Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
sasiti

Nakup 2,5 hp TOHATSU

Recommended Posts

sasiti

Pozdravljeni!

Kupiti nameravam gumijaka 2,4 m z motorjem Tohatsu 2,5 ks. Čoln nameravam uporabljati tak za mali počasen kruz med otočki na hrvaški obali. Ker je to moj prvi čoln, bi imel nekaj vprašanj, ki jih nisem mogel najti na spletu. Namreč zanima me razlika med 2 in 4 taktnim motorjem - cenovna razlika je namreč cca 300 eur pri omenjenem motorju za enako moč (2,5 konja). Baje je 4 takten motor varčnejši, tišji, ekološko bolj sprejemljiv, po drugi strani pa je verjetno dražji za vzdrževati. Ve kdo mogoče koliko je dražji za vzdrevat in koliko bencina manj pokuri od 2-taktnega?

Pa zanima me tudi, če je moč 2,5 ks dovolj za premikanje med otoki (tu mislim na popoldansko razburkano morje, vetrove..)? Na netu namreč nism našel nobenega posnetka s tem motorjem v gibanju, da bi si vsaj malo znal predstavljati moč motorja.

Za odgovore se vam že vnaprej lepo zahvaljujem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
halls

Na čolne se ne spoznam,kar pa se tiče motorja,je ziher 2T dražji za vzdrževanje. Samo olje za mešanico,ki ga pri 4T ne rabiš.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fabo

Odvisno kako gledas, na dolgi rok je priblizno isto, na kratki rok pa je 4T (ce nimas okvare) samo za vzdrzevanje cenejsi od 2T...samo vedi da ko te pa enkrat 4T masina udari po zepu je pa bistveno drazje kot ce pride do okvare pri 2T stroju...pa tud bistveno bolj enostaven je 2T za servisiranje... Hm 2,4m to je ze kar precej majhna zadeva, vprasanje pomojm ni tok ce bo 2,5KM zadost da bi se ti premikal po morju, za pocasno voznjo je zadost...samo men se mal poraja vprasanje kok bos ti kej stabiln v razburkanem morju na takem colnu... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
sasiti
Odvisno kako gledas, na dolgi rok je priblizno isto, na kratki rok pa je 4T (ce nimas okvare) samo za vzdrzevanje cenejsi od 2T...samo vedi da ko te pa enkrat 4T masina udari po zepu je pa bistveno drazje kot ce pride do okvare pri 2T stroju...pa tud bistveno bolj enostaven je 2T za servisiranje... Hm 2,4m to je ze kar precej majhna zadeva, vprasanje pomojm ni tok ce bo 2,5KM zadost da bi se ti premikal po morju, za pocasno voznjo je zadost...samo men se mal poraja vprasanje kok bos ti kej stabiln v razburkanem morju na takem colnu... :whistle:

Sej če je razburkano, se itak ne bom vozil. Itak se na splošno mislim voziti le ob obali - pa mal na otoke (največ 1000m oddaljene). A potem predlagaš 2T mašino?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fabo
Sej če je razburkano, se itak ne bom vozil. Itak se na splošno mislim voziti le ob obali - pa mal na otoke (največ 1000m oddaljene). A potem predlagaš 2T mašino?

Ce bi jst zase izbiral motor bi kupu 2T. Pa nevem ce se splaca kupovat novga...tomosove 4-ke niso slabi motorji...najbl fajn bi blo dobit kej rabljenga od tomosa in obnovit pa tud najcenejs te pride...

Share this post


Link to post
Share on other sites
sasiti
Ce bi jst zase izbiral motor bi kupu 2T. Pa nevem ce se splaca kupovat novga...tomosove 4-ke niso slabi motorji...najbl fajn bi blo dobit kej rabljenga od tomosa in obnovit pa tud najcenejs te pride...

Kolko bi pa prišla takšna obnova (rečmo najslabši scenarij)? Sm gledu oglase - so 4ke tomosi cca 150-250 eur.

Edited by sasiti

Share this post


Link to post
Share on other sites
wind
Pozdravljeni!

Kupiti nameravam gumijaka 2,4 m z motorjem Tohatsu 2,5 ks. Čoln nameravam uporabljati tak za mali počasen kruz med otočki na hrvaški obali. Ker je to moj prvi čoln, bi imel nekaj vprašanj, ki jih nisem mogel najti na spletu. Namreč zanima me razlika med 2 in 4 taktnim motorjem - cenovna razlika je namreč cca 300 eur pri omenjenem motorju za enako moč (2,5 konja). Baje je 4 takten motor varčnejši, tišji, ekološko bolj sprejemljiv, po drugi strani pa je verjetno dražji za vzdrževati. Ve kdo mogoče koliko je dražji za vzdrevat in koliko bencina manj pokuri od 2-taktnega?

