Skoči na vsebino

Yamaha V Max


lampa

Priporočene objave

kar se performans tiče: divje!!!

takoj od prostega teka naprej ima toliko več navora da bodo gumarji zagotovo imeli dosti dela. če se prav spomnim je pridobil nekaj malega pod 20Nm. če dodamo 167Nm osnove niti ni malo, knede?

toliko zaenkrat... se javim, ko namontiram nekaj malega dodatno kupljene elektronike, torej, ko bomo na cca 225 konjih...

A to ti upaš že ful gas pa to? Ker ene 2-3 mesece nazaj si nekaj jamral, da ga boš sam pod štandgasom vozil pa take ... :naughty:

No, sam da so ti jajca zrasla :lol:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4cm pussy štrajfni na slikah tega ne potrjujejo :unsure:

na zgornji sliki je motor z "akrapovičevo" gumo. na dinamometru namreč niso kurili moje gume. od tod tudi obrabljenost samo po sredini...

moja guma ima na vsaki strani slab 1cm "pussy štrajfnov".

zdaj ne vem... ali naj na to, da nimam gume zrofkane po celi naležni ploskvi gledam kot na odraz neke modrosti, zavedanja nevarnosti, nekaj pozitivnega ali res samo na odraz moje neprimernosti za biti kao tapravi biker. pussy pa to... pa, vseeno sem raje peechka kot truplo.

na powercomanderju že imam mapo, s katero so dosegli slabih 200 konjev, merjeno na kolesu. amerika.

@mashina

a sem res govoril o vožnji pod štantgasom? ne vem, sem mogoče pozabil...

sicer pa ja, pravi užitek ga je nažuliti do konca. že res da od strahu v prvi, drugi in tretji mežim, samo občutek na riti, prislonjeni na naslon je pa fantastičen. ;)

prirastek navora se res pozna na večini področja.

opazil pa sem prvo nenavdušujočo spremembo...

ker nimam več ex-up ventila motor v vožnji z vrtljaji malenkost nad prostim tekom ni več tako miren, kot je bil. recimo v drugi prestavi pri hitrosti pod 20kmh rahlo cuka. pa v prvi tam pod 13km/h. no ja, je pa res da to cukanje ni niti na ravni 5% cukanja dukatijevega ms2r v primerljivem režimu vožnje.

cukanja ni več, ko vrtljaji presežejo 1500rpm.

ampak, s tem se bo dalo preživeti, a ne??? ;):whistle:

l.p.

Popravljeno . Popravil ELO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je recesija in če ni dela je hudič... ima človek lahko hitro preveč časa.

na motor sem namontiral powercomander in autotune modul.

vse se nahaja pod pokrovom, ki je lociran med sedežem in izpušnim loncem.

20090623071500_20062009072_resize.jpg

zdaj se z računalnikom ne igram samo v pisarni temveč tudi v garaži...

20090623071459_vmax-pcv.jpg

zdaj imam naloženo osnovno mapo, ki pa jo bom tekom par naslednjih tankov "strimal" glede na novo konfiguracijo izpuha. po avto-trimu na pravilno razmerje zrak/gorivo gre motor na valjarje, pa da vidimo ali powercommander ja ali powercommander ne. :)

pa še en detajl izpušne cevi...

20090623071500_titan.jpg

toliko zanenkrat. se javim, ko bo mapa strimana in ko bo opravljen dyno run.

čau!

Popravljeno . Popravil ELO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

en kratek garažni clip z neogretim motorjem in izpuhom.

namontirani so originalni dušilci, odstranjen pa je katalizator (tista črna stvar na spodnji slikici...), eliminirana sta exup ventila,...

zadeva z akrapovičevim sistemom sledi naknadno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem imel V-maxa 9 let in zame je še vedno to en prevelik,pretežak in PREMOČAN čoper.Vedno ko se spomnim nanj mi je žal, da sem toliko časa vztrajal na taki grdosiji.Sicer pa vsako tele ima svoje veselje, bilo bi pa že čas,da se ICE zbudi in te malo zaustavi pri tem opevanju in slikanju oh in saploh motorja!!!

