lampa Objavljeno Maj 9, 2001 Opozori Objavljeno Maj 9, 2001 Kolega je kupil vmaxa, l.93, pa zacne pr 150 km/h tresti (opletati) ko na hitro spustiš gas. Ima pa stabilizator. Ali je to mogoce zaradi gum, ali pa je zapigan?
Pervy Objavljeno Maj 10, 2001 Opozori Objavljeno Maj 10, 2001 stabilizator predvidevam da mislia na krmilu, tako da je mogoce da so amortizerji "zmatrani". so bili kaj obnovljeni? drugace pa so lahko gume ali lelaji v krmilu. kolega ma tudi vmax-a pa jih je zamenjal in mu zdaj dobro sluli. tvoj kolega naj pri normalni hitrosti spusti krmilo in ce zacne spredno kolo mocno plesati pol nima prave gume. ampak malo pleae vsaka zato samo ce gre res mocno levo-desno. ce ni nic od tega pa ma problem ker ma dosti vmax-ov zvit okvir - preslab je za tako moc in ga potegne. upam da so samo gume ker je akoda tak lepega motorja
lampa Objavljeno Maj 10, 2001 Avtor Opozori Objavljeno Maj 10, 2001 Gume sva pregledala, so pravilno centrirane in tecejo ravno. A misliš da bilo treba zamenjati stabilizator na krmilu? Kajti ta mrcina še kar pleše, ampak ne vedno isto-ce pocasi pospešuješ gre vredu, ce pa pospešuješ agresivno pa te hoce ubiti(ne upam se ga naterat do konca).Tolk dnarja za takšen šit.Rajši se furam z mojo 535(mam lahk nonstop gas do konca).
Pervy Objavljeno Maj 10, 2001 Opozori Objavljeno Maj 10, 2001 ne ni problem v centriranju ampak v profilu gume. nekatere gume enostavno na nekaterih motorjih ne tecejo lepo in pride do neke resonance al nekaj takega zato tresejo levo in desno prvo malo nato ful mocno. zato moreš to probat med vožnjo tak da spustiš krmilo. saj ma to tudi neki strokovni izraz ampak ga ne poznam. to se dogaja cisto vsakemu motorju ampak stvar je da pri vecini malo, pri napacni kombinaciji pa dosti. metzeler se je lani hvalil da je naredil tako gumo ki tega ne dela ampak nevem ce je to res. nevem kakšen stabilizator me tvoj kolega ampak ce je pravi (za vmax) in pravilno namontiran pol to ne more biti krivo. tako preko foruma ti težko kaj vec povem ampak zavedat se moreš da je vmax dragster motor in da je normalno da pri mocnem "zategovanju" pleše ko bik na rodeu. ce nisi tega navajen je pa kar malo neugodno. vmax je prestrašil že dosti motoristov, sploh ce pri 100 km/h odpreš gas in se ti zadnje kolo zavrti v prazno. ampak to je car takih "muscle bike". saj mogoce sploh ni nic narobe samo tvoj kolega ni navajen takega motorja ker se moraš zavedat da so cestni motorji dosti bol "mili" in prijazni za vozit kot vmax. preden zacneš v njega vlagat denar naj se proba peljat kdo ki ima (al pa je mel) vmax in ga je navajen. upam da vama bo ratalo.
Ice Objavljeno Maj 10, 2001 Opozori Objavljeno Maj 10, 2001 efektu se rece "shimmy".pride zaradi zgoraj napisanega,ali zaradi preslabe konstrukcije sasije v-maxa,ki je legendarna.probaj zamenjati lezaje zadnjih in prednjih vilic,saj imajo lezaji prevec prostora. v nemciji obstaja firma,ki ima zelo veliko izkusnej s tem problemom.poisci po i-netu. best Ice
Pervy Objavljeno Maj 10, 2001 Opozori Objavljeno Maj 10, 2001 to delaj ice, jaz pa si razbijam glavo ker se nisem spomnil kako se rece. ja ja Vmax je legenda.
lampa Objavljeno Maj 10, 2001 Avtor Opozori Objavljeno Maj 10, 2001 Hvala Pervy-ju in Icu za nasvete. Fora je v tem, da sva oba s kolegom prefurala in sprobala dost motorjev (tud unih karamboliranih )nisva prvic na motorju, pa noben še ni tolk presenetil. (Še stari gsx1100 let.82 ,ki ma tud 260 kg in cist tanke gume, pa 100KM in verjetno tud tolko karambolov, si ga lahk našpanal do konca.) Še neki:ko daš v prvi in drugo gas do konca se prižge lucka za olje, drugace pa ga je dost in ne sveti. Prva in zadnja guma je metzelerka in to nova.