Pa zanima me tudi, če je moč 2,5 ks dovolj za premikanje med otoki (tu mislim na popoldansko razburkano morje, vetrove..)? Na netu namreč nism našel nobenega posnetka s tem motorjem v gibanju, da bi si vsaj malo znal predstavljati moč motorja.

Za odgovore se vam že vnaprej lepo zahvaljujem.

2T je predvsem lazji, to je glavna razlika...

Za premikanje med otocki, pa ti odsvetujem... motor take moci je namenjen izkljucno kot pogon pomoznega colna vecjega plovila (byboat), torej za premike na kratke razdalije.. Z njim prav dalec ne bos prisel, se posebaj v malo mocnejsem vetru, nasprotno. Zadeva zna bit nevarna, ce si upas prevec!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fabo
Kolko bi pa prišla takšna obnova (rečmo najslabši scenarij)? Sm gledu oglase - so 4ke tomosi cca 150-250 eur.

Ma nebi ti vedu tocno povedat ker zelo zavisi kaj vse bi ti slo...sicer pa osnova bi lahko blo brusenje cilindra,bat, lezaji, semeringi, svecka, ojnica...edino ce se ti v nogi se kaj unici...samo sigurno se bos bols peljal s Tomosovo 4-ko kot pa z 2,5 Tohatsujem... Ej wind sej je napisal da se bo najvec 1000m dalec vozu...sej tud ce bi mel mocnejsi motor, je se zmer coln premajhn da bi blo varno se kej dlje pelat... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Torej za primerjavo. Sem lastnik 3,5m gumenjaka s T4 (Tomos). Uporaben je samo za vožnjo ob obali. Obiskovanje otokov je možno samo, če so res blizu, v popoldanskem vetru (popoldne skoraj brez izjeme začne pihati) ima resne težave proti vetru. Po popolnoma mirnem morju gre kar zadovoljivo, po valovih pa ga zmanjka (prešibak motor). Vozil sem se z 2,2 m gumenjačkom z 2KM motorjem, z jadrnice do obale in malo po zalivu, občutek, že na popolnoma mirnem morju, ni bil nič kaj "prepričljiv". Torej si s tako kombinacijo ne predstavljam "izleta" po zalivih, že prostora je hudo malo (dva z malo prtljage, je že kar max).

Pri tako majhnih motorjih si jaz ne predstavljam 4t motorja (predrago, pretežko,... ).

lp

Franc

ps. Za Tomosove izvenkrmne motorje se ne dobi delov (novih). Uporabiš lahko samo kar jim je skupno z mopedi. Kakšen propeler pa je že "misija nemogoče" (preverjeno).

Še to: 1000 m (npr. med dvema otokoma) je lahko "hudičevo daleč".

Share this post


Link to post
Share on other sites
_Fingi_

Samo za informacijo, dobil sem podatek, da se 2T mašin kot prvo registracijo ne da več registrirati :krneki: :krneki:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ICE_MAN
Sej če je razburkano, se itak ne bom vozil. Itak se na splošno mislim voziti le ob obali - pa mal na otoke (največ 1000m oddaljene). A potem predlagaš 2T mašino?

Če je 4T motor redno vzdrževan nima jit kaj narobe (kot avto). Medtem ko je pri 2T čisto drugače ter nikoli ne veš kdaj bo crknu (poglej 2T motorje).

Manjše vzdrževanje, močno manjša poraba (sploh ob max priganjanju) je definitivno na strani 4T motorja, tukaj sploh ni dileme. Je pa dilema če je 2,5hp dovolj.

Je pa slaba stran 4T motorja da je nekoliko težji in večji, ne vem pa kako to vpliva na čoln.

Ne pozabi da je olje za 2T kar drago in da ga boš kar nekaj porabil, 2T ima slabšo vzdržljivost, večjo porabo, pa še zalije ti ga lahko potem boš pa kurblov kot zmešan pa svečke ven šravfov :lol1: pri 4T tega problema ni.

Edited by ICE_MAN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fabo
pa še zalije ti ga lahko potem boš pa kurblov kot zmešan pa svečke ven šravfov :lol1: pri 4T tega problema ni.