Ps:jaz sem SAMO eno sliko mojega motorja prilepil in je bila že naslednji dan izbrisana.Zelo bi me zanimala moderatorska pravila. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

njegov je sam "lep" pa "zanimiv", tvoj je pa tanartabolšieversploh in vsi ostali motorji so kante..

moderatorska pravila so kul..

ej @elo...sam čelado maš pa totalno neprimerno za ta moped..sploh grafično..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, ko ste ravno pri pospeševanju...

Poglejte si spodnji izrez nekega nemškega testa: primerjali so V-Max in MV Agusto Brutale 1078. Nekje ne tričetrt strani je nekakšna tabela in si oglejte pospeške.

Do 100 V-max gladko zmaga, jasno, saj ima bolj ''dragstersko'' geometrijo okvirja, Brutale pa hoče na zadnjo v prvih 3 prestavah, ampak zares zanimiv je podatek o prožnosti; pospeševanje od 60 do 140 v najvišji prestvi... :evilgrin:

bvmax.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@lucky

ta vmax, ki je zmogel 9,5s ima recimo nameščeno namensko drag-race pnevmatiko. serijske gume na vmaxu so dokaj trde, saj bi jih sicer velika teža motorja kmalu "ubila".

nekje na netu so objavljeni posnetki, ko je vmaxa posekal nekdo s hayabuso...

ampak zares zanimiv je podatek o prožnosti; pospeševanje od 60 do 140 v najvišji prestvi... :evilgrin:

tole o prožnosti 60-140 mi je sumljivo...

razlika se mi zdi prevelika, sploh glede na primerjavo tehničnih podatkov. pa tudi dejstva, da ima vmax kratko 5. prestavo, saj je med drugim tudi omejen na 225km/h, pač koncept 1/4 milje...

če bi bila agusta hitrejša za sekundo bi si še rekel ajde, pač na račun manjše teže ga poseka...

tole se mi pa zdi res prevelika razlika... faktor 1,6...

pozna kdo koga z MVAB 1078?? naredimo primerjavo... pol gremo pa na pivo in če je potrebno mene pribijemo na križ, namočimo v katran in perje??

p.s.: da ne bo res kdo mislil da sem vmax fanatik, ki mu ob vsakem dejstvu o morebitnih slabostih in pomanjkljivostih vmaxa erekcija uplahne... je pa res da sem z motorjem zadovoljen, saj mi je najbolje vozen moped, ki mi tako po konceptu kot po performansah in stilu vožnje zelo sede. kot alternativo mu sam pred vsem ostalim vidim triumphovega rocketa III. in ne, v življenju nisem peljal samo vmaxa...

itak pa idealnega motorja ni... seveda, če ne upoštevamo sajvestečigavega K1200R bmwja...

zdaj grem pa hitro par apaurinov zalit z rakijo, da pozabim na to, kako ste mi mojo igračo spljuvali... :rolleyes:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V max je en od motorjem, ki so mi najbol všeč. Res da ga še nisem peljal sem pa sedu nanjem v Veroni pa kolikor sem o njem prebral. Drugače pa verjamem da ma zadeva ubijalske pospeške pa je preve drag racing mašinca. Pa tudi predelave V maxov kolikor sem jih vidu znajo bit čist nore :evilgrin:

Kar se pa pospeškov tiče bi na kakšnem zboru namest grdih striptizet pa komercialnih bendov rajš organiziral dino drag-kot je to v navadi v tujini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do 100 V-max gladko zmaga, jasno, saj ima bolj ''dragstersko'' geometrijo okvirja, Brutale pa hoče na zadnjo v prvih 3 prestavah, ampak zares zanimiv je podatek o prožnosti; pospeševanje od 60 do 140 v najvišji prestvi... :evilgrin:

Kolkrtolk resn moto-huligan se ne bo nikoli v 6. prestavi vozil 60 in potem pospeševal do 140 km/h ... in takim so ti motorji namenjeni. Tko da to ni argument, ampak kr ena buča od fakta.

