Skoči na vsebino

Yamaha V Max


Priporočene objave

Objavljeno

ne joči peter...

71038_80252217977_3967357_n.jpg

pa čeprav si že dolgo nisva nič pisala...

veš, sem se že malo bal zate. že dolgo mi nisi nič oponiral, nisi podal nevmesnih, žaljivih ali zgolj nizkotnih komentarjev...

sem namreč prebral, da se k1200r in k1300r motorjem sesedajo zadnji konci, da se na takih bmwjih kot ga imaš ti nekaj poddimenzioniranega lomi pa to...

in me je resno skrbelo za tvoje zdravje... ter za zdravje mene in mojih motosvet kolegov... skupaj se včasih nasmejimo tvojim objavam, smeh je pa le pol zdravja pravijo. pa da še greh ni, to pa sploh šteje, dandanes, ko so verske, cerkvene in ostale vrednoste dokaj izpostavljane.

kaj naj rečem, res lepo, da si se ponovno oglasil!

uživaj še naprej, motor pa le pelji na servis... saj veš, če se plin malo zatakne vseeno ni tako strašno kot če ti med vožnjo bmwjev zadnji del popraska po hemeroidih...

srečno!!!

Objavljeno

hmmm, sam sem šest let vztrajal s starim Vmaxom, če me spomin ne vara, pa šest let borbe z nevoznostjo, končno sem pa lahko preizkušal samo pri polno naloženem motorju. Imam občutek da so Japi malo prečekirali zadeve preden so začeli drugo generacijo na ceste pošiljat... 288 ni od muh!

AAAAAAmpak!!! kdor s starim ni prek 250 peljal ne ve kaj je zamudil! Pune gate dreka ipd., ker prasica ni hotla ravno letet, kljub vsem "izboljšavam". Pol pa sem se naveličal...

Jebi ga, Brumer - Bremzer še vedno isti človek za tipkovnico sedi in utruja.... mogoče se bo enkrat naveličal, do takrat ga bom pa dal na "ignore"

LP Bajsi

Objavljeno

hmmm, sam sem šest let vztrajal s starim Vmaxom, če me spomin ne vara, pa šest let borbe z nevoznostjo, končno sem pa lahko preizkušal samo pri polno naloženem motorju. Imam občutek da so Japi malo prečekirali zadeve preden so začeli drugo generacijo na ceste pošiljat... 288 ni od muh!

AAAAAAmpak!!! kdor s starim ni prek 250 peljal ne ve kaj je zamudil! Pune gate dreka ipd., ker prasica ni hotla ravno letet, kljub vsem "izboljšavam". Pol pa sem se naveličal...

Jebi ga, Brumer - Bremzer še vedno isti človek za tipkovnico sedi in utruja.... mogoče se bo enkrat naveličal, do takrat ga bom pa dal na "ignore"

LP Bajsi

moj nea gre 250,sam pri 230 je pa res luda kuča ,jihaaaaaaaaaaaa :lol:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

danes namontiral t.i. "under cowl", ki zapolni praznino, kjer je nekoč bil katalizator...

slika pred montažo:

20110218151359_ev53pq714yl2fs.jpg

po montaži:

20110218151359_b4r1ty7zolvgip.jpg

l.p.

Vmax je čudovit motor - klasika muscle bike scene in če ga začneš onesnaževati z šajbo, sissy barom, top caseom.... potem ti preostane da montiraš samo še anteno, dve z ameriško in slovensko zastavo,par lučk... :headbang: :naughty: Približno tako kot če bi na streho Forda Mustanga dal kufer. Lepota takih strojev naj bi bila v minimalizmu, manj je več. Če bi jaz bil srečen lastnik Vmaxa, za začetek bi vse te stvari vrgel dol (ki popolnoma uničijo ravnotežje motorja - več ga je nazaj , kot odspredaj), zamenjal tisti obupen nosilec za tablico, zreduciral sedež...naj motor in tistih 200hp govori za se.. :whistle: brez zamere in lep dan.

