Skoči na vsebino

Yamaha V Max


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
poglejte si ta trpeči izraz...

http://rob.com/lancair/2008.vmax/tr3_8394_2650x1600.jpg

smola, a ne?

če bi vmax bil registriran za tri osebe ne bi bilo dileme... obe, pa je!!!

:)

nak,je trjeba štemat ano po ano. najprej levo, pol greš pa z desno na trenig in preizkus sposobnosti za vožnjo V-max a

tako ,da jo zajahaš kot kobilico in izrečeš (ime une leve), pol pa če ona odneha ritat pod tabo preden ti omagaš, pa če si sposoben še kej užitka ujet med rodeom, no pol si pa dober za V-max. :worship:

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno

kolikor sem na brzino poskilil ima v-max tako zadnji sedez kot polozen tank. so where´s the problem?

Objavljeno
kolikor sem na brzino poskilil ima v-max tako zadnji sedez kot polozen tank. so where´s the problem?

če se dogovoriš z obema naenkrat da sta za stvar, ostaneš brez treninga za na motor. :whistle:

dvojni užitek,dvojni odbitek. :unsure:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

prijatelj imam težavo in sicer je lastnik v-maxa letnik 2002, pri katerem je bil menjan okvir, ko se je odpravil na LPP po homologacijo so mu rekli, da dobi vse potrebno v roku enega meseca domov, dobil pa je čez 2 meseca pismo v katerem so mu prošnjo zavrnili, češ, da se so prve tri številke na gištelu napačne in se ne začnejo na 2EN (oz. nekaj podobnega) čeprav je gištel od v-maxa in je bil registriran v Italiji ter ima vse papirje.

Ali mogoče ve kdo za kakšen gištel s papirji oz vsaj del kjer je cifra? S papirji seveda. Ali obstaja kaka druga rešitev? Bil je tudi že pri uradnem zastopniku(Delta team KK, kjer pa su mu povedali, da mu lahko karkoli napišejo vendar še vedno mu ne bo nič pomagalo).

hvala za pomoč,

LP

Objavljeno

v katerem so mu prošnjo zavrnili, češ, da se so prve tri številke na gištelu napačne in se ne začnejo na 2EN (oz. nekaj podobnega) čeprav je gištel od v-maxa in je bil registriran v Italiji ter ima vse papirje.

V Italijanskih papirjih piše enaka številka kot na geštelu?

A on je samo geštel kupil in ga menjal na motorju,ki ga je imel?

Objavljeno

Pozdravljeni,

prijatelj imam težavo in sicer je lastnik v-maxa letnik 2002, pri katerem je bil menjan okvir, ko se je odpravil na LPP po homologacijo so mu rekli, da dobi vse potrebno v roku enega meseca domov, dobil pa je čez 2 meseca pismo v katerem so mu prošnjo zavrnili, češ, da se so prve tri številke na gištelu napačne in se ne začnejo na 2EN (oz. nekaj podobnega) čeprav je gištel od v-maxa in je bil registriran v Italiji ter ima vse papirje.

Ali mogoče ve kdo za kakšen gištel s papirji oz vsaj del kjer je cifra? S papirji seveda. Ali obstaja kaka druga rešitev? Bil je tudi že pri uradnem zastopniku(Delta team KK, kjer pa su mu povedali, da mu lahko karkoli napišejo vendar še vedno mu ne bo nič pomagalo).

hvala za pomoč,

LP

Nič preveč spraševat prednje številke malo potolčeš lepo pobrusiš vsekaš nove kot so na papirju lepo pobarvat, zadeva je končana in drugam na homologacijo.

Objavljeno

evo na hitro en update mojega mopeda ;)

po dolgem času sem včeraj dobil en lep izdelek in sicer naslonjalo za sopotnika, pardon, sopotnico (kandidatke <22 let (and) <50kg se lahko javijo prek maila) :) , tako da sem sedaj končno lahko zmontiral tudi predhodno že dobljen nosilec za kovčke ter tailpack iz vmax linije.

takole zgleda motor s tailpackom z enodnevno zalogo kondomov:

20090909181828_vmax1day.JPG

takole zgleda raztegnjen tailpack s trodnevno zalogo kondomov:

20090909181830_vmax3day.JPG

pa še en detajl:

20090909181832_vmax-tailpack.JPG

opcijski boulevard screen (šipica nad lučjo), ki je na spodnji sličici se meni osebno, kljub temu da drugim zgleda dokaj "cool", ni dopadel in sem ga odstranil...

