BloodyShadow Objavljeno Junij 27, 2009 Opozori Objavljeno Junij 27, 2009 se opravičujem, ker se mi ni dalo brati teh 72 strani. a mi lahko prosim poveste, koliko ima končno hitrost in pa porabo. hvala! Pri moji ninji: Poraba 3,8 - 3,9 Končna hitost: okoli 170,180... čeprov jest sem jo prtišala do konca po Dolenjski AC, tko da je bil kazalec na koncu števca, samo kolk je to realno... Končna: 180kmh Poraba: Odvisno od vožnje nekje med 4.0 do 4.5l na 100km (OMV Super 100)
trojan69 Objavljeno Junij 27, 2009 Opozori Objavljeno Junij 27, 2009 A v tole ninjo gre 100 oktanski? Sem zadnč lih neki okol kompresije teh mal manjših motorjev gruntu. A v tole ninjo gre 100 oktanski? Sem zadnč lih neki okol kompresije teh mal manjših motorjev gruntu. Kdo ve kok ma kompresijsko razmerje?
Atron Objavljeno Junij 27, 2009 Opozori Objavljeno Junij 27, 2009 A v tole ninjo gre 100 oktanski? Sem zadnč lih neki okol kompresije teh mal manjših motorjev gruntu. Kompresijsko razmerje 11.6:1
Vengust24 Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=93aq7CeLhUc
Speedseeker Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=93aq7CeLhUc Ahahahaha Polepšal si mi dan Čiro Motor se mi kar mal smili,do blokade ga navijat, zvok ima pa itak kot kosilnca. Amapk, važn da je nalepka 600 zadej
Vengust24 Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 ČIRO ? ČIKO budalo Ervin93 in roko 2
Atron Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 sam škoda mi je ker je tista stara armaturna plošča use analogno... digitalno zakon
BloodyShadow Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 S tem auspuhom je zvok še slabši pa še grši auspuh je
Jure Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 In kje je fora, da filmček traja 3min?? Za samo motor pa zvok pokazat, je pol minute več kot dovolj Drugače pa ti maloprostorninski vrstni dvovaljniki res nimajo lepega zvoka z odprtimi lonci.. Za moj okus, je skoraj bolje pustit original pa je.. Odprt lonec pa ko imaš enkrat 600+ ccm V2, da malo poka roko in Ervin93 1 1
Frips Objavljeno Julij 2, 2009 Opozori Objavljeno Julij 2, 2009 Hmmm mi MIVV Suono nekak bl paše http://www.youtube.com/watch?v=KzhgGjrez10...feature=related
BloodyShadow Objavljeno Julij 2, 2009 Opozori Objavljeno Julij 2, 2009 Hmmm mi MIVV Suono nekak bl paše http://www.youtube.com/watch?v=KzhgGjrez10...feature=related Kapo dol Zvok in sama oblika izpuha
skofk Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 Poraba: Odvisno od vožnje nekje med 4.0 do 4.5l na 100km (OMV Super 100) men jo je ratal spravit na 3.5 litra....sam morš res FAJN šparat Ervin93 in roko 1 1
Vengust24 Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 men jo je ratal spravit na 3.5 litra....sam morš res FAJN šparat oziroma se vozit po jajcah
skofk Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 oziroma se vozit po jajcah Ne tku pretiravat pa spet ni treba roko in Ervin93 1 1
Noiser69 Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 In kje je fora, da filmček traja 3min?? Za samo motor pa zvok pokazat, je pol minute več kot dovolj Drugače pa ti maloprostorninski vrstni dvovaljniki res nimajo lepega zvoka z odprtimi lonci.. Za moj okus, je skoraj bolje pustit original pa je.. Odprt lonec pa ko imaš enkrat 600+ ccm V2, da malo poka enovalnik z odprtim auspuhom, seveda supermoto
BloodyShadow Objavljeno Julij 12, 2009 Opozori Objavljeno Julij 12, 2009 enovalnik z odprtim auspuhom, seveda supermoto Ninja je dvovaljnik
