Skoči na vsebino

Lastna varnost


Priporočene objave

Objavljeno
Ko se po forumu toliko piše, kako so izsilili prednost motoristu, pa me zanima, ko vidite vozilo, da se hoče vključit na glavno cesto, kolikokrat se ustavite in mu odstopite prednost?

Živim ob obali in konec tedna je kar loterija prečkat oz. se vključit na glavno cesto. Na križišču, kjer ni semaforjev, pomeni nekajminutno čakanje na usmiljenje, ko se nihče ne usmili pa ob malo daljši razdalji med vozili gasa.

Zelo malo ljudi se ustavi in ti da prednost in še to so večinoma tujci. Na ta način se ljudje navadimo, da je pač treba koga izsiliti da prideš ven.

:whistle: Če bi se večkrat ustavili in dali prednost, bi bilo manj izsiljevanja. :)

v žusterni ne?

jaz vsako jutro pred službo....za dobro karmo :D

Objavljeno
in pravilo verige je?

sori, res se mi ne sanja, napiši kaj več o tem pravilu

Kot omenejno, ni pravilo verige, temveč zadrge.

Mogoče ti bo na sliki bolj jasno ...

22575352.jpg

Objavljeno
Ne razumem dobro, kaj moram odstopit prednost vsem al kako? :unsure:

Sicer jo odstopam ob priložnostih, ko sem v koloni, pri vožnji skozi naselja, kjer se ustavim pred prehodom spustim še koga iz stranske ceste, pri združevanju pasov pa le v primeru, ko je promet gost in se vozilo ne bi moglo vključiti za menoj .) .

5. odstavek 26. člena ZVCP:

(5) Če je na smernem vozišču iz prvega odstavka tega člena na enem od prometnih pasov onemogočen promet vozil zaradi ovire ali se pas konča, so vozniki, ki vozijo po sosednjem prometnem pasu dolžni omogočiti vključevanje na ta prometni pas tako, da vozijo s primerno hitrostjo in na takšni razdalji do vozila pred seboj, da se lahko izmenoma vključi v promet še po eno vozilo (sistem zadrge).

In še slikovno, da bo bolj jasno:

22575352.jpg

Eden z leve, eden z desne, eden z leve, eden z desne, ... Saj ni tako težko!

Objavljeno
To ni samo odlika dobrega, ampak dolžnost vsakega voznika! Podobno velja pri združevanju dveh prometnih pasov v enega...

Amm, pa bodimo pikolovski, mi lahko razložiš, kaj je dolžnost torej; ker pravilo zadrge spada pod "Podobno velja pri združevanju dveh prometnih pasov v enega..."

No?

Objavljeno
Amm, pa bodimo pikolovski, mi lahko razložiš, kaj je dolžnost torej; ker pravilo zadrge spada pod "Podobno velja pri združevanju dveh prometnih pasov v enega..."

No?

ma po moje je blo mišljeno ,da se pri delih kjer je vrključevanje na en pas po pravilu zadrge...se folk kr riva in tega pravila ne upošteva...ni kulture

tko pri spuščanju na prednostno...pravijo "un bo zgubil lahko 30 min...ti pa samo 3 sekunde....če ga spusiš"....

:whistle:

Objavljeno
dobro no....ena mala napakca za katero sem se že opravičil......... :wacko:

ne bit tko pikolovski ..

lp

b.

hja, preveč sem na msnju, posledično sem predolgo pisal post in nisem videl da so te že opozorili.

Če bi prebral še rumeni tisk bi videl da sem se šalil.

Brez zamere prosim.

Kot omenejno, ni pravilo verige, temveč zadrge.

Mogoče ti bo na sliki bolj jasno ...

22575352.jpg

Meni je kristalno jasno, da gre za zadrgo sem napisal že v prejšnjem postu pri tisti fori s hlačami. Men se je zdel (vsaj malo) smešno.

Zanimivo da vsi poznate to pravilo, na cesti ne zgleda tako (pa preden se vse name vsuje: ne mislim sogovornikov te teme ampak nasplošno folk)

Objavljeno

Oj!

Prednost odstopim v naslednjih primerih:

Na parkiriščih, kjer večini ni jasno, da če ni znakov velja pravilo desnega in potem velja neko čudno pravilo, da je večja cesta "glavna cesta". Takšen kvazi režim velja pred večino večjih trgovin (v Krškem pred Tabujem in Tušem), ko se vsi vozijo mimo zgradbe in niti ne vedo, da imajo tisti, ki prihajajo iz parkirišča prednost, ker so na desni...