20090909182644_boule1.JPG

kmalu bodo na voljo tudi mape za powercommander z mojo konfiguracijo izpuha, tako da autotune ne bo več potreben...

še citat, ki obeta: Imade the highest horsepower I ever dyno'ed with a completely assembled,streetable bike :)

Objavljeno (popravljeno)

V Italijanskih papirjih piše enaka številka kot na geštelu?

A on je samo geštel kupil in ga menjal na motorju,ki ga je imel?

številke gištela in papirji se ujemajo, glavni problem je v tem, da "kao" niso prave številke zaradi precejšnje razlike u letniku med gištelom in mašino(ne začne se z 2EN... kot na temu motorju- na mašini, kjer so 2EN... ) oz. je bil delan za kak drug trg. Odkrito povedano, jz jih ne zastopm kako oni lahk misljo, da gištel od v-maxa oz. njegov del ne paše na druzga v-maxa...

Popravljeno . Popravil stonedrider
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

številke gištela in papirji se ujemajo, glavni problem je v tem, da "kao" niso prave številke zaradi precejšnje razlike u letniku med gištelom in mašino(ne začne se z 2EN... kot na temu motorju- na mašini, kjer so 2EN... ) oz. je bil delan za kak drug trg. Odkrito povedano, jz jih ne zastopm kako oni lahk misljo, da gištel od v-maxa oz. njegov del ne paše na druzga v-maxa...

Predvidevam,da so zdaj komplikacije,ker je še "ta velika" italijanska prometna.In tam ne piše,da zadostuje 97/24.Ker imajo,da zadostujejo temu motorji z oznako 2EN......

Če je tako,bi se moral v Delta team pozanimat,če tvoje številke zadovoljujejo 97/24-ne vem,če ti to povedo.Tam potem dobiš(plačaš) potrdilo o plinih in,če zadostujejo gre homologacija skozi.

Lahko pa razmisliš kar ti je svetoval @Brumer vendar malo drugače!In "daš" stare številke na ta novi rušt!

Popravljeno . Popravil sesir
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

V novem moto-puls je test čez par strani.Ga kr hvalijo!

Ima na vseh slikah kar okusna stranska kovčka gor :krneki:

Na dyno pokazal(prilikom mjerjenja smo naišli na poteškoću u vidu elektroničke blokade krajne brzine pa smo umjesto u krajnjem stupnju prijenosa mjerjenje vršili u četvrtom stupnju,naravno,nakon odgovarajućih podešavanja na mjernom uređaju)

:eek: najmanj 199,8 konjev 1.run

:eek: največ 204,1KS pri 8525okr/min in 18,7 kgm pri 6349 okr/min

Deklarirano 200KS pri 9000obr/min 166 Nm pri 6500obr/min

Hvalijo: karizma,snaga,izgled,ciklistika,agregat,mjenjač,kočnice,osjećaj moči,udoban položaj vozaća

Grajajo: cijena,manevriranje na mjestu,mali spremnik goriva

Objavljeno

danes sem tudi sam kupil izvod motopulsa, saj me je včeraj "suhi" opozoril na vmaxov test, ki se nahaja v njem...

zanimivo branje, ni kaj! sploh če sam voziš tak motor in se bolj poistovetiš s samim branjem...

te številke z dyno runa se mi zdijo malce pretirane; akrapovič je nameril občutno nižje vrednosti, sploh kar se navora tiče! v original konfiguraciji seveda...

kar pa se graj tiče, hja, vse očitane slabosti so relativne. če sploh kaj, mene "moti" zgolj to, da ima z enim polnjenjem majhen domet. po drugi strani pa je to tudi plus... spoznaš dosti več prijaznih deklet, ki delajo na črpalkah :)

okretnost na mestu; motor ima pač 300+ kg. žal ga na mestu ne moreš dvigniti in prestaviti tako kot to lahko storiš s tomosovim flexerjem 25 ali sachsovim madassom...

cena: zaradi mene bi lahko bil tudi kakšnega tisočaka dražji... kvaliteta izdelave šteje, jebiga!

