Spasky Objavljeno Januar 25, 2014 Opozori Objavljeno Januar 25, 2014 Fajn posnetki. Za naravnost vidim, da je kr dober... :grim
motofrik Objavljeno Januar 25, 2014 Opozori Objavljeno Januar 25, 2014 Jaz sem pa posnetek z veseljem pogledal. Treba je priznati, da je V-Max ob svoji predstavitvi bil najbrutalnejši serijski motor. Pa še sedaj, po tolikih letih, pelje scat pol sedanjih sportakov. Dejstvo je, da je vsak motor narejen za svoj namen. Seveda ne moreš pričakovati, da bo na ovinkasti pisti miren, kot kakšen GSX-R. Kako je že ob predstavitvi V-Maxa napisal testnik...? ''Kaj ob visokih kaznih ob prekoračitvah še ostane sodobnemu motoristu? Pospeški. In tu je V-Max nenadkriljiv...'' Nekaj takšnega je napisal. Mislim, da se ni motil. Mavti in ELO 2
Cartman Objavljeno Januar 25, 2014 Opozori Objavljeno Januar 25, 2014 (popravljeno) v obzir bi mogli vzet, da so V-Maxe zacel delat 1985!! in so bli precej enaki vse dokler je niso spremenili v VMAX, 2008! Verjamem, da je stroj 1985ga trgal gate in ni puscal nobenga ravnodusnega. Ne vem pa, ce to lahko zbezi recimo zx9r, hayabusi 1999 pa skor gotovo ne. Al ipak, V max je kultna zadeva. Ko sta bt buldog in mt01 ze cist pozablena, v max se zmer zivi. Popravljeno Januar 25, 2014. Popravil Cartman motofrik, ELO in Mavti 3
Nemirni Duh Objavljeno Januar 27, 2014 Opozori Objavljeno Januar 27, 2014 Hja, pred mnogimi leti smo se igrali s K100 in V-Max-om. BMW za tiste čase ni imel slabih pospeškov, pa vendar je bil lastnik V-maxa ( MK Wayski ), kar konkretno naprej ............................ Je pa neumnost primerjat V-Maxa z zx9 ali hayabuso - čisto drug koncept mopeda ................................................. že mi smo se samo igrali med seboj, kakšnih resnih primerjav pa nismo delali, so bili mopedi preveč različni trebor in motofrik 2
trebor Objavljeno Januar 31, 2014 Opozori Objavljeno Januar 31, 2014 Hja, pred mnogimi leti smo se igrali s K100 in V-Max-om. BMW za tiste čase ni imel slabih pospeškov, pa vendar je bil lastnik V-maxa ( MK Wayski ), kar konkretno naprej ............................ Je pa neumnost primerjat V-Maxa z zx9 ali hayabuso - čisto drug koncept mopeda ................................................. že mi smo se samo igrali med seboj, kakšnih resnih primerjav pa nismo delali, so bili mopedi preveč različni Ja, Tone je imel zrihtanega V-Maxa. Škoda, da se je potem v jago vrgel in motociklizem obesil na klin. Tisti časi so bili zakon. LP Robert
Nemirni Duh Objavljeno Februar 1, 2014 Opozori Objavljeno Februar 1, 2014 Ja, Tone je imel zrihtanega V-Maxa. Škoda, da se je potem v jago vrgel in motociklizem obesil na klin. Tisti časi so bili zakon. LP Robert Hahahahahahahaha .......................... bili smo mladi in neumni - danes smo samo še .................. trebor 1
ELO Objavljeno Marec 17, 2014 Opozori Objavljeno Marec 17, 2014 za prodati imam set delov, ki so razvidni iz priložene fotografije (link). gre za 70km rabljene dele (vožnja iz salona do doma). deli so od vmaxa l. 2012 in so torej mat črne barve. cena kompletnega seta je 1.000 EUR. (nova nabavna cena delov je 2.400 EUR). info.: 041-395-352
trojan69 Objavljeno Marec 17, 2014 Opozori Objavljeno Marec 17, 2014 pomoje boš tole težko prodal tuki. Poskusi na e-bayu ELO 1
ELO Objavljeno Marec 18, 2014 Opozori Objavljeno Marec 18, 2014 saj bi, pa ne morem... imam limit prodaje 500$.
Hytech Objavljeno Marec 18, 2014 Opozori Objavljeno Marec 18, 2014 saj bi, pa ne morem... imam limit prodaje 500$. piši ebayu, da potrebuješ večji limit za prodajo,da bi rad prodal pa ne moreš, pa ti bojo odobril. Meni so tudi iz 500 na 1500. ELO 1
Bremzer Objavljeno Marec 18, 2014 Opozori Objavljeno Marec 18, 2014 Problem ni limit problem bo prodat saj ni nujno,da prodajaš hkrati vse skupaj prodaj vsak kos posebej !
ELO Objavljeno April 22, 2014 Opozori Objavljeno April 22, 2014 evo, prva "tehnična težavica" vmaxom. pri 12.000km mi je pričela rahlo spodrsovati sklopka. sam sem zadevo opazil po menjavi olja v agregatu. sveže olje pa to... zadeva se zgodi pri okoli 7000 vrtljajih, ko se umaknejo sesalna grla in ko je navor največji. 172Nm naredi svoje, jebiga... gre za pričakovan problem, na katerega (po prebiranju forumov sodeč) naletijo vsi, ki so povečevali moč agregata. motor je še vedno povsem normalno vozen, le plina ne smem odpirati do konca... pa burnoutov na prostem teku ne smem izvajati, tam sklopka le trpi... rešitev: dodatna vzmet v sklopki ter del, ki poskrbi, da se vzmeti med sabo ne premakneta. 75 EUR s poštnino vred iz USA. če ima še kdo omenjeno težavo mu lahko posredujem kontakt izdelovalca, ali pa sam naročim del...
ELO Objavljeno Januar 5, 2015 Opozori Objavljeno Januar 5, 2015 da malo obudim temo... preko zime sem na mopedek namontiral RFID ključavnico. zdaj lahko vklopim kontakt brez zasuka ključa, le s tem, da približam ali obesek, ali prstan z vgrajenim čipom ali pa silikonsko RFID zapestnico. vmax je le modelno leto 2009, novejši motorji pa imajo to sedaj že celo serijsko... je le treba iti v korak s časom, vsaj malo, a ne?
Dr_Jakob Objavljeno Januar 5, 2015 Opozori Objavljeno Januar 5, 2015 ali prstan z vgrajenim čipom Ahem, a bo treba kako poročno koračnico zažvižgat al kako? We pronounce you man and V-max
ELO Objavljeno Januar 5, 2015 Opozori Objavljeno Januar 5, 2015 zna biti da res... za poročno darilo pa mi lahko podarite kaj od angleškega holeshot-a...
moto rider Objavljeno Januar 6, 2015 Opozori Objavljeno Januar 6, 2015 zna biti da res... za poročno darilo pa mi lahko podarite kaj od angleškega holeshot-a... Zelo si skromen ELO!! ELO 1
ELO Objavljeno Junij 4, 2018 Opozori Objavljeno Junij 4, 2018 ko zdravje ne dopušča vožnje z motorjem, pa še vseeno lahko kaj novega namontiraš... tomaz69 in Zok 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se