antares Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 V pogovorih, ko se dela primerjave razlicnih avtomobilov oziroma njih motornih variant, se nemalokrat poudarja custveni naboj namesto tehnicnih podatkov. V tehniki je vse hladno merljivo. S 6. osnovnimi vozno dinamicnimi testi se zaradi njihove standardiziranosti in zato medsebojne primerljivosti ze leta navaja meje stabilnosti avtomobilov. Preizkuse se seveda zaradi varnosti in skode opravlja na posebnih stezah; kot so Dekrina testna steza na Lausitzringu ali Michelinova v blizini Nimes v juzni Franciji. 1. ISO-Wedeltest Je test, ki ponazarja izogibanje pri visokih hitrostih; v okoliscinah, ki naprimer, nastanejo na avtocesti. Meri se vstopna in izstopna hitrost ter cas na 110 metrov dolgem odseku testne steze. Avtomobil pelje najprej 15 metrov naravnost, nakar mora zaviti (na sekciji dolgi 30 metrov) na drug "pas", ki je zamaknjen glede na prejsnjega za 3.5 metra (tukaj vozi naravnost 25 metrov), nato mora zaviti nazaj na prvotni vozni "pas" (ta sekcija ima vsega 25 metrov); po prevozenih 15 metrih naravnost se izmeri cas in izstopna hitrost. 2. slalom Na razdalji 180 metrov so stozci na vsake 18 metra. 3. stabilnost v ovinku Polmer ovinka je pri suhi podlagi 80 metrov, pri mokri pa 70 metrov. 4.ku-split zaviranje zaviranje s polno silo; posebnost je v tem, da so kolesa ene longitudinalne strani avtomobila na zelo spolzki podlagi. 5. manever izogibanja na mokrem 6. losov test pri mestni hitrosti.
Pervy Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 in kakšna primerjava je kje ???????? :unsure:
antares Objavljeno Oktober 4, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 In sedaj koncno primerjava: Mini Cooper S - ISO Wedeltest 135km/h - slalom 67km/h - losov test (VDA) vstopna 74km/h izstopna 53km/h BMW M6 - ISO Wedeltest 136 km/h - slalom 63.1km/h - losov test (VDA) vstopna 73km/h izstopna 55km/h BMW M6 ima 5 litrski V10 agregat, 507 konjev pri 7750 obratih/min, 520 Nm navora in porabo 17 litrov Super Plus bencina. Seveda so razlike v pospeskih (za tiste ki vsakic stisnejo do konca) in koncni hitrosti, nekako pa dvomim, da boste to lahko uporabili; vsaj ce zelite obdrzati voznisko dovoljenje vec kot za en dan ne. Antares
antares Objavljeno Oktober 4, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 Dodajmo se legendarno Porsche. porsche 911 Turbo - ISO Wedeltest 141 km/h - slalom68km/h - losov test VDA vstopna 73km/h izstopna 56km/h specifikacije vozila: - motor boxer/6 - 3600ccm - moc480HP pri 6000 obratih - 620Nm pri 1950 obratih - 310 km/h koncne hitrosti - poraba17 litrov Super Plus na 100km Samo se Lamborghini manjka ne?
Pervy Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 Samo se Lamborghini manjka ne? al pa Yugo! :worship:
jetman Objavljeno Oktober 5, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2007 (popravljeno) Za nas tole povsem nepomembni podatki. Pa še razlike so zelo majhne. Bi moral dat podatke še za kakšen "real world car". Recimo za navadnega Megana in Focusa, Accorda in Passata, pa ko se že prepucavajo glede Hond in Subarjujev, še kakšen model od teh tovarn. Popravljeno Oktober 5, 2007. Popravil jetman
antares Objavljeno Oktober 5, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 5, 2007 Razlike so zelo majhne. Razlike v hitrostih so zanemarljive; ravno to sem hotel tudi pokazati, da med enim Minijem, ki je dostopen vsakomur in BMW M6 (z znatno vecjo porabo) ni razlik, ki se jih dokazuje tukaj gor. Razlika v ceni med Mini in Lamborghini ali BMW M6 je pa ogromna.
antares Objavljeno Oktober 5, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 5, 2007 (popravljeno) Za nas tole povsem nepomembni podatki. Bi moral dat podatke še za kakšen "real world car". Recimo za navadnega Megana in Focusa, Accorda in Passata, pa ko se že prepucavajo glede Hond in Subarjujev, še kakšen model od teh tovarn. Kaj pa porečeš na povsem navaden Peugeot 207 ali Opel Corso? ( z majhnim bencinskim motorjem) Opel Corsa (sedanji model) Peugeot 207 ISO Wedeltest 124km/h 123,8 km/h slalom 61 km/h 61,2 km/h losov test VDA vstopna 72km/h izstopna 51km/h vstopna 72 km/h izstopna 52 km/h Popravljeno Oktober 5, 2007. Popravil antares
sandokan6 Objavljeno Oktober 5, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2007 Kaj ti pa povejo vsi ti podatki? SAndokanu nič! Ostajam pri svoji
antares Objavljeno Oktober 5, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 5, 2007 (popravljeno) Seveda ne smemo pozabiti na povsem serijski BMW serije 3 (brez športnega podvozja) in z dizel agregatom majhne porabe. ISO-Wedeltest 128,2 km/h slalom 64 km/h losov test VDA vstopna 72 izstopna 55 km/h sem pozabil na Hondo in Subaru. Honda se odreže precej slabse od Evropskih tovarn; poleg tega je ESP neharmoničen in pri vklapljanju "cuka", podvozje ni primerljivo uravnoteženo. Subaru pa ima toliko pomanjkljivosti na uglašenosti in skladnosti podvozja, da je mogoče primeren za rally, ne pa za ceste; da o pomanjkljivem udobju ne govorimo posebej. Popravljeno Oktober 5, 2007. Popravil antares
Stric Burek Objavljeno Oktober 6, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2007 In kaj ti tole pove? Nč, še zmer bi menda raje mel nek močan avto, kot pa recimo Opel Corso...