  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@lucky

ta vmax, ki je zmogel 9,5s ima recimo nameščeno namensko drag-race pnevmatiko. serijske gume na vmaxu so dokaj trde, saj bi jih sicer velika teža motorja kmalu "ubila".

nekje na netu so objavljeni posnetki, ko je vmaxa posekal nekdo s hayabuso...

tole o prožnosti 60-140 mi je sumljivo...

razlika se mi zdi prevelika, sploh glede na primerjavo tehničnih podatkov. pa tudi dejstva, da ima vmax kratko 5. prestavo, saj je med drugim tudi omejen na 225km/h, pač koncept 1/4 milje...

če bi bila agusta hitrejša za sekundo bi si še rekel ajde, pač na račun manjše teže ga poseka...

tole se mi pa zdi res prevelika razlika... faktor 1,6...

pozna kdo koga z MVAB 1078?? naredimo primerjavo... pol gremo pa na pivo in če je potrebno mene pribijemo na križ, namočimo v katran in perje??

p.s.: da ne bo res kdo mislil da sem vmax fanatik, ki mu ob vsakem dejstvu o morebitnih slabostih in pomanjkljivostih vmaxa erekcija uplahne... je pa res da sem z motorjem zadovoljen, saj mi je najbolje vozen moped, ki mi tako po konceptu kot po performansah in stilu vožnje zelo sede. kot alternativo mu sam pred vsem ostalim vidim triumphovega rocketa III. in ne, v življenju nisem peljal samo vmaxa...

itak pa idealnega motorja ni... seveda, če ne upoštevamo sajvestečigavega K1200R bmwja...

zdaj grem pa hitro par apaurinov zalit z rakijo, da pozabim na to, kako ste mi mojo igračo spljuvali... :rolleyes:

Ravno nekoga res poznam, če se boš pripeljal kaj v te konce povej in gremo probat, samo sporoči tu, lahko tudi na ZS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolkrtolk resn moto-huligan se ne bo nikoli v 6. prestavi vozil 60 in potem pospeševal do 140 km/h ... in takim so ti motorji namenjeni. Tko da to ni argument, ampak kr ena buča od fakta.

Glej ne mene zdej tuki naderat, vse resne revije testirajo prožnost takole. Sicer pa, a je na motorju res pomembno kako se izstreljuje z mesta v križišče(ali dirko)?

Brutale z manjšo prostornino gre z mesta vštric z 1078, pa naj bo to 750 ali 910.

Niti ne vem če je oznaka moto-huligani prava za voznike takšnih motorjev, ampak najbrž da že bo, če ti tako rečeš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej ne mene zdej tuki naderat, vse resne revije testirajo prožnost takole. Sicer pa, a je na motorju res pomembno kako se izstreljuje z mesta v križišče(ali dirko)?

Brutale z manjšo prostornino gre z mesta vštric z 1078, pa naj bo to 750 ali 910.

Niti ne vem če je oznaka moto-huligani prava za voznike takšnih motorjev, ampak najbrž da že bo, če ti tako rečeš.

predvsem je najbolj pomembno pri motorju kolk hitr gre naravnost..pa naj bo to z mesta ali končna..

ovinki so brezvezni čist sploh :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

predvsem je najbolj pomembno pri motorju kolk hitr gre naravnost..pa naj bo to z mesta ali končna..

ovinki so brezvezni čist sploh :whistle:

Hja, če ima motor tako dobro prožnost, potem se najbrž tudi v nizkih prestavah ''zadostno'' izstreli iz ovinka(ne rečem pa, da znam to izkoristit, še na šibkejšemu ne znam... ).

Drugače imaš pa prav ja :worship: : si vedel da vsak izpuh po ljudsko pomeni 100km/h končne? 1 izpuh 100, 2 pomeni 200, omgz... :kva2:

Popravljeno . Popravil MihaJ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

predvsem je najbolj pomembno pri motorju kolk hitr gre naravnost..pa naj bo to z mesta ali končna..

ovinki so brezvezni čist sploh :whistle:

Da ne govorim o tem, da s(m)o verjetno vsi tu na forumu usposobljeni v vožnji tako dobro, da znamo speljevat maksimalno hitro ... še z avti ne dosegamo optimalnih cajtov speljevanja, kaj šele z motorji ... ki rinejo spredaj v luft itd .. ...

  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!