Skoči na vsebino

DUCATI monster 900 proti YAMAHA fzs 600 FAZER


STARI

Priporočene objave

Hola!

Koliko ima Fazerka 600 ti bo zagotovo lahko povedal Bladzo, ki je tam dokaj reden gost. Za Duceja pa se bo najbrž tudi hitro našel kakšen navdušen Ducatist...

Je pa tole zanimivo vprašanjce... :lol: :lol: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Koliko ima Fazerka 600 ti bo zagotovo lahko povedal Bladzo, ki je tam dokaj reden gost. Za Duceja pa se bo najbrž tudi hitro našel kakšen navdušen Ducatist...

Je pa tole zanimivo vprašanjce... :lol:  :lol:  :lol:

Zanima me kaj mislite če bi se ta dva bajka znašla na Grobniku z dvema enakovrednima voznikoma,kateri bi bil hitrejši.Tehnicni podatki obeh so mi znani,tudi vožnjo z Fazerko odlično poznam .Monstra pa sem vozil premalo da bi lahko podal mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na ravnini verjetno Ducati prepočasen po ovinkih pa "Eat My Dust" :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na ravnini verjetno Ducati prepočasen po ovinkih pa "Eat My Dust" :D :D

Se strinjam s Kletarjem, ...mislim da če bi v prvih ovinkih dovolj spizdiu Yamahca nima pogojev, da bi kej pametnega naredila. Hmm sadly but thrue!

OR make my day and prove me wrong! :twisted: :lol: 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam bi stavil na Fazerko (pa ne prav veliko denarja, ker se lahko tudi motim 8) ). Mislim, da bi moral en dober voznik z Yamaho priti krepko pod 1:50, kar za Dučeja dvomim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi bil jaz na fazerki, manj kot tri minute najbrž nebi mogu dosežt. Z dučetom pa najbrž isto. (haha)

Drugače bi pa stavil kar na dučeta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem še bil na grobniku a sodeč po dirkah, ki jih gledam na TV bi po mojem zmagala fazer. Če bi imel duce kakšne odprte rore in kak KN filter (mal tuninga) bi bila zadeva takoj obratna.

Moje skromno mnenje, Onim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res žalostno za Ducati, da se mora primerjati z motorji, ki imajo 1/3 manjšo prostornino. :shock:

Če je twin res tako dober ne vem zakaj so razvili štirivaljni motor za GP dirke. :shock: :shock:

Jest stavim na Fazerko ! :wink: :D

LP - Rude

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej Rude : motor za Monstra 900 je bil razvit daljnega leta 1972. Mnogih od vas takrat še na svetu ni bilo, tako da mi ne bluzit o tem s kom se ta twin lahko primerja. Druga stvar je, da je monster naked bike, torej brez oklepov, tako da pač ne more razviti brzin 200+, ki so potrebne za dobre čase npr. na Grobniku. Na zavitih cestah Monster pusti Fazerko daleč zadaj, na ravnini pač obratno. S katerim bi bil hitrejši je odvisno od spretnosti voznika, po mojem bi bila večina hitrejša z Monstrom, v absolutnem smislu pa bi se moralo dati s Fazerko voziti hitreje.

Mimogrede, če bi raje vzel za primerjavo 900 SS, ki ima isto mašino kot Monster, vendar oklep, potem Fazer nima nobenih šans niti na Grobniku, niti kjerkoli drugje.

LP MotoManiac

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej Rude : motor za Monstra 900 je bil razvit daljnega leta 1972.

Verjetno je to tudi razlog, da ga je trebe primerjati z motorji ki imajo 1/3 njegove prostornine.

Druga stvar je, da je monster naked bike, torej brez oklepov, tako da pač ne more razviti brzin 200+, ki so potrebne za dobre čase npr. na Grobniku.

Tud Fazerka nima ne vema kakšnega oklepa.

v absolutnem smislu pa bi se moralo dati s Fazerko voziti hitreje.

V absolutnem smislu se strinjam s tabo. :lol:

Mimogrede, če bi raje vzel za primerjavo 900 SS, ki ima isto mašino kot Monster, vendar oklep, potem Fazer nima nobenih šans niti na Grobniku, niti kjerkoli drugje.

Poskusi kateregakoli Ducatija primerjati s štirivaljnikom iste kategorije in prostornine. :shock:

LP - Rude

PS

Ne vem zakaj vsi ljubitelji Ducatijev vzamete vse kritike tako osebno :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 Troy Bayliss 441 DUCATI

2 Colin Edwards 402 HONDA

3 Neil Hodgson 257 DUCATI

4 Ben Bostrom 206 DUCATI

Trenutni vrstni red v Superbike seriji....

NEED I SAY MORE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ampak vsi od naštetih vozijo do 1000 ccm, medtem ko je suzuki, kavasaki in yamaha 750. Postavimo skupaj 748 duca in gsxr750, hahaha, al pa gsxr 1000 in 998 duca (oba racing variante....) pa bomo pol videl. Očitno ima več cilindrov še vedno nekaj prednosti (rossijevapetvaljnahonda press.)

lp, Onim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 Troy Bayliss 441 DUCATI

2 Colin Edwards 402 HONDA

3 Neil Hodgson 257 DUCATI

4 Ben Bostrom 206 DUCATI

Trenutni vrstni red v Superbike seriji....