Če kdo rine rikverc na cesto raje ustavim kot da me podre, ker pogosto sploh ne vidi dobro. Primer ceste v starem Krškem pa nekaj ulic v Celju. Cesta je pogosto enosmerna in so boksi za avte narisani postrani. Voznik torej ni kriv, da rine vzratno pri tem pa mu zatira pogled avto, ki je parkiran poleg njega.

Ko je res gužva in se promet ne premika nikamor.

Ko so izredne razmere tipa poroka. Primer; Spomladi sem ustavil pred nekim križiščem ker so imeli starodobniki skupinsko vožnjo. Ker je enako storil še voznik avta, ki je prišel iz nasprotne smeri, se je cela kolona v enem kosu lahko brez problema spravla čez glavno cesto...

Če se da, odstopim prednost avtobusu, saj ima pogosto zelo slabe šanse, da se vkjluči v promet, pa še v njem sedi neprimerno več ljudi, ki bi radi prišli domov. Recimo v avtu sedi voznik, torej odstopiš prednost enemu, če ustaviš busu si naredil uslugo petdesetim.

Zadnji primer je bolj nevsakdanji in ga še nikoli nisem doživel, je pa bolj stvar bontona. Gre za primer, ko nekdo umre in potem gre cela kolona folka in avtov od cerkve do bližnjega britofa. Za avtomoboliste velja, da morajo ustaviti, ugasniti motor in iztopiti iz avta ter počakati, da gre procesija mimo.

Objavljeno

Bonton, CPP in občutek da boš šel blažen v nebesa, pa res spadajo skupaj.

Na cesti je edini zveličan CPP! In to pričakujejo tudi ostali udeleženci v prometu, ki jih nič ne zanima, če ti nabiraš točke za pred sv. Petra! In to tudi ne bo zanimalo modrih angelov, ko bo zato ker ti delaš usluge, drug pa bo pričakoval ravnanje po CPP, krvavo počilo. :angry: Pa kje eni kupijo izpite? Pri branjevki med krompirjem? :blink:

Objavljeno

To se tudi jaz sprašujem... :headbang:

Objavljeno

Še najbolj butasto je, ko (so called) bonton povzroči, totalno sranje;

ko so delali na višnjegorskemu klancu na dolenjski AC sem se neko nedeljo peljal proti LJ, levi pas je bil speljan v desnega; peljal sem se po desni, gužva, ko se naenkrat kolona na desnem ustavi, na levem pa se niti nabirati še ni začela in tako stojimo 15 minut pri miru, z leve pa avstralopitki lepo uletavajo in se nemoteno vozijo, na desnem pasu pa se je nabrala vsaj 2 km kolona in potem začnejo iz desne kolone zadnji rinit na levo stran in se hitet vrivat spredaj. Kaos

Objavljeno

Nisem ponosen, ampak iskren, v tej nesreči se komot najdem:

Priznam, da sem že vozil motor brez luči in hecn kako te ponoči malokdo opazi :rolleyes: . Vozil sem s predvidevanjem da te noben ne opazi, sam je pa preklemansk težko predvidet, da bo nekdo zavil čez polno črto, vrjetno brez smernika. Tko da voznik avtomobila defenitivno bolj kriv..kar pa motoristu bolj malo pomaga :(. Je pa motorist izival svojo usodo, in dodal velik del k spletu slabih okoliščin, ki so se pač poklopile in zgodi se slabo, v tem primeru najslabše.

Vozil sem že vinjen in pod vplivom alkota delal neumnosti, in ce bi se mi poklople te okoliščine (in lahko bi se mi), si vrjetno nikoli nebi odpustil...

V glavnem slabo za voznika, se slabse za motorista...zalostno.

Objavljeno
Nisem ponosen, ampak iskren, v tej nesreči se komot najdem:

Vozil sem že vinjen in pod vplivom alkota delal neumnosti, in ce bi se mi poklople te okoliščine (in lahko bi se mi), si vrjetno nikoli nebi odpustil...

Le kaj bo žrtvi pomagalo, da si ne odpustiš?

Enkart ko zajebeš, ne pomaga "meaculpa"

Objavljeno

Včasih je bolje biti neiskren, oz. ne povedati vsega .)

Objavljeno
Bonton, CPP in občutek da boš šel blažen v nebesa, pa res spadajo skupaj.

