Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

V kakšnem tednu bom postal lastnik Honde CBR 125 letnik 2001, pa me zanima (glede na to, da bo na njej vse stock) kakšne predelave, ji lahko nadanem, kakšna je končna hitrost pri stock in kakšno lahko dosežem s predelavami.

Najlepša hvala za odgovore ;)

Objavljeno
V kakšnem tednu bom postal lastnik Honde CBR 125 letnik 2001, pa me zanima (glede na to, da bo na njej vse stock) kakšne predelave, ji lahko nadanem, kakšna je končna hitrost pri stock in kakšno lahko dosežem s predelavami.

Najlepša hvala za odgovore ;)

lahko ji daš nalepko aprilia al pa cagiva gor, pomoje bo to edina pametna predelava na tem motorju :D :lol1:

Objavljeno
lahko ji daš nalepko aprilia al pa cagiva gor, pomoje bo to edina pametna predelava na tem motorju :D :lol1:

:worship: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno

welcome to the world of maxy 4ka :evilgrin:

dob si enga da ga mal porine od uzad to bo najpametnejša naložba

Objavljeno

joj kos ste vsi nesramni :rolleyes:

CBR 125 je itaq primerlijiva s kolesom tko da- mal bl gon :headbang: :headbang: :headbang:

Objavljeno

Mogoč je pametna predelava da daš nekok od kolesa menjalnik gor bo šlo u prvi več kukr gre zdej u šesti :closedeyes: :closedeyes:

Objavljeno
Honda cbr 125 tema že obstaja

drgač ti pa na hitr povem... to je moped gume kot frči končna 110 predelav ni ... nikakav motor... kupi kaj drugega :winkiss:

lahko ji daš nalepko aprilia al pa cagiva gor, pomoje bo to edina pametna predelava na tem motorju :D :lol1:

dob si enga da ga mal porine od uzad to bo najpametnejša naložba

bolših nasvetov že ni,... tisk k bo zadi rinu, more čez prepad porint, tko bo še najbolš pospešek k ga bo ta motor dožveu

Objavljeno

hehe LOL...ne sej je ena fora kuk gre 200....da se navežeš na r1

Objavljeno

sam ste pa mal bedni :)

honda je sicer dost zasrala ker je kao namest NSR-ke začela to cbrko delat...ampak sploh ni slab motor za začetnika...je dost bolši kot pa kaka ybr-ka al pa kako hystung al kaj že :)

pač je mal bol počasn pa dost presuh pa ok :)

Objavljeno

Pa sej je use res sm ne da je honda mal zasrala z cbr-ko VELIKKKK je zasrala...za tak motor nikamr negre gume ma od ponija namenjena je pritlikavcem itd...uglaunm ne splača se ga kupt..

Objavljeno
Pa sej je use res sm ne da je honda mal zasrala z cbr-ko VELIKKKK je zasrala...za tak motor nikamr negre gume ma od ponija namenjena je pritlikavcem itd...uglaunm ne splača se ga kupt..

ime kvari vsem ostalim CBR-kam :angry: :angry: :angry:

naprimer moji

Objavljeno
ime kvari vsem ostalim CBR-kam :angry: :angry: :angry:

naprimer moji

tvoja je pa itak lepotička pička :whistle: :naughty: :winkiss: :worship:

Objavljeno
ime kvari vsem ostalim CBR-kam :angry: :angry: :angry:

naprimer moji

se strinjam da v tem grmu tiči zajec, lahko bi bila podobna starejšim sestram z nižjo kubituro...

