Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja 250 R


Priporočene objave

Objavljeno
se opravičujem, ker se mi ni dalo brati teh 72 strani.

a mi lahko prosim poveste, koliko ima končno hitrost in pa porabo.

hvala!

Pri moji ninji:

Poraba 3,8 - 3,9

Končna hitost: okoli 170,180... čeprov jest sem jo prtišala do konca po Dolenjski AC, tko da je bil kazalec na koncu števca, samo kolk je to realno... :whistle:

Končna: 180kmh

Poraba: Odvisno od vožnje nekje med 4.0 do 4.5l na 100km (OMV Super 100)

Objavljeno

A v tole ninjo gre 100 oktanski? Sem zadnč lih neki okol kompresije teh mal manjših motorjev gruntu.

A v tole ninjo gre 100 oktanski? Sem zadnč lih neki okol kompresije teh mal manjših motorjev gruntu. Kdo ve kok ma kompresijsko razmerje?
Objavljeno
A v tole ninjo gre 100 oktanski? Sem zadnč lih neki okol kompresije teh mal manjših motorjev gruntu.

Kompresijsko razmerje 11.6:1

Objavljeno

sam škoda mi je ker je tista stara armaturna plošča use analogno... digitalno zakon

Objavljeno

S tem auspuhom je zvok še slabši pa še grši auspuh je :)

Objavljeno

In kje je fora, da filmček traja 3min?? Za samo motor pa zvok pokazat, je pol minute več kot dovolj :)

Drugače pa ti maloprostorninski vrstni dvovaljniki res nimajo lepega zvoka z odprtimi lonci.. Za moj okus, je skoraj bolje pustit original pa je.. Odprt lonec pa ko imaš enkrat 600+ ccm V2, da malo poka :D

Objavljeno
Poraba: Odvisno od vožnje nekje med 4.0 do 4.5l na 100km (OMV Super 100)

men jo je ratal spravit na 3.5 litra....sam morš res FAJN šparat :D

Objavljeno
men jo je ratal spravit na 3.5 litra....sam morš res FAJN šparat :D

oziroma se vozit po jajcah

Objavljeno
oziroma se vozit po jajcah

Ne tku pretiravat pa spet ni treba :P

Objavljeno
In kje je fora, da filmček traja 3min?? Za samo motor pa zvok pokazat, je pol minute več kot dovolj :)

Drugače pa ti maloprostorninski vrstni dvovaljniki res nimajo lepega zvoka z odprtimi lonci.. Za moj okus, je skoraj bolje pustit original pa je.. Odprt lonec pa ko imaš enkrat 600+ ccm V2, da malo poka :D

enovalnik z odprtim auspuhom, seveda supermoto :P

Objavljeno
enovalnik z odprtim auspuhom, seveda supermoto :P

Ninja je dvovaljnik :)

Objavljeno
Jst še vedno pravm, da za dobre 4k dobiš odlično 636 s 25kw pa maš nek od motorja :D 4400 je mal huda za tole Ninjo skratka..

No v tem primeru se res ne strinjam s tabo. Glede na to, da tak motor kupijo predvsem začetniki in glede na to, da dobi za tak denar popolnoma nov motor, prilagojen za izkušnje začetnika na cesti, menim da je veliko, bolje kot stara 636, na kateri ga verjetno najprej čaka še kakšen servis. Prav tako je motor lažji in zelo lepo vodljiv, ter omogoča postopno uvajanje na težji SS motor. Če se ne motim, je pa eden redkih, če ne edini SS motor s točno 24kw, ostali imajo ali manj ali malo več.

Sorodnik je kupil popolnoma nov motor za 3100€, res da z veliko vez ampak vseeno, dal bi tudi 400€ več. Vozne lastnosti motorja so super. Prav tako za razliko od blokiranega motorja(govorim iz lastnih izkušenj), kjer ti nad 6k obratov motor pospešuje s pol manjšo močjo, kot do 6k. Ta motor pa ima vrtljaje tja do 13k, rdeča polja celo do 15k. Moč pa je lepo porazdeljena čez vse obrate. Moje mnenje, za začetnike trenutno eden boljših motorjev.

Lp :)

Objavljeno
Ta motor pa ima vrtljaje tja do 13k, rdeča polja celo do 15k. Moč pa je lepo porazdeljena čez vse obrate. Moje mnenje, za začetnike trenutno eden boljših motorjev.

Lp :)

Tud jaz se strinjam s tem :rolleyes:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

lp, naslednje leto ko dopolnim 21let se mi "odpre" na neomejeno in razmišljam o nakupu motorja. Ker sem imel do sedaj apn6, se mi zdi prehod na ninjo6 oz. ta "razred" malo prevelika razlika ter razmišljam o ninji 250. Pa bi vas poprosil za nekaj odgovorov, in sicer:

na akrapovičevi strani sem zasledil http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/kawasaki/model/250r-2009/slip-on-e02a3348fe/  pa me zanima če kdo kaj ve koliko bo cena in kako se bo to obneslo (moč,končna)? oz. kakšne imate izkušnje, z menjanimi izpuhi?

ima ta motor morda kakšne blokade? oz. če obstaja kakršen koli način da bi pridobil kaj na moči?

kako se obnese če se peljeta dva na tem motorju? 

kako se motor obnese na daljše relacij, če bi šou z njim npr. na Pag?

je motor vreden svojega denarja? se ga splača kupit ali naj raje razmišljam o močnejši zadevi (600ccm)?

Objavljeno

lp, naslednje leto ko dopolnim 21let se mi "odpre" na neomejeno in razmišljam o nakupu motorja.

nč se teb ne odpre za neomejenoheadbang.gif

Objavljeno (popravljeno)

lahko utemeljiš svoj stavek

Zakon, po katerem, si pri 21 letih samo šel na UE po štempelj za neomejeno, je preteklost :) Po novem moraš vsakič, ko želiš pridobit višjo kategorijo opravit praktični del izpita zanjo. Poleg tega pa so se spremenile tudi meje v letih. Če greš iz nule delat A brez omejitev, moraš bit star 24 let. Če pa že imaš kategorijo A2, je pogoj za pridobitev A neomejeno, da imaš A2 najmanj 2 leti, si star najman 20 let in da opraviš prej omenjen praktični del izpita, torej še enkrat vožnja + izpitna vožnja.

Skratka če imaš A2 že, pojdi čimprej narest za A neomejeno in pusti 250ccm motorje pri miru in si lepo kupi nekaj 600ccm. Pa ne 600 superšportnika, ampak enega solidnega nakeda, ala Kawasaki ER6, Suzuki SV650, GSR 600 ipd.. Se boš vsaj peljal kot človek :)

250 je prešvoh. Razen če si divjak in veš, da se ne znaš kontrolirat.. Potem pa bolje 250.. :)

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno (popravljeno)

se pravi moram iti še enkrat delati glavno

Popravljeno . Popravil tumbl
Objavljeno

Tako je.. Plus verjetno nekaj ur vožnje prej, odvisno tudi kako se zmeniš z avto šolo.

Pa izpolnjevat moraš kriterij, da imaš A2 kategorijo že 2 leti in da si star najmanj 20 let.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!