Popravljeno . Popravil baddad
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

da ne smetim v temi o diavelu...

moji komentarji v spodnjem citatu so dodani z rdečo barvo...

Globoko se opravičujem, če sem precenil tvoj motor. :surrender:

Namreč, mislil sem da motor stane 21 500 evrov, plus diavelistično draga dodatna oprema, ki si jo pokazal na tem forumu, bi moglo priti nekje blizu ali čez 25 000 jurjev, saj so samo Rizoma ogledala med 200 in 300 ojrov (odvisno od modela), PCIII cca 400 itd nisem pa tako fanatičen, da bi res računal v cent :surrender: :surrender: :surrender: :surrender: Sicer, če imaš kakšn konekšn za cenejšo nabavo opreme, se priporočam. :whistle:

ELObike dodatna oprema:

ročke -mi ne sedejo, odstranjene, podarim!!!

Rizoma ogledala - cca 250 EUR

undercowl - cca 450 EUR

sissy bar - ~200 EUR

šipa - 300 EUR (res drag del...)

PCIII - (bil je PCV, ki pa je že prodan)

autotune (prodano)

zadnji dve postavki nadomeščeni z upgrejdom ECU-ja, ki stane 150 EUR, pihne pa 240HP na zadnjem kolesu,

big air kit -odstranjen, preglasen in drugačno obnašanje agregata zaradi odstranitve variabilnih sesalnih grl

top speed governor eliminator -prodan, ECU hacked...

žmigavci (20 eur)

torbe in nosilci 600 eur

akrapoviči ( dobil gratis )

plus delo plus dyno (vse zmontiral sam! )

Glede na to, da smo na temi Hudička in smo globoko offff, s tem končujem ELOdebato

Uživaj v vsakem km na motorju, kjerkoli boš. Mislim resno in brez zamere.

trenutno imam na motorju za cca 2000 eur dodatne opreme...

na slikah KMC yamaha dneva imate možnost videti VMAX-a, ki ima za cca 18.000 eur upgrejdov...

baddad,

karkoli že, z vmaxom sem zadovoljen in zadovoljen. vsaj kar se motorizma in mojih želja v zvezi z njim tiče.

verjamem, da je vmax večini povsem neuporaben, predrag in oh in sploh brezvezen motor. meni in še parim ni. ljudje imamo različne okuse in želje. spoštujmo to!!!

kar se primerjave z diavelom in ostalih zadev tiče pa ostajam mnenja, da je vmaxu bolj konkurenčen ( po karizmi, imidžu, pojavi, ipd ) triumphov rocket III roadster... diavel je nekako umetno postavljen ob bok vmaxu, vsaj po mojem mnenju...

novinarji pa veš kaki so, časi svobodnjaških upornikov so minili, zdaj je vse komerciala!!!

ne zamerim, polemiziramo in prepucavamo naše (alter!)ege ipd, jebiga... :)

Objavljeno

še en test vmax vs diavel

1) this is a BELGIAN (ie full power) Vmax NOT a FRENCH one (limited to 100 HP only)

2) Vmax is described as "heavy, expensive, outrageous" - incredible power with wheel spinning in 1st, 2nd and 3rd

3) Diavel is described as "compact, lighter (duh), not as well finished, too much plastic but great wheels and powerful brakes". Generally "great fun, especially in the twisties but short of power compared to the Vmax".

4) Vmax is "not as easy to get used to, takes considerable skills to master and enjoy to the fullest".

Their conclusion = Vmax wins for the sheer power but Diavel is "much better value for money" because it is considerably cheaper (at least in Europe).

on a side note - the beeps are only there for effect and fun. They pretend to hide superlative words to describe the power of both bikes.

Hope this helps. As I said no big revelations but an enjoyable segment all the same.