Ice Objavljeno Maj 10, 2001 Opozori Objavljeno Maj 10, 2001 potem mas samo izbiro med zvito sasijo in novimi lezaji za vilice.sam sem imel priloznost voziti vmax original in s fischer-lezaji.razlika je bila usupljiva.medtem ko je original plaval po celi cesti,si pri fischer-verziji brez premisleka vlekel skozi ovinke. best Ice
Pervy Objavljeno Maj 10, 2001 Opozori Objavljeno Maj 10, 2001 se strinjam z ice-om o ležajih ali okvirju. nažalost gre ocitno za malo vecji problem ki presega moje poznavanje vmax. ce odkrijeta vzrok ga javita za vse druge.
Primy22 Objavljeno Maj 25, 2001 Opozori Objavljeno Maj 25, 2001 A bi lahko se kaj napisali o tem motorju.... Motor je ze star (ok, izboljsave iz leta v leto...) ampak se vedno se mi zdijo njegovi tehnicni podatki tko skrivnostni... A ma res samo 100 km? tega ne verjamem. Kaksne so njegove sibke tocke? Poleg teh, ki ste jih napisali. Kako je pri tem motorji z izpusnimi cevmi? Vsi vmax-i pojejo - se mi zdi- tko nedolzno. Ne vem mogoce se jst nisem slisal tega motorja z odprtim auspuhom. Ko bom velik bom imel wmax-a!!!! Primy
Ice Objavljeno Maj 25, 2001 Opozori Objavljeno Maj 25, 2001 serijsko izporocen ima v-max res "samo" 100 km.lahko pa to uravnas na servisu do 145 km (na sklopki).najvecja pomanjkanja v-maxa so lezaji in njihove tolerance izdelave v prednjih in zadnjih vilicah,pa presibka izvedba sasije. izpuhi se kot pri vseh dajo zamenjati,a ne pozabiti uravnati tudi vplinjacev na vecji pretok zraka skozi masino.glas pa rata primeren 1200 ccm. best Ice
Pervy Objavljeno Maj 25, 2001 Opozori Objavljeno Maj 25, 2001 ja odprta verzija ma 145 km in potegne ko sus. je pa to dragstaer motor in v ovinkih ne lezi kot kaki cestni ampak bolj kot kaki coper. no saj se da dobro polagat ampak je tezki. z odprtimi avspuhi pa se tako dere da niti slucajno ni nedolzno. memi je ful vsec ampak je dobro nekaj v njega vlozit pa zamenjat lezaje in tako. je pa ful motor, pazi ce bos kupoval rabljenega ker jih ima dosti stel potegnejen.
Ice Objavljeno Maj 25, 2001 Opozori Objavljeno Maj 25, 2001 se nakaj.stvar ima samo 15 litrski kesl za benc pod sedezem.veselo iskanje pumpe zelim. best Ice
Pervy Objavljeno Maj 28, 2001 Opozori Objavljeno Maj 28, 2001 eeee mislim da je samo 12 l + rezerva ker sva s kolegom bila na losinju ta vikend in sem jaz tankal pred mejo in ko sem prisel nazaj na ravbarkomando, medtem ko je on ze na cresu v nedeljo veselo cakal 1 uro da so odprli bencinsko. obstaja pa se neki dodatni rezervar ki se dokupi ampak bi za vec info moral vprasat.
Brrrm Objavljeno Junij 7, 2001 Opozori Objavljeno Junij 7, 2001 Vceraj sem v mestu videl novega V maxa. Po obliki se mi je zdelo , da je nov. A imajo tudi zadnji letniki take težave s šasijo, kot starejši modeli? Brrrm
Ice Objavljeno Junij 7, 2001 Opozori Objavljeno Junij 7, 2001 novi v-max? hmmm,edini novi model je bil black max,derivat v-maxa brez "boosterjev" (100 km).nisem pa nic slisal,da bi prisel novi v-max na trg in kolikor vem,imajo vsi iste probleme s sasijo. komentar,pervy? best Ice
Brrrm Objavljeno Junij 7, 2001 Opozori Objavljeno Junij 7, 2001 Vmaxa sem prvic videl v naravi. Iz kataloga mi je ostala v glavi slika motocikla bolj "starinske" oblike. Zato se mi je, po designu, zdelo, da je nov. Sedaj sem pogledal še na Yamahino stran, novosti 2001 in je bil podoben sliki na tej strani. Ce gre za nov model, ali samo lepotne popravke tipa Zastava, pa ne vem. Brrrm
Pervy Objavljeno Junij 7, 2001 Opozori Objavljeno Junij 7, 2001 nove v-max ni. je samo ena in ista in edina. mater ko je lepa. no ze par let se govori da bo vmax dobil naslednika ampak razen par prototipov in skic ni bilo nic konkretnega. vmax-a pa niso nic spreminjali in so starejsi letniki isti kot novejsi. (isti problemi)
SiR Objavljeno December 2, 2002 Opozori Objavljeno December 2, 2002 Prosim samo konkretne odgovore - kdo je že vozil omenjen stroj in kakšne izkušnje ima? Resno razmišljam o nakupu enkrat v prihodnosti. Prosim tudi, da nihče ne komentira mojega pomanjkanja izkušenj :) Aja - jasno mi je že marsikaj: od slabih voznih lastnosti v ovinkih, zvijanja, pomankljive zavore, nujnost zamenjave prednjih vilic in zavor, centriranje zadnjega kolesa (seveda zamenjava kolesnega obroča), itd... Zanimajo me torej predvsem občutki med vožnjo - težko je pač zadevo dobiti kjerkoli na test (takšno, ki še nima vseh tuningov izvedenih... ) P.S.: Einherjer, Ice?