Na cesti je edini zveličan CPP! In to pričakujejo tudi ostali udeleženci v prometu, ki jih nič ne zanima, če ti nabiraš točke za pred sv. Petra! In to tudi ne bo zanimalo modrih angelov, ko bo zato ker ti delaš usluge, drug pa bo pričakoval ravnanje po CPP, krvavo počilo. :angry: Pa kje eni kupijo izpite? Pri branjevki med krompirjem? :blink:

Delno se strinjam s tabo. Ne razumem pa, da kljub temu, da si izkušen motorist trdiš, da je CPP vsemogočen. Nimam niti približno toliko kilometrov na cesti kot ti, pa vem, da moram včasih požreti svoj prav in pravico do prednosti, da odnesem cele kosti. Tisto o pogrebnem sprevodu pa ni zraslo na mojem zeljniku temveč so me tako naučili v a. šoli.

Objavljeno

...

Zanimivo da vsi poznate to pravilo, na cesti ne zgleda tako (pa preden se vse name vsuje: ne mislim sogovornikov te teme ampak nasplošno folk)

Objavljeno (popravljeno)

Si želite varnosti?

Rešitev: Prodaj motor. MOTOR JE NEVAREN. To je sigurno. Že padec na mestu ti lahko zada hudo poškodbo.

Še ne vem koliko pametovanj, previdnosti, izkušenj, kilometrov in let, ti ne pomaga za tisto sekundo nepazljivosti.

Pomislite, da jo tisti iz črne kronike ter njihovi svojci bolje odnesejo kot marsikateri preživeli iz hujših nesreč, po katerih motorist ostane priklenjen na voziček ali vegetira do konca svojih dni.

Kako je šele tistim, ki imajo tako smolo, da jih skupi sopotnik ali kdo drug po njegovi krivdi.

Nekateri od nas smo kljub vsemu pač zasvojeni z motorizmom in ne zamenjamo svojih trenutkov svobode za nič na svetu.

Popravljeno . Popravil Rok
Objavljeno
kakorkoli...še veliko se moramo naučiti.

Jst ne, že vse vem...

Objavljeno
...

Zanimivo da vsi poznate to pravilo, na cesti ne zgleda tako (pa preden se vse name vsuje: ne mislim sogovornikov te teme ampak nasplošno folk)

ja ...zanimivo...

se spomnim lansko leto...ko sem ravno okol pol osmih zjutraj uletel v Munchen - jutranja konica. Sm se prijel za glavo....joj, zdej bom pa čakal....pa tam ni tako...tam zadrga deluje kot namazana. Tam urivanja in nekulture ne poznajo.

kakorkoli...še veliko se moramo naučiti.

Boš moral še pa večkrat v Nemčijo........ni jih večjih asov za Stau-e delat kot so šwabi :slap: pa tudi zadrga se jim kar zelo zatika :doze:

Objavljeno
Boš moral še pa večkrat v Nemčijo........ni jih večjih asov za Stau-e delat kot so šwabi :slap: pa tudi zadrga se jim kar zelo zatika :doze:

Jap, res je.

Imajo tropasovno avtocesto, vozijio pa vsi (razen tovornjakov) po levem pasu. In to ponavadi malo počasneje od tovornjakov... :slap:

Vsake toliko pa se kateremu utrga in gre prehitevat po desni - seveda z maks. hitrostjo, da bo ja dobro počilo... :headbang:

D.

Objavljeno
Delno se strinjam s tabo. Ne razumem pa, da kljub temu, da si izkušen motorist trdiš, da je CPP vsemogočen. ...

Nihče ne trdi tega! Noben sistem ni popoln, pa tudi CPP ne. A še večje sranje nastane, ko se ga v imenu nekakšnega bontona in lepe vesti začne kršiti.

Kdor ne zna dati prednosti nekomu (ne celi koloni) s stranske ceste na način, da pač malo počasneje spelje in kdor ne zna tega lepo izkoristiti, pač ni ravno najbolj zrel za promet.

Primeri, ko zadnji v koloni ustavi in daje prednost, nenadno zaviranje v ta namen, umikanje na bankino in podobne reči pa so kretenizem in to nevaren kretenizem. CPP pa skrbi vsaj za grobe okvire varnosti!

Držite se pravil, ki smo jih dogovorili v izogib kaosu (CPP) in predvidevajte daleč naprej. Le to daje nekaj malega garancije za preživetje. In več kot nas to upošteva, več šans imamo.

Objavljeno
Nihče ne trdi tega! Noben sistem ni popoln, pa tudi CPP ne. A še večje sranje nastane, ko se ga v imenu nekakšnega bontona in lepe vesti začne kršiti.

Kaj pa kršitve CPP - za povečanje varnosti (oz. bolje rečeno, preprečevanje nevarnosti)?

