Skoči na vsebino

STABILNOSTNA DINAMIKA


antares

Priporočene objave

V pogovorih, ko se dela primerjave razlicnih avtomobilov oziroma njih motornih variant, se nemalokrat poudarja custveni naboj namesto tehnicnih podatkov.

V tehniki je vse hladno merljivo.

S 6. osnovnimi vozno dinamicnimi testi se zaradi njihove standardiziranosti in zato medsebojne primerljivosti ze leta navaja meje stabilnosti avtomobilov.

Preizkuse se seveda zaradi varnosti in skode opravlja na posebnih stezah; kot so Dekrina testna steza na Lausitzringu ali Michelinova v blizini Nimes v juzni Franciji.

1. ISO-Wedeltest

Je test, ki ponazarja izogibanje pri visokih hitrostih; v okoliscinah, ki naprimer, nastanejo na avtocesti.

Meri se vstopna in izstopna hitrost ter cas na 110 metrov dolgem odseku testne steze.

Avtomobil pelje najprej 15 metrov naravnost, nakar mora zaviti (na sekciji dolgi 30 metrov) na drug "pas", ki je zamaknjen glede na prejsnjega za 3.5 metra (tukaj vozi naravnost 25 metrov), nato mora zaviti nazaj na prvotni vozni "pas" (ta sekcija ima vsega 25 metrov); po prevozenih 15 metrih naravnost se izmeri cas in izstopna hitrost.

2. slalom

Na razdalji 180 metrov so stozci na vsake 18 metra.

3. stabilnost v ovinku

Polmer ovinka je pri suhi podlagi 80 metrov, pri mokri pa 70 metrov.

4.ku-split zaviranje

zaviranje s polno silo; posebnost je v tem, da so kolesa ene longitudinalne strani avtomobila na zelo spolzki podlagi.

5. manever izogibanja na mokrem

6. losov test pri mestni hitrosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In sedaj koncno primerjava:

Mini Cooper S

- ISO Wedeltest 135km/h

- slalom 67km/h

- losov test (VDA) vstopna 74km/h izstopna 53km/h

BMW M6

- ISO Wedeltest 136 km/h

- slalom 63.1km/h

- losov test (VDA) vstopna 73km/h izstopna 55km/h

BMW M6 ima 5 litrski V10 agregat, 507 konjev pri 7750 obratih/min, 520 Nm navora in porabo 17 litrov Super Plus bencina.

Seveda so razlike v pospeskih (za tiste ki vsakic stisnejo do konca) in koncni hitrosti, nekako pa dvomim, da boste to lahko uporabili; vsaj ce zelite obdrzati voznisko dovoljenje vec kot za en dan ne.

Antares

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dodajmo se legendarno Porsche.

porsche 911 Turbo

- ISO Wedeltest 141 km/h

- slalom68km/h

- losov test VDA vstopna 73km/h izstopna 56km/h

specifikacije vozila:

- motor boxer/6

- 3600ccm

- moc480HP pri 6000 obratih

- 620Nm pri 1950 obratih

- 310 km/h koncne hitrosti

- poraba17 litrov Super Plus na 100km

Samo se Lamborghini manjka ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za nas tole povsem nepomembni podatki. Pa še razlike so zelo majhne.

Bi moral dat podatke še za kakšen "real world car". Recimo za navadnega Megana in Focusa, Accorda in Passata, pa ko se že prepucavajo glede Hond in Subarjujev, še kakšen model od teh tovarn.

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlike so zelo majhne.

Razlike v hitrostih so zanemarljive; ravno to sem hotel tudi pokazati, da med enim Minijem, ki je dostopen vsakomur in BMW M6 (z znatno vecjo porabo) ni razlik, ki se jih dokazuje tukaj gor.

Razlika v ceni med Mini in Lamborghini ali BMW M6 je pa ogromna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za nas tole povsem nepomembni podatki.

Bi moral dat podatke še za kakšen "real world car". Recimo za navadnega Megana in Focusa, Accorda in Passata, pa ko se že prepucavajo glede Hond in Subarjujev, še kakšen model od teh tovarn.

Kaj pa porečeš na povsem navaden Peugeot 207 ali Opel Corso? ( z majhnim bencinskim motorjem)

Opel Corsa (sedanji model) Peugeot 207

ISO Wedeltest 124km/h 123,8 km/h

slalom 61 km/h 61,2 km/h

losov test VDA vstopna 72km/h izstopna 51km/h vstopna 72 km/h izstopna 52 km/h

Popravljeno . Popravil antares
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda ne smemo pozabiti na povsem serijski BMW serije 3 (brez športnega podvozja) in z dizel agregatom majhne porabe.