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Tale barva pa verjetno ni serijska........Sem nekje prebral da je samo z b

sivo kombinacijo ne pa črno črno...Drugače je pa zelo lep ni kej...............

Objavljeno

black powah

cimg1074_6xjg.jpg

zelo mi je všeč :worship::worship:

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

včeraj so mi pri čarman motosportu opravili meritve na valjih...

vgrajeno imam:

-akrapovičev opcijski izpušni kolektor,

-powercommander in autotune,

-big air kit,

-topspeed governor eliminator

namerili so mu 204,1 konja na kolesu; številke na gredi raje ne napišem, da vas ne prestrašim...

elo-vmaxresize.jpg

upam, da me zdaj rudi s pohorja s svojim golfom II diesel v štartu ne bo več prehitel, pa čeprav ima stihlovo motorko v prtljažniku...

Objavljeno

... ELO ...

... :trance_27_notworthy: :trance_27_notworthy: :trance_27_notworthy: ...

... ampak vseeno napiši ...

Objavljeno

včeraj so mi pri čarman motosportu opravili meritve na valjih...

vgrajeno imam:

-akrapovičev opcijski izpušni kolektor,

-powercommander in autotune,

-big air kit,

-topspeed governor eliminator

namerili so mu 204,1 konja na kolesu; številke na gredi raje ne napišem, da vas ne prestrašim...

elo-vmaxresize.jpg

upam, da me zdaj rudi s pohorja s svojim golfom II diesel v štartu ne bo več prehitel, pa čeprav ima stihlovo motorko v prtljažniku...

kaj ti pomaga 204 PS

če pa tak maš moped ta gledat closedeyes.gif

ps ni slaba meritev grim.gif

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

včeraj so mi pri čarman motosportu opravili meritve na valjih...

vgrajeno imam:

-akrapovičev opcijski izpušni kolektor,

-powercommander in autotune,

-big air kit,

-topspeed governor eliminator

namerili so mu 204,1 konja na kolesu; številke na gredi raje ne napišem, da vas ne prestrašim...

elo-vmaxresize.jpg

upam, da me zdaj rudi s pohorja s svojim golfom II diesel v štartu ne bo več prehitel, pa čeprav ima stihlovo motorko v prtljažniku...

A je bil prej prešvoh? Sedaj pa res leti. trance_11_confused.gif

Objavljeno

A je bil prej prešvoh? Sedaj pa res leti. trance_11_confused.gif

Objavljeno (popravljeno)

Je pomoje pridobu precej več kot 4 konje. 204 merjeno na gumi!

Dej nam zaupi kok jih je na gredi ene 230??? čist ampak res čist na blef

Mora pa potegnt žvau :evilgrin:

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Ka vse foušija dela, jao :P Jz če bi mel dinarčke bi tud mel enega spimpanega Vmaxa doma 100% pa tud 200PS bi mi blo premal!

ajd

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

@ferek

200 jih ima v originalu na gredi.

moj jih ima sedaj 204 na kolesu.

in ja, verjamem da res ne veš kako to sune...

@trojan

na gredi jih ima med 230 in 240.

@suhi

ti me pa pokliči ko končaš z izpiti in predno greš v maroko, da se dobimo na kakemu hladnemu z mehurčki :)

Objavljeno

Odlično.

Povabim te, da še pri meni narediva en štart in primerjava vrednosti pa spijeva kšn :beer1:

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

nekaj malega predelav na mojem falco pelegrinusu...

20100920171914_mirror.jpg

20100920171916_pedal.jpg

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

tak moped rabi konje, da sploh lahko kam premakne vso to maso. :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!