Stric Burek Posted October 13, 2007 Report Posted October 13, 2007 Fotrčk bi rad v kratkem nabavu motorne sani za oskrbovanje planinske koče. Če se mogoče kdo kej spozna bi prosu če mi poveste katere firme so kej v redu in kolk močne je dobr met. More met 2 zica in še kej placa za stvari, ki jih gor rabmo... Mogoče pridejo prav kake sani AKA prikolica style?
_Nejkooo_ Posted October 13, 2007 Report Posted October 13, 2007 Fotrčk bi rad v kratkem nabavu motorne sani za oskrbovanje planinske koče. Če se mogoče kdo kej spozna bi prosu če mi poveste katere firme so kej v redu in kolk močne je dobr met. More met 2 zica in še kej placa za stvari, ki jih gor rabmo... Mogoče pridejo prav kake sani AKA prikolica style? malo offtopic...samo me zanima, oskrbnik kere koče je tvoj foter?
Stric Burek Posted October 13, 2007 Author Report Posted October 13, 2007 Edine koče v Sloveniji ki jo oskrbujemo ljudje in ne razni helikopterji. Ni pa tudi poti za z avtom... Aja, poleg tega sem enkrat nekje bral da je nelegalno se furat, razen po smučuščih(če si v "ekipi") Maš PM ;)
franc Posted October 15, 2007 Report Posted October 15, 2007 Če niso v zadnjem času kaj spreminjali zakonodaje, se z motornimi sanmi lahko voziš po gozdnih poteh (po kategoriziranih cestah in brezpotjih se ne smeš). Znanec za profesionalno rabo kupuje Skidoo-jeve. Sicer "pljuva", da so ameriška jajca (potrebuješ kup posebnega orodja in določeni deli se dobijo le originalni), vendar očitno niso tako zelo slabe, ker še ni zamenjal znamke. Po njegovih izkušnjah se je dobro izogibati preveč "navitih" modelov, ker je vzdrževanje potem predrago. Za dva potnika in malo prtljage so dovolj močni praktično vsi modeli, za vleko prikolice, pa bi bilo verjetno dobro pogledati za kakšnim močnejšim (4t motor). lp Franc
mitiž46 Posted October 27, 2007 Report Posted October 27, 2007 Priporočam ski-doojeve(ski doo je mislm da kr najbolš) touring(mislm da je za nove oznaka GTX) pa nej bojo 600ccm, 400 so tud zadost, sam če je dost snega je z močnejšimi manjša možnost da kje ostaneš ker lažje splezaš. Če rabiš za kej prevažat so mogoče še bolš delovne sanke, ampak pozor: So veliko bolj nerodne in komot jih prevrneš. Obvezno 2T, ker 4T je zgrešeno pri sankah, podobno kot je zgrešeno pri motorjih do 125ccm. Glede vzdrževanja, pri nas smo meli mislm da že kr enih 5 različnih sank od ski-dooja in vzdrževanje je samo mogoče menjava svečk in nič drugega. Mašine so skoraj neuničljive.
Stric Burek Posted October 28, 2007 Author Report Posted October 28, 2007 Priporočam ski-doojeve(ski doo je mislm da kr najbolš) touring(mislm da je za nove oznaka GTX) pa nej bojo 600ccm, 400 so tud zadost, sam če je dost snega je z močnejšimi manjša možnost da kje ostaneš ker lažje splezaš. Če rabiš za kej prevažat so mogoče še bolš delovne sanke, ampak pozor: So veliko bolj nerodne in komot jih prevrneš. Obvezno 2T, ker 4T je zgrešeno pri sankah, podobno kot je zgrešeno pri motorjih do 125ccm. Glede vzdrževanja, pri nas smo meli mislm da že kr enih 5 različnih sank od ski-dooja in vzdrževanje je samo mogoče menjava svečk in nič drugega. Mašine so skoraj neuničljive. Ne razumem zakaj so 2T boljše od 4T?!? Kake so pa kej cene? Kaj se dobi za 4k €?
albreht74 Posted October 28, 2007 Report Posted October 28, 2007 Lanski in letošnji modela motornih sani JAMAHA in SKY-DOO s štiri taktnim motorjem se brez problema kosa s dvo taktnim.Kar se pa tiče porabe goriva in vzdržlivost se pa ve.
Stric Burek Posted October 29, 2007 Author Report Posted October 29, 2007 Lanski in letošnji modela motornih sani JAMAHA in SKY-DOO s štiri taktnim motorjem se brez problema kosa s dvo taktnim.Kar se pa tiče porabe goriva in vzdržlivost se pa ve. Mislimo nabavit(če sploh, verjetno bomo avto) nekaj starejšega, za kake 3k €... Kake so dejanske razlike med 4 in 2 T pri motornih saneh?
mitiž46 Posted October 30, 2007 Report Posted October 30, 2007 Mislimo nabavit(če sploh, verjetno bomo avto) nekaj starejšega, za kake 3k €... Kake so dejanske razlike med 4 in 2 T pri motornih saneh? 2T stegne da te bo dol poteglno če se ne boš fajn prjeu, 4T je pač mnogo bolj lena mašina. Pač z isto kubikažo ni šans da bi šle 4T bolj od 2T. Zaenkrat 4T na sankah ni tako razvit kot npr. pri motokrosu. Doma mam sicer katalog in cenik, sam ne vem točno kje je, ampak se spomnm da so 4T sanke bolj švoh, dražje in težje, verjetno pa pokurijo vsaj pol manj, pri 2T res misliš da kje pušča. Lahko da se 4T 1000ccm al pa 1300ccm kosa z 400ccm 2T. Če maš pa 800ccm 2T(0-100kmh v 3-4sekundah na snegu) pa ni šans da bi ble kšne 4T blizu, takšnih ni na tržšču. Vrzdrževanja ni ne tu ne tam, to je ko da bi mel enga APN-a. Mogoče morš gdaj svečke zamenat al pa kšne dize spucat(to ti tud na servisu lahko nardijo), nebo ti pa zaribalo al pa da bi mogu kšne bate menjavat kot je to pri RS-kah MITO-tih... Rabljene sanke pa so skor use 2T. Če boš rabljeno kupoval boš tudi zelo težko dobil 4T, ker je to nova zadeva in tud skor noben tega ne kupuje.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now