imam daelima s-five... blokade zunaj, kupo avspuh tecnigas in skuter ne gre niti kilometer vec...celo manj gre... avspuh nima blokade.. mogoce so valcki problem....nevem..nimam idej kaj naj naredim...

valckov sploh ne dobim za moj skuter... aja zanima me kaj morjo bit lazji al tezji??

pa v cem je problem zakaj mi ne gre nic vec z tem avspuhom??? z starim je slo celo 5 km/h vec ...zdaj pa kao da nekaj stopa...pa blokade 100% ni!!!

hvala lepa za odgovore,

rokson O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izpuh verjetno pride v optimalno delovanje (resonanco), v visjih obratih kot jih pa tvoj skuter doseze!!! zato ni zazeljenega ucinka .)

Popravljeno . Popravil italjet maniac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izpuh verjetno pride v optimalno delovanje (resonanco), v visjih obratih kot jih pa tvoj skuter doseze!!! zato ni zazeljenega ucinka .)

možn, da ima blokado na obratih :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

možn, da ima blokado na obratih  :hmm:

jep, al pa cisto pretezki valjcki, da se sploh ne zvrti do visjih obratov.

drugace, kot gledam na eni nemski strani za predelovanje, mas ti valjcke 16x13 (klik)

ce malo pogledas na tem website bos tudi ugotovil, da ni skoraj nic predelovalnih delov, tak da mas cisto en XY agregat. cudno da si sploh izpuh dobil za ta skut.

potem mam vprasanje, a si ziher da ni kje 4T masina? ker potem je cisto logicno, da ti gre manj kot prej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz mam avspuh tecnigas na daelimu.....pa me fejst fuka...gre manj kot z starim avspuhom.. tko da se ne splaca se mi zdi!! ajde

kak pa odstranis to blokado na obratih??????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

požig jaz tebe tak poznam :D ti poznas hrzenjaka..... jaz pa sem oni ko mam crnega daelima...iz mitinga se me spomnis??.....pa se kadil smo skup enkrat :D

cuj kolk bi prisla zamenjava elektronike???

lp,rokson

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

menjat mor cdi to pa je priblizno 50-80evrov, ti pa poglej kak tip masine mas, ce je z bilo cem mozno kombinirat! Drugace pa kupi nastavljiv cdi ko ga sam nastavlas da ma optimalno nastavlen vzig, blokada pa valda ni, pa ne verjamem da maji ti skuter el. blokado, ker je to drag nacin omejevanja hitrosti skutera, skuter sam po sebi pa ni glih neki biser .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Jz bi pa še neki vprašu:

kje bi dubu un kovinski "podalšk" za zadn fedr da bo skutr uzad mau višji?

Če ma kdo kšn link od kšne spletne trgovine k to sm že emkrat nek vidu sam sm pozabu kje.

Upam da ste razumel kaj rabm :blush:

Lp, kosir

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!