Jump to content

Yamaha V Max


lampa

Recommended Posts

zamenjaj lezaje sprednjega kriza kot tudi zadnjih vilic za iglicaste od fischerja/brd - obcutek in handling se dramaticno izboljsata.

Kje se da dobit / cena prosim :)

poglej po kaksnih vmax-straneh na netu.na pamet ne vem.

Link to comment
Share on other sites

Obvezno zamenjat avspuhe, in skajaste zice za sivan leder, pa zmigavce in zadnji blatnik z najgrso serijsko lucjo.

Ej, ne mi čoperja delat iz tega motorja, lepo prosim :roll:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Glede Vmaxa. Malo spremljam sceo okoli tega motorja, pa se mi zdi da na Yamahi še sami ne vedo, kaj imajo. Skoraj povsod piše, da ima ta stroj 145 KM, 270 kg, gume 110, 150 mm(tudi v motokatalogu!). Na yamahini strani pa še na nekaterih bolj uradnih pa da ma 100 KM (slišal sem, da se to da zrihtat), 224 kg (torej je sigurno spremenjen- ce gre to za najnovejši model), pa da ma ožje gume (sprednja mislm da 100, ce ne clo 90 mm).

Tisto s kilogrami mi ni kej prevec všec, saj bil okvir že pri 270 kg prešvoh!? Ali kdo ve kaj o tem??? ;) :P :D :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

lahko da ima v-max prazen (brez vseh tekocin) 224 kg,natankan ima nekje 260 kg.serijski v-maxi so z 100 KM,z odprtim/dodanim boosterjem ima masina 145 KM.gume so skoraj sigurno 110/150 ali 120/150.manj se ne zdi smiselno.v-max je ze od zacetka nespremenjen,izjema je black max (uradno uvozen v evropo),ki je brez (vsaj bil) boosterjev.

Link to comment
Share on other sites

Ce cist po pravic povem, ne vem tocno, kaj je booster- a je to kej okol frgazarja? :huh:

Edited by Kroker
Link to comment
Share on other sites

Sam ne more pa met za 35 kg tekočin- okol 16 tank, pa ene 3l ole!? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ce cist po pravic povem, ne vem tocno, kaj je booster- a je to kej okol frgazarja? :huh:

kolikor vem,so to dodatne igle,dize in dotok zraka,ki omogoca vecjo polnjenje cilindrov nad dolocenimi obrati.nisem se prevec zanimal za to,tako da naj me lastniki v-maxa popravijo,ce in ko....

Link to comment
Share on other sites

Sam ne more pa met za 35 kg tekočin- okol 16 tank, pa ene 3l ole!? :rolleyes:

samo hladilne tekocine je 6-8 l,olja nekje 3,8 -4,0 l.

Link to comment
Share on other sites

Skratka- po mojem mnenju najhujši in najbolj divji serijski motor!!! :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Kolega je kupil vmaxa, l.93, pa zacne pr 150 km/h tresti (opletati) ko na hitro spustiš gas. Ima pa stabilizator. Ali je to mogoce zaradi gum, ali pa je zapigan?

Pi**a, jaz imam isti problem pri superteneretki. Zadevo sem sicer omilil tako, da začne poplesavati šele nekje pri 170 km/h. In če že prej, recimo pri 160 km/h na hitro spustim gas, se tudi zagunca. Preveril sem ležaj v križu, serviser mi je razkopal vilice in nalil not gostejše olje, dal sem zdrejati daljše podložke vzmeti (1.2 cm), zadnji feder zategnil do konca. Baje malce pomaga tudi nek ''mostiček'', ki povezuje in tako ojača prednje vilice. No, pred temi posegi mi je opletala še veliko bolj. Ne vem več, kaj bi lahko naredil. Aja, pa prej z T66 je manj opletala kot zdaj z TRAILMAX D604. Zgleda, da gre v teh primerih res za kombinacijo več reči. Rad bi zadevo še bolj poštimal, samo ne vem več kaj naj naredim.

Vem, da je tu tema o VMAX, samo opisane težave so tako zelo podobne mojim, da sem moral malo potarnat.

Koliko pomaga amortizer na krmilu? A je ta zadeva za vsak motor tipska ali obstajajo kake ''univerzal'' variante?

Pa še tole sem se spomnil. Ko sva na motorju dva, je zadeva zelo občutno milejša. Zanimivo, ne?

No, če ima kak z izkušnjami nasvet tudi zame, bom zelo hvaležen.

Zanima me še to. tisti, ki imate te težave, v kakšni frkvenci se vam motor zaguga? Meni to recimo pri 180 km/h dela približno 2 ''nihaja'' na sekundo, tako da to pri meni ni ravno tresenje, ampak ''guganje''. Frekvenca tega guncanja je ves čas približno enaka, glavna težava je, da pri meni z večanjem hitrosti narašča ''amplituda'' tega nihanja ali drugače rečeno vedno bolj na široko opleta. Pri 190 je pa...... huuuuuuh... Vem, da moj motor ni za take hitrosti, samo res bi mi bilo všeč, če pri 160 pri hitrem spuščanju gasa ne bi zplesal.

