thumper Objavljeno Avgust 5, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2009 (popravljeno) poglejte si ta trpeči izraz... http://rob.com/lancair/2008.vmax/tr3_8394_2650x1600.jpg smola, a ne? če bi vmax bil registriran za tri osebe ne bi bilo dileme... obe, pa je!!! nak,je trjeba štemat ano po ano. najprej levo, pol greš pa z desno na trenig in preizkus sposobnosti za vožnjo V-max a tako ,da jo zajahaš kot kobilico in izrečeš (ime une leve), pol pa če ona odneha ritat pod tabo preden ti omagaš, pa če si sposoben še kej užitka ujet med rodeom, no pol si pa dober za V-max. Popravljeno Avgust 5, 2009. Popravil thumper
Ice Objavljeno Avgust 5, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2009 kolikor sem na brzino poskilil ima v-max tako zadnji sedez kot polozen tank. so where´s the problem?
thumper Objavljeno Avgust 5, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2009 kolikor sem na brzino poskilil ima v-max tako zadnji sedez kot polozen tank. so where´s the problem? če se dogovoriš z obema naenkrat da sta za stvar, ostaneš brez treninga za na motor. dvojni užitek,dvojni odbitek. :unsure:
klemn Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 Pozdravljeni, prijatelj imam težavo in sicer je lastnik v-maxa letnik 2002, pri katerem je bil menjan okvir, ko se je odpravil na LPP po homologacijo so mu rekli, da dobi vse potrebno v roku enega meseca domov, dobil pa je čez 2 meseca pismo v katerem so mu prošnjo zavrnili, češ, da se so prve tri številke na gištelu napačne in se ne začnejo na 2EN (oz. nekaj podobnega) čeprav je gištel od v-maxa in je bil registriran v Italiji ter ima vse papirje. Ali mogoče ve kdo za kakšen gištel s papirji oz vsaj del kjer je cifra? S papirji seveda. Ali obstaja kaka druga rešitev? Bil je tudi že pri uradnem zastopniku(Delta team KK, kjer pa su mu povedali, da mu lahko karkoli napišejo vendar še vedno mu ne bo nič pomagalo). hvala za pomoč, LP
sesir Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 v katerem so mu prošnjo zavrnili, češ, da se so prve tri številke na gištelu napačne in se ne začnejo na 2EN (oz. nekaj podobnega) čeprav je gištel od v-maxa in je bil registriran v Italiji ter ima vse papirje. V Italijanskih papirjih piše enaka številka kot na geštelu? A on je samo geštel kupil in ga menjal na motorju,ki ga je imel?
Guest Brumer Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 Pozdravljeni, prijatelj imam težavo in sicer je lastnik v-maxa letnik 2002, pri katerem je bil menjan okvir, ko se je odpravil na LPP po homologacijo so mu rekli, da dobi vse potrebno v roku enega meseca domov, dobil pa je čez 2 meseca pismo v katerem so mu prošnjo zavrnili, češ, da se so prve tri številke na gištelu napačne in se ne začnejo na 2EN (oz. nekaj podobnega) čeprav je gištel od v-maxa in je bil registriran v Italiji ter ima vse papirje. Ali mogoče ve kdo za kakšen gištel s papirji oz vsaj del kjer je cifra? S papirji seveda. Ali obstaja kaka druga rešitev? Bil je tudi že pri uradnem zastopniku(Delta team KK, kjer pa su mu povedali, da mu lahko karkoli napišejo vendar še vedno mu ne bo nič pomagalo). hvala za pomoč, LP Nič preveč spraševat prednje številke malo potolčeš lepo pobrusiš vsekaš nove kot so na papirju lepo pobarvat, zadeva je končana in drugam na homologacijo. Bremzer, klemn, ImenitnaPriložnost in 7 others 5 5
ELO Objavljeno September 9, 2009 Opozori Objavljeno September 9, 2009 evo na hitro en update mojega mopeda po dolgem času sem včeraj dobil en lep izdelek in sicer naslonjalo za sopotnika, pardon, sopotnico (kandidatke <22 let (and) <50kg se lahko javijo prek maila) , tako da sem sedaj končno lahko zmontiral tudi predhodno že dobljen nosilec za kovčke ter tailpack iz vmax linije. takole zgleda motor s tailpackom z enodnevno zalogo kondomov: takole zgleda raztegnjen tailpack s trodnevno zalogo kondomov: pa še en detajl: opcijski boulevard screen (šipica nad lučjo), ki je na spodnji sličici se meni osebno, kljub temu da drugim zgleda dokaj "cool", ni dopadel in sem ga odstranil... kmalu bodo na voljo tudi mape za powercommander z mojo konfiguracijo izpuha, tako da autotune ne bo več potreben... še citat, ki obeta: Imade the highest horsepower I ever dyno'ed with a completely assembled,streetable bike sjeng, xyznanixyz, MotoKlubSchlossberg in 1 other 2 2