NEED I SAY MORE

Kje je pa yamaha :twisted: :twisted: :twisted: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem zakaj bi primerjal isto prostornino štirivaljnika in dvovalnika. Na dirkah je določeno takole: supersport 4valji=600ccm, 2valja=750ccm; superbike 4valji=750ccm, 2valja=1000ccm.

Na Grobniku bi pa z Dučejem pomoje boljši cajt postavu, ker pol kroga lahko odpelješ v tretji in ti tako ostane več časa za iskanje idealne linije.

P.S. Pa še to, ko smo po Grobniku krožil je en s Fazerko jamru, da se mu zvija v ovinkih kot jara kača.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem zakaj bi primerjal isto prostornino štirivaljnika in dvovalnika.

Zato ker nekateri še vedno mislijo, da je dvovaljnik boljši.

superbike 4valji=750ccm, 2valja=1000ccm.

Samo še letos.

LP - Rude

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem zakaj bi primerjal isto prostornino štirivaljnika in dvovalnika.

Zato ker nekateri še vedno mislijo, da je dvovaljnik boljši.

LP - Rude

FP: imaš prav - le zakaj bi primerjal motorje z isto prostornino? Dajmo primerjat 1000 štirivaljnika in 750 dvovaljnika :wink: !

Rude - še en dodatek: a ni logično, da so štirivaljnikom vzeli prostornino glih zato, ker so boljši??? :roll: Mislim, kje je logika v odvzemu, če bi bili itaq slabši??? :lol: :lol: :lol:

Sicer pa si bo drugo leto vsak lahko kupil glih kar mu paše, saj bo lahko izbiral med eno-, dvo-, tri-, štiri-, pet-, šest- in osemvaljnim motorjem. Sedem sicer res manjka, ampak komur niti tole ni dovolj, naj kupi gojzarje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Grobniku bi pa z Dučejem pomoje boljši cajt postavu, ker pol kroga lahko odpelješ v tretji in ti tako ostane več časa za iskanje idealne linije.

tole je pa ubitačno povedano... :drinking:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej Rude : motor za Monstra 900 je bil razvit daljnega leta 1972.

Verjetno je to tudi razlog, da ga je trebe primerjati z motorji ki imajo 1/3 njegove prostornine.

Druga stvar je, da je monster naked bike, torej brez oklepov, tako da pač ne more razviti brzin 200+, ki so potrebne za dobre čase npr. na Grobniku.

Tud Fazerka nima ne vema kakšnega oklepa.

v absolutnem smislu pa bi se moralo dati s Fazerko voziti hitreje.

V absolutnem smislu se strinjam s tabo. :lol:

Mimogrede, če bi raje vzel za primerjavo 900 SS, ki ima isto mašino kot Monster, vendar oklep, potem Fazer nima nobenih šans niti na Grobniku, niti kjerkoli drugje.

Poskusi kateregakoli Ducatija primerjati s štirivaljnikom iste kategorije in prostornine. :shock:

LP - Rude

PS

Ne vem zakaj vsi ljubitelji Ducatijev vzamete vse kritike tako osebno :?:

rude odlično si napisal.Fantje da ne pozabimo da primerjamo dva serijska bajka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je negdo napisal da fazerka nima bogve kaj oklepa :?:

Gre pa 200+ (235 pri 9000 obr pri 12500 je pa šele rdeč polje do 15000)

Sam se tud pod razno nebi šu sprobavat po grobniku al pa kjerkoli drugje da nebi slučajno ratal kje nagrobnik :lol: :lol:

Se pravi stavim na fazerko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gre pa 200+ (235 pri 9000 obr pri 12500 je pa šele rdeč polje do 15000)

Tale podatek pa ne vem če bo čisto držal. Da bi 600 ccm motor pri 235km/h imel samo 9000 obratov/min? Ali pa števec hudo laže in motor zmore 270km/h+ ? Hmmm čudno....

lp, Onim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Najbrž bi bila hitrejša Fazerca, se mi zdi precej bolj okretna kot stvor.....

V absolutnem smislu se pa strinjam z Rudejem... :wink: :D 8)

Pravi odgovor bi pa itak izvedeli, če bi se podal na pisto profi in bi vozil oba motorja.... :arrow: :arrow: :arrow:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gre pa 200+ (235 pri 9000 obr pri 12500 je pa šele rdeč polje do 15000)

Si že poskusil z R6? Prekinitev vžiga pri 15500, rdeče polje do 18000.... 8) 8) 8)

Tudi yst dvomim, da imaš samo 9000 obratov pri 235....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok ni blema sam na kš tolar počakam za bencin pa ga grem probat na AV.

Pol bom pa poročal kako in kaj.

Je pa čisto možno da števci lažejo.

Pa brez panike je reku ŠVEJK :lol: :lol:

Aja pa še tole me zanima :kaj naredi blokada :?:

A motor crkne al sam neha vleč.

Prej sm imel same starejše motorje (valda brez blokade) tako da ne vem kako zgleda ko pride do blokade

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!