Link to comment
Share on other sites

Evo se moj "five cents worth", glede na to, da tudi sam vozim tole zverinico

Moc: dve varianti sta - z in brez V-Boosta. To je neka zadevscina, ki so jo pri Yamahi razvili, ker niso imeli dovolj placa v masini za vgradnjo turba. Dejansko je to dodatno polnenje fergazerjev, ki se vkljuci avtomatsko pri obratih nad 6000. Novejsi so brez V-boosta, moj ga ima (plus dynojet stage 1 kit in K&N filter)

ovinki: ogromno stvari sem ze slisal, ampak do sedaj najboljsa stvar (in najbolj pogosta), ki sem jo slisal so - zamenjava zadnje feltne z 17" (original 15") spredaj pa ojacanje vilic (druge vzmeti in trse/gostejse olje).

Lep je pa k puslc.

Link to comment
Share on other sites

na kratko (tako so mi nekoč rekli sicer pa naj bajsi pove ki je zamenjal že vse možno).

100 km nemška varianta in verjetno tudi za EU

145 km ameriška varianta

ostalo pa bajsi!

Link to comment
Share on other sites

Ce cist po pravic povem, ne vem tocno, kaj je booster- a je to kej okol frgazarja? :huh:

V-boost - dvojno polnjenje vplinjačev. Sprva je bil na voljo samo v ZDA, potem pa so nemški in drugi evropski motoristi zatežili, pa so začeli V-boost prodajati tudi pri nas...

Se da pa zadevo odpreti tudi tako, da dvojno polnjenje poteka neprestano, ne pa samo od 6000 vrtljajev naprej... In stikalo za izklop tega se premontira na stikalo za luči, luč pa je potem vedno prižgana :D

@Einherjer - poleg 17-colskega kolesa zadaj je priporočljivo montirati tudi jeklene ojačitve na okvir. Dobi se jih v spletu pri firmi www.exactrep.co.uk, recimo, pa še kje...

aja, videti je pa ta ojačitev takolele (http://www.exactrep.com/gallery/wpeA.jpg)

Link to comment
Share on other sites

Dečki vidim, da tavate v temi ;) , V boost je serijska zadeva. Vmax je bil narejen za ZDA, švabi so ga uvažali brez Vboosta. Ob priliki vam pokažem kaj to je (tam ko je pri normalnem motorju kesl je pri Vmaxu dekl od Vbosta). Kaj Vboost dela pa vidite oz. doživite pri 6000 rpm. Motor imam že par let - vozne lastnosti so v kurcu - to boste vzeli v zakup al pa dali dosti tolarčkov, da boste zadevo odpravili. Znanje ljudje imajo, produkti so na tržišču. Vmax je od svojega začetka pa vse do danes, ko ga je Yamaha umaknila iz programa bil modificiran samo leta '93 (vilica, bremze in neke kozmetične fore) vendar nepoznavalec ne vidi razlike med modeloma.

LP Bajsi B)

Link to comment
Share on other sites

Ce cist po pravic povem, ne vem tocno, kaj je booster- a je to kej okol frgazarja?  :huh:

V-boost - dvojno polnjenje vplinjačev. Sprva je bil na voljo samo v ZDA, potem pa so nemški in drugi evropski motoristi zatežili, pa so začeli V-boost prodajati tudi pri nas...

Se da pa zadevo odpreti tudi tako, da dvojno polnjenje poteka neprestano, ne pa samo od 6000 vrtljajev naprej... In stikalo za izklop tega se premontira na stikalo za luči, luč pa je potem vedno prižgana :D

@Einherjer - poleg 17-colskega kolesa zadaj je priporočljivo montirati tudi jeklene ojačitve na okvir. Dobi se jih v spletu pri firmi www.exactrep.co.uk, recimo, pa še kje...

aja, videti je pa ta ojačitev takolele (http://www.exactrep.com/gallery/wpeA.jpg)

Hja... jaz sem sicer ze gledal ta exactrep, ampak so predragi... Vecino stvari se da tudi blizje/ceneje dobiti.

V principu zaenkrat imam namen ojacati sprednje vilce (fedri in olje) in pa zamenjati zadnjo feltno.

Ostalo po moje ni potrebno, se bom pa pac za kaj dodatnega odlocil, ko bom videl, da me se kaj moti.

PS: bajsi = bob??

Link to comment
Share on other sites

Nekaj sem še pozabil - lučka za olje! Čisto preprosto - pumpa je na zadnji strani, tipalo za olje pa na sprednji strani - ko daš gas je olje na zadnji steni (torej pri pumpi in ne pri tipalu, zato lučka zasveti pri močnem pospeševanju, še prej se to zgodi, če pospešuješ navkreber).

