Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
igralec

Kamere za snemanje med vožnjo

Recommended Posts

Jeger
Tole vprašanje se je nanašalo na kamerco od Jegra

ja okol 200 eur .... odvisno od resolucije ..... za točne cene bi mogu pa prašat

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973
Pa ima kdo to zadevo da bi lahko potrdil kakovost???

Kako pa je z baterijami (življenska doba)in pa kakšne??

Me mika da bi si nabavil nekaj takega ali pa tisto ki jo priklopiš direktno na kamero pa potem krmiliš s kamero (samo so dražje)!

Bateriji sta dve navadni AA. Kamera lahko uporablja max. 2GB kartice, ki je za slabo uro snemanja na najvišji kakovosti.

Ena izmed slabosti kamere je, da nima display-a (no, zato pa je poceni), tako da ko kamero nameščaš na čelado, krmilo ali kamorkoli-že-pač, ne moreš pogledati, ali si jo pravilno usmeril. Tako sem že dvakrat nekaj snemal, pa potem doma ugotovil, da je bila usmerjena čisto mimo... :(

Drugače pa je kamera kar solidna, sicer kakšne hude kvalitete posnetkov ni za pričakovati (nenadna sprememba svetloba ji ne paše, tudi v mraku se ne bo kaj preveč obnesla, ... ), je pa čvrsta - zaradi slabo zapetega traku mi je s čelade padla pri cca. 70km/h in še kar dela.

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RobiRoberto
evo..en kadrček.. vredu kvaliteta?

He,he, he, Kalce - Hotedršica, pa ne okol govort ... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
MteByKer82
evo..en kadrček.. vredu kvaliteta?

problem je k ti YouTube zmanša kakovost... pr men na celotnem zaslonu 19" čist cool slika.. tko, če koga bl zanima me nej klikne pa mu pošlem original

Share this post


Link to post
Share on other sites
val7
ja okol 200 eur .... odvisno od resolucije ..... za točne cene bi mogu pa prašat

ravno kupujem kamero za na motor,..... in 200 evričev za vsa hec je premalo.

tolk stane samo zelo dobra kamera (520 tv lines)

imam par linkov do tega špasa, sam če ima mogoče kdo še kaj oz. ima doma že izdelan sistem, se priporočam

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
bmwslo

Wunderlich ima kamero, primerno za snemanje z motorja - 720 x 480

Link v Wunderlich trgovino - kamera cena cca 690 €

P.S.

Nakup direktno pri Wunderlich-u ni mogoč, je pa zastopnik v Celju BMW-Selmar. Cena cca 2 % višja kot v katalogu

(cca + 1 % davek + 1 % njihovi stroški)

post-5391-1230118409_thumb.jpgpost-5391-1230118415_thumb.jpg

Edited by bmwslo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Solo R

Ker je debata glih o VioPov naj povem , da sem imel sistem pred časom na testu in se je odrezal nadpovprečno glede na ostale sisteme,

ki sem jih testiral. Kvalitetna slika, enostavno rokovanje, kompakten in priročen.

Mčkno sem imel težavo le pri vklopu snemnja saj sem imel brezžičnega pilota na roki in včasih, sploh z rokavico teško zaznaš kdaj si dejansko pritisnil record button čeprav ima biper, bi ga moral

montirati kam drugam. Potrebno je imeti tudi kvalitetne baterije ali pa si sistem priredit na napajanje iz accu- ja

Trenutno še šparčkam evrčke , da bo do poletja moj....cena res ni sitnica a drugi sistemi me niso prepričal. Saj delujejo in so cenovno bolj dostopni a imajo tudi kar nekaj pomankljivosti.

Drugače se ga da naročit tudi na mimovrste.net uvoznikpa naj bi bilo podjetje erms

ali pa v tujini, cene so pa tu in tam dokaj podobne......

.....pa veliko zanimivih posnetkov-predvsem varnih :whistle:

SoloR

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomozuki

Mi lahko kdo pove, kam si te zadeve montirate? :) Kupil sem Oregona, ampak si ne znam kaj preveč pomagat s tistimi trakci in objemkami. Slednja odpade, ker imam poloklep in bi kamera snemala v instrumente, ostali trakovi so pa malo prekratki za navezavo okoli čelade.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Irencko

hehe jst sm namonterala kamerco gor, ubistvu fotoaparat, nosiuček pa home made, pa j čist kul... sm mal prevč se vetr sliš, bo treba š spužvico dat gor, pa bo zakon :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
bmwslo

Jaz sem mojo kamerco kar takole postavil na tank torbo. Ni najboljše, je pa še kar sprejemljivo.

post-5391-1241981472_thumb.jpg

Sicer so pa posnetki prav solidni za kamero na kartico :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Artikl

a kdo mogoče uporablja kamero atc 5k in kako se obnese

hvala za odgovore

Share this post


Link to post
Share on other sites
LRR

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Adjustable-...sQ5fAccessories

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ADJUSTABLE-...sQ5fAccessories

Mene pa nekaj takega zanima. Drugače mi en kolega obljublja da mi bo naredil nekaj podobnega, samo ne vem če bo tako nastavljivo kot je tu?