Caki mal tlele pa ni cist res vse...ma ti povem da ni 4T nic bolj odporen proti zalivanju masine...ne zelis si vedet kako zgleda ko ti zalije 4T motor ti pa mas samo kurbel...(KTM :krneki: ... ) :rolleyes: Aja pa fingi to najbrz samo za colne? ker vodnih skuterjev je se zmer veliko 2T tko da ne vrjamem prevec v take zadeve...

Edited by Fabo

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc
Če je 4T motor redno vzdrževan nima jit kaj narobe (kot avto). Medtem ko je pri 2T čisto drugače ter nikoli ne veš kdaj bo crknu (poglej 2T motorje).

Manjše vzdrževanje, močno manjša poraba (sploh ob max priganjanju) je definitivno na strani 4T motorja, tukaj sploh ni dileme. Je pa dilema če je 2,5hp dovolj.

Je pa slaba stran 4T motorja da je nekoliko težji in večji, ne vem pa kako to vpliva na čoln.

Ne pozabi da je olje za 2T kar drago in da ga boš kar nekaj porabil, 2T ima slabšo vzdržljivost, večjo porabo, pa še zalije ti ga lahko potem boš pa kurblov kot zmešan pa svečke ven šravfov :lol1: pri 4T tega problema ni.

Ah, oprosti, ampak tukaj buče prodajaš. Vzdržljivost in vzdrževanje ja na strani 2t. Poraba pa je pri 2,5 KM motorju zanemarljiva. 4T je ekološko bolj sprejemljiv in pri večjih (veliko večjih) motorjih je bistveno manjša poraba. Meni s T4 ni nikoli uspelo porabiti več kot 30 litrov bencina (v 3 tednih), torej rabiš manj kot liter olja za 2T. Strošek za gorivo in olje je pri tako majhnih motorjih nepomemben.

lp

Franc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Minnie
Samo za informacijo, dobil sem podatek, da se 2T mašin kot prvo registracijo ne da več registrirati :krneki: :krneki:

Kaj?! :huh: Pa ne za skuterje...?!...al ja? :huh: :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrej honda

Nevem če spada to v to temo,ampak mene zanima,kolikšna je največja dolžina čolna in moč motorja za katerega ne potrebuješ ne izpita in ga nitreba registrirat,predvsem me zanima Slovenija in Hrvaška.Po neuradnih inormacijah bi naj bilo tako,da v SLO je 3m dolžina in 2,5KM na HR pa 2,5m in 5KM motor.Naj me negdo popravi,ker imam namen kupiti čoln,pa uradno nevem katerega.Za odgovor se vnaprej zahvaljujem,ker mi bo zares v pomoč.Malo sem :topic:

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Če se ne motim, potrebuješ za vse kar se premika na motor izpit oz. potrdilo, le to naj bi veljalo do 3m in 4 kw in vodne skuterje (za skuterje sem malo v dvomih). Glede registracije je tudi mene zanimalo, na sosednjem forumu trdijo, da do 3m in 4 kw ni potrebna (na Hr. je za domače meja 2,5m, ki pa za turiste ne velja, torej tudi 3m).

lp

Franc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fabo
Če se ne motim, potrebuješ za vse kar se premika na motor izpit oz. potrdilo, le to naj bi veljalo do 3m in 4 kw in vodne skuterje (za skuterje sem malo v dvomih). Glede registracije je tudi mene zanimalo, na sosednjem forumu trdijo, da do 3m in 4 kw ni potrebna (na Hr. je za domače meja 2,5m, ki pa za turiste ne velja, torej tudi 3m).

lp

Franc

Za skuter je treba met izpit...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Remington

Registracija oz. vpis ni potreben za čolne do 3m dolžine in za motorje do 3,7 kW (5 KM).

Pa še glede izpita:

Oseba, ki upravlja čoln mora imeti potrdilo o usposobljenosti za voditelja čolna, razen če:

* upravlja čoln z motorjem moči do 7,35 kW in do 7 metrov dolžine ali

* vodni skuter.

Tedaj mora imeti najmanj potrdilo o opravljenem preizkusu znanja in mora biti stara najmanj 16 let.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

Lep pozdrav!

Lansko leto sem preveril to, kar trdi Remington na lučki kapetaniji v M. Lošinju. Deležni smo bili tudi kontrole s strani hrvaških policajev in niso nič komplicirali glede čolna (bili so korektni), so pa vprašali za dodatno opremo (luč), ker se je približeval večer...