Ne razumem fore z Bobom sorry! Bajsi=185cm in 105 kg (Bojan)

Link to comment
Share on other sites

PS: bajsi = bob??

Nope. Bob != bajsi....

Torej - Bob ni Bajsi :D

Edited by SymRu
Link to comment
Share on other sites

:D :) :D :lol: A je bil mogoče kdo od vas kkšn tedn nazaj pred Mantovo na Vrhnki- z Vmax- pi-da, jest sm mislu, da bom lastnika kr dol vrgu, pa se dam odpelu- tko je bil lep s tistimi avspuhi :D :) !!!!!!!!

Kaj pa je tista štanga, k jo ponavad vidš na kkšnih slikah- poteka pa čez cilindre- zgleda kot zaščita, al pa ojačitev!

Kj pa je treba narest, da se vozne lastnosti izboljšajo- matr, za ta stroj se splača neki dnara reskirat!!!

Link to comment
Share on other sites

:D :) :D :lol: A je bil mogoče kdo od vas kkšn tedn nazaj pred Mantovo na Vrhnki- z Vmax- pi-da, jest sm mislu, da bom lastnika kr dol vrgu, pa se dam odpelu- tko je bil lep s tistimi avspuhi :D :) !!!!!!!!

Kaj pa je tista štanga, k jo ponavad vidš na kkšnih slikah- poteka pa čez cilindre- zgleda kot zaščita, al pa ojačitev!

Kj pa je treba narest, da se vozne lastnosti izboljšajo- matr, za ta stroj se splača neki dnara reskirat!!!

1. kr´neki

2. preberi temo

3. preberi temo

kroker,informiraj se prej preden zacnes po VSEH motociklisticnih temah stresati svojo nevednost; postavi konkretno vprasanje,ne da razkazujes stopnjo svoje ignorance v zvezi z motorji.komentarji kot "aaa,ful cool","mega super" in podobno ne pripomorejo originalno nic k razpletu teme.

lepo,da si tak zanesenjak,a malo brzdaj konje z nepotrebnimi in/ali nevmesnimi komentarji.hvala.

Link to comment
Share on other sites

PS: bajsi = bob??

Nope. Bob != bajsi....

Torej - Bob ni Bajsi :D

Sorry bajsi - zamesal sem te - je SymRu razlozil :)

Link to comment
Share on other sites

:D  :)  :D  :lol:  A je bil mogoče kdo od vas kkšn tedn nazaj pred Mantovo na Vrhnki- z Vmax- pi-da, jest sm mislu, da bom lastnika kr dol vrgu, pa se dam odpelu- tko je bil lep s tistimi avspuhi :D  :) !!!!!!!!

Kaj pa je tista štanga, k jo ponavad vidš na kkšnih slikah- poteka pa čez cilindre- zgleda kot zaščita, al pa ojačitev!

Kj pa je treba narest, da se vozne lastnosti izboljšajo- matr, za ta stroj se splača neki dnara reskirat!!!

1. kr´neki

2. preberi temo

3. preberi temo

kroker,informiraj se prej preden zacnes po VSEH motociklisticnih temah stresati svojo nevednost; postavi konkretno vprasanje,ne da razkazujes stopnjo svoje ignorance v zvezi z motorji.komentarji kot "aaa,ful cool","mega super" in podobno ne pripomorejo originalno nic k razpletu teme.

lepo,da si tak zanesenjak,a malo brzdaj konje z nepotrebnimi in/ali nevmesnimi komentarji.hvala.

No problem- če že ti tko pravš, pol se pa morm potrudt- sam bo težko :D !

- no, bo že...

Drgač smo pa pr unih frgazarjih ostal- da ne bom nove teme odpirov- vas kle vprašam, kako je kej s TURBO POLNILNIKOM na Vmax- mnde so hotl najprej to narest, po jim je placa zmankal...

A kdo kej več ve o tem- a se ga da dogradit- k mal gledam predelave- vidm, da je agregat kr v večini primerov povsem originalen- vsaj navzven!

Sam mislm, da če bi še s tem pretiravu, da okvir sploh zdržu nebi- že tko šepa... :P :D

P.S.- kva pomen tista ignoranca...

Link to comment
Share on other sites

Egli iz CH dela fenomenalne tuninge na Vmaxu. Mašino navrta na 1600 ccm, doda kompresor, pa NOS, poštima vozne lastnosti tako da je 220 KM res voznih B) . Cene so pa katastrofalno visoke :( .

Pa saj če greš na Googla al Alta visto najdeš miljon sajtov na temo Vmax. Slovenčeki ne bomo nič novega izumili vendar te opozarjam - obisk takih strani povzroča odvisnost in finančno pogubo...... ;) .

LP Bajsi

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!