stonedrider Objavljeno September 9, 2009 Opozori Objavljeno September 9, 2009 (popravljeno) V Italijanskih papirjih piše enaka številka kot na geštelu? A on je samo geštel kupil in ga menjal na motorju,ki ga je imel? številke gištela in papirji se ujemajo, glavni problem je v tem, da "kao" niso prave številke zaradi precejšnje razlike u letniku med gištelom in mašino(ne začne se z 2EN... kot na temu motorju- na mašini, kjer so 2EN... ) oz. je bil delan za kak drug trg. Odkrito povedano, jz jih ne zastopm kako oni lahk misljo, da gištel od v-maxa oz. njegov del ne paše na druzga v-maxa... Popravljeno September 9, 2009. Popravil stonedrider klemn in thumper 2
sesir Objavljeno September 10, 2009 Opozori Objavljeno September 10, 2009 (popravljeno) številke gištela in papirji se ujemajo, glavni problem je v tem, da "kao" niso prave številke zaradi precejšnje razlike u letniku med gištelom in mašino(ne začne se z 2EN... kot na temu motorju- na mašini, kjer so 2EN... ) oz. je bil delan za kak drug trg. Odkrito povedano, jz jih ne zastopm kako oni lahk misljo, da gištel od v-maxa oz. njegov del ne paše na druzga v-maxa... Predvidevam,da so zdaj komplikacije,ker je še "ta velika" italijanska prometna.In tam ne piše,da zadostuje 97/24.Ker imajo,da zadostujejo temu motorji z oznako 2EN...... Če je tako,bi se moral v Delta team pozanimat,če tvoje številke zadovoljujejo 97/24-ne vem,če ti to povedo.Tam potem dobiš(plačaš) potrdilo o plinih in,če zadostujejo gre homologacija skozi. Lahko pa razmisliš kar ti je svetoval @Brumer vendar malo drugače!In "daš" stare številke na ta novi rušt! Popravljeno September 10, 2009. Popravil sesir DAMI34 1
sesir Objavljeno Oktober 15, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2009 V novem moto-puls je test čez par strani.Ga kr hvalijo! Ima na vseh slikah kar okusna stranska kovčka gor :krneki: Na dyno pokazal(prilikom mjerjenja smo naišli na poteškoću u vidu elektroničke blokade krajne brzine pa smo umjesto u krajnjem stupnju prijenosa mjerjenje vršili u četvrtom stupnju,naravno,nakon odgovarajućih podešavanja na mjernom uređaju) najmanj 199,8 konjev 1.run največ 204,1KS pri 8525okr/min in 18,7 kgm pri 6349 okr/min Deklarirano 200KS pri 9000obr/min 166 Nm pri 6500obr/min Hvalijo: karizma,snaga,izgled,ciklistika,agregat,mjenjač,kočnice,osjećaj moči,udoban položaj vozaća Grajajo: cijena,manevriranje na mjestu,mali spremnik goriva
ELO Objavljeno Oktober 17, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2009 danes sem tudi sam kupil izvod motopulsa, saj me je včeraj "suhi" opozoril na vmaxov test, ki se nahaja v njem... zanimivo branje, ni kaj! sploh če sam voziš tak motor in se bolj poistovetiš s samim branjem... te številke z dyno runa se mi zdijo malce pretirane; akrapovič je nameril občutno nižje vrednosti, sploh kar se navora tiče! v original konfiguraciji seveda... kar pa se graj tiče, hja, vse očitane slabosti so relativne. če sploh kaj, mene "moti" zgolj to, da ima z enim polnjenjem majhen domet. po drugi strani pa je to tudi plus... spoznaš dosti več prijaznih deklet, ki delajo na črpalkah okretnost na mestu; motor ima pač 300+ kg. žal ga na mestu ne moreš dvigniti in prestaviti tako kot to lahko storiš s tomosovim flexerjem 25 ali sachsovim madassom... cena: zaradi mene bi lahko bil tudi kakšnega tisočaka dražji... kvaliteta izdelave šteje, jebiga! dlicen, xyznanixyz, maco47 in 3 others 3 3