Einherjar Objavljeno December 2, 2002 Opozori Objavljeno December 2, 2002 Prosim samo konkretne odgovore - kdo je že vozil omenjen stroj in kakšne izkušnje ima? Resno razmišljam o nakupu enkrat v prihodnosti. Prosim tudi, da nihče ne komentira mojega pomanjkanja izkušenj :) Aja - jasno mi je že marsikaj: od slabih voznih lastnosti v ovinkih, zvijanja, pomankljive zavore, nujnost zamenjave prednjih vilic in zavor, centriranje zadnjega kolesa (seveda zamenjava kolesnega obroča), itd... Zanimajo me torej predvsem občutki med vožnjo - težko je pač zadevo dobiti kjerkoli na test (takšno, ki še nima vseh tuningov izvedenih... ) P.S.: Einherjer, Ice? Sicer se tudi z maxijem vozim bolj choppersko, tako da nekih hudih sportnih podvigov ne izvajam, lahko pa ti povem to, da je feeling mogoce malce nesiguren, ko se nagibas, ampak ce pozabis na nesigurnost in motor dejansko nagnes, kot ga je treba se zverinica cisto lepo obnasa. Poleg tega je treba bit pozoren na kardan. Rado ga za trenutek zablokira, ce med voznjo do konca spustis gas (kar te zna zajebat v kakem ovinku) oz. ce ga na hitro navijes na visje obrate ti zna zadnja guma zaplesat, ker je prevec zivahna masina, da bi to na gladkem asfaltu pocel.
bajsi Objavljeno December 2, 2002 Opozori Objavljeno December 2, 2002 Svet tlačim z njim že od 1998 vsega skupaj nekaj čez 40.000 km. Poleg vseh slabih lastnosti, ki si jih opisal lahko dodam majhen tank, slaba vetrna zaščita, v dežju skoraj nevozen zaradi neenakomernega podajanja moči (od 6.000 RPM je v svojem svetu), najbolj od vsega me pa razpizdi ko kdo reče da je to čoper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: . Obstajajo pa občutki neizmerne blaženosti pri vsakem pospeševanju :twisted: , vsakič ko nevednega voznika povprečnega cestaka povoziš z brutalno močjo :twisted: vsekakor motor s karakterjem ( beri enostavno zaj...) Verjetno ga ne bom nikoli prodal ampak samo kupil kaj lažjega zraven. LP Bajsi
BINCA Objavljeno December 2, 2002 Opozori Objavljeno December 2, 2002 Aja - jasno mi je že marsikaj: od slabih voznih lastnosti v ovinkih, zvijanja, pomankljive zavore, nujnost zamenjave prednjih vilic in zavor, centriranje zadnjega kolesa (seveda zamenjava kolesnega obroča), itd... Nujna zamenjava prednjih vilic :?: Zakaj :shock: Centriranje zadnjega kolesa-zamenjava obroča :?: pa saj ima lito kolo :idea: Je pa to motor posebne vrste-kultne, za posebne ljudi :wink: Mašinca z 136KM - V4, pa tud ni kar tako 8)
SiR Objavljeno December 2, 2002 Opozori Objavljeno December 2, 2002 Nujna zamenjava prednjih vilic :?: Zakaj :shock: Okej, nove bremze so nujne, nove vilice pa "zelo dobrodošle" :) Centriranje zadnjega kolesa-zamenjava obroča :?: pa saj ima lito kolo :idea: Da se ga nacentrira - v štartu obe kolesi namreč nista v isti sledi, kar povzroča "zvijanje" v ovinkih... Je pa to motor posebne vrste-kultne, za posebne ljudi :wink: Mašinca z 136KM - V4, pa tud ni kar tako 8) Jap - kulten motor. BTW - a si ga že vozil?
Ice Objavljeno December 2, 2002 Opozori Objavljeno December 2, 2002 zamenjaj lezaje sprednjega kriza kot tudi zadnjih vilic za iglicaste od fischerja/brd - obcutek in handling se dramaticno izboljsata.
Einherjar Objavljeno December 3, 2002 Opozori Objavljeno December 3, 2002 zamenjaj lezaje sprednjega kriza kot tudi zadnjih vilic za iglicaste od fischerja/brd - obcutek in handling se dramaticno izboljsata. Kje se da dobit / cena prosim :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se