Objavljeno

Evo trenutni izgled mog Vmax-a:post-30357-0-59630800-1306186044_thumb.jpgpost-30357-0-08241600-1306186085_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

lijepo, svaka čast...da nisu toliko skupi, čovik bi sebi priuštio jednog....

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Pozdrav svima,

Zadovoljna sam vlasnica bijelo perla Vmax-a 1992. godište otvorene verzije. U početku je bilo problema sa ciklistikom i trešnjom :kva2: pri većim brzinama, ali nakon malih dorada :bum: to čudovište je počelo čak i slušati što ja kažem. Eto krotim ga već jedno 10 godina i još uvijek mi je misterija i neopisivo zadovoljstvo ....

Oli, Rijeka, Croatia

crovmax

ovo gore ti je kak sa muškarcem, jel....

Objavljeno

Evo trenutni izgled mog Vmax-a:post-30357-0-59630800-1306186044_thumb.jpgpost-30357-0-08241600-1306186085_thumb.jpg

Zelo lepo, videli v Umagu. :)

Edina pripomba je tista fotelja od sedeža, ki ne gre zraven streetfighter estetike. Ostalo dbest. :worship: :worship: :worship:

Objavljeno (popravljeno)

Zelo lepo, videli v Umagu. :)

Edina pripomba je tista fotelja od sedeža, ki ne gre zraven streetfighter estetike. Ostalo dbest. :worship: :worship: :worship:

Očitno nepoznaš V-maxa ta "fotelja" je zato, da je pod njo skrit pokrov (premalega 15l) tanka za gorivo!!!

Popravljeno . Popravil Bremzer
Objavljeno

Ftekneš not 20.5 litrskega če ti je 15l premalo :)

Objavljeno

Ftekneš not 20.5 litrskega če ti je 15l premalo :)

Kam vtekneš?? kvečem v rit sicer ni nikjer prostora!!!

Objavljeno

Kam vtekneš?? kvečem v rit sicer ni nikjer prostora!!!

Valda je, dodatni tank se montira, pa preklopni ventil. :)

Objavljeno

Kam vtekneš?? kvečem v rit sicer ni nikjer prostora!!!

Det nisi na tekočem... ;)

Objavljeno

Tudi ti :lol1: nisi na tekočem kaj sploh te linke limaš kdo bo dal 670 € za + 5 l prostora za gorivo, poleg tega pa je zaenkrat NEDOBAVLJIV in če ga montiraš imaš še čuda raznih zadržkov glede gume,feltne,izpušnine cevi,amortizerjev,vilic itd.!!

Objavljeno

Tudi ti :lol1: nisi na tekočem kaj sploh te linke limaš kdo bo dal 670 € za + 5 l prostora za gorivo, poleg tega pa je zaenkrat NEDOBAVLJIV in če ga montiraš imaš še čuda raznih zadržkov glede gume,feltne,izpušnine cevi,amortizerjev,vilic itd.!!

Eh men se je zdelo da si rekel da nimaš kam dat večje posode namesto originalne, na netu pa jih ponujajo da jih NEBI prodajali !

Neobvladljiv je samo če ga ne obvladaš :D

Vsake tolko mi uspe nekaj novega z vmaxom , in občutek je enostavno kull :)

Trotl ziher moped ni za mene ;) to kr furaj če ti je všeč

Mene nekaj zanima "ene parkrat" si že omenil da si ga 9 let fural, zakaj si ga sploh kupil ???

Objavljeno (popravljeno)

Eh men se je zdelo da si rekel da nimaš kam dat večje posode namesto originalne, na netu pa jih ponujajo da jih NEBI prodajali !

Neobvladljiv je samo če ga ne obvladaš :D

Vsake tolko mi uspe nekaj novega z vmaxom , in občutek je enostavno kull :)

Trotl ziher moped ni za mene ;) to kr furaj če ti je všeč

Mene nekaj zanima "ene parkrat" si že omenil da si ga 9 let fural, zakaj si ga sploh kupil ???