Objavljeno

mah dejte no folk...k ste že vsi tolk kilometrov naredl s cbr-ko a? ista pesem kot za ybr, sami pametnjakoviči a večina je še v živo ni vidla :slap:

glede oblike...vsake oči majo svojga malarja, očitno je človeku že všeč, če je tik pred nakupom, tako da mu ni treba pridigati o izgledu :doze:

@G4tnk:

Najprej, ko prideš na forum, če še ne veš kaj je to, preberi navodila in boš zasledu, da nekje piše: UPORABLJAJ ISKALNIK IN NE ODPIRAJ NEPOTREBNIH TEM

torej, tema o cbr-ki že obstaja, jo lahko prebereš in boš takoj mal več vedu, če te pa kaj zanima pa vprašaš tam. tole bo takoalitako zaklenjeno.

motor res ni nevemkaj po izgledu, ampak to je čisto tvoja stvar, kaj ti je všeč in kaj ne. je precej ozek, kar večino takoj odbija, kar pa še ne pomeni, da je to slabo. ponavadi so taki motorčki precej bolj okretni.

ena velika slabost glede zmogljivosti pa je 4-takten agregat. od tega motorja ne moreš pričakovat kaj dost več kot od malo bolj predelanega skuterja. je pa toliko manj vzdrževanja, če le dobro skrbiš zanjga (redni servisi itd)

za prvi motor je več kot odličen, da se malo privadiš, da nisi takoj na cestni raketi. ampak to privajanje ne traja dolgo, ker motor kaj kmalu osvojiš in ti rata waaaaaay premalo, prešvoh. ampak roko na srce, v enem letu bi ti vsaka 125-ka ratala premalo, tako, da to niti ni tako slab nakup, pa še 4-takterji prihajajo vse bolj na plano.

najprej se malo pozanimaj še in ne rini z glavo čez zid. raje prestavi nakup za nekaj časa in se res dobro pozanimaj, da se lažje odločiš, kaj sploh hočeš. dobro je tudi, da povprašaš kakšnega lastnika, da ti ne bo kasneje žal.

Objavljeno
mah dejte no folk...k ste že vsi tolk kilometrov naredl s cbr-ko a? ista pesem kot za ybr, sami pametnjakoviči a večina je še v živo ni vidla :slap:

glede oblike...vsake oči majo svojga malarja, očitno je človeku že všeč, če je tik pred nakupom, tako da mu ni treba pridigati o izgledu :doze:

@G4tnk:

Najprej, ko prideš na forum, če še ne veš kaj je to, preberi navodila in boš zasledu, da nekje piše: UPORABLJAJ ISKALNIK IN NE ODPIRAJ NEPOTREBNIH TEM

torej, tema o cbr-ki že obstaja, jo lahko prebereš in boš takoj mal več vedu, če te pa kaj zanima pa vprašaš tam. tole bo takoalitako zaklenjeno.

motor res ni nevemkaj po izgledu, ampak to je čisto tvoja stvar, kaj ti je všeč in kaj ne. je precej ozek, kar večino takoj odbija, kar pa še ne pomeni, da je to slabo. ponavadi so taki motorčki precej bolj okretni.

ena velika slabost glede zmogljivosti pa je 4-takten agregat. od tega motorja ne moreš pričakovat kaj dost več kot od malo bolj predelanega skuterja. je pa toliko manj vzdrževanja, če le dobro skrbiš zanjga (redni servisi itd)

za prvi motor je več kot odličen, da se malo privadiš, da nisi takoj na cestni raketi. ampak to privajanje ne traja dolgo, ker motor kaj kmalu osvojiš in ti rata waaaaaay premalo, prešvoh. ampak roko na srce, v enem letu bi ti vsaka 125-ka ratala premalo, tako, da to niti ni tako slab nakup, pa še 4-takterji prihajajo vse bolj na plano.

najprej se malo pozanimaj še in ne rini z glavo čez zid. raje prestavi nakup za nekaj časa in se res dobro pozanimaj, da se lažje odločiš, kaj sploh hočeš. dobro je tudi, da povprašaš kakšnega lastnika, da ti ne bo kasneje žal.

jaz sem se vozil z cbr 125, in je res sramota za ss motor kar se voznih lastnosti tiče...glede izgleda pa tako ni za izgubljat besed,,,

Objavljeno

tudi jaz sem se vozil in je katastrofa... drugače pa kavalir, ne rata vsaka 125ka tak hitro prešvoh ko te jajce... cagiva je kar dovolj močna in okretna čez ovinke da si lahko zadovoljen z njo medtem ko na teh motorjih lahko zaspiš :) kar predstavlja nevarnost če lahko potem zaradi spanca zletiš s ceste in se razbiješ :)