Naj dodam še to, da naš Titanik nima papirjev in ker je krajši od 3 metrov ne potrebuje registracije. Vsi ki se naokoli prevažate na podobnih kondomih prez papirjev bodite pozorni pri prestopu meje. Doma si natisnite list na katerem piše, da ste lastnik plovila, malo opišite zadevo, pripišite serijske številke, če so še vidne, enako naredite še za motor. Vse skupaj potrdite pri vstopu na Hrvaško, da boste zadevo samo začasno uvozili in uporabljali v lastne namene. Z takšnim kvazi papirjem lahko dokažete pri ponovnem vstopu v Slovenijo, da je čoln res vaš. V nasprotnem primeru tvegate, da vam kakšen nadobudni carinik greni življenje...

Nekdo je jamral za Tomose, da se deli ne dobijo, je pa res, da se danes dobi že tudi kaj zaneslivejšega...

http://www.jurec.hr/tomosdijelovi.html

http://www.tomos-autousluga.hr/index.php?l...ro&menu=4.0

Aja, pa še to; Tomos je deklariral moč njihovih izvenkrvnih motorjev glede na izračunano vrednost. Moč se nanaša na sam motor, koliko dejansko pride do elise verjetno ne ve nihče... Proizvajalci z bolj zvenečim imenom, pa so dejansko delali teste in podali koliko pridela motor na elisi. Vem za primer, ko je isti čoln šel lepše z Yamaho z 3 konji kot pa z Tomosakijem :naughty:

Pa mirno morje!

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc
Lep pozdrav!

Lansko leto sem preveril to, kar trdi Remington na lučki kapetaniji v M. Lošinju. Deležni smo bili tudi kontrole s strani hrvaških policajev in niso nič komplicirali glede čolna (bili so korektni), so pa vprašali za dodatno opremo (luč), ker se je približeval večer...

Naj dodam še to, da naš Titanik nima papirjev in ker je krajši od 3 metrov ne potrebuje registracije. Vsi ki se naokoli prevažate na podobnih kondomih prez papirjev bodite pozorni pri prestopu meje. Doma si natisnite list na katerem piše, da ste lastnik plovila, malo opišite zadevo, pripišite serijske številke, če so še vidne, enako naredite še za motor. Vse skupaj potrdite pri vstopu na Hrvaško, da boste zadevo samo začasno uvozili in uporabljali v lastne namene. Z takšnim kvazi papirjem lahko dokažete pri ponovnem vstopu v Slovenijo, da je čoln res vaš. V nasprotnem primeru tvegate, da vam kakšen nadobudni carinik greni življenje...

Nekdo je jamral za Tomose, da se deli ne dobijo, je pa res, da se danes dobi že tudi kaj zaneslivejšega...

http://www.jurec.hr/tomosdijelovi.html

http://www.tomos-autousluga.hr/index.php?l...ro&menu=4.0

Aja, pa še to; Tomos je deklariral moč njihovih izvenkrvnih motorjev glede na izračunano vrednost. Moč se nanaša na sam motor, koliko dejansko pride do elise verjetno ne ve nihče... Proizvajalci z bolj zvenečim imenom, pa so dejansko delali teste in podali koliko pridela motor na elisi. Vem za primer, ko je isti čoln šel lepše z Yamaho z 3 konji kot pa z Tomosakijem :naughty:

Pa mirno morje!

"Papir" daš lahko potrditi že na slovenski strani (običajno so res vsi "navdušeni" , zakaj mi ni čisto jasno) in dobro je če je v dveh izvodih.

Da se Tomos deli dobijo lažje na hrvaškem nisem vedel (si bom zapomnil, če bom še kaj rabil) včasih smo jih vozili "domačinom" iz Slovenije, ker se jih pri njih ni dobilo.

Normalno da gre Yamaha bolje saj ima 90ccm proti Tomosovim 60ccm. (samo je bila tudi cena 3x)

lp

Franc

Share this post


Link to post
Share on other sites
honda5

ja je kr zajeban js mam 3m gumjaka pa gor T4(honda5) sej gre lepo pa vse sam ni dost mocn sa za popoldanski veter se mi zdi da je kr mal premjhn tko da mam plan nabavt ene 5,5 glastrona pa 140 suzukija gor :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
oks

To ni za med otočki ampak samo vožnjo do sosednje nudistične plaže malo špegati, ko žena pomiva posodo. Škoda vsakega denarja, kupi kaj večjega, cca 3.5m dolžine in 15- 18 hp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!