Skoči na vsebino

Honda CBR 600 RR


Vojč

Priporočene objave

eden ki je tako razmišljal je v soboto končal kariero pod traktorjem....

Ne kupuj ss motorja za prvi motor... Vem da boš previden in zlahhka itd... Samo ševedno brez izkušen kar pa z ss ne gre skupaj.

Da, izjeme potrjujejo pravila, a to da probaš bit izjema te lahko preveč stane... Tebe in tvoje.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni za to temo samo.....Sigurno bi kakšen drug motor bil primernejši za začetnika (ne toliko zaradi moči). Teoretično boš pri SS "težje" dobil občutek za manevriranje,vožnjo v ovinek itd. Lahko pa tudi ne...čisto odvisno od tebe samega.

 

Moja ex je mela cbrko rr za prvi motor (no drugi v enem letu..samo to je druga zgodba)....je kar znoja pretočla,preden je dobila kolk tolk filing (ok je imela prevelik rešpekt pred samim motorjem)

Vem pa da je hudič, če se moraš vsest na nekaj kar ti ni lih...:)

 

Vse je v glavi.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če že moreš kupit SS je CBR 600RR od 2007 daleč najbolj uglajen in cestno primeren motor od te "branže". Za začetnika se mi zdijo pri njej najbolj problematične zavore, ker so ostre. Smo že pobirali po tleh kiper čez prvo kolo ob paniki. Sicer je pa tako, starejši SS tam do leta 2003 so praktično današnji Sportturerji kar se tiče velikosti in performansa, pozabi pa na kakšno prijetno vožnjo po mestu, ker so štorasti za manevre pri nizkih hitrostih, in če je tak še voznik lahko računaš, da ga boš občasno lovil ali prevrnil praktično na mestu.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ss je res bolj storast za manevrirat, ampak to je tudi kak coper :P ce prides z nogami dobro do tal ne bi smel bit problem. cbr je drugace za razliko od r6 in mojega zivinceta pravi fotel :P

ce je to motor o katerem sanjas potem tem sanjam kar pogumno na proti. pa cim manj zacetniskih tezav ti zelim.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. frips, ptička pa cika so lepo povedali...

 

... Vsakomur motor "pade v oči". Nekomu barva, nekomu oblika... nekomu .... hmm, ne vem kaj...in kupiš tisto kar ti je všeč. Poznam občutek, ko ti je ena stvar všeč... pa potem namerno s cmokom v grlu ne kupiš tistega, ker so ti mogoče drugi odsvetovali.... pa ti je potem žal (ali pa mogoče ne)....in se stalno ubadaš s tem.. zakaj nisem kupil tistega kar sem si želel...

 

Je pa tko.

kot pravite: SS motor je bolj štorast za po mestu.. pri počasnih brzinah... se pa na to navadiš. Bremze ma ostre (tudi povedano).. so pa zanesljive in se jih tudi navadiš.

Pred motorjem imaš rešpekt (tudi povedano)... kar štejem samo v plus pri motoristu....

Na vsak motor se moraš navadit. Ali na touring ali na SS...Za fentat pa vsak itak preveč leti. Če si si nabavil SS raketo in se z 270km/h zabil nekam... sigurno ni kriv SS motor....  sicer pa bi se s touringom enako zabil pri 210 km/h... razlike pa se mi zdi da ni...

Tudi z SS motorjem se da lepo po omejitvah peljat.

 

Glede bolečin v rokah... pa utrujenost na SS motorjih:

Ne vem za to. Vozim bicikel, pa imam utrjene roke. Utrujen si pa na obeh motorjih lahko enako....

 

Tu velja samo eno pravilo:

PO PAMETI!

 

(mi jo je enkrat že malo zmanjkalo... zato pa tudi malo moraliziram)  :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Moje mnenje je da če imaš vsaj nekaj izkušenj z motorjem da ni panike če kupš ss 600. Sam se po 5ih ali 6ih letih vožnje z 125cc(bilo jih je kar nekaj različnih) odločil da si kupim ss motor in sicer R6 za katerega sem kasneje slišal da naj bi bil najbol športen med 600cc. Pa mi mi motor ni delal veliko preglavic. Sicer sem ga mogel kasneje prodati (nisem imel izpita za neomejeno...to z blokado se pa ne da kao več) no in sedaj poleti naredim A neomejeno in me malce vleče da bi kupil cbr600rr. In sicer letnik 2007, bi pa kupil plastike od limited edition in dal prebarvati "felge" (saj veste tista talepa modra cbr-ka). In me zanima če mogoče kdo ve kje bi lahko čim bolj poceni dobil te plastike. Zaenkrat sem zasledil da lahko iz Amerike naročiš neke kitajske ki mi izgledajo iste, ampak me malce skrbi da nebi bilo kaj narobe z nijimi saj veste kako je z temi stvarmi iz kitajske. Bi prosil če mi lahko kdo svetuje kaj glede tega, saj gledam ta motor že od l.2007 ko je prišel ven. Da bi pa prav kupil limited edition pa ni denarja poleg tega pa se še zelo teško kakšna najde.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

sej menjaval ne bom jaz, samo me zanima kaj vse rabim nabavit...lamele, vmesne ploščice, vzmeti, tesnilo...še kaj?

jaz imam set novih originalnih lamel in vmesnih ploscic za prodat, se original zapakirane, ce rabis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej menjaval ne bom jaz, samo me zanima kaj vse rabim nabavit...lamele, vmesne ploščice, vzmeti, tesnilo...še kaj?

Če so vmesne ploščice plave oz. krive jih menjaš. Lamele se menja če so znucane t.j. pogledaš v manual kakšna je dovoljena min debelina. Tesnilo zamenji, ker ni drago. Sicer jih dosti kar starega pusti samo če mene vprašaš, ziher je ziher :D. Za vzmeti pa ne vem, verjetno v manualu piše kakšen mora biti posedek pri predvideni sili :?.

To je pa to kar rabiš za zamenjat no poleg olja seveda :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je imel na 04 poliestre od 05/06. Jaz bi rekel, da pašejo, samo pri zračnih kolektorjih bi znal bit problem.

Popravljeno . Popravil macak333
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz mislim tako. Cene se pa rahlo modificira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolektorje daš od 05,06 (poliester ,karbon,original)in je.Ne vem kako je s sedežem ker je malo razlike med 03,04 in 05,06.Boš pač neki podložil. LP M.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 4 mesecev pozneje...

Na legalen nacin ga ne bos

Mogel homoligorat!!! Vsak sportni izouh moras homoligirat, razen original...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali kdo ve kako je s tem avspuhom in njegovo homologacijo? Je res da avspuha ni potrebno homologirat ker je delan za hondo cbr?

http://www.bolha.com/dodatna-oprema/oprema-za-motorna-kolesa/ostala-oprema-za-motoriste/honda-cbr-600-rr-racing-izpuh-1292178233.html?aclct=1392637863

Vsak lonec,ki ga naknadno vgradiš (razen originalnega) mora imeti; vgravirano-jedkano številko, homologacijski kartonček,račun in potrdilo o strokovni vgradnji, sicer je  homologacija nemogoča! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se popolnoma strinjam vendar sem od dveh prodajalcev že slišal da, ker naj bi bil to avspuh delan prav za ta model motorja (kot nekak originalni izpuh) ne potrebuje homologacije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se popolnoma strinjam vendar sem od dveh prodajalcev že slišal da, ker naj bi bil to avspuh delan prav za ta model motorja (kot nekak originalni izpuh) ne potrebuje homologacije.

to so bučke :)

vsak poseg morš homologirat :) si ja v sloveniji doma :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!