Objavljeno (popravljeno)

dobro no...125-ka je še vedno samo 125-ka, zato raje malo potrpiš in medtem prišparaš na tem, ker ne rabiš kupovat olja, plus tega so že novi motocikli cenejši od 2T, katerega če kupiš z več prevoženimi moraš še pošteno poserviserat.

glede tega da zletiš s ceste...me zanima kje je večja možnost da bi prej zletu s ceste neizkušen voznik...z 10 konji al 30 oz še več :whistle:

4T je definitivno primernejši za začetnika, ker dopušča vsaj malo več napak, kot 2T strup :unsure:

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Objavljeno

no saj jaz sem se tisto z spancem in letenjem s ceste hecal, normalno da je večja možnost da se zlamaš na močnejšem motorju pri istem načinu vožnje ;)

Objavljeno (popravljeno)
dobro no...125-ka je še vedno samo 125-ka, zato raje malo potrpiš in medtem prišparaš na tem, ker ne rabiš kupovat olja, plus tega so že novi motocikli cenejši od 2T, katerega če kupiš z več prevoženimi moraš še pošteno poserviserat.

glede tega da zletiš s ceste...me zanima kje je večja možnost da bi prej zletu s ceste neizkušen voznik...z 10 konji al 30 oz še več :whistle:

4T je definitivno primernejši za začetnika, ker dopušča vsaj malo več napak, kot 2T strup :unsure:

daj ne filozofiraj no, 4T je kurac od ofce in ni vredna počenega groša, 100000krat raje bi mel cagivo pa makar jo vsakdan šraufam, ko pa zaj ko mam to sranje gnilo smrdlivo, ko leti jedva 110, pa še to dokler se ne pregreje v toti vročini pol pa se lahko z atxi skup vozim... da bi še enkrat bil 16 let star, bi raje starim reko naj mi kepico sladoleda kupijo ko pa to sranje ušivo smrdlivo jajcasto... :yawn:

- ti se pa ne tolaži brezveze s to ybr-ko ker sam veš da je sranje tak ko vse 4 taktne, pa dobenmu tega ne priporočaj!!!

Popravljeno . Popravil _Nejko_
Objavljeno

hahahahahahahahaha pošteno :worship: tole pa je kar na mestu ja :D

Objavljeno

a dobr no...sej če bi js kupovau zdej, ko vem malo več o motorjih, kot takrat, tudi nebi bla ybr-jka :whistle: pa vseeno, se poskušam nekak zadovoljit z njo...se da uživat tudi v taki vožnji...

Objavljeno
a dobr no...sej če bi js kupovau zdej, ko vem malo več o motorjih, kot takrat, tudi nebi bla ybr-jka :whistle: pa vseeno, se poskušam nekak zadovoljit z njo...se da uživat tudi v taki vožnji...

ne pa se ne da!!!!... razn če vsaki dan sam sebe prepričuješ, da se da, potem mogoče, če pa trezno razmisliš, pa je več mantrarije kot pa kakšnega užitka.... 4T 125 so izključno za vsakodnevno uporabo (šola, trening...) in vožnjo na krajše razdalje, ker vse ostalo je ena vlka mantrarija!!!! :D

Objavljeno

zdej pa ne vem...al ti tista javabusa res tok slabo vleče :hmm:

ne vem no...glej...js sm se motorja tud že ful navadu, ampak naveliču se ga pa nisem. vsakič rata več kilometrov. sej 80-90 se pelješ, tam do 100, kar je pa itak čist ok. al s čim močnejšim se pelješ pa tam 120-130...misliš, da to vsi sam gonijo na ful... :whistle:

mislim...ne vem no...vsakemu svoje. meni je trenutno ql, ker vem, da bom še vsaj eno leto ostal pri tem.

Objavljeno
zdej pa ne vem...al ti tista javabusa res tok slabo vleče :hmm:

vleče mu točno tolko ko tebi ;) samo on vsaj prizna da je to motor, ki se odlično znajde po mestu in za praktično uporabo, ni pa motor da bi se iz veselja hodil vozit z njim ker se v tem primeru spremeni v jajco :)

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!