exe`FZS Objavljeno Julij 12, 2009 Opozori Objavljeno Julij 12, 2009 Jst še vedno pravm, da za dobre 4k dobiš odlično 636 s 25kw pa maš nek od motorja 4400 je mal huda za tole Ninjo skratka.. No v tem primeru se res ne strinjam s tabo. Glede na to, da tak motor kupijo predvsem začetniki in glede na to, da dobi za tak denar popolnoma nov motor, prilagojen za izkušnje začetnika na cesti, menim da je veliko, bolje kot stara 636, na kateri ga verjetno najprej čaka še kakšen servis. Prav tako je motor lažji in zelo lepo vodljiv, ter omogoča postopno uvajanje na težji SS motor. Če se ne motim, je pa eden redkih, če ne edini SS motor s točno 24kw, ostali imajo ali manj ali malo več. Sorodnik je kupil popolnoma nov motor za 3100€, res da z veliko vez ampak vseeno, dal bi tudi 400€ več. Vozne lastnosti motorja so super. Prav tako za razliko od blokiranega motorja(govorim iz lastnih izkušenj), kjer ti nad 6k obratov motor pospešuje s pol manjšo močjo, kot do 6k. Ta motor pa ima vrtljaje tja do 13k, rdeča polja celo do 15k. Moč pa je lepo porazdeljena čez vse obrate. Moje mnenje, za začetnike trenutno eden boljših motorjev. Lp
skofk Objavljeno Julij 12, 2009 Opozori Objavljeno Julij 12, 2009 Ta motor pa ima vrtljaje tja do 13k, rdeča polja celo do 15k. Moč pa je lepo porazdeljena čez vse obrate. Moje mnenje, za začetnike trenutno eden boljših motorjev. Lp Tud jaz se strinjam s tem
tumbl Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 lp, naslednje leto ko dopolnim 21let se mi "odpre" na neomejeno in razmišljam o nakupu motorja. Ker sem imel do sedaj apn6, se mi zdi prehod na ninjo6 oz. ta "razred" malo prevelika razlika ter razmišljam o ninji 250. Pa bi vas poprosil za nekaj odgovorov, in sicer: na akrapovičevi strani sem zasledil http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/kawasaki/model/250r-2009/slip-on-e02a3348fe/ pa me zanima če kdo kaj ve koliko bo cena in kako se bo to obneslo (moč,končna)? oz. kakšne imate izkušnje, z menjanimi izpuhi? ima ta motor morda kakšne blokade? oz. če obstaja kakršen koli način da bi pridobil kaj na moči? kako se obnese če se peljeta dva na tem motorju? kako se motor obnese na daljše relacij, če bi šou z njim npr. na Pag? je motor vreden svojega denarja? se ga splača kupit ali naj raje razmišljam o močnejši zadevi (600ccm)?
Ervin93 Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 lp, naslednje leto ko dopolnim 21let se mi "odpre" na neomejeno in razmišljam o nakupu motorja. nč se teb ne odpre za neomejeno
tumbl Objavljeno Avgust 29, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2009 nč se teb ne odpre za neomejeno lahko utemeljiš svoj stavek
Jure Objavljeno Avgust 29, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2009 (popravljeno) lahko utemeljiš svoj stavek Zakon, po katerem, si pri 21 letih samo šel na UE po štempelj za neomejeno, je preteklost Po novem moraš vsakič, ko želiš pridobit višjo kategorijo opravit praktični del izpita zanjo. Poleg tega pa so se spremenile tudi meje v letih. Če greš iz nule delat A brez omejitev, moraš bit star 24 let. Če pa že imaš kategorijo A2, je pogoj za pridobitev A neomejeno, da imaš A2 najmanj 2 leti, si star najman 20 let in da opraviš prej omenjen praktični del izpita, torej še enkrat vožnja + izpitna vožnja. Skratka če imaš A2 že, pojdi čimprej narest za A neomejeno in pusti 250ccm motorje pri miru in si lepo kupi nekaj 600ccm. Pa ne 600 superšportnika, ampak enega solidnega nakeda, ala Kawasaki ER6, Suzuki SV650, GSR 600 ipd.. Se boš vsaj peljal kot človek 250 je prešvoh. Razen če si divjak in veš, da se ne znaš kontrolirat.. Potem pa bolje 250.. Popravljeno Avgust 29, 2009. Popravil Jure
tumbl Objavljeno Avgust 29, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2009 (popravljeno) se pravi moram iti še enkrat delati glavno Popravljeno Avgust 29, 2009. Popravil tumbl
Jure Objavljeno Avgust 29, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2009 Tako je.. Plus verjetno nekaj ur vožnje prej, odvisno tudi kako se zmeniš z avto šolo. Pa izpolnjevat moraš kriterij, da imaš A2 kategorijo že 2 leti in da si star najmanj 20 let.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se