A mogoče ve koliko bi me to koštalo do Slovenije, s poštnino in carino vred??

lp

post-17122-1242136631_thumb.jpg

Edited by LRR

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Shillien
      to nima smisla, eni imajo na začetko večji budget kot ga imajo drugi stari motoristi v 15 letih, in razlika v vzdrževanju ni tako velika da bi se na podlagi tega odločal za nakup. meni osebno so 4 valjniki bol udobni za vožnjo kot 2 (veliko manj "rukanja").
    • ligenjček
      Razlika je, da pri isti kubikaži, bo imel 2 valjni več moči v štartu, 4 pa na koncu. Za začetnika bi bilo najbrž bolje 2 valjni, ker je v generalnem vzdrževanje ponavadi cenejše, preko 200 pa najbrž tudi ne boš poganjal še na začetku, da bi končna hitrost igrala neko pomembno vlogo, čeprav ne z enim ne z drugim ne boš zgrešil. Bolje je začeti z manjšim motorjem, in kasneje preiti na močnejšega, ker so bolj vodljivi in ga boš zato hitreje osvojil, verjemi, da moči je dovolj, če je le znanja. od vseh naštetih nimaš kaj zgrešit, vsi so lahki dobri motorji, s katerimi boš na ovinkih švigal mimo litrskih tankov, ko ga osvojiš  edino če boš kupoval rabljenega poizkusi najti čim bolj originalnega, pa kakega mehanika zraven na ogled   pa pri nakupu tudi upoštevaj - več kubikov=več konjev=dražje vzdrževanje. drugače pa izberi si kar ti je všeč, motorja se hitro navadiš, kilometri pa ti bodo povedali če je motor pravi za tvoj stil vožnje...  aja pa želim ti obilo varnih kilometrov 
    • Shillien
      1. v veliko avtošolah lahko plačaš uro in krožiš po poligonu, pokliči ali še bolje idi osebno v več različnih vprašat. Njihovi motorji so zavarovani ja, če slučajno padeš na vožnji se za tisti motor ne sekiraš. Mislim pa da v eni uri na poligonu neboš izvedel nič, sploh v tvojem primeru ko si kot praviš popolnoma brez vseh izkušenj. 2. leta niso problem, sploh pa ne 30, razen če bi hotel biti marquez, rossi, pol si že 28 let prepozen . kubiki niso noben problem oz, se je težko odločati po kubikih, neka yamaha virago 1100ccm je kot bicikel, z lahkoto prvi motor za začetnika, naprimer suzuki gsxr 1000 pa ni glih za začetnika. aja pa tisto uživanje na motorju poleti tud ni za vsakega, enim nam je to užitek, drugim trplenje. v avtu si na klimi na motorju si oblečen v bundo, škornje, rokavice in dolge hlače z piskrom na glavi in te kakor obstojiš pod rit peče mašina in asfalt.
    • Icexz
      Pozdravljeni, upam da nisem totalno falil teme. Ze nekaj casa listam po forumih in par let premlevam sledece... Ali je motor sploh zame? Nakratko imam 30 let z avti okoli pol milijona km prevozenih z nasreco nobene kazenske pike in hvala bogu nobene nesrece (treba potrkat). Poleti me namrec daje zavist ko vidim motorista kako uziva. Se gre malo razpihat. Mi je začelo disat. Iskusenj na motorju nimam. Nic. Nula. Tudi apn-a ne znam voziti. Enkrat ko sem bil mulc tam okoli 13-14 let me je od oceta bratranec prepeljal en krog na hondi cbr 600rr in takrat sem fasal strah ker je idiot nabil gas in od takrat se nisem vsedel na motor. Zdaj pa me malo mika.  Naj bo jasno hitrost in budalastine me ne zanimajo niti najmanj. Pa tudi zivel bi se rad. Mika me da bi se vsedel pa sel en krog okoli obcine mogoce kak skok do morja itd. Tudi o kakih 1000 kubicnih motorjih ne sanjam. Klical sem na lokalno avtosolo vprasal ce bi se dalo zmenit za kako uro na poligonu samo da mi dajo za probat pa so mi zaceli razlagat proceduro kako z cpp-ji itd. Ne bo slo kar tako... Torej vprasanje: ali moras bit zagrižen od majhnega da si dober motorist ali obstaja upanje tudi zame? Je kaka normalna avtosola kje cerknica/ribnica kjer bi se dalo zmenit za to zadevo probat? (Sklepam da avtosole imajo zavarovane motorje ni mi ravno kul da bi polozil motor od kakega znanca) Vnaprej hvala za nasvete/odgovore.
    • Shillien
      osebno teh mt03, z400 in ostalih malokubičnih varijant nebi kupoval, razen če misliš res v kratkem menjat. recimo mt07 veliko bolše pa je vseeno kar "švoh" sploh če misliš vozit v dvoje. Če se bojiš moči in zaradi tega gledaš te motorje kupi nekaj z 70kw in blokiraj na 35kw pa vozi tako dokler ne pridobiš izkušenj in samozavesti, potem pa namesto novega motorja samo odstaniš blokado. Ne pravim da moraš pretiravat samo bat konjev in kubikov se pa tudi ni smiselno. motor gre tolikor kolikor je blokade v glavi in desnem zapestju. tud z z400 se lahko sesuješ oziroma hujše.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!