speedbostjan Objavljeno Avgust 15, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2002 HI !!! Pogovarjal sem se z enim ki ima po mojem mnenju zelo dosti pojma o skuterjih. Pa sem mu povedal moj problem ki je sledeči. Do 50km/h mi pride skuter ko šus. Pol pa pride neko obdobje v katerem mora prestaviti to je nekje od 50km/h pa do 60 km/h. In če ne pridem v kakašnem hribu nad 60 km/h je pol problem da se peljem v hrib(ki mogoče ni velik) maximalno 50km/h pa ful mi duši motor to se sliši in ne dobi obratov. Zdaj mi je pa ta kolega reko da je možno da so zanič batni obročki. Zanima pa me kako zdaj vi vsi mislite o tem, pišite mi. Mam pa skuter Peugeot speedfight2 zračno hlajen pa imam 11.000km prevoženih pa avspuh giannelli sport pro 6 imam gor pa. Hvala za odgovore !!! :mrgreen:
Blade Objavljeno Avgust 16, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2002 Jest bi pa najprej mal okol frgazerja poškilu. Ma lohk premal zraka ali bencina. Pol bi se pa šele v mašino spustu. Če bi bili obročki slabi ti verjetno tudi pri nizkih obratih nebi vleku. 11000km gdaj si pa ta zadn servis delov :?: Lahko si ga pregrel če je samo zračno hlajenje.
mathias Objavljeno Julij 24, 2005 Opozori Objavljeno Julij 24, 2005 ej speedbostjan a si že zrihtov??
JMatic Objavljeno Julij 24, 2005 Opozori Objavljeno Julij 24, 2005 (popravljeno) pomoje je v dveh letih ze prodau :> treh, pardon Popravljeno Julij 24, 2005. Popravil mitofreak
slovenc46 Objavljeno Julij 25, 2005 Opozori Objavljeno Julij 25, 2005 na kolk je kej treba mejat batne obrocke ce je motor brez predelave razn brez blokad :hmm:
ScootFreaK Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 :) Mah post prvi je bil pred tremi leti, ampak ko ti začne motor že od začetka slabo nabirat lahko ves da so batni, sem mel tak primer ko je do 30 kmh nabral pol pa konec nikam vec ni sel :SS .) potem sem menjal batne in je bil bomba dalje :afro1: :D
markob Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 Mislm da tukaj prej igra vlogo jermen kot pa obrocki. Mam isti problem ,motor spila ko sus ampak ko je segret se mu pozna da noce prestavit in ga mori v klanec.To je pomojem zato ker jermen nima vec takega gripa.Takrat ko prestavi motor je glih najvec moci,mislm takrat more jermen prenesti najvec moci.
Crownless Objavljeno Julij 30, 2005 Opozori Objavljeno Julij 30, 2005 (popravljeno) Prestavi...Kdaj pa se pri skutrju prestavlja?? Aja pa poznam princim prestavljanja pri skutrju. Zato dvomim da bi jermen zdrsavou kr enkrat...nanjga skoz delujejo iste sile. Razen pač pr pospešvaju. Drgač če vosš skoz konstantno se sila lepo ohranja in jermen raztreguje. Popravljeno Julij 30, 2005. Popravil Crownless
markob Objavljeno Julij 31, 2005 Opozori Objavljeno Julij 31, 2005 Sej ves o cem govorim,do 40km/h,potem je pa tak obcutk kot da gre jermen full visje na variomatu.Mogoce pa sklopka,sam sklopka prime pomoje samo na zacetku.
slovenc46 Objavljeno Avgust 1, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2005 na kolk je treba mejat no na 5000 ze :hmm: al se ne <_<
markob Objavljeno Avgust 2, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2005 Ma na nic,jest sem mel 70ccm3 pa sem naredu 15kkm pa ni bilo nikakrsne potrebe po obrockih,bi jih pa pri 15kkm pomoje ze menjal.
Fabo Objavljeno Avgust 4, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 Poznam nekoga ki ma na skuterju 38000km in noter se prve obrocke. Motor gre 80km/h BP. Sicer pa je priporocena menjava nekje med 12-15000km z original cilindrom.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se