ISO-Wedeltest 128,2 km/h

slalom 64 km/h

losov test VDA vstopna 72 izstopna 55 km/h

sem pozabil na Hondo in Subaru.

Honda se odreže precej slabse od Evropskih tovarn; poleg tega je ESP neharmoničen in pri vklapljanju "cuka", podvozje ni primerljivo uravnoteženo.

Subaru pa ima toliko pomanjkljivosti na uglašenosti in skladnosti podvozja, da je mogoče primeren za rally, ne pa za ceste; da o pomanjkljivem udobju ne govorimo posebej.

Popravljeno . Popravil antares
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj ti tole pove? Nč, še zmer bi menda raje mel nek močan avto, kot pa recimo Opel Corso...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In sedaj koncno primerjava:

Mini Cooper S

- ISO Wedeltest 135km/h

- slalom 67km/h

- losov test (VDA) vstopna 74km/h izstopna 53km/h

BMW M6

- ISO Wedeltest 136 km/h

- slalom 63.1km/h

- losov test (VDA) vstopna 73km/h izstopna 55km/h

BMW M6 ima 5 litrski V10 agregat, 507 konjev pri 7750 obratih/min, 520 Nm navora in porabo 17 litrov Super Plus bencina.

Seveda so razlike v pospeskih (za tiste ki vsakic stisnejo do konca) in koncni hitrosti, nekako pa dvomim, da boste to lahko uporabili; vsaj ce zelite obdrzati voznisko dovoljenje vec kot za en dan ne.

Antares

ja, sam poglej kolk je težak mini kolk je pa M6ka težka.....nč nima tuki veze mašina. oziroma jo ima ker je od m6ke neprimerno težja kot od minija,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Subaru pa ima toliko pomanjkljivosti na uglašenosti in skladnosti podvozja, da je mogoče primeren za rally, ne pa za ceste; da o pomanjkljivem udobju ne govorimo posebej.

lol, take izjave pa še ne! Ali je bilo to rečeno v kakšnen profi testu ali v gostilni za šankom?

in ne, nočem se kregat!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
Kok nabijanaja. Antares zakaj se delaš pametnega?

Najprej se pozdravi, ko se pride na forum .)

Drugače pa dobrodošel.

Tale Antares JE pameten :grim tko da mal tolerance :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Komu mar za teste!...edin pravi test je Real LIfe! :trance_33_sleep: ...ljudje, ki vozila uporabljajo... In tu se izkaže, da so najbolj zanesljivi Japonci (Toyota, Honda, Mazda), se pravi najmanj kvarljivi... :rolleyes: da so kupci z njimi najbolj zadovoljni, da je vzdrževanje na dolgi rok najcenejše, da so kljub navidezni dolgočasnosti najbolj kvalitetno narejeni... in imajo veliko trpežnejše in čistejše motorje od evropske in ameriške konkurence.. :worship: . Hja, evropska vozila se boljše obnesejo najbrž edino pri crash testih. :krneki: .. No ampak vse to pravi in dokazuje le statistika - da ne bo slučajno kdo mene "popljuval". :worship: .. Res pa je, da sem se kot razumen človek tudi zaradi teh dejstev vedno odločal za Japonca.... in pri meni statistika ni lagala - v 17 letih še nisem "obstal" na cesti!. :evilgrin: ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Komu mar za teste!...edin pravi test je Real LIfe! :trance_33_sleep: ...ljudje, ki vozila uporabljajo... In tu se izkaže, da so najbolj zanesljivi Japonci (Toyota, Honda, Mazda), se pravi najmanj kvarljivi... :rolleyes: da so kupci z njimi najbolj zadovoljni, da je vzdrževanje na dolgi rok najcenejše, da so kljub navidezni dolgočasnosti najbolj kvalitetno narejeni... in imajo veliko trpežnejše in čistejše motorje od evropske in ameriške konkurence.. :worship: . Hja, evropska vozila se boljše obnesejo najbrž edino pri crash testih. :krneki: .. No ampak vse to pravi in dokazuje le statistika - da ne bo slučajno kdo mene "popljuval". :worship: .. Res pa je, da sem se kot razumen človek tudi zaradi teh dejstev vedno odločal za Japonca.... in pri meni statistika ni lagala - v 17 letih še nisem "obstal" na cesti!. :evilgrin: ..

Vse lepo in prav - in vsakomur svoje. :whistle:

Ampak naslov te teme je 'STABILNOSTNA DINAMIKA' - sicer nisem prepričan, da razumem, kaj bi to naj pomenilo, sem pa prepričan, da nima nič s pokvarljivostjo vozil... :slap:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!