Ti razložim: ko sem ga kupil leta 1996 so ga delali, če se nemotim ŽE 8-mo leto, za takrat je bil kar vredu motor tudi tehnično saj je bil precej izboljšan kot npr:močnejši prednji teleskopi, V-boster,boljše zavore itd.bil je delan za ameriško tržišče(black-Max) saj takrat so po Evropi lahko prodajali SAMO zaprtega z 100 PS.Bil pa sem v dileni kaj kupit?? BMW-eja K-100-RS z veliko opreme ampak samo 100 Ps popravici povedano se mi ni ravno dajalo 28K DM za veliko opreme in premalo Ps v primerjavi z V-maxsom 140 Ps.takrat sem dal za V-max v Delta timu na keš samo 18,5K DM.Mogoče me zdaj razumeš ampak ti šenkrat lahko zatrdim,da mi je žal,da sem tako dolgo vztrajal na njemu,pa si ti razlagaj kakor koli hočeš.Jasno mi je povsem, da kritiziraš moj motor,ker sigurno nisi pripravljen(še) si špogati tak motor,imel bi popolnoma drugačno mnenje,če bi se vsaj enkrat zapeljal z njim !!!

Ps: samo ne me učit kako je obvladljiv, sem ga predolgo vozil,da negreva v podrobnosti !! :whistle:

Popravljeno . Popravil Bremzer
Objavljeno

Ti razložim: ko sem ga kupil leta 1996 so ga delali, če se nemotim ŽE 8-mo leto, za takrat je bil kar vredu motor tudi tehnično saj je bil precej izboljšan kot npr:močnejši prednji teleskopi, V-boster,boljše zavore itd.bil je delan za ameriško tržišče(black-Max) saj takrat so po Evropi lahko prodajali SAMO zaprtega z 100 PS.Bil pa sem v dileni kaj kupit?? BMW-eja K-100-RS z veliko opreme ampak samo 100 Ps popravici povedano se mi ni ravno dajalo 28K DM za veliko opreme in premalo Ps v primerjavi z V-maxsom 140 Ps.takrat sem dal za V-max v Delta timu na keš samo 18,5K DM.Mogoče me zdaj razumeš ampak ti šenkrat lahko zatrdim,da mi je žal,da sem tako dolgo vztrajal na njemu,pa si ti razlagaj kakor koli hočeš.Jasno mi je povsem, da kritiziraš moj motor,ker sigurno nisi pripravljen(še) si špogati tak motor,imel bi popolnoma drugačno mnenje,če bi se vsaj enkrat zapeljal z njim !!!

Ps: samo ne me učit kako je obvladljiv, sem ga predolgo vozil,da negreva v podrobnosti !! :whistle:

če kdo kaj kritizira , kritiziraš ti v maxa( ne razumeš v čem je poanta tega stroja)

Mim grede , v tistih cajtih ko si ti fural maxa, bi lahko vsakih par mesecev kupil novega bemfla, pa še drobiž bi mi ostal hehehe

Sej res da rad pomagaš z nasveti tu gor(lepo od tebe), sam te pa ego fuka da to ni res,mater det, še rano na želodcu boš fasal , me kr mal skrbi zate.

ajde... ;)

Objavljeno

ne razumeš v čem je poanta tega stroja

bi lahko vsakih par mesecev kupil novega bemfla, pa še drobiž bi mi ostal hehehe

me kr mal skrbi zate.

ajde... ;)

1.)hudičevo dobro razumem v čem je poanta V-maxsa; blefiranje in poziranje!

2.)Nisem vedel,da imam opravka z Tajkunom !

3.)Zame se ti ni potrebno sekirat,glej nese,ko boš v mojih letih se še vsest na motor neboš upal,da nerečem mogel!

LP greš na ig.(nepričakuj odgovorja)

Objavljeno

prvotni v-max je bil narejen le z enim vodilom: naredimo motor, ki bo najhitrejši na drag racu in bo poosebljal filozofijo ameriških avtov "muscle car". the rest is history.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!