ImenitnaPriložnost Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 black powah sesir, sergini, Rude Boy in 5 others 3 5
SHREDDER Objavljeno Marec 4, 2010 Opozori Objavljeno Marec 4, 2010 Tale barva pa verjetno ni serijska........Sem nekje prebral da je samo z b sivo kombinacijo ne pa črno črno...Drugače je pa zelo lep ni kej............... mihej, medeksladki, fazer81 in 1 other 4
maus Objavljeno Marec 4, 2010 Opozori Objavljeno Marec 4, 2010 black powah zelo mi je všeč mihej, Jozeee, Cartman in 1 other 2 2
ELO Objavljeno Junij 9, 2010 Opozori Objavljeno Junij 9, 2010 včeraj so mi pri čarman motosportu opravili meritve na valjih... vgrajeno imam: -akrapovičev opcijski izpušni kolektor, -powercommander in autotune, -big air kit, -topspeed governor eliminator namerili so mu 204,1 konja na kolesu; številke na gredi raje ne napišem, da vas ne prestrašim... upam, da me zdaj rudi s pohorja s svojim golfom II diesel v štartu ne bo več prehitel, pa čeprav ima stihlovo motorko v prtljažniku... MotoKlubSchlossberg, dotem, trebor in 3 others 3 3
Gallus Objavljeno Junij 9, 2010 Opozori Objavljeno Junij 9, 2010 ... ELO ... ... :trance_27_notworthy: :trance_27_notworthy: :trance_27_notworthy: ... ... ampak vseeno napiši ...
hilton Objavljeno Junij 9, 2010 Opozori Objavljeno Junij 9, 2010 včeraj so mi pri čarman motosportu opravili meritve na valjih... vgrajeno imam: -akrapovičev opcijski izpušni kolektor, -powercommander in autotune, -big air kit, -topspeed governor eliminator namerili so mu 204,1 konja na kolesu; številke na gredi raje ne napišem, da vas ne prestrašim... upam, da me zdaj rudi s pohorja s svojim golfom II diesel v štartu ne bo več prehitel, pa čeprav ima stihlovo motorko v prtljažniku... kaj ti pomaga 204 PS če pa tak maš moped ta gledat ps ni slaba meritev SHREDDER, wedco in Jozeee 1 2
dukemb Objavljeno Junij 9, 2010 Opozori Objavljeno Junij 9, 2010 včeraj so mi pri čarman motosportu opravili meritve na valjih... vgrajeno imam: -akrapovičev opcijski izpušni kolektor, -powercommander in autotune, -big air kit, -topspeed governor eliminator namerili so mu 204,1 konja na kolesu; številke na gredi raje ne napišem, da vas ne prestrašim... upam, da me zdaj rudi s pohorja s svojim golfom II diesel v štartu ne bo več prehitel, pa čeprav ima stihlovo motorko v prtljažniku... A je bil prej prešvoh? Sedaj pa res leti.
ferek Objavljeno Junij 9, 2010 Opozori Objavljeno Junij 9, 2010 A je bil prej prešvoh? Sedaj pa res leti. MotoKlubSchlossberg, SHREDDER, ELO in 1 other 2 2
trojan69 Objavljeno Junij 9, 2010 Opozori Objavljeno Junij 9, 2010 (popravljeno) Je pomoje pridobu precej več kot 4 konje. 204 merjeno na gumi! Dej nam zaupi kok jih je na gredi ene 230??? čist ampak res čist na blef Mora pa potegnt žvau :evilgrin: Popravljeno Junij 9, 2010. Popravil trojan69
suhi Objavljeno Junij 9, 2010 Opozori Objavljeno Junij 9, 2010 Ka vse foušija dela, jao Jz če bi mel dinarčke bi tud mel enega spimpanega Vmaxa doma 100% pa tud 200PS bi mi blo premal! ajd maco47, trojan69 in Snečer 1 2
ELO Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 @ferek 200 jih ima v originalu na gredi. moj jih ima sedaj 204 na kolesu. in ja, verjamem da res ne veš kako to sune... @trojan na gredi jih ima med 230 in 240. @suhi ti me pa pokliči ko končaš z izpiti in predno greš v maroko, da se dobimo na kakemu hladnemu z mehurčki maco47, LRR, MotoKlubSchlossberg in 1 other 2 2
no_name Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 Odlično. Povabim te, da še pri meni narediva en štart in primerjava vrednosti pa spijeva kšn :beer1: SHREDDER in Cartman 1 1
ELO Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 nekaj malega predelav na mojem falco pelegrinusu... maco47 in MotoKlubSchlossberg 1 1
simonsi Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 tak moped rabi konje, da sploh lahko kam premakne vso to maso.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se