bzk Objavljeno Oktober 7, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2007 In sedaj koncno primerjava: Mini Cooper S - ISO Wedeltest 135km/h - slalom 67km/h - losov test (VDA) vstopna 74km/h izstopna 53km/h BMW M6 - ISO Wedeltest 136 km/h - slalom 63.1km/h - losov test (VDA) vstopna 73km/h izstopna 55km/h BMW M6 ima 5 litrski V10 agregat, 507 konjev pri 7750 obratih/min, 520 Nm navora in porabo 17 litrov Super Plus bencina. Seveda so razlike v pospeskih (za tiste ki vsakic stisnejo do konca) in koncni hitrosti, nekako pa dvomim, da boste to lahko uporabili; vsaj ce zelite obdrzati voznisko dovoljenje vec kot za en dan ne. Antares ja, sam poglej kolk je težak mini kolk je pa M6ka težka.....nč nima tuki veze mašina. oziroma jo ima ker je od m6ke neprimerno težja kot od minija,
jetman Objavljeno Oktober 7, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2007 Antares, hvala za moje uslišane želje. :OK:
bzk Objavljeno Oktober 7, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2007 Subaru pa ima toliko pomanjkljivosti na uglašenosti in skladnosti podvozja, da je mogoče primeren za rally, ne pa za ceste; da o pomanjkljivem udobju ne govorimo posebej. lol, take izjave pa še ne! Ali je bilo to rečeno v kakšnen profi testu ali v gostilni za šankom? in ne, nočem se kregat!
Kvatebriga Objavljeno December 19, 2007 Opozori Objavljeno December 19, 2007 Kok nabijanaja. Antares zakaj se delaš pametnega?
Brdaus Objavljeno December 19, 2007 Opozori Objavljeno December 19, 2007 Kok nabijanaja. Antares zakaj se delaš pametnega? Najprej se pozdravi, ko se pride na forum .) Drugače pa dobrodošel. Tale Antares JE pameten :grim tko da mal tolerance :)
dj_runner Objavljeno December 19, 2007 Opozori Objavljeno December 19, 2007 Meni to še vedno nič ne pove o kvaliteti izdelave o kateri se vsi kregajo
ferek Objavljeno December 21, 2007 Opozori Objavljeno December 21, 2007 ... Komu mar za teste!...edin pravi test je Real LIfe! :trance_33_sleep: ...ljudje, ki vozila uporabljajo... In tu se izkaže, da so najbolj zanesljivi Japonci (Toyota, Honda, Mazda), se pravi najmanj kvarljivi... :rolleyes: da so kupci z njimi najbolj zadovoljni, da je vzdrževanje na dolgi rok najcenejše, da so kljub navidezni dolgočasnosti najbolj kvalitetno narejeni... in imajo veliko trpežnejše in čistejše motorje od evropske in ameriške konkurence.. :worship: . Hja, evropska vozila se boljše obnesejo najbrž edino pri crash testih. :krneki: .. No ampak vse to pravi in dokazuje le statistika - da ne bo slučajno kdo mene "popljuval". :worship: .. Res pa je, da sem se kot razumen človek tudi zaradi teh dejstev vedno odločal za Japonca.... in pri meni statistika ni lagala - v 17 letih še nisem "obstal" na cesti!. :evilgrin: ..
danci1973 Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 ... Komu mar za teste!...edin pravi test je Real LIfe! :trance_33_sleep: ...ljudje, ki vozila uporabljajo... In tu se izkaže, da so najbolj zanesljivi Japonci (Toyota, Honda, Mazda), se pravi najmanj kvarljivi... :rolleyes: da so kupci z njimi najbolj zadovoljni, da je vzdrževanje na dolgi rok najcenejše, da so kljub navidezni dolgočasnosti najbolj kvalitetno narejeni... in imajo veliko trpežnejše in čistejše motorje od evropske in ameriške konkurence.. :worship: . Hja, evropska vozila se boljše obnesejo najbrž edino pri crash testih. :krneki: .. No ampak vse to pravi in dokazuje le statistika - da ne bo slučajno kdo mene "popljuval". :worship: .. Res pa je, da sem se kot razumen človek tudi zaradi teh dejstev vedno odločal za Japonca.... in pri meni statistika ni lagala - v 17 letih še nisem "obstal" na cesti!. :evilgrin: .. Vse lepo in prav - in vsakomur svoje. :whistle: Ampak naslov te teme je 'STABILNOSTNA DINAMIKA' - sicer nisem prepričan, da razumem, kaj bi to naj pomenilo, sem pa prepričan, da nima nič s pokvarljivostjo vozil... :slap: D.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se