Primer, ki ga doživljam vsak dan na mariborskih dvopasovnih enosmernih ulicah: vozim po levem pasu enosmerne ulice, na koncu katere bom zavijal levo. Na pločniku ob prehodu za pešce stojita dva otroka in čakata. Po CPP bi se jaz moral ustaviti in jima omogočiti (varen?) prehod ceste. Vendar za menoj po desnem pasu vozi drug avto, ki verjetno teh otrok ne vidi, očitno pa mu tudi ni jasno, zakaj za vraga se jaz ustavljam...

Enkrat sem že zavil in fizično blokiral ta drugi avto, ker bi sicer peljal kar čez otroka (no, dopuščam možnost, da bi z ostrim zaviranjem in dobrim ABS sistemom uspel ustavit, ampak se mi ni zdelo smotrno čakat). Od takrat dalje pred prehodi ne ustavljam več, če so za mano še druga vozila - še posebej ne otrokom in starejšim, ti namreč največkrat ne pogledajo še na drugi pas...

Breaking (some of) the rules saves lives!

D.

Objavljeno (popravljeno)
...

Primeri, ko zadnji v koloni ustavi in daje prednost, nenadno zaviranje v ta namen, umikanje na bankino in podobne reči pa so kretenizem in to nevaren ...

če je zadnji v koloni pač ne ovira nobenega, saj je zadnji. Sicer pa obstajajo pojmi varnostna razdalja, spremljanje dogajanja na cesti,...

pa zres.

Pri ustavljanju ni mišljeno za močno zaviranje, itd.... Ustavljanje, speljevanje, vožnja,... vsaka ta dejavnost ima ekstreme, v katere se sedaj ne spuščamo.

Mišljeno je bilo pač na neko kulturo v prometu. Ekstremi pa nažalost vedno obstajajo.

Popravljeno . Popravil ftp
Objavljeno
... Od takrat dalje pred prehodi ne ustavljam več, če so za mano še druga vozila - še posebej ne otrokom in starejšim, ti namreč največkrat ne pogledajo še na drugi pas...

Da, je ta možnost, a je tudi druga v nekako tistem smislu kot si ga nakazal. Je že po vetrobranu in strehi pokalo :evilgrin:

Sam se moraš odločiti ali boš za nek prav in varnost ter življenje šibkejših udeležencev tudi sam kaj zastavil in reskiral, ali pa le ziheraško čimprej odpeljal stran od neprijetne situacije. Tu mislim, da se vidi več naše uvidevnosti, kot pa npr. spuščanje kakšnih napedenanih pičkar iz stranske ulice.

No mogoče je to res :topic: naslovu "lastna varnost", a kljub vsemu je ta odvisna tudi od tega kako skrbimo in koliko nam je mar za varnost drugih!

Objavljeno
če je zadnji v koloni pač ne ovira nobenega, saj je zadnji. Sicer pa obstajajo pojmi varnostna razdalja, spremljanje dogajanja na cesti,...

...

Varen pomet naj bi se odvijal tudi tekoče. Situacija, ki jo glodava vzame več časa, kot če bi zadnji avto normalno odpeljal, potem pa bi se čakajoči uvrstil v promet. Za povrhu pa to pomeni še to, da ta zadnji sploh ni opazoval situacije za seboj.

Sicer pa bo bolje, da tu čim manj pišem, ker mi dviga pritisk, kar se mi sicer tudi dnevno dogaja na cesti. Še čudo, da sem do sedaj šele enega na gobec v avtu, ko mi je pripeljal nasproti. No ja, dve stari mami sem izpustil, ko sem videl za koga gre in mi je bilo vnučkov žal. Je pa zato stari foter odpeljal z vdrto streho.

Sem divjak? Možno, a zaenkrat še živ, pa tudi za tiste s katerimi sem bil v "kratkem stiku", verjamem, da so si zapomnili in je kaj zaleglo.

Razen unega kretena z razbitim gobcem, za katerega sem se kakšen teden kasneje prepričal, da bi ga bilo nujno trajno umakniti iz prometa. Pa ne samo iz prometa. :angry:

Torej, pazite na lastno varnost in se me ogibajte! .)

Objavljeno
Jap, res je.

Imajo tropasovno avtocesto, vozijio pa vsi (razen tovornjakov) po levem pasu. In to ponavadi malo počasneje od tovornjakov... :slap:

Vsake toliko pa se kateremu utrga in gre prehitevat po desni - seveda z maks. hitrostjo, da bo ja dobro počilo... :headbang:

D.

...skratka....vsi drugi so 100x slabši, le pri nas vse vemo in delamo pravilno....

zakaj jest to ne opazim :hmm:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!