Saky Objavljeno Oktober 5, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2008 (popravljeno) Z tem motorjem sm se že vozil pa tud dolžina čolna se mi zdi da je bila tam okoli 2.5 HP. Je tak majhen, lahek motorček, poraba: je skoraj ni, v pol dneva vožnje mal sem mal tja okrog 1l. Za po mirnem morju je, če je pa bolj močan veter je pa že kr težava tako moč kot dolžina, da se pa peljat vse en. Vzdrževanje takega motorja sploh ni težko enkrat na leto menjaš motorno olje, drugega ne rabiš, zaribal pa ti ne bo kr tko, ni straha. Hitrost pa mal več kot tomosova 4 na 3m čolnu. Nisem čist prepričan, vendar na hrvaškem rabiš registrirat čolne nad 4.5 HP in dolžine nad 3m Popravljeno Oktober 5, 2008. Popravil Saky
bladzo Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 (popravljeno) Z tem motorjem sm se že vozil pa tud dolžina čolna se mi zdi da je bila tam okoli 2.5 HP. Je tak majhen, lahek motorček, poraba: je skoraj ni, v pol dneva vožnje mal sem mal tja okrog 1l. Za po mirnem morju je, če je pa bolj močan veter je pa že kr težava tako moč kot dolžina, da se pa peljat vse en. Vzdrževanje takega motorja sploh ni težko enkrat na leto menjaš motorno olje, drugega ne rabiš, zaribal pa ti ne bo kr tko, ni straha. Hitrost pa mal več kot tomosova 4 na 3m čolnu. Nisem čist prepričan, vendar na hrvaškem rabiš registrirat čolne nad 4.5 HP in dolžine nad 3m To kar rabiš registrirat na Hrvaškem tebe, kot tujega državljana, NE ZANIMA! Glede ragistracije si podvržen Slovenski zakonodaji (oz državi iz katere prihajaš). Pri nas moraš registrirati čoln, ki je daljši od 3m ali pa imaš na tem čolnu motor močnejši od 3.7kw (5KM)! Druga stvar je plovno dovoljenje za plovbo po hrvaškem morju. To potrebuješ v primeru, da je čoln daljši od 3m ali pa je moč motorja večja od 5kw (6.8KM). Popravljeno Oktober 8, 2008. Popravil bladzo
eXTReme13 Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 Pozdravljeni! Kupiti nameravam gumijaka 2,4 m z motorjem Tohatsu 2,5 ks. Čoln nameravam uporabljati tak za mali počasen kruz med otočki na hrvaški obali. Ker je to moj prvi čoln, bi imel nekaj vprašanj, ki jih nisem mogel najti na spletu. Namreč zanima me razlika med 2 in 4 taktnim motorjem - cenovna razlika je namreč cca 300 eur pri omenjenem motorju za enako moč (2,5 konja). Baje je 4 takten motor varčnejši, tišji, ekološko bolj sprejemljiv, po drugi strani pa je verjetno dražji za vzdrževati. Ve kdo mogoče koliko je dražji za vzdrevat in koliko bencina manj pokuri od 2-taktnega? Pa zanima me tudi, če je moč 2,5 ks dovolj za premikanje med otoki (tu mislim na popoldansko razburkano morje, vetrove. .) ? Na netu namreč nism našel nobenega posnetka s tem motorjem v gibanju, da bi si vsaj malo znal predstavljati moč motorja. Za odgovore se vam že vnaprej lepo zahvaljujem. Tohatsu motorji so zelo dobri motorji in dvomim da ga kak tomos prekaša. Tohatsu motorje so japonci začeli delat za vojsko. Sam če ti pa motor krepa na tko malem čolnu boš pa meu problem da te odnese v italijo. tokovi so močni čoln pa precej lahek. Raje razmišljaj da si nabaviš malo večji čoln da lahko gor montiraš backup motor. Pa tut pr kaki nevihti morš met mal večji rezervar. Z morjem ni heca !! Bolje mal več dnarja dat kot pa da te rešujejo kje :>
mimixtz Objavljeno November 28, 2009 Opozori Objavljeno November 28, 2009 (popravljeno) Kar se mene tiče, je idealno obnoviti T4, malo dodelati in je to to. Takole gre moj T4 z Zodiac 3,2m čolnom: Z dvema osebama po 80kg na klopci še vedno glisira, s tremi ne več. Pa je dolga os, kar pomeni v mojem primeru še od 10 do 20% izgub po besedah poznavalcev. Stroški obnove? Obnovitev ojnice, ležaji, el bat, drug vplinjač (nov), semeringi, material za izdelavo tesnil (ker orig. se jih res več ne dobi) cca. 120€ in pa 2 popoldneva šraufanja, čiščenja, malce brušenja kanalov in ostalega improviziranja. Gre bol k Yamaha 6 4T. Hitrost je približno taka, da otrok star 6 let, ki je zelo dober tekač teče rahlo počasneje. Koliko je to, presodite sami. Poraba se je napram prej res povečala za skor polovico, ampak za tistih mojih 10 dni po recimo 3 ure vožnje/dan na leto je to približno 30 litrov bencina in pa recimo 0,5l malo boljšega 2T olja. To je... ene 35 €. Definitivno bolš kot pa dat 1000 ali več € za težak 4T motor. Pa gremo s tem tudi od Zrč do mesta Pag, kar je kar dost več kot 1000m. To vse je zgolj moje mnenje. Popravljeno November 28, 2009. Popravil mimixtz dotem 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se